DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frane berlina '97, Franare ineficienta

Dyda
post 9 Dec 2005, 14:12
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(SJ-03-WEN @ 7 Dec 2005, 15:36)
...mha baieti....mare problema s-a ivit....nu pot sa desfac aerisitoru de la roata din dreapta spate de nici o culoare....am pus si lichid de frana pe el, dar nici nu se clinteste....nu stiu ce sa ma mai fac cu el....
ma tem ca daca trag mai tare de el se rupe.....
....vreo idee careva....
*



Il 'minjesti' si cu acel spray dar trebuie neaparat sa-i aplici citeva lovituri cu un ciocan ptr al dizloca din rugina sau invers rugina de pe el. De batut il bati usor sa nu-l stimbi sau rupe. Dai 3-4 lovituri usoare, incerc-l la cheie , nu vrea mai aplici tratamentul.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Dec 2005, 18:09
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pompa schimbata de 4 luni, etrieri schimbati recent, cilindrii de pe spate la fel, limitatoru si el. Totul e nou. NU TINE CUM VREAU mad.gif

Acum a devenit o problema intre mine si masina...o ambitie...numai ca vreau sa fie ca mine, nu ca ea...Pedala se ducea prea jos, am mai reglat tija de sub bord, ramaneau rotile infranate.

Daca trag frana de mana, se intareste, numai ca nu prea am ce sa fac la saboti, ca sunt cu autoreglaj si...daca ii mai apropii de tambur, se infraneaza roata.

This post has been edited by andu911: 9 Dec 2005, 18:16


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 9 Dec 2005, 18:43
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




manocontact?


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Dec 2005, 01:03
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




intrebare : Daca modific pozitia parghiei pentru a apropia sabotii de tambur, ea mai revine la pozitia initiala dupa ce franez ? Sau va ramane unde am pus-o eu ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 10 Dec 2005, 06:12
Post #35


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




QUOTE(johnox @ 9 Dec 2005, 18:43)
manocontact?
*



Manocontactul este o sonda aflata pe corpul pomei de frana, este piesa care este responsabila cu detectarea nivelului de lichid de frana. Se afla langa aerisitorul de pe pompa de frana. Este cea in care intra un fir smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 Dec 2005, 13:24
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




am revenit cu noutati....si nu prea am rezolvat nimic....
am fost acasa si l-am mai pus pe tata sa se chinuie cu aerisitoru de la roata din dreapta....dar nu a rezolvat nici el nimic....
el a zis sa-l las asa....l-am fortat un pic si am impresia ca s-a indoit deja...
asa ca singura intrebare ramane ce anume tre sa schimb sau sa cumpar nou in caz ca-l rup de tot....sau ar trebui sa-i dau pace si sa-l las asa....si sa-lfac uitat....ca de prins prinde ceva frana la roata respectiva....nu stiu cum va fi la ITP ca si aia vine la anu....astept ceva sugestii....


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 12 Dec 2005, 13:45
Post #37


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Din cite zici e cam "cimentat" cu rugina deci poti sa ii dai pina te plicitsesti cu ce vrei tu : spray degripant, lichid de frina, petrol, etc.
Din experienta iti spun ca daca nu a mes cu ce ai facut pina acuma poti sa te "gindesti" la un etrier nou sau sa il dai jos etrierul asta sa mergi la un mester care sa puna pe el un spiral ( burghiu ) cu santi invers care defilereaza si sa icerci asa. Daca nici asa nu merge ( se intimpla destul de des ) se fa gaura mai mare si se da filet se pune o bila in captat cu un surub.
Eu am gasit un nene care mia facut din cupru un fel de piese in care se infileteaza aerisitorul si tit ansamblu a venit infilet + lipit, in etrier, pina acuma a mers .. dar
cine stie .
Dar eu nu recomanda asa ceva ami bine cumperi etrier nou. Oricum o sa ai surpriza ca si la cel nou dupa un timp se va repeta povestea: "Asa face la toate" tehnologie proasta si material piese pe masura.

Ce iti spuns iti spun din pacate "din experienta am schimbat 2 etriere cu etriere noi
si astea la rindul lor tot asa au facut, pina la urma am reusit sa le repar pe cele vechi, artizanal si se pare ce rezista si frina zic eu tine.

Fraza frina tine ceva pe roata aia ... e cam pericumluasa iti face vreo "bucurie" unul pe strada pui frina si intri in derapaj , mai departe nu mai zic ... Daca busesti ceva si iti gasesc frinele bulite atunci sa te vad ... O sa ajungi la concluzia ca NU MERITA SA TE CIRPESTI LA frina.
Doar daca iti tine frina egala pe aceeasi punte fata respectiv spate chiar daca este mai slaba ( concura muti facturi , caucicuri , cit de alunecos e drumul cum pui frina etc ) poti sa stai linistit dar sa frinezi cu simti de raspundere si din timp. popa.gif

This post has been edited by bog_cip: 12 Dec 2005, 13:49


--------------------
Toyota corola sedan 2008 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 12 Dec 2005, 14:53
Post #38


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




care e diferenta intre pompa cu 3 conducte si cea cu 4?
ce e cu a 4a?


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 12 Dec 2005, 16:37
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(andu911 @ 9 Dec 2005, 17:09)
Pompa schimbata de 4 luni, etrieri schimbati recent, cilindrii de pe spate la fel, limitatoru si el. Totul e nou. NU TINE CUM VREAU  mad.gif

Acum a devenit o problema intre mine si masina...o ambitie...numai ca vreau sa fie ca mine, nu ca ea...Pedala se ducea prea jos, am mai reglat tija de sub bord, ramaneau rotile infranate.

Daca trag frana de mana, se intareste, numai ca nu prea am ce sa fac la saboti, ca sunt cu autoreglaj si...daca ii mai apropii de tambur, se infraneaza roata.
*



Trebuie deplasat sectorul dintat cu un dinte ptr a compensa la cursa uzura garniturii de frinare. La pozitia initiala faci un semn sa cuprinda ambele sectoare dintate- daca in cazul deplasari prea mult revii la acea pozitie si reincepi reglajul

QUOTE(vierme_ha @ 12 Dec 2005, 13:53)
care e diferenta intre pompa cu 3 conducte si cea cu 4?
ce e cu a 4a?
*



A 4 a conducta face legatura dintre by-pass-ul din pompa si limitator frinare, acesta intervine cind pe circuitul fata ai o avarie ( furtun spart, garnitura defecta si curgr lichid, etc cu scurgeri de lichid , acest by-pass taie presiunea pe fata si o canalizeaza prin aceasta conducta a 4 a la rotile fata ptr a nu ramine fara frine si vei putea ajunge la primul service.
pompa cu 3 conducte, evident, nu are by-pass

This post has been edited by Dyda: 12 Dec 2005, 16:38


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 00:03
Forum Renault