La cald moare motorul, !
![]() ![]() ![]() |
La cald moare motorul, !
nRobert |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|||
matache macelaru |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 July 16 From: bucuresti ![]() |
bobina inductie de verificat,dar si bujiile nou schimbate sa nu cumva sa fie incompatibile si sa pierzi compresie pe la ele,
|
--------------------
dacia
supernova
2003
|
|
nRobert |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Ai simtomele unei bobine fisurate pe fund....incearca sa gasesti pe cineva cu o sn,solenza sau logan care sa iti imprumute bobina ptr teste, daca zici ca sunt noi bujiile nu le schimba doar daca ai posibilitatea sa verifici cu o lera distanza dintre electrod 0,9mm .
...mai verifica/curata senzorul de turatie Senzor_turatie.jpg ( Size: 25.36k ) Number of downloads: 197 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
nRobert |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
QUOTE(Maiorul @ 8 Aug 2016, 09:23) Ai simtomele unei bobine fisurate pe fund....incearca sa gasesti pe cineva cu o sn,solenza sau logan care sa iti imprumute bobina ptr teste, daca zici ca sunt noi bujiile nu le schimba doar daca ai posibilitatea sa verifici cu o lera distanza dintre electrod 0,9mm . ...mai verifica/curata senzorul de turatie Senzor_turatie.jpg ( Size: 25.36k ) Number of downloads: 197 Ok, o sa vad de la cine imprumut bobina sa o testez. Legat de apa la motor ? Ti-am zis, eu momentan am EXCLUSIV apa la motor ... la aprox 2 sapt. completez cu putina apa pentru ca se apropie de minim, nu scade sub. E normal ? E din cauza ca am doar apa ? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Nu am inteles unde ai apa.....la motor sau sub motor . Daca apa iti intra in motor este foarte nasol , desfa capacul pe unde torni ulei sa vezi daca are clabuci - posibil garnitura de chiulasa impuscata daca ai sub motor( pe jos) poate ai fisurat radiatorul sau un furtun (e un caz mult mai fericit ) sau poate ai umblat la instalatia de racire si nu s-a aerisit bine .
8 Aug 2016, 11:53: si apropo pune si u niste antigel 1/1 vezi ca gasesti pe la Auchan la 8lei sticla 1l ...antigelul mai are si rol de ungere pe la pompa , apa simpla poate sa corodeze pe unde trece prin motor(cred)....asta daca vrei sa mai tii masina . Antigel.jpg ( Size: 42.86k ) Number of downloads: 177 - unii o sa iti zica ca este G12 si nu este bun ....dar este perfect compatibil ptr motoarele tip D adica fara nitriti,nitrati,silicati...bla bla , etc . This post has been edited by Maiorul: 8 Aug 2016, 11:53 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
nRobert |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
QUOTE(Maiorul @ 8 Aug 2016, 11:43) Nu am inteles unde ai apa.....la motor sau sub motor . Daca apa iti intra in motor este foarte nasol , desfa capacul pe unde torni ulei sa vezi daca are clabuci - posibil garnitura de chiulasa impuscata daca ai sub motor( pe jos) poate ai fisurat radiatorul sau un furtun (e un caz mult mai fericit ) sau poate ai umblat la instalatia de racire si nu s-a aerisit bine . <span class='edit'>8 Aug 2016, 11:53:</span> si apropo pune si u niste antigel 1/1 vezi ca gasesti pe la Auchan la 8lei sticla 1l ...antigelul mai are si rol de ungere pe la pompa , apa simpla poate sa corodeze pe unde trece prin motor(cred)....asta daca vrei sa mai tii masina . Antigel.jpg ( Size: 42.86k ) Number of downloads: 177 - unii o sa iti zica ca este G12 si nu este bun ....dar este perfect compatibil ptr motoarele tip D adica fara nitriti,nitrati,silicati...bla bla , etc . Apa care face racirea motorului. Nu am nicaieri, nici la motor nici sub, Am zis doar ca, cam la 2 sapt trebuie sa completez |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#8
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cum aratau bujiile cand le-ai schimbat? Scoate abur pe esapament? Nu e normal sa se duca apa din vas....
