DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Condens la carburator, Ce sa fac?

csapo
post 3 Dec 2005, 20:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 December 05




SALUT PRIETENI!
Sint cam nou pe aici,dar sper sa ma ajutati!
Am mult condens la furtunele ce vin la carburator,dinspre motor,si la relantiu moare motorul.Ce a-si putea sa fac?E de vina uleiul,sau benzina?Alimentez numai de la Mol.


--------------------
dacia 131o - bh o2 pkb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2005, 21:22
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(csapo @ 3 Dec 2005, 20:00)
SALUT PRIETENI!
  Sint cam nou pe aici,dar sper sa ma ajutati!
    Am mult condens la furtunele ce vin la carburator,dinspre motor,si la relantiu moare motorul.Ce a-si putea sa fac?E de vina uleiul,sau benzina?Alimentez numai de la Mol.
*



In primul rand ce intelegi prim condens?
In al doilea rand te referi la furtunul de recuperare al vaporilor ce vine de la capacul culbutorilor in T-ul carbului?

Condensul e o pasta alba?

S-ar pute ca nu asta sa fie cauza din care iti moare motorul, condensul ala cum ii spui tu e normal in perioada asta a anului...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 4 Dec 2005, 11:41
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




foloseste un ecran calandru, in fata radiatorului, ajuta mult... si pune o sticla de solutie impotriva apei din combustibil, diponibila prin benzinarii...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csapo
post 4 Dec 2005, 12:03
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 December 05




QUOTE(argon @ 3 Dec 2005, 21:22)
In primul rand ce intelegi prim condens?
In al doilea rand te referi la furtunul de recuperare al vaporilor ce vine de la capacul culbutorilor in T-ul carbului?

Condensul e o pasta alba?

S-ar pute ca nu asta sa fie cauza din care iti moare motorul, condensul ala cum ii spui tu e normal in perioada asta a anului...
*


Salut!
Da condensul este a pasta alba,plina cu picaturi de apa,si exact cum ai zis se depune pe acel furtun si in t-ul carburatorului.Pina n-am curatat in relantiu efectiv se oprea motorul,dar de atunci merge ceas.Chiar as mult sa se depuna iarna?
Ori cum merci!


--------------------
dacia 131o - bh o2 pkb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csapo
post 4 Dec 2005, 12:06
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 December 05




QUOTE(RIon @ 4 Dec 2005, 11:41)
foloseste un ecran calandru, in fata radiatorului, ajuta mult... si pune o sticla de solutie impotriva apei din combustibil, diponibila prin benzinarii...
*


Multumesc de idee,am sa incerc!

De acord cu propunera!Mai bine sa ajungem cu toti acasa! excl.gif


--------------------
dacia 131o - bh o2 pkb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 21:28
Forum Renault