NoulLogan motor aspirat 1.0 999cc ?!, Dispare motorul de 1.2 ?!
![]() ![]() ![]() |
NoulLogan motor aspirat 1.0 999cc ?!, Dispare motorul de 1.2 ?!
radiantm |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|||
torquemada |
![]()
Post
#32
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Consumul oficial se face la viteze în jur de 90 km/h.
Pentru drumuri lungi - diesel, altfel o să țipi că mergi cu 4000 în treapta 5 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
MuciX |
![]()
Post
#33
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
radiantm |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Cumperi 1.6 Daca e vorba de Logan , nu de alta masina , parca am vazut ca NU mai vand motoare de 1.6 nici 1.4 nici 1.2 Despre asta vorbeam ... Benzinare raman 0.9 (parca 90 CP) si 1.0 (parca 73 CP) . Motor de 1.6 (16V) a ramas doar pe Duster parca... |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
torquemada |
![]()
Post
#35
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Iar vorbim din auzite:
-pe X52 ai K4M(1,6 16v) și K7M(1,6MPi) dar pentru RUsia/UKraina/Turcia -pe Duster ph2 ai H4M(Nissan) 1,6 16v euro6 lanț |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
radiantm |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Iar vorbim din auzite: -pe X52 ai K4M(1,6 16v) și K7M(1,6MPi) dar pentru RUsia/UKraina/Turcia -pe Duster ph2 ai H4M(Nissan) 1,6 16v euro6 lanț Exact asta am spus eu cu un post deasupra de al tau !!! Cadem de comun acord ca motorizare de 1.6 (benzina) exista doar pe Duster , IAR IN ROMANIA LA VANZARE PRIN REPREZENTANTA , CA MASINA NOUA DOAR 0.9 SI 1.0 !! DA SAU NU ?! GASESC 1.6 BENZINA PE LOGAN IN ROMANIA DE NOUA?!Eu nu am gasit pe configuratorul de pe site-ul Dacia . NU E DIN AUZITE,AM CAUTAT PE SITE...Mai caut odata POATE AM FOST NEATENT... PT MINE CE MASINI VINDE DACIA PE ALTE PIETE (MAROC , INDIA , RUSIA ,ETC) E PURA TEORIE...CE SA ZIC DESPRE ELE...?? Sa deschid o categorie despre Dacia Kwid ,care e dedicata pt piata din India si (chiar daca exista discutii),Dacia nu cred ca o va aduce in Europa ?! Daca n-am dreptate ...cer SCUZE !!!! Altfel discutia devine sterila pe ideea asta. Ramane discutia despre performanta si fiabilitatea motorului 999cc . Cu respect Adi |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
roland |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
-deleted-
This post has been edited by roland: 16 Jan 2017, 15:51 |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Faci jumate din drulmuri pe autostrada (nici macar DN) dar vrei cel mai mic motor posibil.... buna alegere.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
torquemada |
![]()
Post
#39
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca e vorba de Logan , nu de alta masina ....... Motor de 1.6 (16V) a ramas doar pe Duster parca...
Ai scris Logan , nu ai specificat Dacia sau Renault, deci pică. Kwid nu e în oferta Dacia. Idem pentru motorul de pe Duster, e 1,6 114CP SCe, adică alt motor, întâmplător tot cu cilindree de 1,6L. Parcă văd că vei cumpăra un Prestige cu 1,0 SCe 7x CP și apoi vei urla că {insert problem here} |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
roland |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cat am avut Logan de 75cp am fost foarte multumit, exceptie cand mergeam mult pe autostrada. Atunci, ca sa sustin 130km/h... pentru cateva ore... devenea deranjant (plus ca la orice mic deal incepea sa nu mai poata).
Drept urmare urmatoarea masina a avut 110cp si a fost diesel (cuplu mare), care merge lejer pe autostrada si nu-i prea pasa de dealuri. Btw, cilindreea nu ma intereseaza, doar caii putere. In momentul in care se va inventa un motor de 0.3l cu 150cp eu nu am o problema sa-l cumpar, ma va sustine la 130km/h fara probleme. Vreau sa sustin ideea ca nu conteaza cilindreea, conteaza caii putere. Intr-adevar, am simtit si eu ca pe Logan ar fi fost utila si o motorizare de 110 cai, cel putin. Initial, cand am schimbat masina, am cautat si la Dacia un diesel de 110, dar il aveau doar pe Lodgy, la un pret similar cu Megane/Fluence. Deci... |
--------------------
.
