Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
albert_md2004 |
![]()
Post
#8371
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|||
surube |
![]()
Post
#8372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
johnybic |
![]()
Post
#8373
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Salut astazi am montat si eu aprinderea tranzistoriata cu senzor in loc de platina la dacioara mea rezultatul este spectaculos o singura precizare am la accelerari bruste da un pic in nas dar asta sunt sigur ca este din reglajul carburatorului aprinderea am puso la punct exact cum scrie si in cartea DACIA numai ca la aprindere se face cu ledul ei in momentul cand se stinge este ok,super multumit recomand.Schimbat bujii sinterom reglate la 0,8 senzorul reglat la 0,6 fise siliconice Tesla delcoul complet nou de Sacele platina fixa Doduco si liuleaoa de la bosch super rezultat recomand
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Siconi |
![]()
Post
#8374
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
ATENTIE! Motorul isi da in nas pentru ca avasul centrifugal/aka delcoul nu e reglat corespunzator. Nu mai deregla carburatoru, nu are nici o vina. Daca citeai instructiunile ce insotesc aprinderea, ai fi stiut asta si o dregeai repede. Daca nu mai ai instructiunile, da o cautare cu Google pentru aceasta aprindere si vei gasi manualul ei pe site-ul producatorului.
Sau scrie-i lui Gotronic sa iti trimita si te rezolva. Succes! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
johnybic |
![]()
Post
#8375
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
fama sa inteleg cum se regleaza acel avans centrifugal despre care spui delcoul fiind nou cu vopseaua pe suruburi adica asa cum a iesit din fabrica de pe bancul de reglaj
12 Sep 2015, 01:38: daca te referi la pus volanta la semn cu semnul de pe cutie si pistonul 1 sus si apoi rasucit de delcou bla bla bla sa stii ca lam facut oricum multumesc pentru intentia de ajutor iar daca tot nu am inteles ceva te rog corecteazama sau ajutama This post has been edited by johnybic: 12 Sep 2015, 01:38 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8376
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
@johnybic, unde ai gasit delcou nou de sacele ? si ce cod are pe el. Motorul tau de ce capacitate cilindrica este? Referitor la reglajele centrifugalului din fabrica, sincer nu stiu cum le-au facut, ca "utilajele" din cate stiu eu de vreo 10 ani nu mai sunt, au fost vandute la privati, cand s-a "spart" Sacele in multe firmulite.
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
johnybic |
![]()
Post
#8377
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
salut delcoul l-am gasit intr-un magazin de piese auto care il stiam de vreo 15 ani si din pura intamplare uitandu-ma dupa altceva vanzatorul mi-a aratat mai multe raritati printre care si delcoul pe el scria ceva gen 3239 iar pe platou la interior 3032 parca stiam ca cel 3239 este pentru dacia cu motor de 1,4 dar el ma asigurat ca in momentul cand la primit era scris in acte, facturi pentru motor de 1,3 iar au am motor de 1,3 , am mers la ghici ca sa zic asa si delcoul merge de minune cu toate ca nici cel vechi de pe masina nu punea probleme oricum cel vechi am sa il curat si sa il pun de rezerva ,de curiozitate am sa ma uit sa vad ce scrie si pe cel vechi .In schimb pe dacia socrului meu 1300 din 1981 pe delcoul care lam demontat este scris la fel pe corpul lui 3239 si pe platou 3032 ceva genul
12 Sep 2015, 14:28: masina este un 1310 din 1985 cu motor de 1289cc This post has been edited by johnybic: 12 Sep 2015, 14:28 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8378
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Probabil corpul este la fel, iar platoul, curbele centrifugale si vacumatice difera. Le aveam pe undeva pe toate in PC, nu le gasesc acum dar le-am si postat pe forum candva (preluate si prelucrate foto tot de pe forum).
