DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> economizor benzina

rolly
post 8 Jan 2007, 23:38
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Daca tu imi arati unde scrie la tine puterea instalatiei de gaz exprimata in Kv, dau o bere..Ca eu unul nu am auzit de asa ceva blink.gif


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Jan 2007, 08:27
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu e dimensionata instalatia gpl pt o anumita putere a motorului. Pur si simplu are un surub din care modifici debitul de gaz functie de cantitatea de aer.
Am si eu GPL si se spunea undeva in topic de o elice care scade consumul.
Imi puteti explica si mie despre ce e vorba? Ca nu am gasit o descriere a unei astfel de elice.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Jan 2007, 10:38
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16197
Initial s-a pornit cu "UIS" romanesc, apoi s-a descris si "elica", nume ales de dodobird din cauza formei de elicoida a jetului si spre evitarea confuziei cu alt tip de economizor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 9 Jan 2007, 13:13
Post #184


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Eu am tot instalatie GPL de acest tip..BRC.......si este scris pe pulmon 100 kW deci pierzi berea.......

Este dimensionata mi mult decat perfect pentru motoate de 1300-1600 cc.

Cele turcesti (instalatii) sunt pentru motore de 100-1300 cc maxim .....adica au pulmonul mic......

Cu respect.......

Ps. se scrie kW si nu kV...........este o diferenta ENORMA



,,,Daca tu imi arati unde scrie la tine puterea instalatiei de gaz exprimata in Kv, dau o bere..Ca eu unul nu am auzit de asa ceva ,,,

This post has been edited by autom: 9 Jan 2007, 13:15


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 9 Jan 2007, 23:01
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Ai zis asa:
"Fratilor eu nu inteleg cum de masinile voastre merg asa naspa pe GPL... instalatia are si ea o putere exprimata in Kw ... daca motorul are o putere de 50 Kw doar nu o sa montati instalatie de 40 Kw eu pe nova motor de 53 kw (trecut in carte) am pus o instalatie BRC de 100 kw"
Din asta eu inteleg ca instalatia ta de gaz are o putere de 100 kw (apropos, am scris kv din repezeala), ceea ce este total eronat daca o iei ad-literam..
Ce scrie la tine acolo (100 kw) reprezinta kw pe care ii poate avea maxim motorul masinii pe care e instalata respectiva instalatie, in alta ordine de idei ni se spune ca instalatia respectiva face fata pe masini ale caror motoare au pana la 100 kw putere... Acuma, avand in vedere ca Daciutza are 46 kw, ce mi-s 6 in plus, deci merge si o instalatie pentru motoare de pana la 40 kw fara sa se simta mare mare diferenta decat daca ar fi fost o instalatie cu capacitate mai mare


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 10 Jan 2007, 06:39
Post #186


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Mai baieti sper sa respect topicul, sunt disperat dupa consum mic. Ammotor 1400, aprindere electronica, jiclor de 1300 si UIS din fabrica, si imi ia in oras minim 11 (mi-e frica sa fac consumul acum) iar la sosea 6,9 cu o viteza maxima de 110 KM/h.

Mai mult ma oftic, ca pentru putinul pe care-l ofera dacia, consuma cat un motor de 1800 cc si vre-o 110 cai.

Si tare as vrea sa stiu daca mai pot gasi EEIBO pe undeva. (pt oras ca aici stau cel mai mult:|)

Numai bine!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 10:28
Post #187


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai masina mea are trecut in carte si in talon o putere de 53 Kw deci o instalatie de 40 Kw o face puturoasa rau ... plus ca gandesc eu creste si consumul ... ca motorul suge nene carburant si daca nu are de unde ... merge ca draq ... BRC are 100KW cum a mai spus cineva tot posesor de BRC ... si nu cred ca se plange de puterea masini sau consum .. sa nu mai vorbim de viteza ... nu mai stiu sigur dar Nova la 53 Kw are undeva parca 72 Cp pentru motor de 1600 ... nu stiu cat inseamana in CP cei 46 Kw ai daciei clasice sau 40 Kw ai instalatiei ... poate imi spune cineva ...



QUOTE(rolly @ 10 Jan 2007, 00:01)
Ai zis asa:
"Fratilor eu nu inteleg cum de masinile voastre merg asa naspa pe GPL... instalatia are si ea o putere exprimata in Kw ... daca motorul are o putere de 50 Kw doar nu o sa montati instalatie de 40 Kw eu pe nova motor de 53 kw (trecut in carte) am pus o instalatie BRC de 100 kw"
Din asta eu inteleg ca instalatia ta de gaz are o putere de 100 kw (apropos, am scris kv din repezeala), ceea ce este total eronat daca o iei ad-literam..
Ce scrie la tine acolo (100 kw) reprezinta kw pe care ii poate avea maxim motorul masinii pe care e instalata respectiva instalatie, in alta ordine de idei ni se spune ca instalatia respectiva face fata pe masini ale caror motoare au pana la 100 kw putere... Acuma, avand in vedere ca Daciutza are 46 kw, ce mi-s 6 in plus, deci merge si o instalatie pentru motoare de pana la 40 kw fara sa se simta mare mare diferenta decat daca ar fi fost o instalatie cu capacitate  mai mare
*



