DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme motor, Se aprind becurile la relanti

LAURENTIU_73
post 5 Dec 2005, 10:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 2 November 05




Salutare! Am facut un schimb de ulei (uleiul l-am luat din depozitul firmei), nu stiu ce marca , si dupa ce am mers vreo 20 Km s-au aprins becurile rosii la relanti (nu am ceasuri de presiune si temperatura). In sarcina se sting. Tin sa va precizez ca pe bidonul in care am avut uleiul a ramas ceva ca o pasta alba.In oras am mers destul dar nu s-a intimplat nimic, numai in afara, la viteza mare.


--------------------
Dacia LOGAN 3 2021 - DJ 73 ULA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Dec 2005, 10:46
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




macar clasa de vascozitate o sti?

cum poti sa bagi ceva ce nu sti ce e in masina?

This post has been edited by argon: 5 Dec 2005, 10:46


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LAURENTIU_73
post 5 Dec 2005, 12:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 2 November 05




Pai ce sa zic, mi-a zis ,,ia-l ca e bun, au mai luat si altii".Oricum, uleiul sa fie de vina?


--------------------
Dacia LOGAN 3 2021 - DJ 73 ULA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 5 Dec 2005, 13:12
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(LAURENTIU_73 @ 5 Dec 2005, 10:43)
Salutare! Am facut un schimb de ulei (uleiul l-am luat din depozitul firmei), nu stiu ce marca , si dupa ce am mers vreo 20 Km s-au aprins becurile rosii la relanti (nu am ceasuri de presiune si temperatura). In sarcina se sting. Tin sa va precizez ca pe  bidonul in care am avut uleiul  a ramas ceva ca o pasta alba.In oras am mers destul dar nu s-a intimplat nimic, numai in afara, la viteza mare.
*


Daca in bidon este o pasta alba atunci a fost apa in ulei si s-au separat aditivi precipitind sub forma de pasta alba.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Dec 2005, 13:17
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(LAURENTIU_73 @ 5 Dec 2005, 12:59)
Pai ce sa zic, mi-a zis ,,ia-l ca e bun, au mai luat si altii".Oricum, uleiul sa fie de vina?
*




DA....daca era ulei monograd M20? sau 10w30..sau cine stie ce altceva...
Data viitoare afla macar clasa de vascozitate...sia cum schimbal pe asta, daca se aprind becurile de presiune numa bine nu-i face motorului..asta presupunand ca sonda e buna...

This post has been edited by argon: 5 Dec 2005, 13:18


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 5 Dec 2005, 16:10
Post #6


Haha


Group: Members
Posts: 8.875
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




ar mai fi o problema! sorbul cu pompa de ulei din baie.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 5 Dec 2005, 16:22
Post #7


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Nu mai baga ulei fara sa stii ce marca si clasa are. E pacat. E ca si cum cineva iti da tie sa bei numai apa fierbinte vara cand tu esti cu gandul la o bere rece. De fapt, comparatia nu e nici pe departe asemanatoare. Eu zic sa-l schimbi si sa bagi un ulei potrivit pentru iarna. De la magazin autorizat...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 5 Dec 2005, 17:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(LAURENTIU_73 @ 5 Dec 2005, 10:43)
Salutare! Am facut un schimb de ulei (uleiul l-am luat din depozitul firmei), nu stiu ce marca , si dupa ce am mers vreo 20 Km s-au aprins becurile rosii la relanti (nu am ceasuri de presiune si temperatura). In sarcina se sting. Tin sa va precizez ca pe  bidonul in care am avut uleiul  a ramas ceva ca o pasta alba.In oras am mers destul dar nu s-a intimplat nimic, numai in afara, la viteza mare.
*



S-a blocat bila din pompa de ulei . Scoate pompa si curat-o biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mauru007
post 5 Dec 2005, 19:37
Post #9


sir


Group: Members
Posts: 437
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




am avut si eu aceasi problema fara sa schimb uleiul pe care merge masina de ani de zile. Am schimbat sonda de ulei si a disparut problema, e vreo 100 mii o sonda noua se schimba in 2 min.


--------------------
Ford Focus 2002/Ghia - vl
Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LAURENTIU_73
post 6 Dec 2005, 08:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 2 November 05




Dar, intreb, nu daca ar fi pompa de ulei blocata, nu ar trebui sa fie probleme de la inceput sau in primii kilometrii de mers sau v-am zis, prin oras in 3-4 km cu semafoare, demaraj, frina ...etc?


--------------------
Dacia LOGAN 3 2021 - DJ 73 ULA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 6 Dec 2005, 09:24
Post #11


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




omule, ia de la magazin o solutie de spalat motorul (motor-flush ~100k lei), un filtru de ulei (~70k lei) si 3 litrii de ulei romanesc (180k lei).

baga motor flush-ul in uleiul vechi, da drumul la motor si lasa-l 5 min la relanti. Opreste, scoate chestia veche din motor, scoate filtrul, pune filtrul nou, pune uleiul nou, da-i o cheie si mergi linistit !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2025 - 23:07
Forum Renault