Probleme in mers, scade turatia chiar daca acelerez
![]() ![]() ![]() |
Probleme in mers, scade turatia chiar daca acelerez
vaally |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|||
rtulea |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Vezi sa nu ai "muci" pe furtunele ce vin la carb. Din ce imi dau seama tie ti-a sarit busonul de ulei, acest lucru insemnand o acumulare semnificativa de gaze in capacul culbutorilor ca urmare a inghetarii acestor "muci" pe furtunele respective. Motorul merge rotund la ralanti, bujiile functioneaza toate?
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
vaally |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(rtulea @ 23 Jan 2006, 14:36) Vezi sa nu ai "muci" pe furtunele ce vin la carb. Din ce imi dau seama tie ti-a sarit busonul de ulei, acest lucru insemnand o acumulare semnificativa de gaze in capacul culbutorilor ca urmare a inghetarii acestor "muci" pe furtunele respective. Motorul merge rotund la ralanti, bujiile functioneaza toate? Merge chiar f bine cred ca l-am deochiat! Simbata am schimbat uleiul, am pus 5W40 de la Lukoil si porneste mai usor pe ger, i-am schimbat si toba mare ca se cam dusese. Am plect cu ea si a mers excelent. Ieri am fost intr-o vizita, drum de 14 Km, si a inceput sa faca probleme dar la intoarcere si v-am spus ca am ajuns acasa doar cu socul tras. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
vaally |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
Am schimbat carbul cu cel pe care il am de rezerva si acm pornit masina fara probleme. pe furtune erau ceva muci dar nu cine stie ce iar duza era OK. voi desface carbul si voi vedea daca nu are neetanseitati pe unde tragea aer. Faptul ca mergea cu socul tras arata ca avea prea mulr aer.
|
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
nvp_playboy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
Faptul ca mergea doar cu socul tras e dinn cauza infundarii furtunului de reaspirare vapori si faptul ca jiglorul de relanti nu e original.., de obicei prea lung
|
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|
vaally |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(nvp_playboy @ 24 Jan 2006, 23:18) Faptul ca mergea doar cu socul tras e dinn cauza infundarii furtunului de reaspirare vapori si faptul ca jiglorul de relanti nu e original.., de obicei prea lung Furtunul nu este infundat iar jiglerul de relanti este cel original. La relanti merge bine, nu are variati de turatie sau alceva. Problemele apareau cind trebuia sa plec si numai dupa ce a dat frigul. Am schimbat carbul si aseara a pornit dupa ce mam chinuit putin dar dimineata nu a mai pornit, Stiu ca am redus nivelul in camera de nivel constant. Cit a fost afara cald a fost OK dar acum am probleme o sa refac nivelul si o sa mai vedem. Pot avea si un dop de gheata pe undeva. This post has been edited by vaally: 25 Jan 2006, 12:08 |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
nvp_playboy |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
pune alcool tehnic in benzina,,,,ori e dop...ori e pompa blocata.....tot de la gheata......nivelul nu se schimba singur din mers....a aparut odata cu frigul...deci....lipsa carburant in sarcina....deci......dop de gheata undeva traseu, pompa, carburator....
ZIceai ca merge doar cu socul tras.....aer fals.....strange suruburile la carburator....vezi garnitura de etansare...T-eul cele 2 furtune de reaspirare...sa nu fie crapate ...insesizabil This post has been edited by nvp_playboy: 25 Jan 2006, 22:34 |
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|
silviu84 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 21 February 05 ![]() |
problema este urmatoarea: , ori ai partea inferioara a carburatorului infundata si acesta se desfunda doar 10 dintr-o 100 la service , (este atestat), ori , vezi daca ai dat la filtru pe partea de la motor sa ia aer cald, face pojghita de ghiata, ori ai mers prea mult cu soclu tras si ai bulit bujiile , oricum ptr asta verifica daca atunci cand tragi soclu sarma ai care duce la acceleratie si este concomitenta si nu are joc , ptr ca daca este asa motorul nu este accelerat si ii blochezi doar clapeta de soclu , sunt cate va si restu cu condensu pe furtunase.,,....dar verifica ce ti-am spus
|
--------------------
dacia
1310
- ct-20-srv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 14:57 |