O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
![]() ![]() |
O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
79_BMS |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#272
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 10 Jun 2009, 07:33
Pompa mecanica pe orizontale inseamna fie sa dau la cama inainte de orice pornire, fie sa invarta demarorul ca la balamuc inainte sa se aprinda ceva. Am sa ma gandesc si la chestia cu protectia la oprirea motorului, nu e o idee rea. Cu masina-n pom nu prea am de gand sa dau. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#274
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 10 Jun 2009, 07:40
La orizontale, CNC-urile se golesc repede cu motorul oprit. Cu pompa electrica se pune contactul, se umple carburatorul, se actioneaza demarorul. Si de ce trebuie s-o schimb p-asta de Damas - iata ce anticipam eu anul trecut, asta INAINTE de a o monta sau de a face motorul: QUOTE(Muttley @ 25 Jun 2008, 04:57) ....vizavi de lasatu' p-autostrada, acu' vazui ca e si debitul figurat in tabel si elibereaza 1l/3min. Ca sa raman in pana de alimentare carburatoare, presupunand o viteza (sa zicem) de 180km/h, adica 100km in 33 minute, rezulta ca ar trebui sa am un consum mai mare de 11l/suta la viteza aia. Deci am pus-o, n-are debit suficient ....un consum mai realist ar fi 13l/100km la viteza de 150km/h. Cam p-aici o sa se invarta (cred) viteza max cu pompa asta. 29 Jun 2017, 22:13: Posted by: Muttley 28 Jun 2009, 20:20 Pana acum: - dus masina-n curte; - constatat prezenta mai multor sobolani, de marimi diferite colcaind pe motorul meu; - constatat lipsa scanteilor de aprindere (pentru profani - nu porneste rabla dracu'); - incercat diverse metode de a scapa de rozatoare, in cele din urma oprindu-ma la a-i face culcus sub masina cotetzarului din poza DSC03031.JPG ( Size: 407.95k ) Number of downloads: 200 - mers acasa si adus galerie de evacuare belea (e in primul post din pagina 1, sper sa pot s-o montez), carburatoare, baia de ulei originala a motorului. D-acu-ncolo cred ca m-apuc de ea. Anunt eu cand This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 21:13 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(lucianac79 @ 28 Jun 2009, 20:31) Incearca sa o pornesti pe clasic, fara aprinderea electronica. sa elimini pe rand problemele. Chiar daca motorul e comprimat si poate delcoul nu e chiar cel potrivit, macar vezi de unde vine problema, totodata masoara cu un multimetru fisele, am patit-o odata dupa ce am facut motorul cu fisa centrala care era intrerupta partial |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#276
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 30 Jun 2009, 09:20
Am nevoie de un stut de benzina cum e cel din stanga din poza. Eu am 2 ca cel din dreapta, eventual dau unul la schimb. dellorto_01.JPG ( Size: 50.92k ) Number of downloads: 216 29 Jun 2017, 22:21: Posted by: Muttley 4 Jul 2009, 23:27 QUOTE(Muttley @ 30 Jul 2008, 10:05) Oricum, pompa aia cu lobi, chiar daca nu acum, tot va ajunge pe motor. Dup-un an a venit vremea sa-ncep sa m-ocup si de asta. In ordine: - pompa cu ridicolul rotor vechi (nu-ntrebati ce nu-mi placea la el, scrie cu vreo 5 pagini mai in urma); - noul rotor impreuna cu statorul de la Mecaparts; - piesele noi montate in pompa. DSC03048.JPG ( Size: 312.16k ) Number of downloads: 215 DSC03050.JPG ( Size: 252.83k ) Number of downloads: 210 DSC03051.JPG ( Size: 212.03k ) Number of downloads: 202 Mi-am luat cateva scule cu mine acasa (aparent nu destule) si m-am apucat de unul din carburatoare: DSC03058.JPG ( Size: 286.58k ) Number of downloads: 71 Planul initial era urmatorul: - fac bucati carburatorul pana la ultima saiba; - fac "ciorba de carburator" (pentru cine nu-i familiarizat cu termenul, aceasta ciorba = oala + apa + detergent de vase + piese majore + aragaz); - montez la loc carburatorul folosind piesele din kitul de reparatie. Problema: NU cred ca mai fierb nimic. Mi-e frica sa nu stric rulmentii de pe axul clapetelor daca-ncerc sa-i scot, ca sa-i bag in apa nici nu ma gandesc. Nici clapetele nu le-as mai demonta, daca la remontare nu le nimeresc fix pe pozitie?! O fi OK daca nu mai spal nimic? Carburatoarele n-ar fi murdare tare... This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 21:21 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#278