This post has been edited by mihai0070: 15 Jan 2007, 10:29


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 15 Jan 2007, 19:40
Post #188


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Dacia cu 46 KW are 61,33 cp (0,75 KW = 1 cp), iar instalatiile GPL de 40kw, dau randament pentru motoare mai slabe sau de cel mult puterea instalatie, cum scria si mai sus: nici decum una de 100 KW nu creste puterea unei masini, dar merge si pe un motor mai puternic. Multi pun mai slabe pentru ca cica ar mai reduce din consum (dar la 1,5 ron cat mai e gazul nu cred ca merita, si nici diferenta de pret dintre 40 si 100 nu cred ca e prea mare).

This post has been edited by AutoVic: 15 Jan 2007, 19:43


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 20:46
Post #189


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai cine a spun sa o instalatie de 100 Kw creste puterea motorului .... ca nu am gasit o astfel de fraza ... eu am spus ca o instalatie de 100 face sa te bucuri de toti cei XX Kw care ii are masina ...pe cand daca pui una mai mica te bucuri decat poate ea nu motorul... masinii... corect .

Si apropo de unde pui GPL cu 1.5 ron ca eu sub 1.79 nu gasesc ....

This post has been edited by mihai0070: 15 Jan 2007, 20:47


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 15 Jan 2007, 21:35
Post #190


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Am dat si eu un exemplu cu litrul de gaz, n-am nici o treaba cu el, eu sunt pe benzina (si cheltui:)), era o discutie mai sus intre doi pe tema puterii instalatiilor si motoarelor in cateva "reply-uri", si nu am cotestat afirmatia ta, dar pun pariu ca la prima vedere tot omul se gandeste la altceva cu KW-ii aia ai instalatiilor biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 15 Jan 2007, 23:18
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




la noi ii gazu 1.99 lei sad.gif


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 16 Jan 2007, 08:46
Post #192


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




OFFTOPIC cel mai ieftin gaz l-am gasit undeva langa Sibiu... (spre sibiu pana sa ajung la intersectia mare cu PETROM) pretul pe un litru era undeva la 1 ron sau 1.1 ron...cu 50 de Ron am facut plinul la GPL...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 16 Jan 2007, 20:47
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Spre sibiu dinspre unde..?
E unul chiar la intrare in Sibiu cum vii dinspre Sebes, pe stanga..ala e?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 16 Jan 2007, 22:27
Post #194


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Hai ca ma bag si eu !!!

A auzit careva de economizorul ala de benzina sub forma de corp cilindric de "bronz" (sau ce-o fi materialul ala) care trece din admisie in evacuare ? Ciudatenia aia merge doar la masinile care au galeria dintr-o singura bucata, cu admisia si evacuarea din acelasi material. Principiul e simplu: partea corpului de jos se incalzeste foarte repede datorita gazelor din evacuare si caldura se transmite in partea de sus care este exact sub carburator si care "parte" are niste striatii in lungul motorului. Piesa in cauza are un diametru ceva mai mic decat cel al galeriei de admisie de la carburator, iar etansarea se face cu snur de azbest "inmuiat" intr-o vaselina nu-stiu-de-care.

Efectul este testat de mandea, la rece (adica iarna) nu mai "da in nas" atunci cand te infigi in acceleratie. Combinata si cu o aprindere electronica, probabil ca pe termen lung ar fi o idee. Parca a fost si "patent"-ata inventia. Masina in cauza a trecut RAR-ul fara probleme.

Singura problema este ca trebuie un meserias care sa stie sa lucreze la freza ca sa faca tolerantele foarte mici la imbinare. Prinderea piesei se face pe dedesubt, cu un surub de 10 sau 13 care "calca" pe o piesa facuta special rotunjita ca sa ia forma exterioara galeriei si care joaca rol de saiba.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 17 Jan 2007, 07:54
Post #195


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Hai ca mi-ai atras atentia biggrin.gif Nu-i inventia lui Capra? Am auzit ca el a inventat ceva de genul. Poate poti sa postezi si niste poze!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 17 Jan 2007, 17:40
Post #196