LE. Le-am gasit This post has been edited by gotronic: 12 Sep 2015, 14:53 Attached thumbnail(s) AV_CENT_810_99.jpg ( Size: 248.27k ) Number of downloads: 411 AV_VAC_810_99.jpg ( Size: 193.71k ) Number of downloads: 417 delco1400_1600.jpg ( Size: 62.3k ) Number of downloads: 415 ec_1_r_dwg.jpg ( Size: 197.15k ) Number of downloads: 407 ev1r_dwg.jpg ( Size: 205.86k ) Number of downloads: 390 Motor810_20..jpg ( Size: 213.01k ) Number of downloads: 60 Untitled_009.jpg ( Size: 198.38k ) Number of downloads: 67 Untitled_010.jpg ( Size: 262.59k ) Number of downloads: 54 Untitled_011.jpg ( Size: 180.92k ) Number of downloads: 51 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
johnybic |
![]()
Post
#8379
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
salut din ce vad eu in aceasta fotografie incepand de la (regimul de relanti)in jos sunt la fel pentru toate tipurile de motoare dacia 1300 1310Motor810_20..jpg ( Size: 212.95k )
Number of downloads: 76
12 Sep 2015, 21:06: delcoul se poate vedea in foto 2015_09_10_15.01.53.jpg ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 135 This post has been edited by johnybic: 12 Sep 2015, 21:06 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#8380
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(johnybic @ 12 Sep 2015, 15:26) salut delcoul l-am gasit intr-un magazin de piese auto care il stiam de vreo 15 ani si din pura intamplare uitandu-ma dupa altceva vanzatorul mi-a aratat mai multe raritati printre care si delcoul pe el scria ceva gen 3239 iar pe platou la interior 3032 parca stiam ca cel 3239 este pentru dacia cu motor de 1,4 dar el ma asigurat ca in momentul cand la primit era scris in acte, facturi pentru motor de 1,3 iar au am motor de 1,3 , am mers la ghici ca sa zic asa si delcoul merge de minune cu toate ca nici cel vechi de pe masina nu punea probleme oricum cel vechi am sa il curat si sa il pun de rezerva ,de curiozitate am sa ma uit sa vad ce scrie si pe cel vechi .In schimb pe dacia socrului meu 1300 din 1981 pe delcoul care lam demontat este scris la fel pe corpul lui 3239 si pe platou 3032 ceva genul <span class='edit'>12 Sep 2015, 14:28:</span> masina este un 1310 din 1985 cu motor de 1289cc 1.Vezi ca s- ar putea sa te minunezi cand vei vedea ce ve vei gasi (saibe) in delcou... daca ai saibe cazute in delcou, iti v-a da la masa in momentul centrifgugarii si iti v-a merge masina aiurea(v-a fura curent) 2. La delcou, avansul se regleaza stanga / dreapta... dar sa stii ca si pompita de vacuum are un rol foarte important in relantiu si in sarcina (accelerari bruste) verifica si acea pompa de vacuum de pe delcou. 3. in poza aratata de tine cu carburatorul, (iti trage aer fals...) pune/etanseaza bine cu "gatul de lebada" , strange bine fiecare colier ca daca iti trage aer fals, iar iti v-a merge aiurea .... Bafta! |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
maho |
![]()
Post
#8381
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(ORIJINAL21 @ 13 Sep 2015, 13:23) iti v-a da la masa in momentul centrifgugarii si iti v-a merge masina aiurea(v-a fura curent) iar iti v-a merge aiurea .... Te rog eu, fa si tu un mic efort. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#8382
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
da curios, saibe in delcou de ce ? explica sa stim si noi de unde ar proveni aceste saibe
13 Sep 2015, 23:48: si da ai dreptate in poza asa arata ca si cum nu ar fi montat coret deja am ceva dubii o sa verific nu te contrazic probabil din graba sa nu il fi pus bine 14 Sep 2015, 00:06: masina merge bine delcoul fiind nou binenteles ca inainte sa il montez pe masina am verificat capsula (am tras aer si am astupat cu limba sa vad daca pierde )am montat senzorul si l-am reglat cu lera am demontat condensatorul ,surubul care il tinea avea vopseaua sigiliul intacta si foarte curata am schimbat platina fixa care la fel avea vopseaua intacta si stantata pe ea EP si am pus doduco masina merge bine doar ca da in nas la accelerari bruste ,capsula vacumatica dupa cum am spus am probato dar ca sa vad daca tine am astupat acea gaurica cat un varf de ac cu degetul si apoi am tras aer si astupat cu limba si tinea cum luam degetul de pe gaurica cum vacumul disparea acum nu stiu daca se probeaza asa .Deci ca sa se inteleaga daca accelerez brusc da in nas daca accelerez lin pana la 1300 1500 de ture sa zicem (nu am turometru) si apoi accelerez brusc problema nu mai este This post has been edited by johnybic: 14 Sep 2015, 00:06 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#8383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Pe la gatul de lebada nu e aer fals, aer fals inseamna aer nemasurat de clapeta de acceleratie sau duza din T-ul ce duce in admisie sau vre-un jigler de aer unde e cazul.