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 4 Jul 2009, 23:40
Pentru ca pute ingrozitor si la carburatoare lucrez in casa Intrebari la obiect atunci (in ideea ca fac asta undeva afara): - cu decarbusolv stric ceva la rulmenti? Sunt gresati aia? Sunt etansati cu plastic? - pe capac, in spatele mecanismului de soc, am vazut niste obturatori din plastic. Nu cred ca se scot aia. Sa risc sa-i ating cu solventul? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 5 Jul 2009, 09:17) Stiu ca mergeau foarte bine acele carburatoare pe vechiul tau motor! De ce te complici bre Daniel? Stut din acela de care vrei tu,poate facem un schimb si o rezolvam cumva. Sper ca nu m-ai uitat bre cu emulsoarele!! QUOTE(verde57 @ 5 Jul 2009, 10:13) |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#280
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 5 Jul 2009, 10:36
QUOTE(Muttley @ 25 Feb 2009, 11:29) Pentru adaptare baie de 1.4 la arbore de 1.6 eu am procedat asa: baie.jpg ( Size: 357.62k ) Number of downloads: 84 Lamurire: in stanga e lemn de brad, adica moale, in dreapta e o chestie cilindrica de metal care se aseaza pe urma lasata de biela. Se strange menghina si... atat Asta am facut-o la baia de gtt ce e acum pe motor. Va trebui s-o fac si pentru baia mea originala care e tot de 1.4. Antivalul - il scot din baia de gtt, ii sudez suportii de peretii baii originale, il fixez si gata. Cu mentiunea ca inca nu-s convins c-am sa-l pun. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 5 Jul 2009, 13:07) vezi ca in pompa de GTT s-ar putea sa iti loveasca o biela. da o tura, doua la motor inainte sa pui baia. Eu asa am patit, doar ca am constatat dupa ce am dat o cheie si se auzeau niste zgomote din motor de mi s-a facut parul maciuca. In realitate, biela respectiva poliza din corpul pompei, exact pe buza aia de prindere. Se rezolva cu o pila. legat de carburatoare eu zic sa le speli doar superficial, si eventual iei o seringa si bagi fortat pe canale solutie de spalat. E foarte coroziva pt plastice si altele si sa nu ai probleme cu rulmentii. clapetele e pacat sa le scoti, ca apoi le nimeresti greu la loc. daca totusi vrei sa le scoti, ia si tu un ac si zgarie pe partea vizibila conturul axului, ca sa te ghidezi un pic. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#282
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 7 Jul 2009, 21:18
Pana la urma nici nu le-am fiert, nici nu le-am lasat la inmuiat in Decarbusolv. Mi-am cumparat un spray special pentru curatat carburatoare. Astuia din poza-i spune Den Braven si mie mi s-a parut o panarama. Curata cat de cat, nu zic nu, da' e de 47 de ori mai eficienta zeama aia clasica. Am consumat tot tubul, iar pentru celalalt carburator am sa-mi iau tot spray, da' 2+2, ca aveau si dintr-asta. DSC03063.JPG ( Size: 211.83k ) Number of downloads: 72 Pe scurt, ca mare lucru nu-i de zis: - poza cu maruntaiele inainte de asamblare (se vad acolo si elementele din kitul de reparatie: 0-ringuri, diverse garnituri, cui poantou, membrana pompa repriza); - 2 poze cu carburatorul intreg. DSC03060.JPG ( Size: 295.82k ) Number of downloads: 54 DSC03061.JPG ( Size: 243.42k ) Number of downloads: 53 DSC03062.JPG ( Size: 262.34k ) Number of downloads: 54 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#284
