cauciuc ros pe interior (cauze si solutii)
![]() ![]() ![]() |
cauciuc ros pe interior (cauze si solutii)
mihail75 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|||
jaf |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Simplu.. mergi si iti reglezi directia.
Nu stiu exact ce si cum dar din cate am vazut la masina mea au tras de lonjeroane, le-au incalzit.. ![]() ![]() Cu inversatul nu rezolvi nimic.. pe mine m-a costat un bulion lei de vreo 3 luni in Cluj la Auto Serban (nu fac reclama dar prin Cluj din cate am auzit si vazut cred ca ii cel mai bun) |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#3
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
deci ar fi de la directie. daca e un milion, nu e mult.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
IsNa |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Daca roade pe interior probabil ai convergenta negativa. Asta se rezolva din reglarea directiei cca 30 - 50 RON.
Se poate sa fie stramb si lonjeronul, atunci se poate indrepta ("se trage"). E o chestie mai specializata, si probabil ceva mai scumpa. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E unghiul de cadere la rotii. Faci chestia si schimbi si rotile intre ele pe diagonala.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#6
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
bun. am gasit in sfirsit un alt topic in tema
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4709 si acolo se spune ca e posibil sa fie de la unghiul de cadere care insa NU ar fi reglabil. cum ramine atunci? p.s. masina nu a fost niciodata lovita |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E din manualul de berlina dar e valabil. Poate ai un brat de suspensie indoit. Unghiul de cadere e dat de pivoti.
Attached thumbnail(s) f_r__titlu.JPG ( Size: 30.12k ) Number of downloads: 546 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Se poate regla doar prin "tragerea" lonjeronului. Sau sa fie bascula defecta (inlocuirea ei)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#9
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
prefer lonjeronul, pt. ca am inteles ca o bascula noua e cam scumpa. am sa vad eu. multam
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
daca e caderea plecata si nu e din bascula, e cam naspa. in general nu e din cauza caderii, care nu se regleaza la supernova, spre deosebire de berlina (pt. unii: e alta mecanica, total diferita). ca sa traga lonjeronul, e cam complicat. daca iti faci unghiul de fuga care e inchis sau deschis nu mai ai treaba. daca nu... ovalizezi gaurile la amortizoare sus sau jos...
![]() oricum tu fa unghiurile si mai vorbim. This post has been edited by motorsport_2005: 23 Nov 2005, 16:36 |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#11
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
doua ultime intrebari, pt. ca abia acum am timp sa rezolv problema>
1. cam cit ma costa unghiul de fuga (daca sunt cumva persoane care au facut treaba aceasta recent), ca sa stiu la ce sa ma astept? 2. stiti cumva prin iasi vreun service bun pt. treaba asta? eu am mai fost cu mici chichite in bucium, la dacia, insa mi s-au parut cam ciocanari. multam. |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai mult ca sigur e de la alinaimentul(paralelismul) rotilor fata, se regleaza usor din capetele de cremaliera/bielete. Nu cred sa fie ungiul de cadere de vina....cel mai bine dute la un service serios, o sa-i ataseze tot felul de sfori, lasere si alte minuni, si o sa-ti spuna care unghiuri sunt dereglate....o geometrie completa costa putin sub un milion..poate chiar mai putin
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RIon |
![]()
Post
#13
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eu am avut lonjeronul putin indoit si am facut cu nova 16 000km fara probleme....inca ceva, incearca sa achizitionezi altfel de roata, nu ...mOnTaNa
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Yarina |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 November 05 ![]() |
QUOTE(mihail75 @ 15 Nov 2005, 10:05) zilele acestea, la o pana, am observat ca un cauciuc (stinga fata) era putin ros pe interior. cei de la service mi-au recomandat sa le inversez, sa le pun pe cele din spate in fata, ca sunt in stare mai buna (21500 km). 1. ma intreb, ca un necunoscator (am dat search dar nu m-am lamurit): ce cauzeaza aceasta frecare? precizez ca in mers nu aud nici un zgomot suspect, de frecare, bataie, scirtait. masina merge f. bine, doar la peste 120km ora intra in vibratie (pina pe la 135, dupa aceea se mai atenueaza). in rest, nimic suspect. de asemenea, ce solutii sunt? 2. am ca rezerva o montana, la fel ca celelalte cauciucuri ale masinii. aceasta rezerva este un pneu normal, pt. ca am auzit de la unii ca pe unele dacii au fost puse drept rezerva niste cauciucuri care nu tin mai mult de 5000 km? ma gindesc sa mai iau o montana la fel si sa le pun pe amindoua pe fata, desi imi e sa nu le roada si pe acestea. eroziunea aceasta se produce rapid sau dureaza ceva? multam Inversare rotilor nu rezolva problema. peste cateva sute de km vei observa aceeasi uzura si la anvelopa inversata. ai probleme cu unghiul de cadere al rotii. adica roata respectiva in partea de sus este spre motor iar in partea de jos spre exterior. problema e ca la tipul de suspensie cu care e echipata SN acest unghi nu se regleaza. in prima faza iti recomand sa mergi in service si sa verifice starea pivorului, a bucsilor de bascula si a flansei de amortizor ( adica priderea amortizorului in partea de sus in caroserie) se poate ca una dintre acestea sa fie uzate. in ultima instanta, daca nu se rezolva problema atunci se poate sa fie din lonjeron dar.......cam complicat totusi. legat de vibratiile care iti apar la viteza... ar fi bine sa faci si o echilibrare a rotilor, mai ales ca le-ai inversat...asta se face la orice vulcanizare care are o masina de echilibrat. iti vor pune niste plumbi pe janta si ar trebui sa se rezolve problema asta....anvelopele in timp se mai lasa, se mai deformeaza si atunci e nevoie sa faci aceasta echilibrare.... pana nu rezolvi problema cu uzura la interior nu iti cumpara alte anvelope. risti sa patesti acelasi lucru. |
--------------------
DSN
Rapsodie
- B 00 ...
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#15
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
abia azi am avut timp sa merg sa vad ce are. facut unghiul de fuga la un service cu masurare pe calculator, cost 50 RON, plus 5 RON la mecanic (e preferabil sa mergeti undeva unde masoara direct pe calculator pt. ca e mai precis, nu dureaza mult, 20 min., si nici nu costa mult). Era deschis mult unghiul la roata cu probleme (nimic in neregula pe dedesupt, se pare ca a aparut in timp).
se poate inchide. This post has been edited by mihail75: 16 Dec 2005, 14:22 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:08 |