DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari

79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:15
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(driverx @ 2 Sep 2009, 09:25)
Tragi un singur furtun in habitaclu, il bagi in gura si tragi tare aer din el.
*




QUOTE(ydaniel @ 2 Sep 2009, 09:43)
varianta 2:)
*




QUOTE(mihai1677 @ 2 Sep 2009, 09:47)
Poate te ajuta asta:
http://farm4.static.flickr.com/3015/261829..._b84e677643.jpg
si asta:
http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/bonus/weber/weber10.jpg
si nu in ultimul rand:
http://www.renault12gordini.com/r12g1972/default.asp?KatNo=6
din cate reiese, servo e tras de la un singur cilindru.
iar ptr vacum delcou, monteaza o supapa unisens de la un bord CN.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:18
Post #302


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 2 Sep 2009, 09:53

Ma uit la ea de 2.7 minute si nu vad nimic
Uite una mai mare, am vazut-o pe viu. Da' nu e nicio capsula vacuumatica acolo...

DSC01988.JPG ( Size: 344.29k ) Number of downloads: 310


Ok, mersi pentru poze. Cred c-asa am sa procedez, identic cu solutia folosita de bodel.
Pe de alta parte, poza asta e de pastrat:

engine.jpg ( Size: 39.17k ) Number of downloads: 333


Observi vreo asemanare intre admisia de la asta si ce ti-am povestit eu ca am de gand sa fac?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:19
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(cristidb @ 2 Sep 2009, 11:00)
As zice varianta 2. In varianta 1 s-ar putea sa scada putin avansul in momentul in care apesi pe frana. Nu stiu cat ar afecta functionarea motorului.
Depresiunea e de la 2 cilindrii in fiecare galerie de admisie. La chiulasa asta admisiile cilindrilor 1,2 si 3,4 sunt unite.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:20
Post #304


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 2 Sep 2009, 11:08

Scaderea avansului la calcarea franei mi-ar dauna numai daca as frana cu stangul, ceea ce nu e cazul la mine.

Or fi "separate" 1 cu 2 si 3 cu 4, insa cele 2 grupuri comunica in zona carburatorului.
Asta la galeria de orizontale nu se intampla, fiecare cilindru e izolat complet.

Mersi.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:21
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(mihai1677 @ 2 Sep 2009, 11:46)
Pune cum am zis pe stutul de vacum delcou, capsula unisens, cea care se pune la bordurile CN, si nu ai treaba. Si da e ok cu filtrul ala.
*




QUOTE(diaconuliviu @ 2 Sep 2009, 21:11)
Fa cum a zis mihai1677.
Ar mai fi o varianta: pompa de vacuum de ARO sau ce gasesti (te priveste cum o antrenezi) pentru servo - pierzi ceva putere aici. Pentru delco ti-as sugera PATRU supape unisens, restul pricepi tu. Toate sa aiba "refularea" intr-un mic cilindru (fie si un filtru de unica folosinta  de benzina varianta  "maxi" (la noi se comercializeaza doua marimi: unul cu butelca de vreo 4 cm si unul de vreo 7. La ala de 7 ma refer. Asta pentru uniformizarea depresiunilor, stii talica, compensator pneumatic.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:23
Post #306


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 3 Sep 2009, 07:44

Multumesc pentru raspunsuri.
Avand galeria data jos, cred c-am sa-i montez si al doilea stut pe cilindrul 4 (din cauza ordinii de "admisie" 1-3-4-2, sa fie cumva solicitat uniform si echidistant motorul). Nu pierd nimic montandu-i-l, iar daca nu-mi este necesar, il obturez.

Voi incerca la inceput in varianta "bodel", recomandata de mai multi. Mi-e teama, cum a spus cristidb, de scaderea avansului si implicit a turatiei la calcarea franei. In cazul asta, trec la varianta 2).