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 7 Jul 2009, 21:31
P-undeva nu ma plang, carburatoarele mele nu erau tocmai murdare, cel de la care le-am luat le curatase inainte. Insa sprayul, desi nu dizolva cum trebuie jegutul, are un avantaj - are presiune si sufla cam tot de pe canale. Cum aer comprimat n-am, pentru mine a fost ok. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#286
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 8 Jul 2009, 13:42
115 mii. 2+2 e 150 de mii. Posted by: Muttley 10 Jul 2009, 08:19 Azi dau comanda la strungar pentru a-mi face difuzoare noi, mai mici, la carburatoare. Reamintesc: - 1600 cmc; - puterea maxima o estimez pe la 5500rpm, adica cu 500rpm in plus fata de standard din cauza axei de TS si a comprimarii mai mari. Nu spun de cat sunt diametrele venturi-urilor actuale, pentru a ma asigura ca voi avea raspunsuri avizate. Asta daca va fi sa primesc Cred c-am omis intrebarea De cat sa fac difuzoarele? Posted by: Muttley 10 Jul 2009, 13:16 Decizia-i luata, aveam sectiune minima de 32 si am hotarat sa le fac de 30. Dup-aia, dac-o mai fi nevoie, am sa fac altele de 28. Trial and error |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(ment @ 10 Jul 2009, 14:55) Presupun ca ai ajuns la 30 uitandu-te si la fisierul asta ca atat iese fix pentru motorul tau ![]() ![]() Atasez niste tabele din 'Performance Tuning in Theory & Practice' de Graham Bell (geniala, acopera mai tot, muuuuulte exemple reale, tabele, are si o categorie pentru jetarea DCOE/DHLA) cu niste exemple de carburatie pe diferite masini/motoare. dcoe1.JPG ( Size: 93.87k ) Number of downloads: 53 dcoe2.JPG ( Size: 167.26k ) Number of downloads: 25 dcoe3.JPG ( Size: 173.6k ) Number of downloads: 17 |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#288
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 10 Jul 2009, 16:09
Am avut 4 surse de informatii: 1) un programel DOS care in functie de parametrii: - 1557 cmc, 5500 rpm, "torquey" mi-a dat 28mm; - 1557 cmc, 5500 rpm, "powerish" mi-a dat 30mm. As fi mers pe compromisul 29mm, dar... 2) un prieten cu experienta mi-a recomandat 30mm; 3) o cunostinta care participa in "epoca de aur" la VTM mi-a zis 28mm; 4) DN (o legenda a competitiilor cu motor de pe la noi) mi-a zis 32mm. Asa ca am ajuns la urmatoarea strategie: - incerc la inceput cu 32; - incerc cu 30; - in functie de rezultat, numai daca e cazul, imi mai fac un set la 28 (improbabil). Observatie: eu am jicloarele aparent destul de mari, acordate cu difuzoarele actuale de 32. Daca nu voi fi multumit, desi am motive sa fiu destul de optimist, voi cauta si alte jicloare. De ce spun ca sunt optimist - atunci cand am facut proba pe 1.4 (detalii cateva pagini mai inapoi), aveam: - 1.4 in loc de 1.6 cat am acum; - lipsa totala avans vacuumatic; - garnitura dintre galerie si chiulasa deficitara; - difuzoarele de 32. PS: si ca o observatie personala si foarte empirica... La un motor standard de Dacie, facand abstractie de continuitatea fluxului de aer specifica colectorului comun - la 1.3 difuzorul e de 25.5, la 1.4 e de 27. Daca s-ar mentine progresia, cam cat ar da la 1.6? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 10 Jul 2009, 21:33) vezi ca daca pui carburatoarele, e important sa iei vacuum pt delcou de la galerie, nu de la stutul carburatorului. din cate imi amintesc, pe orizontale ai "ported vacuum" iar pt delcoul tau ai nevoie de "manifold vacuum". ce am mai constatat eu legat de avansul vacuumatic: arcul e ingrozitor de tare. ia unul din clopotul pompei de benzina, cum descria ceacu printr-un topic pe aici. E mai moale si poti regla avansul cum trebuie. la mine a facut minuni si m-a scapat de o balbaiala pe care o avea motorul in jurul turatiei de 2000 de rpm pe care cred ca a capatat-o atunci cand am schimbat axa de dacie cu cea de TS. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#290
