Probleme la pornire, Probleme la pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme la pornire, Probleme la pornire
Dragos911 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 October 16 ![]() |
|
||
--------------------
Logan 1.4 MPI
Logan 1.6 MPI
2005 Laureat
- SB09DTO
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu as schimba senzorul de turatie
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Salut,
Aceeasi problema o am si eu, tot la un Logan 1.6 mpi din 2005: 1. Zilele trecute pornea mai greu la prima cheie, dar pornea. 2. In mers, cand e mai rece afara, cat motorul nu trece de 2 linii, la semafor se opreste (aceasta faza o face cam din 2009, dar tinand cont ca se intampla o data pe luna in ssezonul rece, nu am facut nimic). 3. Azi, cam 2 grade, dupa ce am pornit, pe toata deplasarea de 5 km relatintul oscila (ajutam cu acceleratie de frica sa nu mi se inchida motorul la semafor). Dupa 3 km de mers prin oras, am parcat. Dupa 2 ore, nu am mai putut pleca de pe loc; electromotorul invarte, dar motorul nu porneste. La ce imi recomandati sa fiu atent, si in ce ordine? Mpp, corp clapeta, senzor turatie? Va multumesc! |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(e.so!id @ 3 Jan 2017, 02:56) La ce imi recomandati sa fiu atent, si in ce ordine? Mpp, corp clapeta, senzor turatie,fișe/mufe+bobină,alimentare combustibil? Exact așa! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
e.so!id |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Am fost la un service auto.
S-a facut diagnoza. Nu a s-a gasit nici o eroare memorata (cei de acolo se asteptau sa fie o eroare in legatura cu senzorul de pe cutia de viteze). De fata cu ei am incercat pornirea masinii: uneori pornea, alteori nu. Am incercat inclusiv cu pedala de acceleratie apasata ori cu contact scurt. Nu s-a intamplat nimic. Nu am schimbat nici o piesa, deoarece nu a putut fi identificata problema. Ceva sfaturi? (mentionez ca masina are o harta de injectie custom, de prin 2010) |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
roland |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Alt service? Serios vorbesc, daca aia nu au fost in stare inseamna ca nu sunt buni.
|
--------------------
.
.
.
|
|
radiantm |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
Prima optiune la problema ta (dupa o verificare a bateriei /bujiilor asa cum ai spus) este senzorul de turatie (ti-a spus Klauss mai sus)
INLOCUIREA SAU CURATAREA LUI CU SPRAY DE CONTACT , te poate scuti de eventuale cheltuieli suplimentare inutile , dar pe care multi mecanicii le recomanda cu usurinta...ca doar TU platesti...si daca nu rezolva problema la prima schimbare a unei piese iti spun calm ca ..."mai trebuie schimbat si ..." Acum vreo 6-7 ani am avut aceeasi problema si s-a rezolvat doar prin curatarea senzorului.De atunci n-am mai avut probleme, dar l-am mai curatat preventiv la o vizita in service la Dacia cand am schimbat bujiile... |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu inteleg totusi ca partea cu senzorul de turatie ar fi depasita, ca nu ar fi de la el. Dar avand in vedere ca nu e scump, eu l-as schimba.
Tinand cont de faptul ca nu porneste cu intermitente, as banui mai degraba un contact electric (un releu alimentare UCE sau pompa benzina, un cablu de masa, o pompa de benzina - inclusiv daca nu are sorbul infundat) Dupa care as trece mai depare la bobina, bujii, reglaj culbutori etc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
PS: Am primit recomandarea de a alimenta o perioada cu benzina mai scumpa.
Am fost de asemenea indrumat catre o anume persoana care este specialist in diagnoze (ei neintelegand de ce nu sunt memorate erori). Voi posta imediat ce voi face noua diagnoza (in ipoteza in care imi va porni masina pentru a ma putea deplasa). Indata ce ma intorc intr-un service, voi inlocui si senzorul de pe cutie. Ca de obicei, va multumesc frumos pentru raspunsuri! |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Bună seara,
Am mai făcut unele teste și vă pot spune următoarele: 1. în zile diferite, la temperaturi scăzute, masina a pornit la prima cheie, absolut in toate incercarile; 2. In ziua in care m-am decis sa circul cu ea, am pornit-o si oprit-o de mai multe ori: masina a pornit „la sfert”; 3. După ce am prins încredere, am ales să mă și pun în mișcare și să fac o deplasare. Chiar daca pană atunci pornise la sfert, după ce am ieșit din parcare și am circulat aproximativ 600 m, motorul s-a oprit la semafor. Apoi, vechile problemele au reaparut, la orice apăsare a ambreajului, motorul murea. Singura variantă a fost să o țin mereu accelerată (după ce mi-a murit motorul de vreo 5 ori, a 6-a oară nu a pornit decât după a 30-a cheie). Concluzia personală (deși este posibil să greșesc) e că dintre toate posibilele piese defecte la care m-ați făcut atent, ar trebui să schimb senzorul de turație. Aparent este singura piesă care are un cuvânt de spus în stabilitatea relantiului și e singura piesă „care știe” ca mașina este cu roțile în mișcare. |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca senzorul de turatie e defect, nu-ti pleaca.
Daca masina pleaca, nu e de la ala. Relantiul e tinut de altele, nu de senzorul de turatie. Dar schimba-l daca dormi nelinistit. Eu cred ca si dupa ce-l schimbi tot nelinistit vei dormi. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Eu nu mă pricep mai deloc la partea tehnică. Eram oarecum încântat că am găsit o cale de a rezolva „la sigur” problema. Acum, după ce am văzut postarea ta, simt că m-am întors de unde am plecat.
La modul propriu Klaus, chiar pun preț pe sfaturile tale. Chiar dacă „deși pare, nu lucrezi la Dacia”, din 2006 (cu luni/ani de pauze)am citit postările prin care tu ai oferit rezolvari la o gramadă de problem tehnice. Pentru acest motiv, ai parte de toată admirația mea! |
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:20 |