DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mi-a murit motoru', la relanti

rattlesnake
post 20 Jul 2006, 19:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




salutare, astazi am patit cva ciudat, si anume:

am franat la un semafor relativ brusc si am constatat ca turatia scazuse cam pana la 100-150...a stat asa cam 5 secunde...apoi a urcat, dar nu unde trebuia sa fie (la 900 cu AC), ci pe 500.in fine...am debraiat, apoi la urmatoarea intersectie aceeasi poveste:am pus frana, turatia a scazut la 100-150...am scos din viteza, dar degeaba , tot la 100 a ramas...a oscilat un pic apoi s-a oprit motorul blink.gif.am pornit din nou, am decuplat si AC (ma gandeam ca asta mananca din turatie) a mers ok 1km apoi la urmatorul semafor la fel...chiar si fara AC, a stat jos de tot, la 150-200, cat pe ce sa se opreasca iar, dar a "supravietuit".cand am ajuns acasa tot asa facea...

dupa 2 min am pornit din nou motorul,si surpriza...statea normal turatia.am stat cu capota ridicata, nu am constatat nici un zgomot ciudat...desi mi se parea ca ar fi ceva pe la esapament...
am dat o tura de cartier si cu AC si nu a mai facut nimic...a mers normal.

Voi ce credeti? Un mecanic "de cartier" mi-a zis ca e de la benzina. Mentionez ca am bagat doar de la OMV pana acum, iar aseara am bagat 11L de la Agip, pt ca OMV era prea departe...

Multumesc



--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 20 Jul 2006, 21:12
Post #2


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.258
Joined: 22 January 04




Avand in vedere ca e acelasi motor ca pe Solenza, poate sa dea semne de oboseala si motorasul pas-cu-pas.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48959&st=0


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 20 Jul 2006, 22:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




QUOTE(mars @ 20 Jul 2006, 22:12)
Avand in vedere ca e acelasi motor ca pe Solenza, poate sa dea semne de oboseala si motorasul pas-cu-pas.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48959&st=0
*




asa devreme?? nu am nici 3000km!!!


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 21 Jul 2006, 07:11
Post #4


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.258
Joined: 22 January 04




Poate ai noroc si a fost de la benzina. Desi de OMV nu prea s-a plans lumea pana acum.
Chiar si la 3000 km, daca cumva filtrul de aer e pus aiurea si mai scapa praf in corpul clapeta, se poate imbacsi motorasul ala.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Jul 2006, 07:24
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(mars @ 21 Jul 2006, 08:11)
Desi de OMV nu prea s-a plans lumea pana acum.
radmasa.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 21 Jul 2006, 07:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




pai tocmai, ca nu am bagat de la omv ultima alimentare, ci de la AGIP, pentru ca OMV era prea departe si eram pe rezerva...


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 21 Jul 2006, 08:23
Post #7


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




va rog nu deviati catre comparatii intre benzinarii sau tipuri de benzina ca inchid topicul!... oricum, nu cred ca benzina poate fi cauza...daca ar fi fost ea, nu si-ar fi revenit motorul... concentrati-va catre alte cauze si consultati topicurile existente pe forum (folositi search), chiar daca sunt de la sectiunile DSN/SLZ.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 21 Jul 2006, 09:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




ok...gata cu comparatiile intre benzinarii

mai am o intrebare, si anume: poate fi compresorul de la aer conditionat de vina? ma gandesc ca atunci cand mi-a facut figura prima data aveam aerul pornit...

ps: martorul OBD nu se aprinde

This post has been edited by rattlesnake: 21 Jul 2006, 09:32


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 21 Jul 2006, 09:39
Post #9


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Da-i un reset, fa idle learn procedure si ar trebui sa fii ok.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 21 Jul 2006, 10:05
Post #10


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Tu crezi ca asta-i kalos....... radmasa.gif
Ar trebui o vizita in service,pusa pe tester,dar mai mult ca sigur va da ca nu are nimic


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 21 Jul 2006, 10:26
Post #11


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Nu vad legatura cu Kalosul. Loganul are IAC, nu?
Merge si asa, dusa in service. O sa ii dea aia reset.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 21 Jul 2006, 11:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




cum sa dau reset??


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBMB
post 23 Jul 2006, 20:50
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 19 November 04
From: Bucuresti




Din pacate aceeasi problema am patit-o si eu in acest weekend, motorul imi merge subturat la relanti si se opreste . Nu am AC si nu aveam alte sisteme pornite care sa-mi scada turatia motorului. Am fost la service Dacia in Craiova (ca pe acolo ma aflam atunci) iar aia nici macar nu stiau sa-mi verifice motorul prin computer.
Am consumat aproximativ 2 plinuri de benzina, bagata de la diferiti benzinari (crezand ca benzina este de vina) dar rezultatul a fost si este acelasi.
Sper ca astia de la service din Bucuresti sunt mai capabili, ca aia din Craiova au concluzionat ca este de vina tabloul cu ceasurile de la bord radmasa.gif dar de ascultat motorul cum facea nici vorba, o tineau pe a lor ca, calculatorul nu le arata nici o defectiune, de aceea mi-am si bagat picoarele in service-ul lor si am plecat.
Daca a mai patit cineva asa rog sa posteze, ca eu sunt mahnit rau pe masinuta mea. mad.gif


--------------------
Dacia logan preference 1.6 - B- 82 -BMB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 23 Jul 2006, 21:26
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




mai,la mine nu mai face deloc...am bagat ieri si azi de la omv si merge ok, ca inainte...probabil o fi vreo bujie sau chiar motorasul ala de turatie...


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rhadoo
post 27 Jul 2006, 09:20
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 18 October 04




Si eu am avut o problema asemanatoare. Am facut plinul de la Rompetrol si dupa cateva sute de metri, la semafor, motorul s-a oprit. Am pornit (ceva cam greu e drept) si am continuat drumul. Am observat ca in timpul mersului nu mai trage si am apasat ambreiajul si s-au aprins ledurile la bord, semn ca s-a oprit motorul. Am luat piciorul de pe ambreiaj, si a repornit motorul (datorita inertiei). Am mai patit de cateva ori acelasi lucru, tot in mers, dupa care si-a dat drumul. Am plecat la drum lung, si nu am mai avut probleme. Intre timp am aflat ca nu e bine sa pui benzina pana sus, eu eram obisnuit de la supernova sa fac plinul pana dadea pe afara. Consider ca e datorita modului in care am facut plinul, benizina pana sus la buson a oprturat aerisitoarele si ineca motorul, sau ceva de genul asta. De atunci nu am mai facut plin ochi si nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia Logan Laureat Plus 2006 - BC16HIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2024 - 00:14
Forum Renault