RADARE, DN 1 si altele
![]() ![]() ![]() |
RADARE, DN 1 si altele
Cobra |
![]()
Post
#301
|
||
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Megane 1
RT
Hatchback
- B
|
|||
alex275 |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Da mai! Aici ma oftic si eu!!! Nu prea sunt semnalizate localitatile si limitele de viteza!!!
Eu de unde ... sa stiu cum circul? Aa?? |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
RIon |
![]()
Post
#303
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(alex275 @ 13 Jan 2006, 19:44) Da mai! Aici ma oftic si eu!!! Nu prea sunt semnalizate localitatile si limitele de viteza!!! Eu de unde ... sa stiu cum circul? Aa?? eu zic, ca nu gasesti in mijlocul campului 10 case una dupa alta ![]() localitatile sunt senalizate, iar limitele de viteza, daca nu sunt semnalizate, sunt cele legale. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
alex275 |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ei! Tu n-ai mers pe sosea, sa vezi pe stanga o casa, pe dreapta alta si tot asa?
O casa la 500m! De unde dracu' sa stiu eu daca alea sunt "intravilan" sau "extravilan"? Numai pe Bucuresti - Ploiesti sunt o gramada de case, depozite, garaje, ferme si mai stiu eu ce constructii!!! Ce sa fac, reduc la 50km/h, in dreptul fiecarei constructii? ![]() Sa "traga" dracu' o pancarda cu limita de viteza (numai sa n-o fure ciorile)! Sa nu mai zic de Kiselleff si alte artere, pe care nu inteleg sub nici o forma de ce e limita 60km/h! Pe Bucuresti - Ploiesti de ce sunt limite de 40km/h? Ca sa dam banii pe moteluri in cazul in care vrem sa ajungem la Satu Mare? ![]() This post has been edited by alex275: 13 Jan 2006, 19:13 |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
andu911 |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
camera video de la Tancabesti e in localitate, sau inainte ? aia de pe dreapta, cum te duci spre brasov...
|
--------------------
-
-
-
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#306
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma sunt doar cele 19 pozitii unde sunt situate camerele? sau lista s-a marit? eventual puneti si voi un update la lista daca e cazul ca as vrea sa o listez sa o am cu mine in masina ca am sa plec la munte in weekendul asta si nu vreau sa o comit.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
costi |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Alta lista nu aparut; ia-o si tu de buna !
Oricum o sa mergi cu coloana asa ca nu prea ai de ales. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#308
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
andu911 |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(OVIDIUS @ 30 Jan 2006, 10:28) Mi-am dat eu seama bine, ca nu e in locaitate...am mers cu vreo 100, dar restu mergeau cu 60...cine stie...de teama... Chiar in dreptul la firmele alea...sau ce e acolo... This post has been edited by andu911: 31 Jan 2006, 11:24 |
--------------------
-
-
-
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
Joi am fost la Sinaia.
De la Mol ( fost Shell, ca sa nu fie confuzii ) Otopeni pana la Sinaia, fix 1 ora si 30 de minute. Mers legal : maxim 55 km / h in localitatile din Ilfov. maxim 65 km / h in cele din Prahova ( unde este permis 60, bineinteles ) si 100 km / h in afara localitatii. Mers lejer, fara stres, fara aglomeratie pe serpentine, etc. Si am stiut si unde incep si unde se termina localitatile. ![]() ![]() ![]() ![]() Vineri m-am intors. Din Sinaia pana la aeroportul Baneasa, 1 ora si 38 minute. Mers legal. De remarcat ca nu s-a format coloana nici la dus pe serpentine, nu s-a format coloana la intors nici la semaforul de la Metro Otopeni si nici la semaforul de la aeroportul Baneasa, semn ca la aceste viteze, si serpentinele, si intrarea in bucuresti reusesc sa preia traficul. Ce folos ca inainte "trageam tare" pe DN1, unde "aveam loc", si apoi ramaneam blocati in coloana, bara la bara, mergand cu 20 km/h de la Comarnic in sus, sau stateam la cozi interminabile la semafoarele de la intrarea din Otopeni si Bucuresti - aeroport Baneasa, ajungand ca timpul total de deplasare sa fie, in cazul cel mai fericit, doar cu putin mai mic decat cel "legal", iar de cele mai multe ori, sa fie egal sau chiar mai lung. Nu mai vorbesc de nervi.... Apropos, in cat timp ajungeati inainte la Sinaia ? ( Ma refer la bucuresteni ) Era asa o mare economie de timp, fata de 1 ora si 30 de minute cat se face in mod legal ? P.S: In plus de cele fixe ( camerele de supraveghere ) mai erau masini cu radare in patrulare sau fixe, inclusiv in afara localitatilor. Era radar ( dacie alba, fara inscrisuri ) pe "centura" la Sinaia, in apropiere de gara. radar fix intre Cornu si Banesti, in afara localitatii, si radar in patrulare intre Baicoi si Ploiesti. This post has been edited by GABY IS BACK !: 31 Jan 2006, 18:26 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
costi |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca si acum se mai plinge cineva.......