Pe gatul de lebada doar vine aer filtrat de praf si altele... motorul nu tuseste daca trage aer nefiltrat! |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
johnybic |
![]()
Post
#8384
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
corect
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
owy_2010 |
![]()
Post
#8385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 ![]() |
QUOTE(johnybic @ 13 Sep 2015, 23:45) da curios, saibe in delcou de ce ? explica sa stim si noi de unde ar proveni aceste saibe <span class='edit'>13 Sep 2015, 23:48:</span> si da ai dreptate in poza asa arata ca si cum nu ar fi montat coret deja am ceva dubii o sa verific nu te contrazic probabil din graba sa nu il fi pus bine <span class='edit'>14 Sep 2015, 00:06:</span> masina merge bine delcoul fiind nou binenteles ca inainte sa il montez pe masina am verificat capsula (am tras aer si am astupat cu limba sa vad daca pierde )am montat senzorul si l-am reglat cu lera am demontat condensatorul ,surubul care il tinea avea vopseaua sigiliul intacta si foarte curata am schimbat platina fixa care la fel avea vopseaua intacta si stantata pe ea EP si am pus doduco masina merge bine doar ca da in nas la accelerari bruste ,capsula vacumatica dupa cum am spus am probato dar ca sa vad daca tine am astupat acea gaurica cat un varf de ac cu degetul si apoi am tras aer si astupat cu limba si tinea cum luam degetul de pe gaurica cum vacumul disparea acum nu stiu daca se probeaza asa .Deci ca sa se inteleaga daca accelerez brusc da in nas daca accelerez lin pana la 1300 1500 de ture sa zicem (nu am turometru) si apoi accelerez brusc problema nu mai este sal colegu ![]() aici intervin eu .... de unde saibe zici? poi ia gandeste-te in decursul a cati ani are masina, oare cate platine au fost schimbate ???? ![]() oare nimeni nu o fi gresit, si din greseala sa -i fi scapat din mana ori siguranta de la platina mobila, ori vreo saiba de la platina fixa ca sa nu cred ca o fi cineva asa de neindemanatic sa scape surubul acolo ![]() eu am gasit la randu-i in delco asemenea chestii remediu___ demontat delco cu cheia de 11, scos capac , lulea, intors invers si scuturat un pic, si incep sa se dezlipeasca de pe fundul delcoului am facut operatia asta fiindca masina ma zguduia zdravan in timp ce mergeam cu ea ![]() cu sezorul de la gotronic , masina se comporta excelent, am cuvinte de lauda, asta dupa ce dacia asta rosie am dat-o la rabla , am salvat acea aprindere dupa ce a facut serviciu cu brio cel putin 3 ani, si am montat-o pe noua dacie, tot 1310 dar mai tanara 97 ![]() Attached thumbnail(s) DSCI0658.JPG ( Size: 615.2k ) Number of downloads: 135 DSCN0167.JPG ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 104 |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
johnybic |
![]()
Post
#8386
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
mai baieti si baietei ce nu ati citit ca delcoul este nou da cu voi nu o scoate omu la capat
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
maho |
![]()
Post
#8387
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Trage putin cu urechea la esapament, vezi daca nu se aud rateuri. "La ochi" (desi nu recomand reglajul in acest mod) si eu inclin sa cred ca ai delcoul f. putin dereglat. Imi pare ca ar trebui rotit f.f, putin in sensul acelor de ceasornic. Repet, asta daca auzi rateuri, si e doar o parere "la ochi", dupa poza, comparativa cu pozitia pe care-o are delcoul meu, si cu ce-am vazut pe la altii. Verifica atat la ralanti cat si turata, daca ai rateuri.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#8388
