Vechea problema... franele, lipsa frana pe rotile din spate...
![]() ![]() ![]() |
Vechea problema... franele, lipsa frana pe rotile din spate...
marius1307 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai repartitorul blocat.
ia da tu 2 ciocane in repartitor cand faci aerisirea sa vezi ca o sa se duca si pedala. Repartitorul e un fel de pistonas actionat de puntea spate. Daca te bagi sub masina o sa vezi ca e o tija prinsa de bascula de pe mijlocul puntii, tija care in capatul opus impinge in "ceva". Acel "ceva" e problema. P.S. stiu ca defapt ala nu se cheama repartitor ci limitator de franare, dar daca de duci la un magazin si ceri limitator s-ar putea sa se uite urat la tine. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
Multumesc pentru raspuns, dar tot mai am niste intrebari...
1- din servofrana pleaca 4 conducte. Nu se duce fiecare conducta la roata aferenta? 2 - ai zis ca acel limitator este actionat de puntea spate printr-o bascula. Frana pe spate se leaga cumva de greutatea masinii ? ![]() |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1. stiu ca pe fata sunt independente si pe spate un singur circuit. Sper sa nu mananc maro
2. este legata si de greutatea masinii, dar si de faptul ca in momentul franarii, masina tinde sa se ridice de spate, actionand in felul asta limitatorul care deschide circuitul de spate. ... sau ceva de genul asta ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cnn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 45 Joined: 20 September 05 ![]() |
[quote=marius1307,2 Dec 2005, 15:33]
Multumesc pentru raspuns, dar tot mai am niste intrebari... "1- din servofrana pleaca 4 conducte. Nu se duce fiecare conducta la roata aferenta?" Nu din servofrana pleaca conductele, ci din pompa centrala de frana, in mod normal. Daca la tine pleaca din servo........................... 2 - ai zis ca acel limitator este actionat de puntea spate printr-o bascula. Frana pe spate se leaga cumva de greutatea masinii ? Forta de actionare a pistonaselor de frana este data de presiunea lichidului de frana, care este corelata de limitator in functie de sarcina (greutatea) care actioneaza asupra puntii spate. Pistonasul din limitator este actionat tot de lichidul de frana, parghia ("bascula") actionand un arc care influienteaza momentul inchiderii circuitului limitator - cilindrii receptori roti spate. Scopul limitatorului este de a evita blocarea rotilor din spate, la franari puternice, in conditii de aderenta normale. |
--------------------
--
--
--
|
|
amc |
![]()
Post
#6
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
REPARTITORUL (corect si asa ca repartizeaza forta de franare intre punti) are doar doua pozitii inchis si deschis
Franele spate se aerisesc cu rotile pe pamant! Daca se blochEaza REPARTITORUL o va face numai pe deschis,adica lasa lichidul sa treaca. |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai ferodourile de pe spate in ce stare sunt?banuiesc ca au auto reglare nu?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 03:59 |