.
.
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(roland @ 16 Jan 2017, 17:42) Btw, cilindreea nu ma intereseaza, doar caii putere. In momentul in care se va inventa un motor de 0.3l cu 150cp eu nu am o problema sa-l cumpar, ma va sustine la 130km/h fara probleme. Vreau sa sustin ideea ca nu conteaza cilindreea, conteaza caii putere. Normal că nu contează dacă ai bani să schimbi motorul de Tico la fiecare 2-300k km... ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
radiantm |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
Pt Torquemada :
QUOTE Parcă văd că vei cumpăra un Prestige cu 1,0 SCe 7x CP și apoi vei urla că {insert problem here} Daca ai fi citit posturile mele de mai sus ai fi observat ca NU sunt mofturos (relativ la marca Dacia) .Sunt extrem de multumit de Loganul personal . Clar are minusuri,dar in nici un caz nu cumpar masina ca apoi sa spun ca : e puturoasa, nu trage ,consuma prea mult ,etc Citez (partial) din Roland QUOTE Intr-adevar, am simtit si eu ca pe Logan ar fi fost utila si o motorizare de 110 cai, cel putin Cred ca nu suntem singurii 2 utilizatori care considera utila o motorizare mai "generoasa" ! Tot de la Roland : QUOTE cilindreea nu ma intereseaza, doar caii putere. In momentul in care se va inventa un motor de 0.3l cu 150cp eu nu am o problema sa-l cumpar, ma va sustine la 130km/h fara probleme. De acord relativ la CP! INTREB : totul se reduce numai si numai la CP? Raspunsul se poate da cu DA sau NU sau exista nuante???? Adica o scadere drastica a capacitatii cilindrice si cu 1 a cilindrilor compensata cu ceva cai putere in plus e chiar un progres ? Daca ipotetic ar exista motorul de 0,3 l cu 150 CP sugerat de de tine (banuiesc SI in 3 cilindri-ca doar nu va ajunge chiar la2) SI AR EXISTA SI ALTE MOTORIZARI , de ex. 0.9l cu 125 CP si in 4 cilindri , performanta (pe toate planurile:oras,autostrada-drum intins ,offroad,etc) e data doar de CP? Si inca un raspuns pentru toti cei care au raspuns in topicul de mai sus (cu multumiri pt interes si amabilitate) : Stiu ca pt drum intins e preferabil un diesel,dar pt unii optiunea dieselNU INTRA DELOC IN CALCUL ( in aceasta categorie intru pe moment si eu) Unii aduc argumente (de ce nu vor diesel) ,iar altii PUR SI SIMPLU NU VOR ...SI GATA.Raportat la drumurile pe care le fac ,vechile motorizari (de 1.4 la 75CP sau si mai bine 1.6/110CP )ar fi fost pt mine cel mai bun compromis intre necesitati ,performante, consum ,CP , capacitate cilindrica /nr cilindri , etc ,etc ,etc( fata de noile motorizari) |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
torquemada |
![]()
Post
#43
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Depinde:
-Dacia 1310 avea 4cilindri, 54CP și vreo 90Nm, 1,0SCe are 3cilindri, 74CP @6300rpm și 97Nm @3500rpm -1,0 SCe vine tot cu JH3, problema fiind etajarea cutiei (și antifonarea lipsă de firewall+capotă) care la viteze mari va aduce mult zgomot în urechi. ps: 0,9 TCe poate avea 115CP fără probleme dar și 165Nm(de la 135Nm sau 140Nm) |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
sobolan |
![]()
Post
#44
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
roland |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu am spus asta si era in alt context, oricum, nu de fiabilitate.
|
--------------------
.
.
.
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Lucrurile sunt cat se poate de simple: comparativ cu motoarele de 1,4 de pe Logan si Sole si SN (stiu ca sunt diferite dar au caracteristici aproape identice) cel de 1,2 16v este inferior. Cel de 1.0 aspirat este si mai prost ca 1,2.