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
rateuri nu sunt nici la relanti nici turata in schimb miroase a benzina la esapament de acea am si zis ca este din reglajul carburatorului aprinderea am reglato astfel;am montat aprinderea si senzorul am facut reglajul cu platina am adus volanta la semn pistonul nr.1 sus am rotit de delcou in sensul acelor de ceasornic la maxim dupa care am pus contactul si am rotit invers acelor de ceasornic pana cand ledul aprinderii tranzistoriate sa stins dar am continuat sa rotesc de delcou pana sa aprins din nou ,observand ca din momentul cand ledul sa stins si pana in momentul cand sa reaprins din nou este o cursa a delcoului de vreo 2 centimetri am luat contactul si am reluat operatiunea de la capat iar de aceasta data am rotit de delcou foarte fin si in momentul cand ledul sa stins am fixat delcoul in acea pozitie ,momentan masina este in garaj la tara cand am sa ajung din nou am sa mai ma joc la carburator si am sa scriu aici rezultatele
14 Sep 2015, 14:09: daca din aceasta pozitie unde este delcoul fixat rotesc in sensul acelor de ceasornic ledul se aprinde si nu mai este in regula conform instructiunilor de montaj cu care a venit insotita aprinderea de la GOTRONIC This post has been edited by johnybic: 14 Sep 2015, 14:09 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
maho |
![]()
Post
#8389
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca miroase a benzina, poate-ti merge in 3 cilindri; verifica daca ai scanteie la toate bujiile.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#8390
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
multumesc de sfat o sa verific cand ajung la garaj
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8391
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
<span class='edit'>14 Sep 2015, 14:09:</span>
daca din aceasta pozitie unde este delcoul fixat rotesc in sensul acelor de ceasornic ledul se aprinde si nu mai este in regula conform instructiunilor de montaj cu care a venit insotita aprinderea de la GOTRONIC [/quote] Nu cred ca trebuie rotit delcoul in sensul acelor de ceasornic la maxim deoarece reglajul delcoului la Dacie este foarte permisibil si te duci prea departe, astfel se poate "defaza" pipa delcoului cu ploturile capacului delcou[I][B]. Eu zic ca la Daciile clasice, dupa un anumit numar de Km, varianta reglajului NUMAI static nu este corecta, deoarece punctul static, dupa ce s-a uzat distributia, avansul este altul. Numai vorbesc daca ai si lantul uzat si sarit un dinte. O varianta aproximativa ar fi cea prezentata in prospect (la semnul de pe volanta), iar in jurul acestei valori se mai poate regla stanga/dreapta "dupa ureche", pana cand se gaseste o pozitie optima atat pentru pornire cat si pentru functionarea dinamica. Verificati fazarea pipei cu ploturile delcoului, o sa aveti mari surprize. Multe capace de delcou sunt vandute pe piata ca fiinde de Dacie, dar ploturile nu cad in dreptul pipei in timpul scanteii, astfel scanteia poate sa se duca la alt cilindru total sau partial, deoarece in combinatia centrifugal/vacumatic, o sa vedeti ca pozitia pipei in timpul scanteii se plimba in fata ploturilor in mod diferit functie de avansul vacumatic si pozitia initiala a delcoului (avansul centrifugal nu modifica pozitia scanteii pe pipa). In functie de ce "gasiti" pe masina puteti opta pentru pozitia initiala a delcoului. La fe si pipele (lulelele) pot sa nu fie de Dacie, adica sa aiba tesitura un pic mai intr-o parte sau chiar partea metalica catre capacul delcou mai lata sau mai ingusta. Daca aveti de unde alege, alegeti varianta mai lata. LE. Daca nu se reuseste sa ai un relanti perfect, in afara de carburatie si aprindere mai pot fi si supapele care nu inchid perfect si trebuiesc neaparat corectate si frecate cu pasta (cei care au idee de mecanica stiu la ce ma refer). Nu uitati de bujii si fise. This post has been edited by gotronic: 14 Sep 2015, 18:24 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
