DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cine ma poate ajuta?, Probleme...

bgcnet
post 25 Nov 2005, 21:48
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 25 November 05
From: Bucicuresti




Oameni buni,

Am si eu o problema cu dacia mea asa ca nu va sfiiti sa dati solutii; despre ce e vorba: este un break din 99 cu motor de 1.6 l pe care am pus carburator de 1.4 anul trecut, am aprindere electronica pe ea care imi inlocuieste condensatorul...deocamdata astea ar fi cele mai importante; de la o vreme (mai exact acum 1 luna) a aparut o problema: cand pornesc masina merge bine insa pe masura ce motorul se incalzeste merge din ce in ce mai rau in sensul ca la accelerari bruste de sub 2200 rpm tremura masina cateva secunde si apoi se infige...am verificat sa nu traga cumva aer fals si totul pare etans deci nu de aici ar fi problema; am distanta la bujii de 0.85 mm masurata cu lera dupa ce am pus aprinderea (inainte aveam 0.7 mm); distanta platini 0.45 cred...mentionez ca nu am trecut clapeta la filtru de aer sa traga aer cald de pe galerie. Cam atat deocamdata mai vin cu explicatii pe parcurs. Daca e cineva din Bucuresti amabil dau o fuga pana la el sa arunce un ochi sub capota mea (vin cu bere stati linistiti biggrin.gif )

Astept idei...

Numai bine... cool.gif


--------------------
. . - . .
ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V
FUCKIN' FRENCH:)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgcnet
post 25 Nov 2005, 21:50
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 25 November 05
From: Bucicuresti




A si sunt pe messenger mai tot timpul cu id bgcnet
putem vorbi si acolo


--------------------
. . - . .
ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V
FUCKIN' FRENCH:)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 27 Nov 2005, 10:33
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




wink.gif pai trebuie sa pui clapeta pe aer cald pentru ca se produce givrarea. Ce este aceasta iti explic imediat.Daca filtru de aer trage aer rece si il baga in carburator ,iar acesta este cald se produce condens ceea ce este la fel ca si cum ai avea apa in benzina si normal ca masina are vibratii si accelerari dereglate.Pune acea clapeta pe cald si nu vei mai avea probleme pentru ca problemele tale de o luna sunt sigur de la frigul care a venit rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 27 Nov 2005, 10:36
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




daca nu merge nici asa incearca sa te uiti la bujii,fise, capac de delcou , platina sa nu fie impuscata.


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 27 Nov 2005, 11:21
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




verifica si bobina sa nu se incinga prea tare. sau incearca cu alta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgcnet
post 27 Nov 2005, 13:51
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 25 November 05
From: Bucicuresti




Bobina nu se incinge este una destul de buna magneti marelli;
Fisele sunt noi au vreo 2 luni sunt siliconate made in usa;
Bujii sunt reglate la 0.8 mm (o fi mult o fi putin?) si au la electrozi culorea caramizie deci arderea este ok;
Capacul delcou este curat nu are nici o fisura;
Platinile sunt putin impuscate dar le-am dat cu smirghel fin si acum sunt okay; le-am pus la 0.35 mm ca am aprindere electronica.
Nu cred ca e de la clapeta aia ca si iarna trecuta am mers la fel si parca nu facea asa...ma gandesc cumva ca nu da destula benzina si mai ia cateva secunde sa se adune si de aia da in nas?

Deci?


--------------------
. . - . .
ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V
FUCKIN' FRENCH:)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 28 Nov 2005, 09:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(bgcnet @ 27 Nov 2005, 15:51)
Bobina nu se incinge este una destul de buna magneti marelli;
Fisele sunt noi au vreo 2 luni sunt siliconate made in usa;
Bujii sunt reglate la 0.8 mm (o fi mult o fi putin?) si au la electrozi culorea caramizie deci arderea este ok;
Capacul delcou este curat nu are nici o fisura;
Platinile sunt putin impuscate dar le-am dat cu smirghel fin si acum sunt okay; le-am pus la 0.35 mm ca am aprindere electronica.
Nu cred ca e de la clapeta aia ca si iarna trecuta am mers la fel si parca nu facea asa...ma gandesc cumva ca nu da destula benzina si mai ia cateva secunde sa se adune si de aia da in nas?

Deci?
*



Ai schimbat cumva benzinaria de unde alimentezi de obicei? (incearca sa pui un aditiv pt. benzina). Elimina intai posibilitatea de givraj - filtru de aer pe cald, carton la radiator in dreptul ventilatorului, si unul mic in fata carburatorului.