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
QUOTE(cosmin_m @ 1 Feb 2006, 11:41) La intoarcere, da. Dar am avut un "copilot" care m-a ajutat sa aflu unde incep si unde se termina localitatile, caci altfel, nu stiu cum ma descurcam, si sofer, si sa fiu atent sa nu depasesc viteza, si unde sunt localitati, ...greu nene... stres mare.... ![]() Na, ca n-am putut sa ma abtin si v-am spus secretul..... ![]() This post has been edited by GABY IS BACK !: 1 Feb 2006, 13:08 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
Ake |
![]()
Post
#314
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Pot sa zic si ceva despre DN2 in topicul asta?
Pentru cei obisnuiti cu traseul si cu amplasarea radarelor: In jud Buzau a aparut un radar (cred tip vechi) intr-o berlina maro, si pe care il tot pun in afara localitatilor. Spun asta pentru ca stiu ca sunt si altii ca mine care au reflexe pavloviene: la masini albe parcate suspect calca frana. Cred ca ar trebui extins reflexul si la taraboante de alte culori This post has been edited by Ake: 1 Feb 2006, 15:19 |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
hebron |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
As vrea sa stiu si eu va rog, daca ati primit vreo amenda din cauza camerelor de pe DN1. Daca da, in cat timp.
Multumesc PS Merge si de la cunostinte dar sa fie info sigura.... |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
andu911 |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Eu merg numai noaptea pe DN1...si o calc prin localitati cu 60-70...afara 100-130...pana acum nu mi-a venit nimic acasa, probabil realizeaza si ei ca nu e crima daca mergi cu 70 in loc de 60...
|
--------------------
-
-
-
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 1 Feb 2006, 13:00) La intoarcere, da. Dar am avut un "copilot" care m-a ajutat sa aflu unde incep si unde se termina localitatile, caci altfel, nu stiu cum ma descurcam, si sofer, si sa fiu atent sa nu depasesc viteza, si unde sunt localitati, ...greu nene... stres mare.... ![]() Na, ca n-am putut sa ma abtin si v-am spus secretul..... ![]() Ah cool. Daca ar fi toti ca tine asa poate ar fi bine sa facem economie si sa renuntam complet la placutele alea, sa atarnam doar o panglica rosie in ultima poarta ! Daca tot ai copilot, zic. Sau mai bine renuntam complet la indicatoare, ca doar suntem toti destepti, atenti, nu avem trafic, pietoni, carute, camioane pe marginea drumului, toti avem farurile reglate perfect, si, pentru orice eventualitate un copilot in dreapta. Auzi, dar in situatia complet teoretica si improbabila in care ai unghiul spre placuta blocat (sa zicem ... un autocar?) copilotul o ia pe jos ? |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
hebron |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Andu911 multumesc de informatie....
