Frane berlina '97, Franare ineficienta
![]() ![]() ![]() |
Frane berlina '97, Franare ineficienta
Dyda |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
|
||
-------------------- Kox
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pompa schimbata de 4 luni, etrieri schimbati recent, cilindrii de pe spate la fel, limitatoru si el. Totul e nou. NU TINE CUM VREAU
![]() Acum a devenit o problema intre mine si masina...o ambitie...numai ca vreau sa fie ca mine, nu ca ea...Pedala se ducea prea jos, am mai reglat tija de sub bord, ramaneau rotile infranate. Daca trag frana de mana, se intareste, numai ca nu prea am ce sa fac la saboti, ca sunt cu autoreglaj si...daca ii mai apropii de tambur, se infraneaza roata. This post has been edited by andu911: 9 Dec 2005, 18:16 |
--------------------
-
-
-
|
|
johnox |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
manocontact?
|
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
andu911 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
intrebare : Daca modific pozitia parghiei pentru a apropia sabotii de tambur, ea mai revine la pozitia initiala dupa ce franez ? Sau va ramane unde am pus-o eu ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#35
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
am revenit cu noutati....si nu prea am rezolvat nimic....
am fost acasa si l-am mai pus pe tata sa se chinuie cu aerisitoru de la roata din dreapta....dar nu a rezolvat nici el nimic.... el a zis sa-l las asa....l-am fortat un pic si am impresia ca s-a indoit deja... asa ca singura intrebare ramane ce anume tre sa schimb sau sa cumpar nou in caz ca-l rup de tot....sau ar trebui sa-i dau pace si sa-l las asa....si sa-lfac uitat....ca de prins prinde ceva frana la roata respectiva....nu stiu cum va fi la ITP ca si aia vine la anu....astept ceva sugestii.... |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
bog_cip |
![]()
Post
#37
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
Din cite zici e cam "cimentat" cu rugina deci poti sa ii dai pina te plicitsesti cu ce vrei tu : spray degripant, lichid de frina, petrol, etc.
Din experienta iti spun ca daca nu a mes cu ce ai facut pina acuma poti sa te "gindesti" la un etrier nou sau sa il dai jos etrierul asta sa mergi la un mester care sa puna pe el un spiral ( burghiu ) cu santi invers care defilereaza si sa icerci asa. Daca nici asa nu merge ( se intimpla destul de des ) se fa gaura mai mare si se da filet se pune o bila in captat cu un surub. Eu am gasit un nene care mia facut din cupru un fel de piese in care se infileteaza aerisitorul si tit ansamblu a venit infilet + lipit, in etrier, pina acuma a mers .. dar cine stie . Dar eu nu recomanda asa ceva ami bine cumperi etrier nou. Oricum o sa ai surpriza ca si la cel nou dupa un timp se va repeta povestea: "Asa face la toate" tehnologie proasta si material piese pe masura. Ce iti spuns iti spun din pacate "din experienta am schimbat 2 etriere cu etriere noi si astea la rindul lor tot asa au facut, pina la urma am reusit sa le repar pe cele vechi, artizanal si se pare ce rezista si frina zic eu tine. Fraza frina tine ceva pe roata aia ... e cam pericumluasa iti face vreo "bucurie" unul pe strada pui frina si intri in derapaj , mai departe nu mai zic ... Daca busesti ceva si iti gasesc frinele bulite atunci sa te vad ... O sa ajungi la concluzia ca NU MERITA SA TE CIRPESTI LA frina. Doar daca iti tine frina egala pe aceeasi punte fata respectiv spate chiar daca este mai slaba ( concura muti facturi , caucicuri , cit de alunecos e drumul cum pui frina etc ) poti sa stai linistit dar sa frinezi cu simti de raspundere si din timp. ![]() This post has been edited by bog_cip: 12 Dec 2005, 13:49 |
--------------------
Toyota
corola sedan
2008
- -----
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#38
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
care e diferenta intre pompa cu 3 conducte si cea cu 4?
ce e cu a 4a? |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
Dyda |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 9 Dec 2005, 17:09) Pompa schimbata de 4 luni, etrieri schimbati recent, cilindrii de pe spate la fel, limitatoru si el. Totul e nou. NU TINE CUM VREAU ![]() Acum a devenit o problema intre mine si masina...o ambitie...numai ca vreau sa fie ca mine, nu ca ea...Pedala se ducea prea jos, am mai reglat tija de sub bord, ramaneau rotile infranate. Daca trag frana de mana, se intareste, numai ca nu prea am ce sa fac la saboti, ca sunt cu autoreglaj si...daca ii mai apropii de tambur, se infraneaza roata. Trebuie deplasat sectorul dintat cu un dinte ptr a compensa la cursa uzura garniturii de frinare. La pozitia initiala faci un semn sa cuprinda ambele sectoare dintate- daca in cazul deplasari prea mult revii la acea pozitie si reincepi reglajul QUOTE(vierme_ha @ 12 Dec 2005, 13:53) A 4 a conducta face legatura dintre by-pass-ul din pompa si limitator frinare, acesta intervine cind pe circuitul fata ai o avarie ( furtun spart, garnitura defecta si curgr lichid, etc cu scurgeri de lichid , acest by-pass taie presiunea pe fata si o canalizeaza prin aceasta conducta a 4 a la rotile fata ptr a nu ramine fara frine si vei putea ajunge la primul service. pompa cu 3 conducte, evident, nu are by-pass This post has been edited by Dyda: 12 Dec 2005, 16:38 |
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 00:03 |