O problema reala ?, Geamul dreapta fata se deschide sacadat
![]() ![]() ![]() |
O problema reala ?, Geamul dreapta fata se deschide sacadat
kinder74 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|||
AL |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
asa este... e din cauza ploii care a udat materialul chederului pe care culiseaza geamul... nu e o problema tehnica (topicul se muta la diverse)...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
kinder74 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
QUOTE(AL @ 2 Dec 2005, 09:06) asa este... e din cauza ploii care a udat materialul chederului pe care culiseaza geamul... nu e o problema tehnica (topicul se muta la diverse)... Multumesc mult pt raspuns.... Cel de la sofer face mai putin, aproape insezizabil. Totusi, asa ca idee, la alte masini asa face ?. Ce ar trebui sa fac ca sa nu mai faca ? Multumesc din nou This post has been edited by kinder74: 2 Dec 2005, 10:18 |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Face si la alte masini. Este o treaba legata de gradul de murdarire a geamului, de conditiile de frig (racire a geamului care duce la "intarirea" cauciucului culisei - ca si la stergatoare), de calitatea materialului culisei (in speta flexibilitatea lui la diferite temperaturi), de gradul de imbatranire (bine, la logan e cam ... tanar), de forta de presare a culisei pe geam (care nu poate fi f. mare ca ar da zgarieturi si ar opune rezitenta la ridicarea geamului)
Problema este frecventa si la alte masini, mult mai scumpe, dar dupa ceva timp, nu chiar asa "repede". Dar acest lucru nu este o scuza ca la logan apare asa repede problema... Ca sa se inteleaga clar, culisa geam este cea de-a lungul masinii, pus pe fata de usa exterioara, nu e chederul in care sta geamul de pe rama portierei. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#5
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
dupa ce se usuca apa de la ploaie iti recomand sa dai cu spray cu silicon chederul ramei si culisa de care vorbeste Klaus... dai geamul jos la maxim apoi dai cu spray... eu asa am facut si nu sa mai intamplat de atunci
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
kinder74 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
QUOTE(AL @ 2 Dec 2005, 10:49) dupa ce se usuca apa de la ploaie iti recomand sa dai cu spray cu silicon chederul ramei si culisa de care vorbeste Klaus... dai geamul jos la maxim apoi dai cu spray... eu asa am facut si nu sa mai intamplat de atunci Iertati-ma, sunt mic si nepriceput. Nu-mi dau seama care e culisa ![]() [vezi la postul #4.. e cauciucul orizonal din partea de jos a geamului,montat pe partea de tabla] |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
BodoC |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
AL |
![]()
Post
#8
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
nu dai in exces si...nu dai pe geam... ideea e ca suprafetele chederului sa fie alunecoase iar cauciucul culisei sa nu se intareasca
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
BodoC |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru in plina criza Group: Members Posts: 152 Joined: 9 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AL @ 5 Dec 2005, 10:24) Spun asta, pt ca in urma cu ceva ani, la vechea berlina, am dat cu ceara pentru lustru. Am muncit o zi intreaga, si masina arata excelent. Daca se depunea praf, era suficient sa dau cu o cirpa si fara nici cel mai mic efort, masina era iar lucioasa. Asta, pina la prima ploaie. Solutia data pe masina era solubila in apa, si apa ce se scurgea de pe caroserie, mi-a imbicsit parbrizul. Noaptea pe ploaie, era IMPOSIBIL sa circul. Vedeam pe parbriz o perdea de lumina. Miliarde de picaturi ultrafine de apa care ramineau in suspensie pe geam. Stergatoarele "zburau" peste pelicula formata, iar cind iti venea o masina din fata, numai in locul soferului sa nu fi fost. |
--------------------
Logan
Prestige 1,6 16V
2008 Acel ce fara de care nu poate fi ceea ce este!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:27 |