DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia pe injectie urla

Ov
post 5 Apr 2004, 08:28
Post #31


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




viulian, daca tu zici ca e din reglaje, te poftesc sa-mi reglezi tu mie carburatorul 8)

In cazul in care nu ai citit titlul topicului, se referea la INJECTIE, perfuzie sau cum vrei sa-i zici.

Acu' sa zic si io alt caz. Masina mea si masina lui tata, amandoua din 2000, a mea nu cred ca are nici o picatura de antifon, fata de a lui tata care e antifonata beton. Asa ca nu cred ca conteaza anul ci bulanul (daca au avut sau nu chef sa dea cu antifon pe masina)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 5 Apr 2004, 20:11
Post #32


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ceva foarte important . Am fost sambata la tzara cu 1300 si batea vantul destul de tare . La 90 la ora urla masina de ziceai ca e taifun . Da nu era taifun , ci doar imbinarea caroserie-portiere cam proasta .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Apr 2004, 08:59
Post #33


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




asta asa e. Oricum, motivul principal al oricarei dacii care urla este motorul, mai exact transmisia pe lant


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 6 Apr 2004, 09:32
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




povestea cu zgomotul ma streseaza si pe mine si-l percep in felul urmator:
pana la 90-100 km/h OK, liniste;
intre 100-120 creste brusc zgomotul;
peste 120 zgomotul se diminueaza;
ma refer de zgomotul provenit de pe la mecanica (motor , transmisie & Co.)si nu cel de la rulaj ptr ca am fost curios sa le delimitez si comparam la diverse viteze zgomotele cu motorul turat si cu motorul la ralanti;
banuiala mea (am mai discutat tangential treaba asta pe un alt topic) este ca intre 100-120 masina intra pur si simplu (ca orice mecanism cu miscari ciclice) intr-un fel de rezonanta


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 6 Apr 2004, 09:48
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Cred ca ai banuit bine. Atunci cand zgomotele provocate de rulaj, motor, etc se potrivesc ca frecventa cu frecventa de rezonanta a caroseriei amplitudinea acestora creste foarte mult (transferul maxim de putere intre doua circuite-sisteme mecanice sau electrice are loc atunci cand frecventa generatorului este egala cu frecventa de rezonanta a receptorului).
Este de preferat sa nu se circule in astfel de regim datorita amplitudinii mari a oscilatiilor in diferite puncte ale caroseriei si nu numai.
Este cunoscuta o intamplare din timpul celui de al doilea razboi mondial, cand trupele germane manifestau, dupa invadarea Belgiei, coloana trecand in pas de defilare peste un pod a carui frecventa de rezonanta s-a nimerit sa fie egala cu cadenta pasului trupelor. Podul s-a prabusit, la acea vreme crezandu-se ca a fost o actiune de sabotaj. Mai tarziu s-a aflat adevarul, dar din pacate au fost ceva executii ca represalii la "sabotaj".


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihneag
post 8 Apr 2004, 11:17
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 October 03
From: Bucuresti




Li-ul meu are 3 1/2 ani. De la inceput zgomotul l-a avut (si-l are si acum icon_twisted.gif ) pe la 70km/h in treapata a 4-a. Noroc ca nu prea merg la viteza aia (in Bucurestiu rar ai unde, afara e viteza de camion ostenit laugh.gif ).
Apoi pe la 110-120 iar are un zgomot pe care il pierde cand ajung pe la 125.
Am mers cu maxim 140, mai incapea, dar nu i-am dat ca nu avea sens...

Fiecare Dacie are viteza ei la care face figura asta, singura solutie este sa dfati muzica mai tare :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 26 Jun 2004, 11:16
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Ma bag si eu...ca la mine mi se pare ca e ciudat...la berlina mea din 2000 urla, dar urla rau de zici ca mai are putin si sare capota, dar numai la fix 3000 rpm. Nu conteaza treapta in care sunt, chiar si daca e scoasa din viteza si turez la 3000 face acel zgomot total ciudat.Cum am trecut de 3000 nu se mai aude...adica la 120 in a 5 a am 4000 rpm (stiu ca e cam mult dar se pare ca am nimerit o cutie cu trepte mai scurte) si zgomotul nu e nici pe aproape de cel produs cand cand atinge 3000 rpm. A mai auzit cineva de buba asta?


