DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 270 271 272 273 274 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

daredan
post 21 Apr 2013, 16:02
Post #8131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




Gotronic am nevoie de un sfat:
Am o aprindere Gotronic cu senzor montata pe un motor de 1600 carburatie dublu corp. De doua saptamani a inceput sa aiba urmatorul simptom: se tureaza frumos dar peste 2800 turatii pe minut incepe sa "de-a in nas". Am crezut initial ca este de la capsula avansului vacumatic pe care am schimbat-o. Nu s-a rezolvat. Am schimbat bujiile, capacul de delcou, luleaua si bobina. Tot nimic. Am desfacut carburatorul si totul era curat. Am suflat toate jicloarele....verificat nivelul. Acelasi lucru. Parca pierde scanteia la o turatie de peste 2800-3000rot/min si merge in 2 pistoane.
Ramane ori aprinderea electronica sa nu mai functioneze ori pompa de benzina sa nu mai bage cum trebuie. Inclin mai degraba sprea a doua varianta insa vreau sa elimin (cel putin teoretic) varianta aprindere electronica.
Multumesc!

PS: mentionez ca porneste foarte bine si merge foarte rotund. Motorul are doar 60.000km. De cand a aparut problema imi face figuri si turometrul electronic... cateodata joaca acul pe tot cadranul. Daca am un consumator electric nu mai variaza acul si arata turatia normal. Nu stiu daca are vreo legatura sau relevanta.

This post has been edited by daredan: 21 Apr 2013, 16:05


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 21 Apr 2013, 17:20
Post #8132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




bobina de inductie pare de vina. Si la mince facea la fel, la relanti mergea perfect iar cand acceleram mergea sacadat. Am schimbat bobina si totul e perfect acum.


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 22 Apr 2013, 17:21
Post #8133


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pana raspunde GoTronic, verifica tu toate legaturile electrice, mai ales cele de masa. Verifica si releul de incarcare, desi nu cred ca are vreo buba. DOAR VERIFICA-LE, nu am spus ca acolo e buba.
Macar stii de-o treaba.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Apr 2013, 18:06
Post #8134


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




la carburatoarele astea duble, mai este un reglaj de "progreisiune", care se tatoneaza (f. greu) ce face trecerea de la treapta 1 la treapta 2 a carburatorului. Dar daca iti face figure turometrul, este posibil sa fie de la aprindere (instalatie electrica). In primul rand verifica asa:
1. Daca scanteia este data cu un singur pocnet puternic de culoare alb/albastra, nu tip multiscanteie.
2. Masoara fisele (rezistenta lor ohmica). Trebuie sa fie mult mai mici decat 10 Kohmi.
3. Fazarea delcoului (daca scanteia este data in momentul cand pipa este in dreptul ploturilor de la delcou). daca pipa si capacul delcou nu sunt de origine, este posibil sa fi cumparat ceva care seaman si se potrivesc mechanic. (se practica in randul comerciantilor, unii nici nu stiu ce vand)
4. Verifica daca delcoul este pentru motorul de 1600 si nu pentru 1400 cc.(nu mai stiu acum codurile corespunzatoare)
5. Masoara si bobina de inductie (primar cca 3..3,4 ohmi si secundar cca 5,5...8Kohmi)
6. Verifica incarcarea acumulatorului (daca ai releu mecanic este posibil sa apara spituri mari de tensiune daca-ti lipseste sau este stricat condensatorul de pe alternator ceva rotund de cca 2,2 microfarazi, eventual dubleaza-l)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 22 Apr 2013, 19:19
Post #8135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




OK! Multumesc. Trebuie sa mai verific rezistenta fiselor si daca incarca corect. Pana acum am luat toate "matele" si le-am verificat sa nu fie o lipsa de contact; am schimbat si luleaua originala si capacul original cu altele noi, de origine; am schimbat bobina de inductie cu una aproape noua Doduco; delcoul este cel original de 1600; carburatorul fusese reglat la Carfil acum 2000km (merg foarte putin cu masina asta). Am sa incerc si cu platina maine dimineata si daca nu se rezolva ramane problema din pompa de benzina. Am patit-o mai demult insa se manifesta la drum intins la viteza mare asa, adica nu mai mergea motorul peste 4000rot/min.
De aceea ceream un sfat daca exista riscul sa se strice senzorul sau aprinderea si daca s-ar manifesta in acest fel.


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 9 May 2013, 15:53
Post #8136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut,

De curand am auzit si eu de aprinderea asta electronica, eu personal nu am asa ceva pe masina mea. Am o dacie 1310 din 97 pe carburator. Se merita o astfel de aprindere ???


