arcuri sau amortizoare?, masina lasata pe spate
![]() ![]() ![]() |
arcuri sau amortizoare?, masina lasata pe spate
Tokai |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 21 December 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
- IS-01-XPU
|
|||
gdm |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Arcurile.
Solutia e sa montezi arcuri suplimentare. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(gdm @ 30 Mar 2005, 10:05) Te rog nu da solutii pur romanesti care nu respecta specifiicatiile masinii. Tokai, sigur sunt arcurile daca masina e lasata. Daca se mai misca si ca un vapor, atunci ar fi si amortizoarele. Altfel, doar arcurile sunt problema. Solutia: arcuri noi. Recomand sa pui arcuri de break, daca cari mult. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
SOR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am o intrebare-raspuns! inaltatoare de cauciuc d`alea la 50 de mii din targ nu merg?
|
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
SOR
Bah, si tu? Nu v-ati prins ca arcurile omului is inmuiate? Ridicati masina cativa centimetri cu alea, dar problema nu o rezolvati. Arc terminat -> Arc nou. Daca mai veniti cu solutii dinastea de spatele blocului, ca le sterg. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
SOR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
driverx
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Anyway, daca poza din avatar e recenta, dupa mine masina aia sta bine. Poate cu sarcina in spate ii vine sa intre in pamant, dar in scurt timp si cu inaltatoarele cam tot acolo ajunge.
Tokai, daca masina nu incepe sa mearga in trei roti in curbe cand e incarcata, mai mergi asa cu ea, si pune usor bani deoparte 1-1.5 mil pentru niste arcuri noi. Sau daca bugetul e chiar limitat, macar ceva SH, dar uita-te sa fie de aceasi lungime macar necomprimate. Cat de egale vor fi, vei vedea cand isi pune masina ta fundul pe ele. Desi suntem posesori de batranele care ne usuca de bani, pe aceasta cale va rog eu frumos incercati sa va auto-cenzurati pe cat posibil cu chestii care RAR nu le accepta, sau orice ilegal care chiar ar putea pune viata noastra in pericol. Multi posesori care nu se pricep foarte mult sunt prostiti de tot felul de mecanici la care Vorba "Las' ca merge si asa" e mai sfanta decat Biblia, sa nu ii prostim si noi mai mult. Va multumesc. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
SOR |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
sa stii driverx ca si la mine e la fel
![]() ![]() cel mai simplu pt el... se iau 2 bucati arcuri de break se arunca pe masina si the end ![]() This post has been edited by SOR: 30 Mar 2005, 10:52 |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
cu toate ca principala cauza a spatelui lasat sunt arcurile, pe mine ma macina o dilema vis a vis de amortizoare:
-de ce dupa ce am schimbat (la o alta berlina) numai un amortizor pe spate , mi s-a lasat spatele pe partea noului amortizor de parca aveam 100kg in coltul portbagajului ? -de ce dupa ce am inlocuit arcurile pe spate (tot la o alta berlina) pe motiv de spate care s-a lasat cu arcuri noi, spatele a ramas cazut? sunt convins ca si amortizoarele au un rol in povestea asta dar n-am reusit sa gasesc o explicatie logica. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Immortal |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 July 04 ![]() |
Vin si eu cu o problema oarecum asemanatoare. Din cand in cand, masina ramane culcata - dar doar pe stanga-spate. Intr'o dimineata, cand am lasat'o intr'o rampa destul de pronuntzata, am gasit'o cu "curu lipit de pamant". Cand apesi tari pe spate - in stanga, se simte ca e mai "slaba" - si uneori se ridica la loc, iar ... rareori, ramane jos, pana mai "apesi" o data.
Well, ce'i de facut? Si scuzati exprimarea. Totusi, e 6.30 ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos
2006, 5dr 1.4
|
|
driverx |
![]()
Post
#11
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Immortal
Ai masina cu personalitate. Ii place sa ia....pozitie. Serios acuma, inca asa ceva nu am mai auzit. Singura piesa care poate opune asa forta ar telescop intepenit. Altceva nu vad. Poate si un arc rupt, dar nu stiu. Fuguta repede la mecanic ca altfel in scurt timp o sa inceapa sa faca fite de low-rider. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Tokai,
Daca bugetul este o problema atunci recomand sa vizitezi urmatorul link. Tot este mult mai bine decat cu improvizatii. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16885&hl= |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 14:53 |