Cine ma poate ajuta?, Probleme...
![]() ![]() ![]() |
Cine ma poate ajuta?, Probleme...
bgcnet |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 25 November 05 From: Bucicuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
- .
. ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V FUCKIN' FRENCH:) |
|||
bgcnet |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 25 November 05 From: Bucicuresti ![]() |
A si sunt pe messenger mai tot timpul cu id bgcnet
putem vorbi si acolo |
--------------------
.
.
- .
. ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V FUCKIN' FRENCH:) |
|
stefan_punk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
daca nu merge nici asa incearca sa te uiti la bujii,fise, capac de delcou , platina sa nu fie impuscata.
|
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
calinp |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
verifica si bobina sa nu se incinga prea tare. sau incearca cu alta
|
-------------------- |
|
bgcnet |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 25 November 05 From: Bucicuresti ![]() |
Bobina nu se incinge este una destul de buna magneti marelli;
Fisele sunt noi au vreo 2 luni sunt siliconate made in usa; Bujii sunt reglate la 0.8 mm (o fi mult o fi putin?) si au la electrozi culorea caramizie deci arderea este ok; Capacul delcou este curat nu are nici o fisura; Platinile sunt putin impuscate dar le-am dat cu smirghel fin si acum sunt okay; le-am pus la 0.35 mm ca am aprindere electronica. Nu cred ca e de la clapeta aia ca si iarna trecuta am mers la fel si parca nu facea asa...ma gandesc cumva ca nu da destula benzina si mai ia cateva secunde sa se adune si de aia da in nas? Deci? |
--------------------
.
.
- .
. ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V FUCKIN' FRENCH:) |
|
fnp |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bgcnet @ 27 Nov 2005, 15:51) Bobina nu se incinge este una destul de buna magneti marelli; Fisele sunt noi au vreo 2 luni sunt siliconate made in usa; Bujii sunt reglate la 0.8 mm (o fi mult o fi putin?) si au la electrozi culorea caramizie deci arderea este ok; Capacul delcou este curat nu are nici o fisura; Platinile sunt putin impuscate dar le-am dat cu smirghel fin si acum sunt okay; le-am pus la 0.35 mm ca am aprindere electronica. Nu cred ca e de la clapeta aia ca si iarna trecuta am mers la fel si parca nu facea asa...ma gandesc cumva ca nu da destula benzina si mai ia cateva secunde sa se adune si de aia da in nas? Deci? Ai schimbat cumva benzinaria de unde alimentezi de obicei? (incearca sa pui un aditiv pt. benzina). Elimina intai posibilitatea de givraj - filtru de aer pe cald, carton la radiator in dreptul ventilatorului, si unul mic in fata carburatorului. Eu am avut o problema asemanatoare - dadea in nas pana se incalzea motorul - a fost de la uzura in corpul carburatorului si am inlocuit carburatorul cu totul. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
- B
2007 Laureate + ABS
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Schimba frate platina. E 30-35.000 lei. Si da filtru de aer pe cald ca de asta e facut. Si pune si carton in fata radiatorului.
Fa asta si revin-o pe forum cu rezultatul. Nu incerca sa pornesti la -5 -10 grade apoi dai a intaia , apoi a doua de parca esti la curse sa scartie rotile pe asfalt. Daca merge cand e motorul cald inseamna ca e rezolvat. Pentru motor rece s-a inventat socul... Asa e la toti cei care au dacii. |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
gti98 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(florinutzu @ 29 Nov 2005, 22:11) Schimba frate platina. E 30-35.000 lei. Si da filtru de aer pe cald ca de asta e facut. Si pune si carton in fata radiatorului. Fa asta si revin-o pe forum cu rezultatul. Nu incerca sa pornesti la -5 -10 grade apoi dai a intaia , apoi a doua de parca esti la curse sa scartie rotile pe asfalt. Daca merge cand e motorul cald inseamna ca e rezolvat. Pentru motor rece s-a inventat socul... Asa e la toti cei care au dacii. Nu te lua dupa asta ca n-a auzit de aprindere electronica, o fi mergand cu masina lu' bunicu, lasa platina la locul ei. Cand apesi brusc acceleratia, se deschide clapeta de admisie, tot brusc; din cauza inertiei, benzina nu vine la fel de repede ca aerul, asa ca se produce o saracire a amestecului - datul "in nas" -; pentru a corecta fenomenul, producatorul carburatorului a introdus "pompa de sprit" care fiind actionata printr-un cuplaj elastic da un supliment de benzina pentru cei grabiti, la apasarea brusca a pedalei de acceleratie. Acuma, la tine cred ca e un concurs de imprejurari: ai pus si un carburator "zgarcit" ca sa fie mai economica masina si vrei si sa-ti tasneasca; fratioare, n-ai auzit de proverbu' ala cu slanina-n pod si tigaia unsa?? Vrei tasneala, baga benzina! Timpul rece a agravat intrucatva fenomenul: din cauza scaderii presiunii aerului la trecerea prin gatuiturile clapetei si din cauza evaporarii normale a benzinei in aceeasi zona, in "gatul" carburatorului se produce o scadere de pina la 20 de grade a temperaturii fata de temperatura aerului aspirat, astfel ca daca ai 5 grade afara, poti sa ai -15 acolo. Desi constructorul a incercat sa combata fenomenul cu un circuit de apa calda, la tine, fiind un carburator "gatuit", fenomenul e accentuat; de asemeni e posibil sa nu se faca prea bine nici circuitul ala de apa calda. Una peste alta, iaca asta-i, cumul de factori. Solutii: pentru combaterea givrajului ( mai clar, la -15 grade se depune gheata pe interiorul carburatorului si-l Gatuie si mai tare). Carton in fata radiatorului, priza de aer cald, verificata circulatia apei calde prin piesa de la baza carburatorului (am vazut insi care suspendasera circuitul respectiv, vara, ca le crapase furtunul si "mergea si fara" iar iarna se mirau de ce le merge prost masina?). Solutia constructorului: inapoi carburatorul pe care l-a pus el. PS Nu-i asa ca de cand ai schimbat carburatorul masina-i mai lenesa? |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
raresito |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
[quote=stefan_punk,27 Nov 2005, 10:36]
daca nu merge nici asa incearca sa te uiti la bujii,fise, capac de delcou , platina sa nu fie impuscata. Am patit ei eu.. era gaurita platina... Daca bagam picioru mai tare in acceleratie (in treapta 1 si/sau 2), prima data ma punea in cap si apoi se tura motoru.. zici ca intra turbo... Si faza cu clapeta la filtru de aer... cum o dat primu frig am si inchis-o... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
raresito |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
[quote=fnp,28 Nov 2005, 09:38]
Ai schimbat cumva benzinaria de unde alimentezi de obicei? (incearca sa pui un aditiv pt. benzina). Elimina intai posibilitatea de givraj - filtru de aer pe cald, carton la radiator in dreptul ventilatorului, si unul mic in fata carburatorului. Si eu pana la urma am ajuns la a-mi schimba carburatoru... avea uzura in corp.. Acuma azi mi-am schimbat carburatoru.. mi=-am pus de 1400... Carton la radiator io nu-mi pun... am set motor nou si am inteles ca nu ar trebui sa imi pun in fata la radiator deocamdata... ca cica mai bine sa se incalzeasca un pic mai greu motoru pana ii fac rodaj... Mi-am pus o bucata de cauciuc gaurita pe furtunu de alimentare cu carburant in dreptu carburatorului... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 12:28 |