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 9 May 2013, 17:31
Post #8137


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Da, se merita 150%!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 9 May 2013, 17:48
Post #8138


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(daredan @ 22 Apr 2013, 19:19)
OK! Multumesc. Trebuie sa mai verific rezistenta fiselor si daca incarca corect. Pana acum am luat toate "matele" si le-am verificat sa nu fie o lipsa de contact; am schimbat si luleaua originala si capacul original cu altele noi, de origine; am schimbat bobina de inductie cu una aproape noua Doduco; delcoul este cel original de 1600; carburatorul fusese reglat la Carfil acum 2000km (merg foarte putin cu masina asta). Am sa incerc si cu platina maine dimineata si daca nu se rezolva ramane problema din pompa de benzina. Am patit-o mai demult insa se manifesta la drum intins la viteza mare asa, adica nu mai mergea motorul peste 4000rot/min.
De aceea ceream un sfat daca exista riscul sa se strice senzorul sau aprinderea si daca s-ar manifesta in acest fel.
*



Noutati ai ? daca tot ai intrebat pe aici ?


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 9 May 2013, 18:47
Post #8139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




QUOTE(autom @ 9 May 2013, 18:31)
Da, se merita 150%!
*


Cam de unde imi pot achizitiona si eu una ?? smile.gif Si pot sa o asamblez singur ? Sau e nevoie de un "specialist"... ? Ma pricep cat de cat...dar na sunt la inceput si vreau sa-mi intretin masina cat pot eu de bine. Ce aprindere imi recomandati ? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 9 May 2013, 18:49
Post #8140


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Intreaba-l pe Gotronic icon_mrgreen.gif
Confirm si eu, da, merita o aprindere electronica. Macar te scapa de schimbat platini la fiecare 5000 km.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 9 May 2013, 18:55
Post #8141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




QUOTE(corbex @ 9 May 2013, 19:49)
Intreaba-l pe Gotronic  icon_mrgreen.gif
Confirm si eu, da, merita o aprindere electronica. Macar te scapa de schimbat platini la fiecare 5000 km.
*


Acum sincer eu nu am schimbat nicio platina tongue.gif masina are aproape 20 de mii de km. Dar vreau sa-i aduc o imbuntatire, cu toate ca porneste bine (dar na nu am pretenti la km astia). Deci domnule Gotronic, care este cea mai buna aprindere ? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 9 May 2013, 19:18
Post #8142


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Cumpara obiectul ( da mesaj lu' Dl Gotronic) si te ajutam noi sa o montezi , te sfatuim, sau poate chiar personal.



--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 10 May 2013, 00:38
Post #8143


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(RaduWra @ 9 May 2013, 18:55)
Acum sincer eu nu am schimbat nicio platina  tongue.gif masina are aproape 20 de mii de km. Dar vreau sa-i aduc o imbuntatire, cu toate ca porneste bine (dar na nu am pretenti la km astia). Deci domnule Gotronic, care este cea mai buna aprindere ?  unsure.gif
*



Va salut,
Am trimis mesaj PM cu link-uri. (sunt si in profilul meu)
Acolo vedeti de toate: Documentatii, poze, clipuri, preturi...
Numai bine!
LE.
Pentru Dacia Berlina, de la mine cea mai buna varianta este AT011 cu Senzor 011. Este special proiectata si facuta pentru asa ceva. Sunt si alte variante in lucru sau facute, dar sunt putini care ar da banii.! (mult mai scumpe, si ptr. mine nu se merita la serii mici)

This post has been edited by gotronic: 10 May 2013, 00:51


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TXzamora88
post 21 May 2013, 16:04
Post #8144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 21 March 10




In primul rand as vrea sa-i multumesc dm-lui Gotronoc.Sunt foarte multumit de aprindere...Deci,mi-am montat o aprindere at011 su senzor impreuna cu o bobina Ducellier si bujii Brisk(0,8mm)(mai ramane sa-mi cumpar niste fise tesla).Masina se comporta exceptional,o ia din prima cheie,la sfert,de fiecare data.In primul rand consumul pare sa fi scazut(nu mult dar se observa) iar performantele par sporite,se observa o diferenta la accelerare.Asadar,se merita!!!! biggrin.gif N-o sa regretati daca achizitionati acest produs.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 21 May 2013, 23:13
Post #8145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(Black%Snake @ 30 Sep 2012, 22:33)
Am si eu o nelamurire legata de aprinderea gotronic AT011 cu senzor.
O am montata pe dacia mea 1300 cu motor de R5 Alpine si vineri seara cand am fost la "liniute" am avut o problema in sensul ca la turatie mare parca imi "taia curentul" sau ceva de genu... in tr 2 si 3 mi se intampla asta, in turatie mare chiar inainte sa schimb simteam ca da sa moara.Este de la aprindere, mai trebuie sa ii fac vreun reglaj? sau aceasta problema provine de altundeva?
*