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 26 Jun 2004, 15:16
Post #38


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

la 120 in a 5 a am 4000 rpm (stiu ca e cam mult dar se pare ca am nimerit o cutie cu trepte mai scurte)

Sigur nu ai 4000rpm in a 5-a la 120km/h. Ori turometrul ori vitezometrul au o eroare destul de mare.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 26 Jun 2004, 16:06
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Poate turometru sa aiba ceva dar senzatia de trepte mai scurte tot e cam evidenta, la toate treptele. Am si un break din 97 si cand merg cu el se simte clar ca am viteza mai mare cand schimb deci pot spune destul de sigur ca problema nu e data de vitezometru.Sa-ti mai dau un exemplu : la break la 60 in a 4 a am fix 2000rpm pe cand la berlina am cam 2400.Si nu cred sa fie eroarea asa mare a turometrului ca se simte cand merg cu 60 ca nu am 2000 de ture.
Cum as putea sa testez sa aflu care din ele e stricat...daca e vreunul si nu e cutia cu trepte ciudat de scurte, asa cum am eu senzatia?


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 26 Jun 2004, 16:54
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...la berlina mea din 2000 urla...dar numai la fix 3000 rpm.

Urmareste traseul evacuarii. E posibil ca teava de esapament sa-ti atinga undeva in caroserie din cauza ruperii unui suport elestic de mentinere.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 26 Jun 2004, 17:08
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




pai si in cazul asta logic nu ar fi sa urle la fel, daca nu chiar mai tare, pe masura ce creste turatia?Dar mie la 3100 rpm de exemplu nu mai urla asa...chiar suna frumos...si nici cand trec de 4000 nu mai produce acel zgomot dubios ce apare doar la 3000 indiferent de treapta... :vmad:


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 26 Jun 2004, 17:16
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
pai si in cazul asta logic nu ar fi sa urle la fel, daca nu chiar mai tare, pe masura ce creste turatia?

Nu. Vibratiile au si ele o frecventa la care ajunge intensitatea maxima. Pe masura ce frecventa creste, teava nu mai ajunge sa faca "cursa" completa pt a atinge in caroserie.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex2k4
post 26 Jun 2004, 17:23
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 January 04
From: Bucuresti




Mersi...acum ca ma gandesc pare logic ce zici tu si o sa ma duc sa verific cat de curand...asa s-ar explica de ce face asa la turatia aia indiferent de treapta de viteza.


--------------------
Dacia 1310 Li - B-xx-KIR
Dacia 1310 Li - 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 26 Jun 2004, 22:56
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




hai sa ma bag si eu,ce sa fac,va propun un test sa il faceti in legatura cu zgomotul din masina:cand ajungeti la o viteza peste 100 sau chiar mai mult, o sa fie un zgomot care e foarte deranjant,ascultati-l putin dupa care scoateti-o din viteza si lasati-o asa pana ajungeti sub 80km/h.Rezultatul :in momentul in care e scoasa din viteza,vantul se va auzi si va fluiera foarte tare pe caroseria daciei care nu e mai deloc aerodinamica,incercati testul


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alextz
post 27 Jun 2004, 12:10
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




si la mine pe un break din 2000 cu motor de 1600 pe injectie...la 4000 am fix 120....


--------------------
Skoda Octavia 2005/1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 20 Jul 2004, 23:04
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




la mine urla pe la 80-90 dupa care merge ca unsa- nu am depasit 120

Dar dupa ce merg cu viteza cand sta cu motorul pornit se mai aud niste tzacanituri si rontaituri de la motor (cred). de ce?


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 21 Jul 2004, 10:34
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




masina mea are o zona de "huruiala" pe la 90, cand face cam urat (un fel de rezonanta). Pe urma urca, am mers si cu 140 (la bord) pe noua autostrada, dar nu as putea spune ca nu se aude motorul tare, deci oricum urla.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 21 Jul 2004, 13:33
Post #48


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Salve !
Si l breakul meu din 98 se aude un zgomot pe la 120 , nu f tare dar este.In ceea ce priveste diverse turatii la masini diferite la aceeasi viteza , dupa cate stiu pot fi echipate cu diverse pinioane(cutiile de viteza) .
Tata a avut un break 97 care la aceeasi viteza cu a mea avea 200 ture mai putin , si unde mai pui ca se si simtea .
V max prinsa a fost de 150 dar parca eram ca Migurile alea care se prabuseau .!!!!
Ma rog cam atat .
AA , sa vedeti ce frumos face dacia fara saxofon !