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
nRobert |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 8 Aug 2016, 14:06) Cum aratau bujiile cand le-ai schimbat? Scoate abur pe esapament? Nu e normal sa se duca apa din vas.... Bujiile erau negre. Nu scoate abur, decat dimineata cand e racoare si e motorul rece. Si e putina negreala pe esapament :-/ .. in rest, nimic iesit din comun. Niciun pic de fum, nici abur, nimic |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cu racirea ai radiatorul fisurat, problema clasica la DSN. Cu speranta ca e ala de racire a motorului si nu cel de la aeroterma din interior.
Poti taia o spira din arcul busonului de la vasul de expansiune sau pune un capac de Solenza. Evident, dupa ce rezolvi cu radiatorul (maclavais de acoperit gaurile, altul etc) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nRobert |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 8 Aug 2016, 15:54) Cu racirea ai radiatorul fisurat, problema clasica la DSN. Cu speranta ca e ala de racire a motorului si nu cel de la aeroterma din interior. Poti taia o spira din arcul busonului de la vasul de expansiune sau pune un capac de Solenza. Evident, dupa ce rezolvi cu radiatorul (maclavais de acoperit gaurile, altul etc) Unde e arcul ala? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
nRobert |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
Am schimbat bobina de inductie, problema persista. LA fel, cand se incalzeste motorul se ingatuie intra-2 -a si se opreste motorul cand o las pe liber, la relanti
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Gatuirea la cald e data de alimentare sau aprindere.
Cum la rece motorul e setat pentru un relanti mai mare (injectie mai multa), prima data m-as uita la aer fals (de la frana, de la recuperare vapori benzina). Dupa care m-as uita la alimentare (regulatorul de pe rampa. In continuare as verifica sonda lambda (care modifica amestecul cand motorul este cald). Sa fie in parametrii, sa se incalzeasca. Asta in situatia in care zici ca ai verificat partea de aprindere (bobina, bujii). Dupa care as trece la chestii mai grele (reglare tacheti, de ex) Ai putea incerca si o diagnoza, poate apar niste erori care sa te ajute. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nRobert |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 11 Aug 2016, 20:45) Gatuirea la cald e data de alimentare sau aprindere. Cum la rece motorul e setat pentru un relanti mai mare (injectie mai multa), prima data m-as uita la aer fals (de la frana, de la recuperare vapori benzina). Dupa care m-as uita la alimentare (regulatorul de pe rampa. In continuare as verifica sonda lambda (care modifica amestecul cand motorul este cald). Sa fie in parametrii, sa se incalzeasca. Asta in situatia in care zici ca ai verificat partea de aprindere (bobina, bujii). Dupa care as trece la chestii mai grele (reglare tacheti, de ex) Ai putea incerca si o diagnoza, poate apar niste erori care sa te ajute. Am bagat tester-ul pe ea, mi-a aparut o eroare legata de sonda lambda. E posibil sa se opreasca din cauza asta?! Edit: Am gasit antigel pe presul din dreapta, a curs din radiatorul din interior? This post has been edited by nRobert: 13 Aug 2016, 19:06 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Posibil , am mai citit cazuri tot la SN-uri ...cel putin ai gasit raspuns la completarea periodica cu antigel .
|
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
nRobert |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 3 May 15 From: Giurgiu, Romania ![]() |
QUOTE(Maiorul @ 16 Aug 2016, 11:10) Posibil , am mai citit cazuri tot la SN-uri ...cel putin ai gasit raspuns la completarea periodica cu antigel . Da, pentru moment am anulat caloriferul din interior pana cumpar altul. E ok acum, nu mai pierd apă. Si pe tester mi-a aparut ca sonda lambda are probleme. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Rapsodia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:08 |