din nou temperatura motor :)
![]() ![]() ![]() |
din nou temperatura motor :)
ionut84 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
1310
1998 CN
- ph02aua
|
|||
os |
![]()
Post
#2
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
De verificat:
1. toate elementele de masura (sonda, indicator) 2. aerisirea si etanseitatea instalatiei de racire 3. daca cele de mai sus sunt in regula, suspecteaza garnitura de chiulasa. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
eellaa |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Dupa cum ti s-a spus si mai sus sa aerisesti bine instalatia si sa vezi daca trage aer pe undeva.
Din ce spui tu sigur ai aer pe instalatie. |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
C.C. |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 10 April 05 ![]() |
fenomenul este urmatorul: in instalatie intra aer pe undeva, iar termostatul ramane "in aer" pur si simplu. el deschide doar daca este scufundat in apa incalzita de motor. de ce se aduna aerul acolo? pt.ca sistemul asta e proiectat prost- borcanul de aerisire fiind mai jos decat termostatul. iar cum aerul se aduna sus.. ramai fara apa ori la termostat, ori la radiatorul de incalzire. incearca sa ridici si borcanul ala undeva mai sus daca poti.
asa ca, trebuie sa vezi pe unde intra aer. uita-te si verifica inclusiv radiatorul de incalzire- asta a fost problema la mine- din pacate nu mai pot fi reparate. o rezolvare simpla- nerecomandata si temporara- poate fi sa mergi fara termostat (dar o sa-ti inghete fundul ![]() ![]() nu-i o gluma, iar unele masini au prevazuta in termostat o astfel de "supapa" obturata superficial (aveam asa ceva la o mazda). nu te gandi inca la garnitura de chiuloasa. verifica furtunele-sa fie stranse- si radiatorul de incalzire sa nu fie gaurit. aveam aceleasi simpome+ca pierdeam apa la greu. dupa ce l-am schimbat- a fost ok. da-l jos si verica-l scufundat, sub presiune. alfel nu-ti dai seama. sal p.s.: scuze! acuma vad ca ai cn. dar sigur prinde aer pe undeva si asta. diferenta fata de mine e ca ai altfel incalzirea. This post has been edited by C.C.: 27 Dec 2006, 00:50 |
--------------------
Renault
Espace IV
2004
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
wolffy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
exact aceeasi problema aveam si eu. Mergeam normal si nu aveam nici o problema. Daca acceleram mai brusc pentru jumatate de minut sau mai bine urca temperatura .. statea putin asa ( maxim jumatate de minut ) si revenea. Am rezolvat printr-o aerisire.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
ionut84 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 September 06 ![]() |
sincer si eu ma gandeam la aer pe instalatie, deoarece chiar cand face aceasta problema daca ma dau jos si strang de furtunu pe care e termostatul se aude cun iese aer catre borcan, de pierdut lichid de racire nu pierd deloc, cat am pus acum 2 luni (plus ce am completat la schimbare termostat) atat am si acuma, parca in ultima vreme am mai slab caldura chiar daca motorul e cald, am incercat mai multe aerisiri, adevarat ca nici una cu palnia, ci dupa principiul ca daca accelerezi motorul si deschizi aerisitoarele si lasi sa curga pana nu se mai vad bule de aer e aerisit corect... astept contraziceri
![]() |
--------------------
dacia 1310
1310
1998 CN
- ph02aua
|
|
razvan_bz |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 1 February 05 ![]() |
salut! haideti sa va spun si problema mea...daca tot veni vorba..
in primul rand am gasit ulei in vasul de expansiune,timp in care am observat ca imi fierbe motorul (apa ajunge chiar la 120 de grade)!! mentionez ca am montata o instalatie gpl de ceva vreme...de care sunt multumit. ei bine dupa ce pornesc motorul si astept sa se incalzeasca am bule in borcan. plamanul acela de la gaz se raceste (apare ca o bruma pe el). cand fac aerisirea e ok,se incalzeste dar faza e ca ar trebui sa fac aerisirea asta la fiecare 10-15 min...ca dupa aia iar se raceste... intrebarea mea e ce trebuie sa fac mai intai?? sa schimb garnitura de chiuloasa,termostatul sau amandoua? altceva ar mai trebui? multumesc anticipat |
--------------------
Dacia 1310
berlina
- BZ-03-KDF Tine-ma Doamne verde!!!
|
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
si mie mi se incalzeste apa si acuma iarna chiar90-95 grade. am motor de 1600 si radiator de aluminiu din acela mare. apa nu pierd ca tot acelasi nivel am in borcan de mult.....
+ ca am pus set motor nou de curand si am iesit din rodaj si tot se incalzeste |
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
istvan.t |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 23 September 06 ![]() |
eu ce am observat la mine ca dupa ce accelerez, imi baga aer in borcan(4-5 bulbuci), pete de ulei nu am in apa iar in ulei nu este apa? pe unde poate sa traga aer? imi ce accelerez nu baga aer
This post has been edited by istvan.t: 28 Dec 2006, 20:12 |
--------------------
dacia 1310
cn1
1996
- mm05ysc
|
|
eellaa |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Pentru Razvan_bz.
La tine sigur e dusa garnitura de chiulasa.Singura sansa e sa o schimbi altfel risti sa ramai cu ea in drum.Si ar trebui cand o schimbi sa dai o mare atentie si chiulasei in sine deoarece la temperatura la care ai adus-o tu e posibil sa se fi deformat un pic(planeitate). |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
cumva ai pus recent praf din acela care sa astupe porii din radioator?
pune mana pe radiator cand e apa calda si vezi pana unde e cald.restul ce e rece , inseamna ca nu ai apa in acei elementi, deci e clar ca ai aer si nu face racirea. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daca ai pornit mereu pe gaz, e posibil sa fie deterioarata membrana din vaporizator. Verifica si pe benzina. Daca nu ai bule nu in borcan, e vaporizatorul bulit.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ionut84 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 September 06 ![]() |
Am rezolvat problema, aveam fisurat furtunul dintre pompa de apa si radiator, insa fisura era atat de fina incat nu curgea antigel pe ea, insa lua aer in instalatie, am descoperit dupa cateva accelerari bruste ca umezeste putin in partea de jos a furtunului -> schimbare furtun + aerisire -> merge beton, multumesc tuturor pentru ajutorul si raspunsurile acordate.
An nou fericit si "talpa" fara probleme. |
--------------------
dacia 1310
1310
1998 CN
- ph02aua
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 20:25 |