EDIT:
O schema "explodata" inspirata de sugestia lui Liviu cu 4 supape unisens.
Eu m-am gandit la doar doua, adica doar doi cilindri, care, fata de unul singur, uniformizeaza cat de cat pulsatiile de depresiune, poate si cresc putin valoarea ei.

E ok ideea sau nu?

ih.JPG ( Size: 55.03k ) Number of downloads: 329



--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:24
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(diaconuliviu @ 3 Sep 2009, 11:04)
Din schema ta deduc ca ai de fapt doua carburatoare? In cazul asta, da, doar doua supape.
Probleme de neegalitati de depresiune in cele 4 "galerii" apar la reglaje neuniforme ale celor 4 sau 2 obturatoare, dupa caz. In plus, cum ti-am zis pe privat, in cele 4 galerii vei avea 4 depresiuni pulsante in loc de una pseudoconstanta. De aia iti recomandam acel compensator.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:25
Post #308


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 3 Sep 2009, 11:17

Doua carburatoare, 4 difuzoare independente si izolate.
Cele 4 obturatoare (2 intereseaza in cazul de fata) vor fi perfect sincronizate, nici nu incape discutie.

Deci tu ai fi de parere ca e ok ideea din desen?
_________________________________________

Inc-o-ntrebare...
In cartea de la MihaiD scrie ca presiunea benzinei la carburatoare trebuie sa fie intre 0.10 - 0.17 bar.

Eu ma duc azi sa fac comanda de cea mai slaba ca presiune pompa pe care am gasit-o, cu 0.19 - 0.27 bar.

Imi asum vreun risc oare? As putea sa scad presiunea cu ceva? De exemplu cu un filtru de benzina (e deja montat), apoi cu o supapa unisens care sa nu permita dezamorsarea pompei (am nevoie, cea actuala are probleme).


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:26
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(baranga @ 3 Sep 2009, 17:46)
P=F/S ;ca sa scazi presiunea trebiue sa maresti  suprafata;pune si tu un furtun putin mai gros si cauta un manometru pentru masuratori
*




QUOTE(bucatzel @ 3 Sep 2009, 18:09)
Furtunul o fi mai gros, dar conteaza suprafata in punctul terminus, nu cea de tranzit. Nici filtrul nu cred ca o sa ajute la scaderea presiunii.

Dar... Presiunea aia e pentru un carburator? Ca daca da, pompa aia banuiesc ca pompeaza in ambele carburatoare, ceea ce ar insemna ca presiunea pompei se imparte la 2.
*




29 Jun 2017, 22:27:
QUOTE(St @ 3 Sep 2009, 19:13)
Raspunsul unui inginer de instalatii:
Presiunea nu se va injumatatii ci debitul.
Reductor de presiune ai putea pune in circuitul asta?

Pompa cum va fi pozitionata fata de carburatoare? Mai jos/mai sus? Cu cat? Coturi ai?
*




This post has been edited by 79_BMS: 29 Jun 2017, 22:27


--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:29
Post #310


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 3 Sep 2009, 19:21

Ce sa fac cu reductor de presiune cand eu acum imi fac griji ca deja-i presiunea prea mica...
Niste pseudo-reductoare, de fapt niste rezistente pe traseu ar fi filtrul de benzina (e mare, de Dacia injectie) si o supapa unisens de intentionez s-o cumpar.

De jos in sus, in "altitudine", vin asa: rezervor, pompa, carburatoare.
Am / cumpar tot ce trebuie.

Parerea mea de data asta: presiunea maxim admisibila la un carburator intervine (zic eu) atunci cand se inchide cuiul poantou. Ca pana atunci, il doare pe nenea carburator in paishpe de ce presiune are benzina ce intra-n el.
Revin, presiunea conteaza atunci cand cuiul poantou e inchis.
Cazul meu - 2 carburatoare, deci 2 cuie poantou. Ambele cuie inchise, presiunea (creeeeeed eu), fiind una statica, NU se mai imparte la doi. Adica pe fiecare cui dintr-ala, e presiunea de o da pompa.
Cu alte cuvinte: pot sa am 237 de carburatoare, daca-s cuiele poantou inchise, pe fiecare cui e aceeasi presiune ca atunci cand e doar un carburator.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:30
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(MihaiD @ 3 Sep 2009, 21:07)
Nu-i mai simplu sa-ti iei o pompa cu debit mare si un regulator de presiune ajustabil(unele au si loc pentru  manometru)? dry.gif
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:31
Post #312


