Anvelopa cu fund de sticla in ea......
![]() ![]() ![]() |
Anvelopa cu fund de sticla in ea......
DomnulK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE de unde pot lua o anvelopa la mana a doua? din vitan targ... garantat orice model cat de tocit il vrei! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#3
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
La ce bani?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#4
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine e sa iti mai cumperi inca un cauciuc NOU cu acelasi profil si sa pui cele 2 cauciucuri noi pe spate. Si te-ai rezolvat. In principiu ar trebui sa fie pe la 1 mil. un cauciuc nou - probabil matador MP12.
Daca vrei second hand, nu cred ca vei gasi exact acelasi model... Oricum, bunicele sunt pe la 300-400-500mii bucata, in functie de uzura si calitatea materialului. Atentie la cei din Vitan ca sunt mari golani. Incercau sa imi vanda Sava Eskimo cu 1.800.000 bucata si la Carrefour (cred) erau 1.200.000, din cate imi aduc aminte. Asa ca sa nu te opresti la prima taraba si sa tot intrebi ca sa iesi OK. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#5
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Iti multzumesc frumos!i96nds,
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
MojoJojo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 24 November 03 From: Poiana Lacului - Pitesti - Bucuresti ![]() |
QUOTE Acum apare prima problema. AM strsans sau nu suficient shuruburile de la roata? asta-i treaba de putin bun simt...suruburile nu trebuie stranse nici prea tare dar nici prea incet...stiu ca te-am lamurit bustean dar alta explicatie nu exista!!!! QUOTE Am plecat apoi cu roata la o vulcanizare unde mi-au spus ca nu se poate vulcaniza, ca \" nu tzine\" shi ca imi pot pune camera. Eu shtiu de la tata ca e naspa sa ai camera in caz ca iti explodeaza cauciucul. A doua intrebare este : Se poate vulcaniza? daca-i doar o intepatura atunci se poate vulcaniza dar nu la orice vulcanizare (am impresia ca se introduce o substanta in caucic care va astupa gaurile)..nu garantez rezultatul!!! Treaba ca daca ii pui camera caucicul explodeaza, e putin exagerata...intradevar se poate intampla chestia asta dar trebuie cumulate mai multe conditii...daca este sa-ti fie teama de asta atunci trebuie sa-ti fie teama si sa mergi pe strada ca o sa mori lovit de o caramida cazuta de pe nu stiu unde...probabilitatea ca cele doua evenimente sa se intample cred ca-i cam aceeasi!!!!!!!!!!!!!!!! QUOTE Iar cea de atreia intrebare este: rezerva fiind noua....va avea vro repercursiune asupara rularii shi comportamentului la drum? singura chestie care te-ar afecta ar fi daca roata de rezerva nu e echilibrata; din cate stiu o rezerva nefolosita ar trebui sa fie deja echilibrata; daca nu e asa ar trebui sa simti oarece neplaceri la directia masinii...solutia: un drum repejor la o vulcanizare si-ti executa baietii un echilibrat profezionist pt vreo 80 000 lei/buc roata... Sfatul meu este sa gasesti o vulcanizare mai de soi(a) care sa te lamureasca daca e posibil o reparare fara montat camera...daca nu, monteaza dom'ne camera si pastreaza roata astfel obtinuta pe post de rezerva (asa am facut eu), la ce sa mai dai bani pe cine stie ce ciurucuri second hand!!! bafta si multa intelepcine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
-------------------- Excuse me! Can u direct me to the direction of the eggs so I can locate them and purchase them and take them home with me so I can eat them on a nutritious breakfast today...and maybe tomorrow
|
|
Liviu |
![]()
Post
#7
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE Cel mai bine e sa iti mai cumperi inca un cauciuc NOU cu acelasi profil si sa pui cele 2 cauciucuri noi pe spate. Si te-ai rezolvat. Mda .. te-ai rezolvat DE TOT ![]() ![]() Cum poti sa ii spui omului sa isi puna cauciucuri NOI pe SPATE la o masina cu TRACTIUNE FATA mai ales in sezonul rece ???? .... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
bzip2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 5 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Liviu, vezi ca mai era o discutie despre tractiune spate/fata si de pune 4 gume de iarna sau 2 pe fata/spate...
|
-------------------- loose bits sink chips
|
|
jhr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
pe spate, domnilor specialisti, la masinile cu tractiune fata... cel putin asa ziceau cei de la michelin
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
BBC |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
1. Chestia cu montatul cauciucurilor noi pe spate am mai intalnit-o si intr-un almanah auto din 1984. Explicatia oferita era ca se corecteaza mult mai usor tendinta subviratoare a masinii decat cea supraviratoare.