Eu am avut o problema asemanatoare - dadea in nas pana se incalzea motorul - a fost de la uzura in corpul carburatorului si am inlocuit carburatorul cu totul.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP - B 2007 Laureate + ABS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 29 Nov 2005, 12:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Schimba frate platina. E 30-35.000 lei. Si da filtru de aer pe cald ca de asta e facut. Si pune si carton in fata radiatorului.
Fa asta si revin-o pe forum cu rezultatul.
Nu incerca sa pornesti la -5 -10 grade apoi dai a intaia , apoi a doua de parca esti la curse sa scartie rotile pe asfalt. Daca merge cand e motorul cald inseamna ca e rezolvat.
Pentru motor rece s-a inventat socul...
Asa e la toti cei care au dacii.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 10 Dec 2005, 20:40
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(florinutzu @ 29 Nov 2005, 22:11)
Schimba frate platina. E 30-35.000 lei. Si da filtru de aer pe cald ca de asta e facut. Si pune si carton in fata radiatorului.
Fa asta si revin-o pe forum cu rezultatul.
Nu incerca sa pornesti la -5 -10 grade apoi dai a intaia , apoi a doua de parca esti la curse sa scartie rotile pe asfalt. Daca merge cand e motorul cald inseamna ca e rezolvat.
Pentru motor rece  s-a inventat socul...
Asa e la toti cei care au dacii.
*



Nu te lua dupa asta ca n-a auzit de aprindere electronica, o fi mergand cu masina lu' bunicu, lasa platina la locul ei.
Cand apesi brusc acceleratia, se deschide clapeta de admisie, tot brusc; din cauza inertiei, benzina nu vine la fel de repede ca aerul, asa ca se produce o saracire a amestecului - datul "in nas" -; pentru a corecta fenomenul, producatorul carburatorului a introdus "pompa de sprit" care fiind actionata printr-un cuplaj elastic da un supliment de benzina pentru cei grabiti, la apasarea brusca a pedalei de acceleratie. Acuma, la tine cred ca e un concurs de imprejurari: ai pus si un carburator "zgarcit" ca sa fie mai economica masina si vrei si sa-ti tasneasca; fratioare, n-ai auzit de proverbu' ala cu slanina-n pod si tigaia unsa?? Vrei tasneala, baga benzina! Timpul rece a agravat intrucatva fenomenul: din cauza scaderii presiunii aerului la trecerea prin gatuiturile clapetei si din cauza evaporarii normale a benzinei in aceeasi zona, in "gatul" carburatorului se produce o scadere de pina la 20 de grade a temperaturii fata de temperatura aerului aspirat, astfel ca daca ai 5 grade afara, poti sa ai -15 acolo. Desi constructorul a incercat sa combata fenomenul cu un circuit de apa calda, la tine, fiind un carburator "gatuit", fenomenul e accentuat; de asemeni e posibil sa nu se faca prea bine nici circuitul ala de apa calda. Una peste alta, iaca asta-i, cumul de factori.
Solutii: pentru combaterea givrajului ( mai clar, la -15 grade se depune gheata pe interiorul carburatorului si-l Gatuie si mai tare). Carton in fata radiatorului, priza de aer cald, verificata circulatia apei calde prin piesa de la baza carburatorului (am vazut insi care suspendasera circuitul respectiv, vara, ca le crapase furtunul si "mergea si fara" iar iarna se mirau de ce le merge prost masina?). Solutia constructorului: inapoi carburatorul pe care l-a pus el.
PS Nu-i asa ca de cand ai schimbat carburatorul masina-i mai lenesa?


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 10 Dec 2005, 23:45
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




[quote=stefan_punk,27 Nov 2005, 10:36]
daca nu merge nici asa incearca sa te uiti la bujii,fise, capac de delcou , platina sa nu fie impuscata.

Am patit ei eu.. era gaurita platina...
Daca bagam picioru mai tare in acceleratie (in treapta 1 si/sau 2), prima data ma punea in cap si apoi se tura motoru.. zici ca intra turbo...
Si faza cu clapeta la filtru de aer... cum o dat primu frig am si inchis-o...


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 10 Dec 2005, 23:50
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




[quote=fnp,28 Nov 2005, 09:38]
Ai schimbat cumva benzinaria de unde alimentezi de obicei? (incearca sa pui un aditiv pt. benzina). Elimina intai posibilitatea de givraj - filtru de aer pe cald, carton la radiator in dreptul ventilatorului, si unul mic in fata carburatorului.

Si eu pana la urma am ajuns la a-mi schimba carburatoru... avea uzura in corp.. Acuma azi mi-am schimbat carburatoru.. mi=-am pus de 1400...
Carton la radiator io nu-mi pun... am set motor nou si am inteles ca nu ar trebui sa imi pun in fata la radiator deocamdata... ca cica mai bine sa se incalzeasca un pic mai greu motoru pana ii fac rodaj...
Mi-am pus o bucata de cauciuc gaurita pe furtunu de alimentare cu carburant in dreptu carburatorului...


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 12:28
Forum Renault