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 3 Sep 2009, 21:17

Nu. Vreau sa pastrez totul cat mai simplu

Edit:
Pompa e IP002 in poza.

industrial.JPG ( Size: 64.86k ) Number of downloads: 320


Debitul e de 2.4 litri/minut, fata de pompa actuala ce furnizeaza 0.3 litri/minut si care limiteaza viteza masinii la aprox 155 - 160 km/h. Am mai facut eu calculul in trecut si anticipam ca voi fi limitat la un consum de 13l/100km, si spuneam atunci ca viteza maxima va fi-n jur de 150 la ora. Asa se si intampla.
Revenind, pompa asta are debit enorm, de aproape 10 ori mai mare. Nu debitul e problema, ci presiunea.

Deci intrebarea ramane: se injumatateste presiunea de alimentare din cauza ca am 2 carburatoare in loc de unul?

PS: chestie interesanta, abia acum am avut curiozitatea sa caut http://www.alfabb.com/bb/forums/carburetor...pump-noise.html.
Identic cu cazul meu (Damas vs Facet)


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:34
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(cristidb @ 4 Sep 2009, 08:16)
Mama ei de fizica...
Presiunea statica intr-un fluid incompresibil e constanta. Lichidele sunt incompresibile. Adica in momentul in care cuiul poantou este inchis, benzina va avea aceeasi presiune in furtunurile care vin la carburatoare indiferent cate ramificatii faci. Am exclus aici posibilitatea ca unul dintre carburatoare sa fie la alta inaltime decat altul pentru ca nu ne intereseaza situatia asta.
Pe tine te intereseaza ca pompa sa nu faca o presiune mai mare decat poate cuiul poantou sa suporte. Altfel nu mai inchide si nivelul nu ramane constant in carburator.
O sa ai nevoie de un regulator de presiune, pe care il reglezi la presiunea suportata de carburatoare.
Presiunea dinamica variaza dupa principiul lui Bernoulli, adica ingustand conducta creste viteza si scade presiunea.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernoulli%27s_principle
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jun 2017, 22:35
Post #314


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 08:28

Uite d-aia tot apelez eu la tine, ca pe langa ca stii, explici foarte bine
Regulator nu trebuie, pompa se opreste singura cand se inchid cuiele. Cel putin asa-mi zice cineva...

Deci ramane pompa asta


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 29 Jun 2017, 22:35
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(cristidb @ 4 Sep 2009, 08:33)
Nu cred ca se opreste singura cand se inchid cuiele. Se opreste cand presiunea depaseste valoarea maxima. Fa un test cand vine pompa sa vezi daca e asa. Nu prea merge pompa electrica pe carburator fara regulator de presiune.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 13:46
Post #316


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 08:40

"Se opreste cand presiunea depaseste valoarea maxima"

Exact! Iar valoarea maxima teoretica e 0.27 bar la pompa asta. Din cauza conductelor subtiri, a filtrului de benzina si probabil a supapei unisens (trebuie vazut daca trebuie), presiunea maxima reala a pompei va scadea. Sa zicem pe la 0.2. Adica foarte bine, cuiele suporta presiunea asta.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 13:47
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(cristidb @ 4 Sep 2009, 08:46)
In cazul asta incearca fara. Daca merge ai scapat fara regulator de presiune.
*




QUOTE(MihaiD @ 4 Sep 2009, 10:12)
Eu nu inteleg ce-ai cu regulatoarele de presiune, ca nu costa o avere sau ceva...
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 13:48
Post #318


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 10:16

Simplu. Nu le cunosc smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 13:49
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(cristidb @ 4 Sep 2009, 10:20)
http://www.injector.com/fuelregulators.php

Sunt dispozitive simple, limiteaza presiunea la o valoare fixa, reglabila sau dependenta de depresiunea din galerie. Tie iti trebuie unul reglabil.

