dacia 1300, mai mult sta
![]() ![]() ![]() |
dacia 1300, mai mult sta
mauru007 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mauru007 @ 9 Dec 2005, 13:11) 1. Am o dacie 1300 cu care circul destul de rar (maxim 1 data pe saptamana in oras) E indicat sa o mai pornesc de 2 sau 3 ori pe saptamana sa las motorul sa mearga cateva minute? Sau nu pateste nimic daca sta? 2. Am cumparat o aeroterma electrica pe care as vrea sa o montez la luneta, nu stiu ce fel de fire imi trebuie si unde trebuie sa le prind pentru a avea tensiune Multumesc 1. Daca mergi o data pe saptamana cel putin 5-10 km, nu are nimic, nu trebuie sa o pornesti 2. Incearca sa legi aeroterma la firul de dezaburire(dar mai intreaba, ca nustiu cat curent duce, sa nu ia foc ceva), deci un fir la masa si unul pe +-ul de la dezaburire, in felul acesta scapi de multe batai de cap si fire inestetice, si vei avea caldura in spate cand dai drumul la dezaburire. Eventual inlocuieste tot firul pe tot traseul lui cu unul mai gros de cupru litat, sa nu ai probleme. This post has been edited by argon: 9 Dec 2005, 13:23 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
draku |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
aeroterma o poti lega chiar de firele care alimentau dezaburizatorul, cred ca rezista
punctele "sensibile" ar fi siguranta si intrerupatorul, cred eu |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
De unde ai luat aeroterma electrica .Ma intereseaza si pe mine .Ceva poze cu ea ai ? Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
costi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Am vazut link-ul dar nu am inteles despre ce este vorba .Eu am inteles ca aeroterma respectiva e cea de D1300 obisnuita .Exprimarea a fost neclara .O poza e perfect daca s-ar pune . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
e ideal sa o pornesti (mai ales daca vine frigul si nu duci bateria in casa) cate 5-10minute la 3-4 zile...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#8
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
multumesc de lamuriri. O sa pornesc masina la 2 , 3 zile nu e un efort prea mare si bateria are 4 ani, e cam veche mie frica sa nu ma lase la greu. Aeroterma se conecteaza normal la bricheta, nu cred sa consume prea mult si sa arda ceva pentru asta a fost conceputa pina la urma. Vreau sa folosesc mai mult functia de ventilatie a ei pentru dezaburirea lunetei, imi merge in rest caldura in masina. De unde se poate cumpara cablu de cupru litat? Si poate stie cineva si un pret
Si inca o intrebare, am bord vechi jaegar parca am vazut ca se numeste, la ceasul din stanga cel care indica benzina din rezervor in partea de jos sunt 4 becuri parca. Primele 2 indica presiunea la apa si ulei sau cam asa ceva ca nu sunt f. lamurit. Cand ii pun contactul cele 2 becuri se aprind, dupa ce pornesc motorul se sting. Cam de 2 sau 3 saptamani se aprinde doar un bec din cele 2, al 2-lea din stanga. Le-am verificat pe amandoua si fuctioneaza, poate sa imi spuna cineva ce reprezinta primul indicator si de ce nu se mai aprinde? This post has been edited by mauru007: 9 Dec 2005, 16:42 |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE De unde se poate cumpara cablu de cupru litat? De la orice magazin de electrice/electronice, e foarte ieftin si sunt toate dimensiunile.Dacia normal din fabrica are cam toate cablurile tipul asta, eu am specificat litat ca nu cumva sa pui dealalalt, nelitat, care nu e rezistent la torsiuni. Dar cum spunea cineva mai inainte, cred ca e suficient cel de dezaburire luneta instalat deja... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#10
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cele 2 becuri sunt de la apa si ulei. E normal sa se aprinda pe contact, ca apoi sa se stinga. Daca zici ca se aprind, pun pariu ca asta se intampla doar la relanti.
