Fasait la accelerare
![]() ![]() ![]() |
Fasait la accelerare
ducu9 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|||
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu prea are treaba acel fasait cu solutia de curatat injectoare , dar nu strica sa le cureti si pe alea .
Parerea mea : desfa cutia filtrului de aer si verifica sa nu fi pus filtrul intr-o pozitie necorespunzatoare , sau sa nu fie filtrul de inaltime mai mica decat cel original . Se intampla ca cele "compatibile" sa nu fie identice ca marime cu cele de origine . Alt fasait la acceleratie verifica corpul clapeta sa nu traga aer fals pe undeva , sa nu fie crapat , miscat ... Daca ai filtru de aer sport este normal acel fasait . Daca filtrul de aer este f murdar/imbacsit , este posibil sa forteze cutia filtrului si sa traga aer fals prin alta parte . Verifica si furtunul care vine de la carter si intra sub filtrul de aer , sa nu fie probleme cu ala . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ducu9 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat sa mentionez, dar filtrul de aer l-am schimbat de 1 saptamana cu unul original si la fel face. Si de asemenea de la viteza de 100 km/h nu prea mai accelereaza. Ma rog de ea sa ajunga la 120-130. E posibil sa fie ceva la alimentarea cu aer (probabil prea mult ?!), dar nu stiu cum sa verific.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Cred ca e catalizatorul vinovat la tine
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca fasaie cand fortezi e clar ca e ceva pe partea de admisie aer . Pe loc se tureaza pana la limitare ? Sare repede in ture pe loc ?
Incearca sa scoti de tot filtrul de aer si lasi cutia fara capac deasupra si mergi putin sa vezi daca face la fel . Daca nu mai face , atunci e ceva pe admisie ( cutie , filtru , corp clapeta ) . Daca face verifica si bujiile sa nu ai pierderi pe la vreuna . Motorul merge lin la relanti ? Daca nimic din astea nu da roade , fa-i un plin , baga si un injector cleaner si da-i talpa pe magistrala . Faci un drum la mare sau la munte , dar din 3500 - 4000 ture nu o scoate . Daca nici intr-a 4-a nu o duci pana in 130 - 140 km/h atunci ai probleme pe partea de evacuare ( catalizator , toba infundata ) , ceva impiedica motorul sa ajunga la acea viteza . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ducu9 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
La relanti motorul merge lin si se tureaza normal la accelerare pe liber. Mai nou am vazut ca sin in treapta a doua sau a treia nu mai are asa forta. Vreau sa spun ca se simte un usor impuls cand schimb a 2-a, sau din 2 in 3, dar dupa ce schimb, pot sa apas la blana si abia abia accelereaza.
Am sa incerc sa curat clapeta si admisia de aer, dupa care fac un drum la mare cu solutia de curatare injectoare. Daca tot nu merge ma gandesc sa scot catalizatorul. Toba finala am schimbat-o si degeaba. Aia intermediara mai merge. Credeti ca un tester ar putea arata ceva ? |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|
reddacy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului ![]() |
poate fi de la aprindere ,pe la bobina sau bujii.....pune-o pe tester daca nu-si revine.
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si catalizatorul il scoti cum ?
Bujiile le-ai verificat ? reddacy - ce fasait sa se aude de la bobina ? Eu m-am referit ca , poate nu are vre-o bujie stransa bine si pierde presiune in momentul compresiei . Ducu - tocmai ca le-ai schimbat , e bine sa mai verifici . Ai suflat inainte sa le scoti pe cele vechi ? Mizeria poate sa te impiedice sa le strangi pe cele noi bine si apar probleme . This post has been edited by marius80_eugen: 10 Jul 2008, 09:19 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ducu9 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile tocmai le-am schimbat de 2 saptamani.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:24 |