dacia pe injectie urla
![]() ![]() ![]() |
dacia pe injectie urla
Ov |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#32
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ceva foarte important . Am fost sambata la tzara cu 1300 si batea vantul destul de tare . La 90 la ora urla masina de ziceai ca e taifun . Da nu era taifun , ci doar imbinarea caroserie-portiere cam proasta .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
asta asa e. Oricum, motivul principal al oricarei dacii care urla este motorul, mai exact transmisia pe lant
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
povestea cu zgomotul ma streseaza si pe mine si-l percep in felul urmator:
pana la 90-100 km/h OK, liniste; intre 100-120 creste brusc zgomotul; peste 120 zgomotul se diminueaza; ma refer de zgomotul provenit de pe la mecanica (motor , transmisie & Co.)si nu cel de la rulaj ptr ca am fost curios sa le delimitez si comparam la diverse viteze zgomotele cu motorul turat si cu motorul la ralanti; banuiala mea (am mai discutat tangential treaba asta pe un alt topic) este ca intre 100-120 masina intra pur si simplu (ca orice mecanism cu miscari ciclice) intr-un fel de rezonanta |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
nelu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai banuit bine. Atunci cand zgomotele provocate de rulaj, motor, etc se potrivesc ca frecventa cu frecventa de rezonanta a caroseriei amplitudinea acestora creste foarte mult (transferul maxim de putere intre doua circuite-sisteme mecanice sau electrice are loc atunci cand frecventa generatorului este egala cu frecventa de rezonanta a receptorului).
Este de preferat sa nu se circule in astfel de regim datorita amplitudinii mari a oscilatiilor in diferite puncte ale caroseriei si nu numai. Este cunoscuta o intamplare din timpul celui de al doilea razboi mondial, cand trupele germane manifestau, dupa invadarea Belgiei, coloana trecand in pas de defilare peste un pod a carui frecventa de rezonanta s-a nimerit sa fie egala cu cadenta pasului trupelor. Podul s-a prabusit, la acea vreme crezandu-se ca a fost o actiune de sabotaj. Mai tarziu s-a aflat adevarul, dar din pacate au fost ceva executii ca represalii la "sabotaj". |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
mihneag |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Li-ul meu are 3 1/2 ani. De la inceput zgomotul l-a avut (si-l are si acum
![]() ![]() Apoi pe la 110-120 iar are un zgomot pe care il pierde cand ajung pe la 125. Am mers cu maxim 140, mai incapea, dar nu i-am dat ca nu avea sens... Fiecare Dacie are viteza ei la care face figura asta, singura solutie este sa dfati muzica mai tare :wink: |
-------------------- |
|
Alex2k4 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 11 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu...ca la mine mi se pare ca e ciudat...la berlina mea din 2000 urla, dar urla rau de zici ca mai are putin si sare capota, dar numai la fix 3000 rpm. Nu conteaza treapta in care sunt, chiar si daca e scoasa din viteza si turez la 3000 face acel zgomot total ciudat.Cum am trecut de 3000 nu se mai aude...adica la 120 in a 5 a am 4000 rpm (stiu ca e cam mult dar se pare ca am nimerit o cutie cu trepte mai scurte) si zgomotul nu e nici pe aproape de cel produs cand cand atinge 3000 rpm. A mai auzit cineva de buba asta?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-xx-KIR Dacia 1310 Li - 2000
|
|
SYL |
![]()
Post
#38
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Sigur nu ai 4000rpm in a 5-a la 120km/h. Ori turometrul ori vitezometrul au o eroare destul de mare. |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
Alex2k4 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 11 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate turometru sa aiba ceva dar senzatia de trepte mai scurte tot e cam evidenta, la toate treptele. Am si un break din 97 si cand merg cu el se simte clar ca am viteza mai mare cand schimb deci pot spune destul de sigur ca problema nu e data de vitezometru.Sa-ti mai dau un exemplu : la break la 60 in a 4 a am fix 2000rpm pe cand la berlina am cam 2400.Si nu cred sa fie eroarea asa mare a turometrului ca se simte cand merg cu 60 ca nu am 2000 de ture.
Cum as putea sa testez sa aflu care din ele e stricat...daca e vreunul si nu e cutia cu trepte ciudat de scurte, asa cum am eu senzatia? |
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-xx-KIR Dacia 1310 Li - 2000
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#40
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Urmareste traseul evacuarii. E posibil ca teava de esapament sa-ti atinga undeva in caroserie din cauza ruperii unui suport elestic de mentinere. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Alex2k4 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 11 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai si in cazul asta logic nu ar fi sa urle la fel, daca nu chiar mai tare, pe masura ce creste turatia?Dar mie la 3100 rpm de exemplu nu mai urla asa...chiar suna frumos...si nici cand trec de 4000 nu mai produce acel zgomot dubios ce apare doar la 3000 indiferent de treapta... :vmad:
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-xx-KIR Dacia 1310 Li - 2000
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#42
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Nu. Vibratiile au si ele o frecventa la care ajunge intensitatea maxima. Pe masura ce frecventa creste, teava nu mai ajunge sa faca "cursa" completa pt a atinge in caroserie. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Alex2k4 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 11 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mersi...acum ca ma gandesc pare logic ce zici tu si o sa ma duc sa verific cat de curand...asa s-ar explica de ce face asa la turatia aia indiferent de treapta de viteza.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-xx-KIR Dacia 1310 Li - 2000
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
hai sa ma bag si eu,ce sa fac,va propun un test sa il faceti in legatura cu zgomotul din masina:cand ajungeti la o viteza peste 100 sau chiar mai mult, o sa fie un zgomot care e foarte deranjant,ascultati-l putin dupa care scoateti-o din viteza si lasati-o asa pana ajungeti sub 80km/h.Rezultatul :in momentul in care e scoasa din viteza,vantul se va auzi si va fluiera foarte tare pe caroseria daciei care nu e mai deloc aerodinamica,incercati testul
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
alextz |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
si la mine pe un break din 2000 cu motor de 1600 pe injectie...la 4000 am fix 120....