Eu intotdeauna mi-am montat anvelopele noi pe fata. Teoretic, cele noi prezinta un risc de explozie mult mai mic decat cele uzate si o explozie pe spate este mult mai usor de controlat decat o explozie pe spate. 2. Timp de 20 de ani tatal meu a circulat cu anvelope cu camera si nu a avut explozie de cauciuc. Daca taietura din cauciuc nu este foarte mare poti sa iti montezi camera. Daca cauciucurile tale au un profil mai mic de 2 mm mai bine iti mai cumperi un cauciuc nou si ti le montezi pe fata. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
Marius |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca intradevar nu se mai poate face nimic pt. a salva anvelopa sparta, si nu exista bugetul adecvat pt. achizitionarea uneia noi, pot sa-ti recomand un loc unde se gasesc SH-uri f.bune. Eu am circulat cu berlina cca 6 ani (vreo 120.ooo km) numai cu anvelope second hand cumparate de acolo. Amplasament: iesire din Buc. pe Sos.Alexandriei, dupa Autogara Rahova si benzinaria Petrom, la 7-800m., pe partea dreapta. Cauciucuri aduse de afara, "de firma", unele aproape noi. Desi iti dau garantie 1 luna, eu nu am avut niciodata probleme, si am cumparat de acolo si pt. un coleg (renault 25) si pt. socrul meu (oltcit).
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
FLEX |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Suruburile de la roti nu se string "cu simt", le stringi cit poti de tare (90-110 Nm spre informare).
Daca nu tine vulcanizarea la tubeless, nu cred ca o sa tina nici cu camera,o sa faca gilma acolo; daca ai optat totusi pentru asa ceva, ai grija cind cumperi camera sa pastrezi bonul de casa si sa te duci la o vulcanizare care elibereaza chitante pentru montaj, cu stampila firmei, deoarece camerele din comert pentru Dacia sint foarte proaste, la umflare si montat pe masina se sparg in locurile unde cauciucul din care sint facute e mai subtire din cauza tehnologiei invechite de fabricatie, pe linia de sutura, etc., in caz ca e gresita o poti schimba pe garantie; aceasta roata o folosesti doar ca rezerva, pina la prima vulcanizare. Roata pe care ai folosit-o pina acum ca rezerva pune-o pe spate, in locul celei bulite si incearca citeva frinari violente; daca simti ca trage intr-o parte, va trebui sa cumperi un cauciuc nou, aceeasi marca si profil cu cel de pe fosta rezerva; iti rezulta o axa cu cauciucuri noi ... care sa fie aceasta nu pot 100% sigur sa-ti spun, vezi ce s-a scris si mai sus, eu as inclina catre puntea fata totusi. Bafta! |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE si o explozie pe spate este mult mai usor de controlat decat o explozie pe spate Vrei sa... traduci ce ai spus aici. Ca eu unul nu am inteles :shock: :roll: |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Asta ca sa nu mai amintim, Doamne fereste!, de o explozie pe spate, care mai e cum mai e da' fata de explozia pe spate, e criminala. Si asta ca sa nu va mai aduc aminte de explozia pe spate care este mai mult decit o simpla explozie pe spate! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#15
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc d sfaturi....Voi lua in considerare ce ati spus. Am insa niste mici obiectii:
1 Nu am cheie manometrica <vezi FLEX>asha ca le-am strans pana nu am mai putut cu mana. 2 Voi achizitiona 2 anvelope montana AVALANCHE shi le voi pune pe fatza. 3 Cauciucul am reushit sa-l vulcanizez la un service de cartier...ca la ala care era SPALATZEL au spus ca nu se poate. 4 Rulez de 3 zile cu cel vulcanizat shi nu a cedat inca. Ne vedem JOI! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:43 |