De ce? Temperatura prea mare la apa (ma indoiesc), sau, cel mai probabil, presiune scazuta la ulei. Poate ai bagat sintetic, si nu e bun. Daca nu, incearca sa ii pui un aditiv, 2+2 sau orice, ca sunt multi aditivi buni. Ciao! EDIT: Cablul de la dezaburire iti duce lejer 50 de wati. Inseriaza aeroterma aia cu un ampermetru si vezi, daca iti ia mai mult de 5 amperi, nu e bun. This post has been edited by Steffyx: 9 Dec 2005, 17:19 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#11
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Uleiul flolosit in prezent este BP 20W50. Becurile se aprind doar cand pun contactul si apoi se sting. Problema este ca acum cand pun contactul se aprinde doar un bec (al doilea din stanga).Becurile sunt verificate, functioneaza, dupa ce pornesc motorul se sting
This post has been edited by mauru007: 9 Dec 2005, 17:29 |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE Poate ai bagat sintetic, si nu e bun ![]() OFF Topic Poti sa argumentezi de ce nu e bun sinteticul? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
costi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pe principiul "ce-i sintetic nu-i bun ca transpiri"
![]() sinteticul e cel mai bun; mie mi se pare ciudat tipul 20W 50 ; din asta se pune pe berlina ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
StefanT |
![]()
Post
#14
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
EDITAT
Tatal meu a pus ulei sintetic si aveam tot timpul presiune 0 la ulei. Cand pornea si era rece, avea 2, apoi scadea la 0. Chiar si la 4000 rom tot 0 era. Praf. Dupa 3000km am schimbat cu ulei BP (tot BP era si ala) mineral, 20w40 si am presiune 6 la rece, si minim 3 la relanti. La 4000 rpm, minim 4 atm. This post has been edited by Steffyx: 9 Dec 2005, 21:11 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
uleiul sintetic e cel mai bun, chiar si pentru Dacia 1310, numai ca datorita unor oameni ce l-au bagat in motoare distruse a aparut mitul ca il papa Eu la Dacia(1310/1998)mea ii pun numai ulei 0w40 , 5w40 si 10w40(semi), depinde cum am bani, si presiunea nu e 0 deloc. Ai mers 3000 km cu presiune 0? ![]() This post has been edited by argon: 9 Dec 2005, 21:16 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#16
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
EDITAT
Stergeti va rog.. This post has been edited by Steffyx: 9 Dec 2005, 21:12 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Gata...DriverX, sau care esti pe faza, stergeti va rog discutia mea cu Steffyx.
Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(argon @ 9 Dec 2005, 17:27) Ti-am mai zis eu faza asta in alt topic si nu m-ai crezut...Dacia 1300 are palier normal si mi se pare ca are si alta pompa, de fapt pompa e aceeasi, dar debitul e mai mic... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pai eu am motor de 1396 cc, si uleiul 0w40 are presiune exact cat 20w40, la cald, la rece tot la maxim sta, ,pe incercate...la dacia 1300 nu stiu..
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#20
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Am montat aeroterma pe firul de la dezaburire spate, functioneaza, o sa vad cum face fata saptamana viitoare la drum lung. Problema s-a agravat acum nu se mai aprinde nici un bec (de la apa si ulei) cand pun contactul. Ar putea fi sondele?
|
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mauru007 @ 12 Dec 2005, 09:36) Am montat aeroterma pe firul de la dezaburire spate, functioneaza, o sa vad cum face fata saptamana viitoare la drum lung. Problema s-a agravat acum nu se mai aprinde nici un bec (de la apa si ulei) cand pun contactul. Ar putea fi sondele? Contact imperfect ,bec ars, sau sonda defecta. Ca sa verifici sondele: scoti firul din sonde si pui la masa, cu contacul pus, daca se aprinde e de la sonda. si trebuie schimbata, daca tot nu se aprinde e de la bec sau un contact imperfect pe traseul cablului respectiv |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:26 |