incarcare, indicatii
![]() ![]() ![]() |
incarcare, indicatii
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
amc |
![]()
Post
#2
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce stiu este ca cel mecanic este mai fiabil si pe deasupra reglabil, insa scump!
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
dupa ce am incercat mai multe modele, e unul electronic cu 3 fire, format mai mic, ala merge.
Insa, trebuie curatata bine caroseria acolo unde releul face masa, si masurat sa aiba val. de incarcare corecta, in jur de 14 la relanti. daca nu merge, trebuie inlocuit, e cam 10-15 ron. succes |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BMA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(RIon @ 4 Dec 2005, 11:21) dupa ce am incercat mai multe modele, e unul electronic cu 3 fire, format mai mic, ala merge. Insa, trebuie curatata bine caroseria acolo unde releul face masa, si masurat sa aiba val. de incarcare corecta, in jur de 14 la relanti. daca nu merge, trebuie inlocuit, e cam 10-15 ron. succes ok, ok. nu-i scump. il caut, il gasesc, il cumpar, dar ceva indicatii pentru cum sa-l indepartez pe cel aflat acum pe alternator, si cum sa il leg pe asta (la fire ma refer), nu-mi dai ? |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
bertro |
![]()
Post
#5
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
pai nu e greu. releul electronic are 3 contacte cu tot cu placa metalica de pe spate (care e masa):
- un "picior" cu surub (notat DF) pe care prinzi un fir de surubul liber de la suportul port-perii (pe celalalt surub fiin un cablu "bucla" care e legat la carcasa) - un papuc B+ pe care vine un cablu + de la baterie - tabla din spate are gauri de prindere in ambele capete. unul din capete il prinzi impreuna cu tresa si condensatorul de surubul de masa al alternatorului; celalalt capat il prinzi cu un surub de partea de sus a alternatorului (e acolo o gaura filetata). |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
e simplu...surubelnita si cheie de 9 cred... urmeaza firele si vezi unde merg. succes (daca faci asta, cheama un prieten si nu te grabi)
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BMA |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bertro @ 4 Dec 2005, 18:24) pai nu e greu. releul electronic are 3 contacte cu tot cu placa metalica de pe spate (care e masa): - un "picior" cu surub (notat DF) pe care prinzi un fir de surubul liber de la suportul port-perii (pe celalalt surub fiin un cablu "bucla" care e legat la carcasa) - un papuc B+ pe care vine un cablu + de la baterie - tabla din spate are gauri de prindere in ambele capete. unul din capete il prinzi impreuna cu tresa si condensatorul de surubul de masa al alternatorului; celalalt capat il prinzi cu un surub de partea de sus a alternatorului (e acolo o gaura filetata). ok. am inteles. mai lamureste-ma care e tresa si mai spune-mi daca nu trebuie intai sa-l desfiintez pe cel incorporat in alternator si cum. merci |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
bertro |
![]()
Post
#8
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
"tresa" e firul ala de masa impletit. ideea e ca toate firele de masa (inclusiv tablita de pe carcasa condensatorului) raman acolo pe surubul ala, numai ca bagi pe surub si unul din capetele releului.
da, trebuie sa-l dai jos pe cel vechi. cum? habar n-am. am mostenit masina cu releu electronic, n-am nici o idee unde ar fi venit ala mecanic. ![]() |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
BMA |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
nu e mecanic. e tot electric, dar e incorporat. e prins acolo pe alternator. il voi da jos cumva. daca ghicesc cum. oricum mai astept indicatii si sfaturi.
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
johnox |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Acu` mai nou au apaut relee electronice cu 3 fite +masa
Unul e DF, Altul + ,si mai e un plus de la alternator. |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
StefanT |
![]()
Post
#11
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai vechi as putea spune... sunt de mult timp ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 17:47 |