Intre doua motoare cu aceeasi putere este preferabil cel cu cilindreea mai mare (fiabilitate, confort, mod de exploatare), iar ala de 1.0 dupa ce ca e mic are si puterea mai mica ![]() Motorul de 0.9 turbo macar are puterea mult mai mare, chiar daca trebuie sa te scremi pt. asta...o are macar...vaide complicatii. E bun, fiabil, puternic si ...pretentios, la asemenea motoare daca gresesti cu ceva in exloatare... la consumabile de-a lungul timpului...Kaput ! Putin le pasa producatorilor de client...mai complex si fragil ca sa plateasca mai mult si mai des... ![]() This post has been edited by BLUE R 19: 17 Jan 2017, 13:53 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
radiantm |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Putin le pasa producatorilor de client...mai complex si fragil ca sa plateasca mai mult si mai des... Da pt ca suntem sclavii "societatii de consum" Majoritatea produselor vandute in ziua de azi (de la motoare , masini ,unitati optice, laptopuri,etc,etc...cam orice) au o durata de viata (fiabilitate) mult redusa fata "ceea ce se facea odata..." QUOTE Lucrurile sunt cat se poate de simple: comparativ cu motoarele de 1,4 de pe Logan si Sole si SN (stiu ca sunt diferite dar au caracteristici aproape identice) cel de 1,2 16v este inferior. Cel de 1.0 aspirat este si mai prost ca 1,2. Intre doua motoare cu aceeasi putere este preferabil cel cu cilindreea mai mare (fiabilitate, confort, mod de exploatare), iar ala de 1.0 dupa ce ca e mic are si puterea mai mica Subscriu la ce ai scris mai sus,dar exista pareri (vezi cei care au postat mai sus si nu numai), care sustin contrariu si chiar ca ar conta NUMAI CAII PUTERE... Revin daca nu va suparati cu intrebarea mea de mai sus : Totul se reduce numai si numai la CP?Raspunsul se poate da cu DA sau NU sau exista nuante???? Adica o scadere drastica a capacitatii cilindrice si cu 1 a cilindrilor compensata cu ceva cai putere in plus e chiar un progres ? Daca ipotetic ar exista motorul de 0,3 l cu 150 CP sugerat mai sus (banuiesc SI in 3 cilindri-ca doar nu va ajunge chiar la2) SI AR EXISTA SI ALTE MOTORIZARI , de ex. 0.9l cu 125 CP si in 4 cilindri , performanta (pe toate planurile:oras,autostrada-drum intins ,offroad,etc) e data doar de CP? Eu ma cam indoiesc... |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Pai nu e acelasi lucru...puterea...dar cuplul ? Turatia la care sunt obtinute ? se mai regleaza ceva din patru supape pe cilindru, distributie avansata, soft dar nu suficient. si atunci intervine turbina, compresorul...
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
torquemada |
![]()
Post
#49
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bun test, până la apariția SCe-urilor la test drive, e 0,9TCe pus pe ECO(comportament de aspirat cu 75CP - dar și asta se știa încă din 2013)
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
BAB |
![]()
Post
#50
|
![]() GUERRIER MARIN DE VAILLANT Group: Members Posts: 383 Joined: 13 June 05 From: CONSTANTA ![]() |
Domnule Torquemada, ar fi foarte (ne)interesant, dacă ați putea afla dacă și cu ce fel de motorizări se vinde Dacia sau Renault Logan, în Uganda, sau poate în Samoa. Așa, de dragul spiritului combativ. Domnul Radian, e interesat de niște aspecte clare și realiste, legate de modelele Dacia comercializate în rețeaua Dacia, din România, nu de aiurea. V-ați lansat în contradicții și replici, inutile.