QUOTE(gotronic @ 30 Sep 2012, 23:41)
Masoara, verifica si posteaza te rog:
1. rezistenta ohmica a primarului si secundarului bobinei de inductie. (eventual specifica si tipul bobinei de inductie)
2. masoara rezistenta ohmica a fiselor (eventual speicifica si tipul lor)
3. vezi scanteia la masa direct din iesirea bobinei de inductie (culoarea scanteii si lungimea ei)
4. Ce tip de releu de incarcare pentru alternator este pe masina (daca este cu 3 fire sau cu 4 fire inclusiv masa, eventual tensiunea de incarcare  la turatiile respecive cu probleme)
5. Ce bujii folosesti
6. ce capac delcou si pipa folosesti (eventual verifica "fazarea" pipei cu ploturile delcoului), adica scanteia sa fie data cand pipa este in dreptul ploturilor de pe capac delcou. Sunt multe capace delcou si "pipe" (rotor distribuitor)care se ptrivesc mecanic, dar nu corespund ca si "fazare".!

pe urma mai discutam!
*





Revin si eu cu aceeasi problema care am mai scris-o, am acum un motor alpine de renault 5 de 1.6 si acum 6 zile am montat cutiuta rosie + senzorul din delcou (reglat la 0,6) si merge foarte nasol, pornire grea, consum ridicat cu aprox 2L, plafonare turatii. Pana acum 6 zile,timp de 2 luni, am folosit cutiuta rosie + platina si a mers aproape perfect. Dupa aceste chestii imi vine in minte o intrebare: exista posibilitatea ca senzorul din delcou sa aibe vreo problema? sa apara vreo crapatura, sa faca vreun scurt in interior ... etc?



--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 May 2013, 01:32
Post #8146


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Vezi daca delcoul este identic cu cel de dacie (de sacele). Senzorul a fost proiectat pentru acest tip de delcou. Daca platina fixa nu este de tip "Sacele, sau Metaplast" (partea fixa mai mare decat partea mobile), este posibil sa se "agate" culisarea contactelor cand functioneaza avansul vacumatic. Ia-o la rece, monteaza senzorul si simulezi avansul vacumatic (minim /maxim), vezi unde da scanteia in dreptul ploturilor de la capacul delcou. Vezi si energia scanteii la masa si nu in ultimul rand tipul de bujii. Este posibil sa se strapunga in tensiune, mai ales daca rezistenta ohmica a fiselor este mare. (atunci tensiunea secundara este mai mare, ca si la un traf de inalta fara sarcina)
LE.
Vezi diferenta intre o platina de Sacele si cea "originala", daca lungimile de la pintenul de textolit pana la pastila de contact difera, sau daca unghiul care calca pe platina fixa sunt la fel). Mai pot fi si scurtcircuite la traseul tresei de masa ce se conecteaza la surubul platinei fixe (cand se deplaseaza axial cu avansul vacumatic, sau la izolatorul de la lamela de arc sau izolatorul de la trecerea la surubul de 4 din delcou)
LE
Urmareste sa nu fi modificat cineva cursa avansului vacumatic, daca cursa este prea mare, iese senzorul din aria de functionare. Trebuie refacut avansul vacumatic (tras senzorul mai inapoi din rozeta aia tip cremaliera)

This post has been edited by gotronic: 22 May 2013, 01:51


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 22 May 2013, 09:24
Post #8147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




Astept sa mi vina si mie la posta aprinderea biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 22 May 2013, 09:32
Post #8148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Am AT 011 , fara senzor , super tare , daciuta carb 98' .


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 22 May 2013, 09:42
Post #8149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




AT01 fara senzor si AT011 e cu senzor! Mai buna cea cu senzor!!!