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 19 Jul 2009, 21:06
QUOTE - constatat lipsa scanteilor de aprindere (pentru profani - nu porneste rabla dracu'); Asa ca s-a-ntors mihai1677 la prima lui "iubire". Sambata noapte: Imagine743.jpg ( Size: 325.44k ) Number of downloads: 76 ...piesa (ca altfel nu stiu sa-i zic ) defecta e cu galben, cea noua cu alb. Sa nu credeti ca e Gotronic obisnuit, ca nu e. Montajul finalizat azi: DSC03101.JPG ( Size: 385.61k ) Number of downloads: 82 Acum, avand din nou un motor care se-nvarte singur, pot sa m-apuc de... chiulasa de exemplu. Sau sa montez pompa de ulei si intinzatorul de lant de distributie. O chestie faina de mentionat: mihai1677 mi-a instalat si un nou soft ce permite definirea curbei de avans prin 4 puncte, fata de 3 inainte. Adica o aprindere mai precisa Posted by: Muttley 25 Aug 2009, 10:57 Anul trecut am facut intr-o luna jumate ENORM de multa treaba la motorul asta. Anu' asta sunt de o lene incredibila, n-am chef deloc sa m-apuc de el Speram ca dupa concediu sa m-apuce harnicia, da' nu vad sa am nicio tragere... In fine, am mers cu masina pe un traseu Pitesti - Piatra Neamt - Iasi - Husi - Bucuresti - Pitesti. Aprinderea functioneaza corect. Am schimbat una-alta pe la masina, in special la frane (discuri si placute), niste golani din Pantelimon mi-au facut varza portiera la sofer cu picioarele (2017 edit: asa e si acum...), chestii obisnuite... Ontopic: am masurat compresiile la motor. In ordine 1 - 4, au iesit valorile 14.2 / 14.2 / 14 / 14. Cu chiu cu vai am sa ma reapuc de treaba totusi. Mai am un carburator de pus la punct, dup-aia mai vad, chiulasa sau baia de ulei originala + pompa gtt + intinzatorul de distributie nou. Intrebare: sa ma chinui sa mut antivalul din baia de gtt in baia mea originala ce am de gand s-o montez? Are rost, sau beneficiile antivalului tin doar de autosugestie? Posted by: Muttley 26 Aug 2009, 11:15 As avea o intrebare, poate stie cineva... La Dellorto DHLA, care ar fi limitele de presiune si debit pentru ansamblul scaun/cui poanto? Ma intereseaza la alegerea pompei de benzina. Edit: sau, de fapt, daca imi fac probleme sa nu se inunde CNC-ul, ce ar trebui sa ma preocupe, presiunea asigurata de pompa, debitul, sau amandoua? Logica imi spune ca doar presiunea... This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 21:48 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(1300 @ 25 Aug 2009, 13:32) QUOTE(za_kristake @ 26 Aug 2009, 19:24) Ca sa nu-ti inunde CNC te intereseaza debitul Ma gandesc ca la carburatoarele astea nu trebuie o presiune prea mare (plutitorul nu opune mare rezistenta), ci un debit marit care sa iti asigure nivelul in CNC |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#292
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 26 Aug 2009, 19:46
QUOTE(za_kristake) Ca sa nu-ti inunde CNC te intereseaza debitul Fals, presiunea prea mare e cea care invinge etansarea poantoului. Azi am zis sa m-apuc de curatat al doilea carburator. Singura treaba pe care am reusit s-o fac a fost sa-l rup. Mai exact o urechiusa care tine axul plutitorului (ca tot m-a preocupat azi problema). Am trecut peste momentul de disperare si ratacire, am plecat in Praktiker si am cumparat ce adeziv pentru metal am gasit acolo mai scump (41 roni). DSC03427.JPG ( Size: 269.39k ) Number of downloads: 93 Pana maine sta la uscat, dup-aia continui. PS: pe bune, anu' asta nu e ca anu' trecut |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#294
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 27 Aug 2009, 06:19
Citeste topicul si ai sa-ti dai seama ca nici eu n-am de unde sti. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#296
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 27 Aug 2009, 07:50