Astea sunt scumpe, dar gasesti si mai ieftine.
*




QUOTE(MihaiD @ 4 Sep 2009, 10:26)
Daca nu vrei sa iei noi, se gasesc si seccond la preturi de nimic(parca alea de Calibra erau reglabile). Tie ti-ar trebui doua bucati daca ai doua carburi.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 13:50
Post #320


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 10:30

Nu vreau niciun regulator! Cu asa ceva nu fac decat sa complic montajul si sa mai cheltui niste bani.
D-aia am cautat o pompa de joasa presiune, ca sa o montez singura si sa-si faca treaba. D-aia am si intrebat de limitele de presiune (multumesc MihaiD).

Un amic are asa ceva pe masina si nici nu-i functioneaza cum trebuie. A dat o gramada de bani pe el si l-a asteptat din state.

Nu-mi trebuie 2 regulatoare, carburatoarele sunt in serie. Furtunul de la pompa intra in primul, iese, intra in al doilea (montajul de anul trecut: https://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1628065392 )

Oricum, nu-mi trebuie nici macar unul. Nu vreau smile.gif

This post has been edited by Muttley: 7 Oct 2017, 13:53


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 13:53
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(lucianac79 @ 4 Sep 2009, 11:06)
Mutley te-ai gandit sa routezi alimentarea carburatoarelor prin spatele motorului? Mie mi se pare a fi o solutie mai eleganta.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 13:54
Post #322


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 11:14

Ba da smile.gif
Desi-i posibil sa nu permita stuturile carburatoarelor. Prin constructia lor, sa se alimenteze optim din dreapta (stuturile nu au forma de T ci de Y si nici nu pot fi montate invers).


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 13:54
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(IRONICK @ 4 Sep 2009, 11:17)
Pompa aia trebuie sa aiba presiune de la relanti pana la turatie maxima. Sa isi mentina presiunea si in consum. Zic si eu ...
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 13:59
Post #324


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 11:29

Din cartea de la MihaiD:

QUOTE
Achieving a fuel pressure of at least 1.5psi but not more than 2.5psi when the engine's fuel consumption is at its maximum is the aim.


Adica treapta 5, sarcina plina, viteza care nu mai creste. De preferat in deal, ca sa nu trebuiasca sa merg cu 180 la ora.

Voi testa treaba asta la sfarsit, cand e motorul complet, folosind un manometru pe care-l trag in masina.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 14:01
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(diaconuliviu @ 4 Sep 2009, 20:44)

QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2009, 07:31)
ADEVARAT SAU FALS?



FALS, presiunea e constanta si debitul jumatate.

Dar, ce nu pricepi e asta: presiunea aia maximala e la debit nul, adica atunci cind pompa are refularea obturata, la debit maxim presiunea e TEORETIC zero, practic diferita de zero.
Capisci?
Adica atunci cind cuiele poanto is inchise presiunea pe conducte sau pe ele va fi aia Pmax (0.27 bar sau cit o fi).
Avantajul mare la tione e debitul ala imens, care va putea alimenta chiar si 4 carburatoare umplindu-le "instantaneu" (adica in practica in timp foarte scurt).
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 14:02
Post #326


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 4 Sep 2009, 20:53

Ce zici tu... cum se pupa cu pasajul asta?

"Achieving a fuel pressure of at least 1.5psi but not more than 2.5psi when the engine's fuel consumption is at its maximum is the aim."

Din ce spui tu (chestii care-mi par f plauzibile de altfel) combinat cu ce-i mai sus, as trage concluzia ca presiunea statica suportata de cuie e mai mare de 2.5 psi.