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crizarachetelordincuba
post 22 May 2013, 12:57
Post #8150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 December 12




salutare! am cumparat si eu in sf un at011 cu senzor am montat ca la carte, am facut reglajele,dar motorul are intreruperi si merge in suturi la orice turatie in orice viteza .prima cheie a pornit la sfert.mai e ceva. cand pornesc motorul dupa o pauza de 1-2 minute porneste foarte greu. apoi daca opresc si incerc din nou o ia la sfert. ma poate ajuta cineva sa inteleg ce am gresit sau ce mai am de reglat la masina. capacul delcou fisele bujiile platina fixa toate sunt noi. multumesc anticipat!

This post has been edited by crizarachetelordincuba: 22 May 2013, 12:59


--------------------
DACIA 1310 1999 L
"Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 May 2013, 13:34
Post #8151


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ai masurat rezistenta ohmica a primarului/secundarului bobinei de inductie si a fiselor? Ai verificat integritatea si curatenia capacului delcou, pipa si izolatori? Ai verificat daca nu atinge tresa de la senzor sau lamela arcuita la masa pe undeva cand se misca avansul vacumatic? Ce bobina de inductie ai pe masina?

LE.
Verifica si incarcarea bateriei, daca ai releu mecanic, ai spituri mari de tensiune in instalatie si se blocheaza aprinderea peste cca 18...20V, la fel si condensatorul de la alternator. Pot fi si diode in alternator arse sau in scurt care sa faca la fel. Mai verifica legatura la minus (masa) sa nu fie luata de pe aripa ci de pe minusul alternatorului. Deasemenea verifica si tensiunea pe bobina de inductie cand LED-ul este aprins (contactul de la cheie sa nu aiba cadere de tensiune pe el)

This post has been edited by gotronic: 22 May 2013, 13:40


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crizarachetelordincuba
post 22 May 2013, 13:48
Post #8152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 December 12




nu am aparat de masurat. fisele sunt tesla din alea albastre siliconate, bobina e de dacie originala din fabrica capacul e curat fara crapaturi. de atins nu atinge marginile si nici axul delcoului. are aceleasi efecte chiar daca maresc sau nu distanta dintre senzor si axul delcoului.




AM RELEU AUTOMAT deci masa trebuie pusa pe minusul alternatorului????

INTRE TIMP AM PUS MASA PE MINUSUL ALTERNATORULUI SI TOT ASA FACE sad.gif

This post has been edited by crizarachetelordincuba: 22 May 2013, 14:49


--------------------
DACIA 1310 1999 L
"Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 May 2013, 15:00
Post #8153


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ce este releul "automat" ?
Trebuie sa faci rost de un aparat de masura si sa masurati, altfel povestim degeaba pe-aici. Nu schimbam piesele unele cu altele sa vedem prin eliminare, asta este carpeala si poti nimeri altele mai proaste decat cele de pe masina si sa si strici ceva pe-acolo.


This post has been edited by gotronic: 23 May 2013, 01:10


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 22 May 2013, 17:10
Post #8154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(gotronic @ 22 May 2013, 02:32)
Vezi daca delcoul este identic cu cel de dacie (de sacele). Senzorul a fost proiectat pentru acest tip de delcou. Daca platina fixa nu este de tip "Sacele, sau Metaplast" (partea fixa mai mare decat partea mobile), este posibil sa se "agate" culisarea contactelor cand functioneaza avansul vacumatic. Ia-o la rece, monteaza senzorul si simulezi avansul vacumatic (minim /maxim), vezi unde da scanteia in dreptul ploturilor de la capacul delcou. Vezi si energia scanteii la masa si nu in ultimul rand tipul de bujii. Este posibil sa se strapunga in tensiune, mai ales daca rezistenta ohmica a fiselor este mare. (atunci tensiunea secundara este mai mare, ca si la un traf de inalta fara sarcina)
LE.
Vezi diferenta intre o platina de Sacele si cea "originala", daca lungimile de la pintenul de textolit pana la pastila de contact difera, sau daca unghiul care calca pe platina fixa sunt la fel). Mai pot fi si scurtcircuite la traseul tresei de masa ce se conecteaza la surubul platinei fixe (cand se deplaseaza axial cu avansul vacumatic, sau la izolatorul de la lamela de arc sau izolatorul de la trecerea la surubul de 4 din delcou)
LE
Urmareste sa nu fi modificat cineva cursa avansului vacumatic, daca cursa este prea mare, iese senzorul din aria de functionare. Trebuie refacut avansul vacumatic (tras senzorul mai inapoi din rozeta aia tip cremaliera)
*




delcoul este ducellier si este identic ca forma cu cel romanesc, cred totusi ca am descopirit care este problema si anume capacul de la senzor, pe acolo pe unde iasa si firul de tresa este dezlipit pe o portiune de peste 10 mm. Ma gandesc ca se intampla ceva pe acolo, sa fie asta problema ? se poate lipi inapoi, cu ce?