GABY IS BACK, te rog eu nu te supara pe mine dar nu sunt de acor cu 2 faze: - ai plecat joi si te-ai intors vineri de-aia a fost asa liber; - [QUOTE]Dar am avut un "copilot" care m-a ajutat sa aflu unde incep si unde se termina localitatile, caci altfel, nu stiu cum ma descurcam, si sofer, si sa fiu atent sa nu depasesc viteza, si unde sunt localitati, ...greu nene... stres mare.... Pai ce cauti la volan atunci??? Mie mi se par destul de evidente semnele de circulatie, mai ales ca s-a imbunatatit semnalizarea rutiera de ceva timp pe DN1 ![]() ![]() Inca o data, scuze, dar pana si gagicamea care are permis de o luna se orienteaza dupa marcajul si semnalizarea rutiera... |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
QUOTE(hebron @ 1 Feb 2006, 17:51) .... - ai plecat joi si te-ai intors vineri de-aia a fost asa liber; -Dar am avut un "copilot" care m-a ajutat sa aflu unde incep si unde se termina localitatile, caci altfel, nu stiu cum ma descurcam, si sofer, si sa fiu atent sa nu depasesc viteza, si unde sunt localitati, ...greu nene... stres mare.... Pai ce cauti la volan atunci??? Mie mi se par destul de evidente semnele de circulatie, mai ales ca s-a imbunatatit semnalizarea rutiera de ceva timp pe DN1 ![]() ![]() Inca o data, scuze, dar pana si gagicamea care are permis de o luna se orienteaza dupa marcajul si semnalizarea rutiera... - Si daca eram , sa zicem in weekend, si era mult mai aglomerat, trebuia sa ma plang ca nu pot sa merg mai tare ( a se citi ilegal ) din cauza noilor radare ? Ideea a fost ca noile radarele nu te fac sa ajungi mai tarziu. Aglomeratia de weekend da. Eu am pus o intrebare si nu mi-a raspuns nimeni: "in cat timp ajungeati inainte la Sinaia ? ( Ma refer la bucuresteni ) Era asa o mare economie de timp, fata de 1 ora si 30 de minute cat se face in mod legal ?" Nu am pus problema de weekend sau nu, ci doar de mers legal sau nu. Nu a mai circulat nimeni chiar si in cursul saptamanii pe DN1, inainte de instalarea radarelor acestea ca sa poata sa mearga "tare" si sa-mi spuna si mie cat a castigat fata de 1 ora si 30 minute ?. In aceleasi conditii de aglomeratie cu mine. - faza cu "copilotul" a fost o ironie la adresa ideilor scrise pe aici, cum ca soferul nu reuseste, pe DN1, sa afle unde incep si unde se termina localitatile, care sunt limitele de viteza, si de aceea este stresat. Exact lucrurile de care te miri tu acum. Citeste putin si ce s-a scris inaintea posturilor mele si atunci o sa intelegi. ![]() This post has been edited by GABY IS BACK !: 1 Feb 2006, 21:09 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
hebron |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
![]() Inainte faceam cam 2 ore, chiar si un pic mai mult ca mergeam pe Targoviste, vinerea mi se parea imposibil de aglomerat. Pe partea astalalta, pustiu... |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
alex275 |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ake @ 1 Feb 2006, 13:23) Pentru cei obisnuiti cu traseul si cu amplasarea radarelor: In jud Buzau a aparut un radar (cred tip vechi) intr-o berlina maro, si pe care il tot pun in afara localitatilor. Spun asta pentru ca stiu ca sunt si altii ca mine care au reflexe pavloviene: la masini albe parcate suspect calca frana. Cred ca ar trebui extins reflexul si la taraboante de alte culori Cumva in Spataru? E un refugiu inainte de intrarea in localitate. Acolo stau mereu. Daca nu, zi-mi te rog unde l-ai vazut, ca ma intereseaza! Spre Braila, spre Ploiesti, Spre Ramnic... |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
In localitatile prin care trece DN1, viteza legala va fi de 70 km/h. Nu am un link, am auzit la stiri pe antena 1. La mai mare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#324
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
am facut eu sambata de la Buc la Brasov 2h 30 min. decent. mers legal.duminica la intoarcere : colona + ninsoare + noapte + utilaje pe drum am facut 3h 30 min de la predeal. oribil.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
blaci |
![]()
Post
#326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 July 05 ![]() |
Cine a mers deja pe DN1 cu 70 km/h in localitati?
|
--------------------
Logan- ian 2006
Ambiance 1.4
- MS-??-???