Pentru domnul Radian, există o sursă de informare, ce-i drept, succintă și anume, prezentarea făcută de Dl. Robert Adam, de la Turații, cu ceva timp în urmă. Iată, link-ul: https://youtu.be/OBdsoh5tuoY |
--------------------
Dacia
Logan
1,6MPI Laureate
- CT 06 BAB "NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre." |
|
radiantm |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Pentru domnul Radian, există o sursă de informare, ce-i drept, succintă și anume, prezentarea făcută de Dl. Robert Adam, de la Turații, cu ceva timp în urmă. Iată, link-ul: https://youtu.be/OBdsoh5tuoY Multumesc mult pentru link ... si pentru clarificari ( chiar am incercat sa fiu clar ,succint ,logic si coerent cand intreb / raspund ceva...) Cu respect,ADI |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
gowriel |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 April 16 ![]() |
Discuții aiurea .cilindreea motoarelor scade pt că tehnologia turbo a tot evoluat de vreo 30 ani încoace iar puterea și cuplul unui motor mare,sa zicem de 2 litri aspirat normal atmosferic poate fi atinsă și de un motor de 1 litru cu un motor proiectat corect începând cu o chiulasa moderna,distribuție variabila și tot așa până jos la baia de ulei. Care vrea motor "mic" și cu performante mari sa urce într-un Mitsubishi lancer evolution și să vadă cum trage un motor cu 4 cilindri in linie 2 litri turbo cu vreo 300-400 cai.dar sa nu se plângă de consumul de cam 30-40 litri BENZINA la sută de km.
La fel,sunt motoare de 1 litru/1000cmc cu 180 cai vezi Yamaha R1 motocicleta sport cu 4 cilindri in linie și 4 supape pe cilindru .a fost model și cu 5 supape pe cilindru,3 admisie ,2 evacuare. Motoarele Renault/Dacia sunt destul de bune și își vor face treabă decent multi ani și multi km fara sa creeze probleme mari proprietarului la costuri de întreținere și de consum combustibil rezonabile. Cine vrea mai mult exista zeci de masini,/opțiuni mai bune pe piata auto ce oferă mai mult dar la preturi pe măsură. Downsizingul probabil că se va opri în jurul valorii de 1 litru ,la care se vor adăuga toate soluțiile tehnice moderne testate și dovedite de-a lungul timpului până acum și care vor scoate cu siguranță și 150 cai dintr-un motor cu 3-4 cilindri in linie in mod fiabil .după pragul asta vin hibridele și până la urmă mașina electrică. Veți conduce toți mașini gen ZOE in scurt timp(10-15 ani). Sa nu uitați ce va zic eu aici. Renault face motoare bune,nu greșiți când le cumpărați mașinile . <span class='edit'>9 Nov 2019, 20:39:</span> QUOTE(BLUE R 19 @ 17 Jan 2017, 22:09) Pai nu e acelasi lucru...puterea...dar cuplul ? Turatia la care sunt obtinute ? se mai regleaza ceva din patru supape pe cilindru, distributie avansata, soft dar nu suficient. si atunci intervine turbina, compresorul... Mercedes a revenit la 6 cilindri in linie biturbo( M256) și un soi de compresor electric pt admisie sa elimine "turbo-lag"-ul până se turbează turbina. Eu am inceput cu Tico, m-am "enervat" și mi-am luat BMW cu 6 in linie benzina,l-am "zăpăcit" vreo 3 ani și acum tot la 4 in linie am ajuns fiat punto 1.2 sx60 un fel de Logan 1.2 mai slab. Cu toate că există varianta și de 85 cai cu 4 supape pe cilindru . Tehnologia și chinezii muncitori o sa rezolve tot. Oricum in 15 ani sunt sigur că cel puțin jumate din Romania vor conduce mașini electrice gen ZOE și la fiecare 300 km vor face pauza de încărcat bsterii de minim o ora jumate. Aia va fi "apogeul" automobilului. Eventual cine-si va permite va cumpăra Tesla Model S,că deja am văzut una în oraș,la nici 200 metri de mine. Viitorul și pt Dacia va fi hibrid motor benzina cu instalație gpl din fabrica .motoare deștepte bineînțeles pe benzina+gpl ,nu fiat fire 1.2 din 1998 ![]() ![]() This post has been edited by gowriel: 9 Nov 2019, 20:41 |
--------------------
Daewoo
Tico
1997
- BZ-02-VJT
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#53
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ford ecoboost are 125 si 150 d ecai din 1 l.... si fiabil.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:21 |