|
--------------------
Skoda
Octavia
2005/1.9 TDI
|
|
Mae |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
la mine urla pe la 80-90 dupa care merge ca unsa- nu am depasit 120
Dar dupa ce merg cu viteza cand sta cu motorul pornit se mai aud niste tzacanituri si rontaituri de la motor (cred). de ce? |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
masina mea are o zona de "huruiala" pe la 90, cand face cam urat (un fel de rezonanta). Pe urma urca, am mers si cu 140 (la bord) pe noua autostrada, dar nu as putea spune ca nu se aude motorul tare, deci oricum urla.
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
body |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Salve !
Si l breakul meu din 98 se aude un zgomot pe la 120 , nu f tare dar este.In ceea ce priveste diverse turatii la masini diferite la aceeasi viteza , dupa cate stiu pot fi echipate cu diverse pinioane(cutiile de viteza) . Tata a avut un break 97 care la aceeasi viteza cu a mea avea 200 ture mai putin , si unde mai pui ca se si simtea . V max prinsa a fost de 150 dar parca eram ca Migurile alea care se prabuseau .!!!! Ma rog cam atat . AA , sa vedeti ce frumos face dacia fara saxofon ! |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
SiloS |
![]()
Post
#49
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am ajuns la concluzia ca o dacie daca e ingrijita foarte bine nu huruie extraordinar la 140 . biggrin.gif:D:D:D:D Spre deosebire de o masina straina dacia la 140 e mai galagioasa la motor decat la cauciucuri !
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Mae |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
mai baieti voi vorbiti de dacie. nu cred ca e construita sa mearga cu vitezele astea. ea se forteaza la maxim sa atinga 140- 150 pecand o masina straina merge cu 140 usor. am mers vro 2500 km cu o skoda octavia tdi din 99. si la 140 se aude ca dacia la 60 km/h in a 4-a. adica un zumzet.
PS nu mai comparati Daciutza noastra cea de toate zilele cu una straina. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
Mae |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
apropo skoda asta la 140 avea 3 k rot/min pe cand dacia are mult mai mult.
Consum momentan la skoda la 140 era de 6l/100 pecand la dacie cred ca are 12. daca a facut cineva consumul la dacie la o viteze de peste 130km/h as f curios sa stiu. Ps nu cred ca a fost cineva in stare sa se ma gandeasca la asta la 130 cu dacia. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
Mae |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
parerea mea e ca dacie e facuta sa mergi in conditii normale de zgomot, vibratii si de siguranta pana in 100km/h peste e deja o aventura periculoasa
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
Ov |
![]()
Post
#53
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
problema urletului a fost rezolvata total (fara sa vreau ce-i drept) prin scoaterea catalizatorului care a capotat :twisted:
deci pot spune 100% sigur ca urla din cauza catalizatorului |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Consumul instantaneu la 130 kmph nu pot sa il stiu, dar la drum lung, cu viteze de 110-130 kmph consumul iese undeva la 7 - 7.5 l la 100 km, testat de multe ori.
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
BV99 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 14 April 04 From: BRASOV ![]() |
RaduManla nova gti e ~8,5 si la gt ~10. chiar daca e diferenta intre motoare, mi se pare putin, pentru Break 1410, un 7.5 .cred ca nu ai avut conditii de testare sau iti arata gresit vitezometrul sau kilometrajul.
|
--------------------
DACIA
NOVA GT
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
sigur nu arata gresit nici unul nici altul
la drum intins, nu mi-a luat decat iarna, cu anvelope de iarna, in jur de 8 fac de 2 ori pe luna Bucuresti-Falticeni (plecat vineri, intors duminica), 850 km dus-intors. in afara localitatilor merg cu 110-130 (chiar si 140) iar in localitati, in functie de trafic, intre 60 si 110. |
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
Mae |
![]()
Post
#57
|
||
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
intrebarea mea este ce ai pis in loc -ai schimbat toata teava -doar toba mica -sau ai pus o prelungire a tevii te intreb ca as dori si yo sa scap de ea de pe masina ca a luat cam multe pietre, borduri, etc si s-a cam spart. iar un noua e cam multicel (o investitie prea mare pentru o dacie) |
||
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|||
Ov |
![]()
Post
#58
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Mae, nu cred ca "s-a cam spart", ca daca era asa, nu mai miscai masina din loc. In momentul in care se sparge/crapa, bucatelele rezultate il infunda infiorator. Vezi la probleme tehnice un topic "mi-a murit catalizatorul" si jos ai niste poze cu subiectul infundat.
Eu n-am pus nici o teava, ca m-a prins la mare, si am fost la un tinichigiu care l-a taiat, a scos ceramica din el si l-a sudat la loc. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#59
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Catalizatorul este din ceramica sau e carbune activ :?: |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Ov |
![]()
Post
#60
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
al meu e (ra) din ceramica, dar am vazut unul de pe un R25 care era din carbune. Vezi ca am facut si poze cu al meu
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 05:29 |