|
|
musicall |
![]()
Post
#327
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
Secretele lui 'Big Brother' de pe DN 1
In urma cu doua luni, la 12 decembrie 2005, in prezenta ministrului Administratiei si Internelor Vasile Blaga era lansat in premiera nationala sistemul de supraveghere video a Drumului National 1, intre Bucuresti si Azuga. In total, 21 de puncte de observare, amplasate pe o distanta de 136 de kilometri. La inaugurare, ministrul spunea ca "scopul acestui proiect este reducerea riscului rutier pe tronsoanele interurbane ale drumurilor nationale europene, unde se inregistreaza majoritatea accidentelor grave si a victimelor evenimentelor rutiere". IMPARTEALA. Dupa doua luni se poate spune ca sistemul, care a costat 2,83 de milioane de euro, bani asigurati de Comunitatea Europeana in cadrul unui program Phare, si-a atins scopul. Supravegherea portiunii de drum dintre Bucuresti si Azuga se realizeaza in 21 de puncte amplasate pe o distanta de 136 de kilometri, deci in medie cate una la circa sapte kilometri. Un lucru cunoscut de foarte putina lume este ca din acestea functioneaza simultan doar opt, care sunt alese intamplator in fiecare zi. E imposibil de aflat camerele "in uz", pentru ca sunt alese de calculator, aleator. Intreg sistemul este impartit in trei subsisteme independente, coordonate prin cate un dispecerat: primul, amplasat la Academia de Politie, al doilea, la Barcanesti si ultimul, la Sinaia. Dupa doua luni de la lansare, bilantul arata ca soferii s-au "cumintit", apasa mai incet pedala de acceleratie si, in general, sunt mult mai prudenti in trafic. Surse din cadrul Politiei romane ne-au declarat ca noile radare (camere de luat vederi) nu-i pot detecta decat pe vitezomanii care se afla strict in campul vizual al acestora, la circa 200 de metri in linie dreapta. Seful Serviciului de Siguranta a Circulatiei din cadrul Politiei Rutiere, comisarul Carol Varna, aprecia ca "sistemul de supraveghere video a traficului rutier a transformat DN1 in cel mai sigur tronson de drum din Romania". Ca dovada in sprijinul afirmatiilor sale sunt statisticile care arata ca riscul de producere a unor accidente grave pe portiunea supravegheata a DN1 a scazut aproape de zero. PRIMA MODIFICARE. Cu toate ca statisticile Politiei aratau ca, in urma introducerii noului sistem, fluenta traficului nu a avut de suferit, ci, dimpotriva, a inregistrat valori mai bune, conducatorii auto sunt de alta parere. Ei spun ca, din cauza camerelor de luat vederi, timpul necesar parcurgerii distantei dintre Bucuresti si Ploiesti a crescut cu o jumatate de ora, si chiar cu 45 de minute. Inspectoratul General al Politiei Romane anunta in urma cu cateva zile ca a fost marita limita de viteza impusa autoturismelor care circula pe tronsonul Bucuresti Brasov de la 50 la 70 de kilometri la ora. Noua reglementare este semnalizata prin indicatoare amplasate pe acelasi suport cu indicatoarele "Intrare in localitate". Cresterea limitei de viteza nu se aplica insa in localitatea Posada si pe sectorul de drum din zona localitatii Timisul de Sus, unde din cauza structurii geometrice a drumului s-au pastrat restrictiile de circulatie. Conform politistilor, limita de viteza a fost marita pentru a imbunatati fluenta circulatiei pe DN1. Pentru celelalte categorii de vehicule, viteza ramane neschimbata, respectiv 50 de kilometri la ora. Aceasta masura a fost luata, in conformitate cu prevederile articolului 155 din Regulamentul de aplicare a OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, cu acordul Directiei Politiei Rutiere. # 1. Baneasa, Aerogarii, stalp consola, stanga, intersectia Antena 1, aeroport Baneasa, Ion Ionescu de la Brad. - Km 9 # 2. INMH, stalp consola, stanga, la 50 de metri de intrarea la INMH. - Km 9 # 3. INMH, stalp consola, dreapta, la 50 de metri de intrarea la INMH. - Km 9 # 4. Academia de Politie, stalp simplu, 10 metri pe Erou Iancu Nicolae, in scuar. - Km 10,4 # 5. Academia de Politie, stalp consola, colt dreapta, pe DN1, cu 25 de metri inainte de intersectia Gradina Zoologica. - Km 10,5 # 6. LUKOIL Otopeni, stalp consola, partea stanga, la circa 1.000 de metri dupa coborarea podului de la centura. - Km 15 # 7. AGIP Otopeni, portal 24, la breteaua