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Jul 2004, 17:01
Post #49


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Am ajuns la concluzia ca o dacie daca e ingrijita foarte bine nu huruie extraordinar la 140 . biggrin.gif:D:D:D:D Spre deosebire de o masina straina dacia la 140 e mai galagioasa la motor decat la cauciucuri !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 22 Jul 2004, 21:24
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




mai baieti voi vorbiti de dacie. nu cred ca e construita sa mearga cu vitezele astea. ea se forteaza la maxim sa atinga 140- 150 pecand o masina straina merge cu 140 usor. am mers vro 2500 km cu o skoda octavia tdi din 99. si la 140 se aude ca dacia la 60 km/h in a 4-a. adica un zumzet.



PS nu mai comparati Daciutza noastra cea de toate zilele cu una straina.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 22 Jul 2004, 21:28
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




apropo skoda asta la 140 avea 3 k rot/min pe cand dacia are mult mai mult.
Consum momentan la skoda la 140 era de 6l/100 pecand la dacie cred ca are 12.

daca a facut cineva consumul la dacie la o viteze de peste 130km/h as f curios sa stiu.



Ps nu cred ca a fost cineva in stare sa se ma gandeasca la asta la 130 cu dacia.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 22 Jul 2004, 21:29
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




parerea mea e ca dacie e facuta sa mergi in conditii normale de zgomot, vibratii si de siguranta pana in 100km/h peste e deja o aventura periculoasa


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Aug 2004, 08:44
Post #53


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




problema urletului a fost rezolvata total (fara sa vreau ce-i drept) prin scoaterea catalizatorului care a capotat :twisted:
deci pot spune 100% sigur ca urla din cauza catalizatorului


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 17 Aug 2004, 11:49
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Consumul instantaneu la 130 kmph nu pot sa il stiu, dar la drum lung, cu viteze de 110-130 kmph consumul iese undeva la 7 - 7.5 l la 100 km, testat de multe ori.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV99
post 17 Aug 2004, 12:05
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 14 April 04
From: BRASOV




RaduManla nova gti e ~8,5 si la gt ~10. chiar daca e diferenta intre motoare, mi se pare putin, pentru Break 1410, un 7.5 .cred ca nu ai avut conditii de testare sau iti arata gresit vitezometrul sau kilometrajul.


--------------------
DACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 17 Aug 2004, 12:40
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




sigur nu arata gresit nici unul nici altul
la drum intins, nu mi-a luat decat iarna, cu anvelope de iarna, in jur de 8
fac de 2 ori pe luna Bucuresti-Falticeni (plecat vineri, intors duminica), 850 km dus-intors. in afara localitatilor merg cu 110-130 (chiar si 140) iar in localitati, in functie de trafic, intre 60 si 110.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 18 Aug 2004, 06:13
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




QUOTE
problema urletului a fost rezolvata total (fara sa vreau ce-i drept) prin scoaterea catalizatorului care a capotat :twisted:  
deci pot spune 100% sigur ca urla din cauza catalizatorului


intrebarea mea este ce ai pis in loc -ai schimbat toata teava
-doar toba mica
-sau ai pus o prelungire a tevii

te intreb ca as dori si yo sa scap de ea de pe masina ca a luat cam multe pietre, borduri, etc si s-a cam spart. iar un noua e cam multicel (o investitie prea mare pentru o dacie)


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Aug 2004, 08:09
Post #58


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Mae, nu cred ca "s-a cam spart", ca daca era asa, nu mai miscai masina din loc. In momentul in care se sparge/crapa, bucatelele rezultate il infunda infiorator. Vezi la probleme tehnice un topic "mi-a murit catalizatorul" si jos ai niste poze cu subiectul infundat.

Eu n-am pus nici o teava, ca m-a prins la mare, si am fost la un tinichigiu care l-a taiat, a scos ceramica din el si l-a sudat la loc.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 18 Aug 2004, 15:39
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...am fost la un tinichigiu care l-a taiat, a scos ceramica din el si l-a sudat la loc.

Catalizatorul este din ceramica sau e carbune activ :?:


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Aug 2004, 15:50
Post #60


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




al meu e (ra) din ceramica, dar am vazut unul de pe un R25 care era din carbune. Vezi ca am facut si poze cu al meu


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 05:29
Forum Renault