johnybic |
![]()
Post
#8392
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
deci sa recapitulam; delcou nou fise tesla siliconice intre 4,3 si 4.7 khom bobina 4.1 in primar, pipa bosch lata la partea care face contact cu ploturile capacului delcou platina fixa doduco capacul delcoului de sacele si el bujii sinterom noi ,toate astea in combinatie cu aprinderea tranzistoriata de la dumneavoastra fac motorul sa mearga impecabil fara oscilatii fara rateuri merge perfect rotund o singura problema ca daca accelerez brusc da in nas iar daca accelerez lin pana la 1300 1500 de ture dupa ureche (nu am turometru )si apoi accelerez brusc nu mai da in nas ci se accelereaza destul de repede fara probleme ,un pic de miros de benzina la esapament dar cum a spus un coleg sa verific daca merg toate bujiile daca nu am sa incerc sa ii maresc foarte putin avansu lsa vad daca mai da in nas ori sa mai incerc sa mai reglez carburatorul ori sa verific si jocurile culbutorilor cel mai bine am sa merg la cineva care se pricepe eu neavand foarte mare experienta in reglajele motorului de dacia
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8393
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
ok, eu deobicei scriu mai multe la o postare ca sa inteleaga si altii care mai citesc.
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
johnybic |
![]()
Post
#8394
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
salut astazi sa va prezint cum s-a intamplat cu pornirea dupa doua saptamani.a pornit destul de greu cred ca am dat de vreo cinci ori la automat iar dupa fiecare tura trebuia sa dau cateva sprituri pornea si apoi se oprea pana la urma am pornito cu soclul tras pe care dupa nici 30 de secunde l-am anulat si masina a ramas la relanti dupa ce s-a incalzit putin motorul am scos fiecare fisa in parte,functioneaza toate pistoanele se observa imediat cum scot fisele ,eu cred ca de la carburator este problema sau se poate si pompa de benzina cu toate ca este noua ,acum astept ceva sfaturi inainte sa dau carburatorul jos si sa il desfac sa il curat complet ,faza cu datul in nas cand accelerez brusc a ramas la fel ,am incercat eu sa mai reglez din surubul de aer si cel de benzina si tot la fel face ori ceva gunoaie prin jiglere ,oricum mai astept ceva sfaturi
1 Oct 2015, 17:26: a si inca ceva cand am scos fisa la pistonul trei se vedeau scantei in capacul delcoului doar la pistonul trei, dupa ce am introdus in bujie fisa scanteile au disparut This post has been edited by johnybic: 1 Oct 2015, 17:26 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#8395
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Probabil ca s-a intors benzina pe retur si daia a pornit mai greu. Oricum, e o idee buna sa dai carburatorul jos sa-l cureti si sa-i sufli toate jiglerele pe rand. Si sa sti ca o pompa noua de benzina nu e tot timpul buna, ai ocazie sa o cumperi noua si sa fie mai slaba ca cea veche. Oricum , ca idee daca nu ai mai pornit-o de cateva saptamani, luni, e chiar indicat sa dai la pompa de benzina, si aici ma refer la cama(o mai ajuti si pe ea sa nu mai invarta asa mult).