de intrare in Aeroportul Otopeni. - Km 19 # 8. Balotesti, pasarela existenta, in dreptul drumului spre centrul comunei Balotesti. - Km 21,8 # 9. Tancabesti, in dreptul statiei particulare de benzina. - Km 30,3 # 10. Ciolpani, pasarela existenta, in dreptul statiei Petrom. - Km 35,8 # 11. Puchenii Mari, pasarela existenta, la iesirea din comuna - Km 46,9 # 12. Barcanesti, pasarela existenta, in dreptul Postului de Politie - Km 52,8 # 13. Barcanesti, portal 19 metri, la raspantia cu drumul de centura, intrarea in Ploiesti. - Km 59 # 14. DN1 A Rompetrol, stalp consola, stanga, pe varianta DN1, in dreptul intersectiei cu DN1 A spre Buftea (pe centura Ploiestiului). - Km 60,4 # 15. METRO Ploiesti, stalp simplu, in scuarul sensului giratoriu de la Metro Ploiesti. - Km 64 # 16. Posada, stalp simplu stanga si dreapta, cu 200 de metri inaintea stalpului Administratiei Nationale a Drumurilor. - Km 114,5 # 17. Sinaia, stalp consola, dreapta, la intersectia cu DN 7 Targoviste. - Km 124,5 # 18. Sinaia, portal 17 metri, la 100 de metri de intersectia cu DN Targoviste, in dreptul primelor hale MEFIN. - Km 124,6 # 19. Sinaia, bd. Ferdinand, stalp consola, iesire Sinaia, intersectia cu varianta spre gara. - Km 126 # 20. Busteni, stalp consola, dreapta, bd. Marasesti, in dreptul drumului spre Gura Diham. - Km 131,8 # 21. Azuga, stalp simplu, dreapta, in dreptul caii ferate. - Km 136,8 Distantele sunt raportate la Km 0, Bucuresti – Universitate RADARELE POT FI DETECTATE PRIN SATELIT Inventivi din fire, soferii romani au incercat sa pacaleasca sistemul cu diferite trucuri. Politistii spun insa ca nu exista nici o modalitate prin care camerele de supraveghere sa fie pacalite. Mai mult, daca o camera de supraveghere observa in trafic o masina care are modificari la numerele de inmatriculare (folie de plastic aplicata pe numar, vopsea sau alte asemenea mijloace), dispecerul transmite imediat semnalmentele masinii primului echipaj de politie, iar soferul respectiv este oprit si luat la intrebari. Nici anti-radarele folosite de soferi nu au capacitatea de a detecta unde sunt amplasate camerele de supraveghere. Singurele dispozitive capabile sa arate soferilor unde se afla noile radare sunt sistemele de navigatie prin satelit (Global Position Sistem-GPS), disponibile acum si in Romania. Pentru un astfel de aparat, insa, conducatorii auto trebuie sa scoata din buzunar in jur de 450 de euro. Sistemul de navigatie memoreaza harta rutiera a Romaniei si are implementate pe afisaj atat semnele de circulatie, cat si limita de viteza legala pentru fiecare din drumurile afisate. Atunci cand masina se apropie de o camera de supraveghere a traficului, aplicatia emite un semnal de avertizare atentionand in timp util soferul sa reduca viteza de deplasare. sursa WWW.jurnalul.RO |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
anamana |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 2 September 05 ![]() |
2.8 milioane de euro pentru a functiona simultan 8 camere ?
Oare cat ar fi costat un sistem full-option ? Poate tot atat (sau chiar mai putin). Doar ca erau ceva mai ptine vile in Poiana Tapului. Si mai observ si o tenta de reclama a vreunei firme ce vinde sisteme de navigatie: "Noi avem solutia", "Niciun alt produs nu e asa performant ca al nostru", "Acum disponibil si in Romania", "Doar la senzationalul pret de x lei (euro)". |
--------------------
xx
ABC Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#329
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
acum cativa ani o firma japoneza a venit cu un contract de 4 milioane de $ prin care sa sincronizeze semafoarele din Bucuresti. nu s-a vrut probabil ca nu s-au inteles la comisioane... pacat ar fi fost ceva sa fie un trafic fluent in Bucuresti dar nu e prima data cand suferim noi din cauza ca autoritatile s egandesc mai mult la buzunarul lor decat la cetateni.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
Ma indoiesc ca functioneaza doar 8 camere simultan, daca baietii tot au la dispozitie "trei subsisteme independente, coordonate prin cate un dispecerat: primul, amplasat la Academia de Politie, al doilea, la Barcanesti si ultimul, la Sinaia."
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 09:42 |