Totusi as cam fi de parere ca cel mai corect e s-o montez, sa-i fac proba si asa sa vad cat de bine sau rau functioneaza.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 14:03
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(diaconuliviu @ 5 Sep 2009, 09:50)
Sau, pune un manometru pe ea si alimenteaz-o.
Ca sa afli ce presiune e necesara deschiderii fortate a cuielor e cam greu din calcule. Ar trebui sa afli forta care se aplica cuielor la Pmax (asta e usor daca ai diametrele orificiilor scaunelor supapelor poanto) dar, cel mai greu e sa afli forta arhimedica asupra plutitoarelor, masa plutitoarelor si (eventual, daca e cu pirghii ca la Carfil) raportul pirghiilor.
De unde afli EXACT adincimea la care sint imersate plutitoarele?
Ca atare, masoara efectiv presiunea la iesirea pompei si, evident, montajul si functionarea 'live" iti vor confirma sau infirma teoriile.
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 14:11
Post #328


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 9 Sep 2009, 20:59

In seara asta am plecat de la serviciu hotarat sa ma apuc iiiiin sfarsit de treaba. D-acu' nu mai pot da inapoi. Io-te-va de ce

DSC03510.JPG ( Size: 385.72k ) Number of downloads: 207


Pe scurt - am tras cu furtunul antigelul din radiator (Aral, are abia un anisor, mai are de trait), am tras de pe chiulasa tot ce incurca p-acolo si am dat-o jos.
Sambata sper s-o duc la frezat. Reamintesc - iau din fata de asezare pe bloc pana pe la un 10,3:1 si din fata de asezare a galeriei cat s-o putea (probabil in jur de 2mm), ori pana sunt multumit de rezultat.
Am scos si tachetii, si profit de ocazie sa-i modific, chestie de care anu' trecut n-am mai avut timp.

Care va pricepeti la interpretat culorile, spuneti-mi va rog cam cum se prezinta motorul dupa aprox 10 mii de km. Camera de ardere 4 imi pare dubioasa unsure.gif

DSC03506.JPG ( Size: 361.45k ) Number of downloads: 94
DSC03507.JPG ( Size: 361.42k ) Number of downloads: 69
DSC03508.JPG ( Size: 548.35k ) Number of downloads: 70
DSC03509.JPG ( Size: 407.76k ) Number of downloads: 74



Pana saptamana viitoare cand voi avea timp sa pun chiulasa la loc, ma mai gandesc daca sa profit de faptul ca n-am antigel in radiator si ca-s tachetii afara ca sa pun piesa asta in motor.

DSC03496.JPG ( Size: 9.94k ) Number of downloads: 76


Am primit-o cadou de la un prieten si era SINGURA chestie care tragea motorul inapoi. Va dati seama c-abia astept sa vad cum face. Dac-o sa-mi convina, bye-bye fiabilitate, helooooo +100CP.
As fi vrut s-o montez abia la sfarsit, ca sa-mi fie clare diferentele. Asa, daca o combin cu noul r.c. risc sa nu-nteleg mare lucru din ea. Deci ma mai gandesc.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 7 Oct 2017, 14:13
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(popasan @ 9 Sep 2009, 21:26)
La R5 ALPINE - R5 ALPINE TURBO, pompa electrica Remplace pompe origine ( refoulante ou aspirante ) débit 130l/h - Pression 0.35bar .
*




QUOTE(nelu_1985 @ 9 Sep 2009, 21:44)
camera aia e mai alba decat celelalte sau mi se pare?, oricum io zic ca chiulasa arata ceas;
si ceva oftopic rau......une-i jegu' de pe contraripi?
*




--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Oct 2017, 14:15
Post #330


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Posted by: Muttley 9 Sep 2009, 21:49

popasan, buna idee ai avut cu Mecaparts. Mersi, m-am mai linistit. (cu cat dai bara?)

Nelu, supapa aia de admisie e cam neagra.
Jegu' l-am spalat, asa am facut si anu' trecut inainte de a lucra la motor.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 09:29
Forum Renault