DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fac, da' nu stiu ce fac..., pornire demaror

torvalds
post 12 Dec 2005, 23:49
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 11 February 05




Salutare,
Am avut si io aceasta problema care s-a rezolvat prin schimbarea bateriei si reparatia electromotorului ( execuatata de tata, nu stiu exact ce i-a facut), dar faza haioasa s-a intamplat cand am vrut sa plec cu mama in Caref**ur ( sa nu facem reclama) si nu a pornit HRBu ... m-am uitat sub capota ... nimic, ce naiba sa-i fac ... trantesc nervos capota ( injurand in acelasi timp HRBu... tot tacamu de mame , sfinti etc) ma urc in masina , dau o ultima cheie si surpriza PORNESTE!
Concluzia este ca Dacia merge pe baza de injuraturi ! smile.gif
Asta ca sa va mai inveselesc ! smile.gif


--------------------
Hyundai 1500 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 13 Dec 2005, 14:21
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Aceeasi problema si la mine. Rezolvat partial prin schimbarea rotorului electromotorului, nu avea putere (unele infasurari intrerupte). Se auzea f bine diferenta de putere a electromotorului.


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 13 Dec 2005, 21:14
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(cristi74 @ 14 Dec 2005, 00:21)
Aceeasi problema si la mine. Rezolvat partial prin schimbarea rotorului electromotorului, nu avea putere (unele infasurari intrerupte). Se auzea f bine diferenta de putere a electromotorului.
*



La figura cu clic-ul pot fi intr-adevar periile (carbunii) uzate; scurtandu-se, arcul care le impinge se destinde si scade forta de apasare, crescand riscul de intepenire. Dar mai poate fi si o problema de la ansamblul solenoid-contact Furca nu ar trebui sa dea asemenea probleme. Deranjamentele in ansamblul furca-bendix produc acele invartiri in gol sau blocarea bendixului in pozitia cuplat cu coroana ( zgomot ca o huruiala; se opreste IMEDIAT motorul altfel se poate "barbieri" coroana - daca se rup doar 2-3 dinti si tot trebuie schimbata - sau se deterioreaza demarorul - de multe ori cu inlocuire totala ceea ce-i destul de scump!!) Solenoidul poate avea un contact precar la unul din capete (bobina e formata din doua sectiuni, asa ca are mai mult de doua capete!) si de aceea nu dezvolta suficienta forta. Sau contactele de forta, prin care trec sutele de amperi de la baterie la motor sunt "ofilite" "impuscate". Asta inseamna inlocuirea ansamblului. Oricum, nu se repara singur. Trebuie demontat (vai, ce pozitie nasoala are te cocoseziaplecat,e murdar, galeria e fierbinte, daca-i rece iti ingheata mainile pe el, suruburile de fixare sunt inghesuite si e nevoie de o cheie de 17 mai "desteapta" si trebuie si "invartit" sa iasa. Dar se poate si mai rau: la Nova e si mai greoi accesul. De aia il demontez odata la 2 ani, vara, cald, soare, lumina, curatat, verificat uzura la bucse - atentie bucsele uzate nu impiedica rotirea, dar nu mai are forta, iar curentul excesiv "tras" din baterie se razbuna iarna cand nu mai porneste nicicum. Bateria e prima suspectata, redresor sau chiar cumparat alta, cand de fapt e vorba de o pereche de tinichele de 5 lei (noi) Masurati carbunii - in manual scrie ce lungime minima pot avea, parca 11mm la demaroru ala fara magneti prmanenti, iar noi au 22mm Daca au 13-14mm parca ar fi mai bine sa fie schimbati, altfel mor in toiul ierni -brr!)
Bafta!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 14:37
Forum Renault