Bagat surubelnita sa-l cracanez, ca sa iasa axul. Simtit ceva odios. Plans. Mai mult motivat de faptul ca maine trece proprietara apartamentului unde stau cu chirie in vizita, iar daca ar vedea carburatoare si scule insirate in toata bucataria mi le-ar da de cap, azi dupa serviciu am tras tare sa-l termin si p-al doilea. Cateva poze din timpul asamblarii: DSC03429.JPG ( Size: 238.04k ) Number of downloads: 71 DSC03430.JPG ( Size: 296.87k ) Number of downloads: 47 DSC03431.JPG ( Size: 346.16k ) Number of downloads: 43 DSC03434.JPG ( Size: 340.27k ) Number of downloads: 43 DSC03435.JPG ( Size: 292.66k ) Number of downloads: 42 Si, in sfarsit, cele doua DHLA, reconditionate si pregatite de montarea pe masina DSC03436.JPG ( Size: 251.97k ) Number of downloads: 43 Astazi, in lumina unei noi si extraordinar de imbucuratoare vesti, am reusit sa pun cat de cat la punct succesiunea operatiilor ce vor urma la motor. Asta pentru ca la baia de ulei si la distributie voi umbla ceva mai tarziu. Iar asta pentru ca, la distributie pare-se ca voi realiza schimbari radicale Si vreau sa le implementez abia la urma, sa inteleg ceva din ele. Asadar... ordinea va fi: - dat jos chiulasa, frezat cele 2 fete (bloc si galerie), pus chiulasa la loc; - incercat montarea carburatoarelor, asta insemnand si confectionarea garniturilor de la galerie din clingherit, facut teste, bucurat nevoie mare (sper )...; - facut flansa galerie evacuare in Catia, executat pe CNC, facut programare la Pilot, dus masina 2 zile, stresat la maxim oamenii de acolo, plecat cu masina cu traseu de evacuare complet refacut, din inox, dupa indicatiile mele, din chiulasa-n bara spate; - montat noua pompa de benzina (am stabilit modelul, ramane doar sa-l gasesc); - facut partea de admisie aer motor - trompete, 2 rezonatoare, tubulatura, priza de aer, filtru (partea asta ma sperie cel mai tare, habar n-am ce-i aia fibra de sticla, voi afla cu aceasta ocazie ); - dat jos baie ulei de gtt si capac distributie, montat pompa ulei de turbo, intinzator lant nou, modificat baia de Dacie (antival) si montat, si ce mai am de facut pe acolo. Cine-i tentat sa intrebe la ce dracu am scris aici toate tampeniile astea... Am si eu nevoie sa ma organizez, ca asa nu se mai poate, iar daca scriu pe foi le pierd PS: incepe sa se-ntoarca pofta de umblat prin motor |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(MihaiD @ 27 Aug 2009, 22:24) QUOTE(Muttley) La Dellorto DHLA, care ar fi limitele de presiune si debit pentru ansamblul scaun/cui poanto? Am uploadat aci un manual http://rapidshare.de/files/48226773/dellorto.pdf.html, daca nu-ti merge da un pm cu emailu tau. Ce te intereseaza pe tine e pe la pag.60. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#298
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 27 Aug 2009, 23:01
La asa un raspuns chiar nu m-asteptam. Impresionanta cartea. Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#300
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 2 Sep 2009, 09:21
Incerc sa pregatesc terenul pentru montarea carburatoarelor. Problema: - in varianta standard, depresiunea pentru servofrana si pentru capsula vacuumatica de pe delco e luata de pe colectorul de admisie, depresiunea fiind cumulata de la toti 4 cilindri (adica e constanta, liniara, nu are fluctuatii si e puternica). - in varianta cu orizontale, depresiunea nu va mai fi cumulata de la toti 4 cilindri, ci va fi captata DOAR de la un singur cilindru. Aici apar doua variante: 1) iau vacuum atat pentru servofrana cat si pentru delco de la un singur cilindru (in foto varianta 1); 2) iau vacuum pentru servofrana de la cilindrul 1 si vacuum pentru delcou de la cilindrul 4 (in foto varianta 2). Ce varianta sa adopt? 14567.jpg ( Size: 252.29k ) Number of downloads: 79 This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2017, 22:13 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 09:13 |