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 23 May 2013, 01:01
Post #8155


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu inteleg la ce "Capac" te referi, senzorul nu are nici un Capac. Poti sa faci o poza sau doua sa vad despre ce este vorba?



<span class='edit'>23 May 2013, 01:14:</span>
QUOTE(crizarachetelordincuba @ 22 May 2013, 13:48)
nu am aparat de masurat. fisele sunt tesla din alea albastre siliconate, bobina e de dacie originala din fabrica capacul e curat fara crapaturi. de atins nu atinge marginile si nici axul delcoului. are aceleasi efecte chiar daca maresc sau nu distanta dintre senzor si axul delcoului. 
   AM RELEU AUTOMAT deci masa trebuie pusa pe minusul alternatorului????

INTRE TIMP AM PUS MASA PE MINUSUL ALTERNATORULUI SI TOT ASA FACE sad.gif
*


Mai poti face un strap cu o sarma de pe plusul acumulatorului la plusul bobinei de inductie (sa vezi daca ai cadere de tensiune pe cheia de contact. Mai poti sa sa scoti incarcarea de la alternator, asta sa vezi daca nu alternatorul "baga" prea mult sau cu paraziti. (Asta pana faci rost de un aparat de masura). Daca nu stii sa masori cu el, cauta un electronist sa te ajute. (sa nu strici aparatul de imprumut, nu de alta)

LE.
Mai verifica capsula vacumatica sa nu fie sparta, trage cu gura din furtunul de plastic si urmareste daca senzorul se misca. Daca trebuie "depus efort mare"(tragi aer mult) adica membrane sparta, se modifica raportul aer/benzina din carburetor (amestec sarac) si de aici pot aparea rateuri mari, Chiar azi m-a sunat cineva care a cumparat un ARO10 pe benzina cu aprindere AT011+S011 (cumparat de ocazie cu tot cu aprindere), si exact fenomenul asta il reclama. A verificat asa cum am zis si a descoperit capsula vacumatica sparta. A inlocuit-o si a revenit totul la normal. (avem pe stoc originale de Sacele, si arata impecabil)

This post has been edited by gotronic: 23 May 2013, 23:11


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 24 May 2013, 11:53
Post #8156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(gotronic @ 23 May 2013, 02:01)
Nu inteleg la ce "Capac" te referi, senzorul nu are nici un Capac. Poti sa faci o poza sau doua sa vad despre ce este vorba?


am marcat in poza in dreptul liniilor rosii este dezlipit acel capac.

Attached thumbnail(s)
111.jpg ( Size: 866.55k ) Number of downloads: 395


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 24 May 2013, 12:31
Post #8157


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Aia e carcasa senzorului, nu inteleg cum s-a dezlipit. Nu a atins pe partea cealalta axul cu came din delcou? Daca are urme pe el inseamna ca a fost lovit de came . Se poate baga superglue si tinut strans pana se usuca. Dar LED-ul de pe aprindere se stinge si se aprinde cand trece axul delcoului prin fata senzorului? Scanteia este una singura sau un fel de multiscanteie?


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 24 May 2013, 15:22
Post #8158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(gotronic @ 24 May 2013, 13:31)
Aia e carcasa senzorului, nu inteleg cum s-a dezlipit. Nu a atins pe partea cealalta axul cu came din delcou? Daca are urme pe el inseamna ca a fost lovit de came . Se poate baga superglue si tinut strans pana se usuca. Dar LED-ul de pe aprindere se stinge si se aprinde cand trece axul delcoului prin fata senzorului? Scanteia este una singura sau un fel de multiscanteie?
*



Nu a atins axul de la delcou in el, nu se vede nici o urma. La led m-am uitat si se stinge dar asa foarte rapid, scanteia este una singura si puternica ( ce ma duce cu gandul ca acea cutiuta rosie este ok) O sa lipesc carcasa de la senzor si maine incerc sa montez iarasi senzorul in delcou sa vad cum se descurca.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 24 May 2013, 17:24
Post #8159


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




De cand ai aprinderea ? Este de noua la tine?


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 24 May 2013, 20:13
Post #8160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




aprinderea o am de 2 ani dar nu am prea folosit-o, e primita de la un prieten care o avea pe motorul de dacie si zicea ca ii merge bine.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 270 271 272 273 274 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 07:40
Forum Renault