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




N-am de unde sa-ti pun poze, pentru ca n-am cote (dimensiuni). Ce-am vazut eu a fost o "pata striata" sub carburator (adica "ciuperca" - partea superioara a piesei pe care "cade" benzina din carburator) si prinderea de pe partea inferioara. Insa poti sa-ti imaginezi o piesa care are la fiecare trecere de galerie cate un "umar" de sprijin unde se pune si snurul ala de azbest. Alezarea galeriei este si ea esentiala. Se spunea ceva de reducerea consumului de aproape 1 litru la suta si de reducerea substantiala a noxelor. Eu n-am avut cum sa verific lucrurile astea. Ce-am observat eu a fost ce-am scris deja, adica nu mai dadea in nas la rece.
Cine cunoaste subiectul mai bine sa puna poze. Oricum lucrarea nu se poate face de catre oricine. Cotele si tolerantele sunt destul de stricte, tinand cont ca trebuie facuta separarea foarte buna a traseelor si lucrarea mai trebuie sa fie si foarte fiabila.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 17 Jan 2007, 20:38
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




ei, mao, dar nici macar un desen facut de mana nu poti sa postezi?
Ne-ai facut curiosi... smile.gif


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Jan 2007, 20:55
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mi-am pus elica si prima impresie e ca parca consuma mai mult. Am instalatie gpl.
Elica trebuie intr-adevar modificata sau merge si asa?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 17 Jan 2007, 21:20
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




de curiozitate te intreb cat iti consuma masina pe gaz inainte sa ii pui elica?



--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Jan 2007, 21:56
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu socotesc in lei.... cam 1500 lei/km la mers extraurban. Asta inseamna cam 8 litri/100km.
Nu am facut un calcul exact de cand am montat elica.... mi-a lasat doar impresia unui consum mai mare, asta dupa cum se duc ledurile indicatoare la gaz.
O sa fac plinul in curand si la primul drum mai lung extraurban un calcul de consum.
Cu elica pusa simt o putere mai mare a motorului care probabil se reflecta in consum. Nu-i pot "lua" gazul mai mult din surubul de reglaj pt ca nu mai tine relanti-ul.
Vedeti ca am un bmw de 1500kg si motor de 1.6.

This post has been edited by ssilvviu: 17 Jan 2007, 21:57


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 17 Jan 2007, 23:59
Post #201


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




@ssilvviu e un topic interesant cu "elica lui dodobird":D

@mao, cum ne-em putea si noi pune asa ceva ai vre-o sursa?


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sik
post 21 Jan 2007, 15:30
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 March 06




autovic nu sunt de acord cu tine 1kw=1.3536 cp de unde rezulta 46kw=62.41 cp
pentru elica uisuri si turbonatoare vb cu mihai 1667 ceva de genu, este in topicu lu dodo


--------------------
Dacia 1310 1991/2001 - B-52-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 21 Jan 2007, 15:36
Post #203


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




@sik e mai bine cu 62,4 decat cu 61,33:))
Eu stiam ca 1cp = 750W cum ai spus tu ineamna 1cp - 738W.
Nu vreau sa te contrazic (probabil ai dreptate) la pueri mici nici nu se observa
la mai mari este clar o diferenta.
Spor!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Jan 2007, 12:16
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ssilvviu @ 17 Jan 2007, 20:55)
[...]
Elica trebuie intr-adevar modificata sau merge si asa?

Cauta "premiera absoluta" si vei gasi de ce trebuie prelucrata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 23 Jan 2007, 20:58
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




ma declar total impotriva modificarii elicai in sensul taierii din pale..cu cat mai putine pale cu atat mai putina turbionare...atunci de ce oare au inventat genul asta de elica?

Attached thumbnail(s)
ELIC1.jpg ( Size: 32k ) Number of downloads: 717


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 23 Jan 2007, 22:41
Post #206


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Si eu sunt de parere cu tine, de obicei la service-uri se taia o pala da una nu, dar nu cred ca ma functiona conform principiului. Elica din imaginea ta e "geniala" cred ca e ce-a mai eficienta uitandu-ma atent, de unde as putea sa-mi procur una?

This post has been edited by AutoVic: 24 Jan 2007, 00:04


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 23 Jan 2007, 23:40
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




aceeasi intrebare mi-o pun si eu..ca am gasit poza asta dar nu am idee unde s-ar putea gasi o asemenea minunatie..de fapt chiar acum o sa pun la Bursa un anunt de cumparare a respectivei, cu poza aferenta..


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 24 Jan 2007, 00:04
Post #208


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Sti ce e ciudat?! ca la nimeni nu am mai auzit de ea...


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 00:09
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




poza e luata de pe forum, deci altcineva a postat-o cu mult timp inaintea mea..problema e ca nu mai stiu exact de pe ce topic am luat-o..


--------------------
Dacia 1310 berlina 1985 - AB 03 NDR
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 24 Jan 2007, 07:10
Post #210


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 00:09)
poza e luata de pe forum, deci altcineva a postat-o cu mult timp inaintea mea..problema e ca nu mai stiu exact de pe ce topic am luat-o..
*




Elica din poza e de provenenta UNGARIA......de la o Dacie adusa de acolo.......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 03:35
Forum Renault