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#8396
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(johnybic @ 1 Oct 2015, 18:24) dupa doua saptamani.a pornit destul de greu cred ca am dat de vreo cinci ori la automat iar dupa fiecare tura trebuia sa dau cateva sprituri pornea si apoi se oprea pana la urma am pornito cu soclul tras pe care dupa nici 30 de secunde l-am anulat si masina a ramas la relanti dupa ce s-a incalzit putin motorul Pai de ce n-ai tras șocul de prima data ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#8397
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
da aveti dreptate se poate ca benzina sa se intoarca pe retur inapoi in rezervor dar in CNC sa nu fi ramas nimic
si nu am considerat ca era necesar sa ii trag soclul din prima ca nu mi se pare normal ca la 17 18 grade sa trebuiasca sa o pornesc cu soclul tras ,aveam un prieten de si la 37 de grade o pornea cu soclul tras si dupa vreo doua minute il inchidea sau oprea cum se zice ,si imi spunea ca asa a invatato ,eu nu consider ca masina se invata ea de nebuna eu consider ca anumite reglaje nu sunt facute corespunzator 1 Oct 2015, 21:00: nu ma pricep chiar foarte tare la reglaje si la modul de functionare al carburatorului am citit si eu prin diferite locuri ce si cum se face am citit si in cartea dacia despre reglaje dar nu as putea spune ca din mai multe incercari inveti cum se face ,problema este ca masina a avut o perioada mai mare de stat pe bara timp in care nu a mai fost pornita asta pana astavara cand m-am luat de ea si am pornito, si in perioada care a stat este posibil ca jigloarele sa se fi infundat blocat si cine mai stie ce ,ramane sa il demontez complet si sa il curat suflu cu aer comprimat schimbat garnituri sita si pompa de spritz ,cea din urma fiind schimbata de curand dar ca sa fie complet am sa il demontez complet This post has been edited by johnybic: 1 Oct 2015, 21:00 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
maho |
![]()
Post
#8398
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(johnybic @ 1 Oct 2015, 21:52) si nu am considerat ca era necesar sa ii trag soclul din prima ca nu mi se pare normal ca la 17 18 grade sa trebuiasca sa o pornesc cu soclul tras ,aveam un prieten de si la 37 de grade o pornea cu soclul tras si dupa vreo doua minute il inchidea sau oprea cum se zice ,si imi spunea ca asa a invatato ,eu nu consider ca masina se invata ea de nebuna eu consider ca anumite reglaje nu sunt facute corespunzator Prietenul tau proceda corect; si la 17-18 grade, si la 37, motorul e tot RECE, iar amestecul benzina-aer trebuie sa fie imbogatit (cu benzina), exact lucrul asta il face șocul (nu"soclu"!). Daca n-ai de lucru, poti desfce carburatorul, dar o faci degeaba. Dupa mai mult de o saptamana de stat e normal sa nu mai fie benzina in cnc. This post has been edited by maho: 2 Oct 2015, 08:17 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#8399
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
bine maho mersi de sfat ,si inca ceva am incercat faza cu palma deasupra il acceleram si apoi puneam palma in asa mod sa creeze vacum pentru a trage eventualele gunoaie si dupa, pe palma era benzina este normal? sau cred eu ca garnitura capacului carburator are ceva pierderi si de aceea se umezea palma cu benzina
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
maho |
![]()
Post
#8400
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
N-are-a face garnitura capacului; astupatul cu palma + accelerarea din parghie e o metoda usoara (nu stiu cat de utila) de a forta pt. cateva secunde un amestec bogat (cu aer f. putin spre deloc), neavand loc tot jetul de benzina, e normal sa-ti sara ceva stropi si pe palma; repet, nu stiu cat e de utila metoda pt. jiclorul principal, dar jiclorul de ralanti, daca-i infundat, cu siguranta nu-l desfunzi asa.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:50 |