O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
![]() ![]() |
O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
79_BMS |
![]()
Post
#541
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#542
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 13 Jan 2010, 22:37
Numai p-alea doua. Renuntasem la ele de mult. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#543
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#544
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 14 Jan 2010, 08:43
Ar trage aer fals intre placa si chiulasa daca placa ar fi elastica. Sper sa nu fie. Intre placa si galerie nu are pe unde trage aer fals. Apoi, NEAPARAT voi face treaba asta: QUOTE(kta) Tot de inspiratie Alfa-Romeo: sa pui un suport (ca un T) care se prinde in partea de jos de tamponul motorului si in partea de sus de carburatoare. Iar pe tija T-ului voi intercala un reglaj de tensionare, ceva asemanator cu bieletele de directie, pentru a avea siguranta ca sunt impinse-nspre sus carburatoarele. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#546
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 14 Jan 2010, 09:47
Arcul de supapa si-ar fi avut rostu-n cazul unor tampoane elastice pe galerie. Dar daca montajul carburatoarelor e rigid ca la mine, rigid va fi si suportul din capat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(ment @ 14 Jan 2010, 12:52) Teoretic rigid ar fi ok, dar o sa ai momente (desele sesiuni de reglaj prin care vei trece ![]() Acum imi dau seama cat de mult ai marit porturile de admisie daca ai ajuns la gaura aceea pt. prezon ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#548
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 14 Jan 2010, 13:15
Da, sunt mari admisiile. Cam 33mm fata de 29 la inceput. Sfat pentru cine ar mai fi tentat de majorarea lor, in special pentru orizontale, unde trebuie BINE separate gaurile alaturate - mariti-le sectiunile pe verticala. Eu mi-am dat seama de asta cam tarziu Adezivului am sa-i fac poza, nu stiu pe de rost cum ii zice. E luat din Praktiker si e mai scump decat bizonu', cu proprietati asemanatoare. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 14 Jan 2010, 14:42) La cat e de groasa flansa aia nu cred ca are cum sa fie elastica astfel incat sa traga carburile de flansa in jos si sa ia aer fals. Daca sunt stranse bine prezoanele, n-ai cum sa mai misti ceva acolo. Cat despre cele 2 gauri pe care le-ai astupat, ma gandesc ca folosit o solutie bi-component gen Bizon sau Sika, special pentru metale si cu temperaturi de lucru de 300*C... un fel de sudura metalica. Ca sa nu-l tot nivelezi, umpleai gaura cu adeziv, puneai o bucatica de hartie pe post de capac si o tineai fixa acolo cu ajutorul flansei. In acest fel nu mai iesea afara nimic, nu se mai scurgea nimic si la urma hartia o dadeai jos prin orice metoda. Zic asta ca sa nu te mai chinui sa "o scoti la nivel" si sa curga. Bafta mai departe. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#550
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 14 Jan 2010, 23:06
In ordine... ment, uite adezivul: DSC04092.JPG ( Size: 273.49k ) Number of downloads: 173 Siconi, ideea ta cu hartia si placa pusa sa preseze nu e buna din 2 motive: s-ar fi blocat accesul aerului la adeziv si s-ar fi uscat la vara, apoi placa am dat-o aseara inapoi la atelier. Azi am fost la dezmembrari sa caut o pereche de mufe, pentru ca vreau ca pompa de benzina sa fie usor demontabila. P-aia veche am detasat-o de instalatia electrica cu clestele si nu mi se pare prea ok. Am gasit ce voiam, dar am o mare nedumerire... DSC04091.JPG ( Size: 168.62k ) Number of downloads: 176 Cine poate sa-mi spuna de ce intra 4 fire in mufa si are doar 2 contacte? Revenind la placa, asa arata dupa incarcare cu sudura si rectificare plana: DSC04087.JPG ( Size: 220.38k ) Number of downloads: 174 DSC04089.JPG ( Size: 325.19k ) Number of downloads: 163 ...adica perfect, exact ce doream. Aveam de gand ca-n seara asta sa merg acasa sa dorm, dau in gropi de oboseala. Dar stand in garaj si uitandu-ma la sudura aia, cu priza alaturi si freza langa ea, n-am mai rezistat Inainte (defectul in varful sagetii): DSC04054_1.jpg ( Size: 308.06k ) Number of downloads: 167 Dupa (poifect! ): DSC04094.JPG ( Size: 249.08k ) Number of downloads: 47 Daca tot imi fugise tot somnul, am mai ramas sa ma gandesc la evacuare uitandu-ma la rabla. Cateva concluzii: 1) Nu mai fac nicio evacuare "sesiunea" asta. Poate la vara daca ma mai aduce serviciul in Pitesti. Pur si simplu nu cred ca am timp pana la sfarsitul lui febrarie, iar prioritatea este admisia si ma refer aici in special la filtrarea aerului. 2) Nu cred c-am s-o fac la Pilot. Baiatul de acolo imi spunea ca-n 2 zile e gata. Povesti. Poate-n 2 zile e gata o panarama care sa ma faca sa-mi para rau de bani. Sau or fi experimentati oamenii si prea priceputi si-n 2 zile fac super treaba... La asta se adauga faptul ca (aparent) n-am voie sa asist, ceea ce nu merge in cazul meu. Repet, trebuie sa discut cu omul. 3) E mult, extrem de mult de munca. De studiat parcursul, de avut grija la o groaza de chestii - lungimi egale, trasee cat mai simple si eficiente, suduri perfecte, distante sigure fata de piesele din jur (electromotor, admisie, pompa de apa, furtun radiator, radiator, suport motor, scut, bara antiruliu, traversa lonjeroane, planetara, cutie, lonjeron) si mai ales cand e gata sa fie o galerie montabila si demontabila. Iar asa ceva eu ma incapatanez sa cred ca in 2 zile nu se poate face. 4) Ori o fac la cineva care are un atelier acasa si care prin vara, atunci cand l-am intrebat daca se baga a raspuns "mai vedem", ori, cu mult timp la dispozitie, o fac singur. Adica eu o gandesc, marchez tevile, la firma cu balustrade mi le-ndoaie, iar prietenul cu prelucrarile mecanice mi le sudeaza. Oricum, nu mai fac nimic acum. Si in sfarsit... 5) Spuneti-mi ce face "ciotul" din poze. Vreau sa-l tai ![]() DSC04100.JPG ( Size: 116.76k ) Number of downloads: 59 DSC04101.JPG ( Size: 112.47k ) Number of downloads: 58 Am impresia ca la primele 1300 se prindea de el si de perechea lui din partea cealalta un fel de traversa, un element de suspensie motor... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#551
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 15 Jan 2010, 08:33) Si eu auzisem de ceva jucarie care sa mai reduca din vibratiile motorului, dar nu tin minte sa fi vazut vreodata ceva acolo. M-am holbat prin cartea lui Mondiru si n-am vazut nimic prins acolo. Eu stiam ca e folosit ca si punct de agatare a motorului pentru "esctractie". |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#552
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 15 Jan 2010, 09:32
Se numeste defazor. Am sa tai urechea de pe bloc cand o sa ajunga rabla sa primeasca evacuare noua. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#553
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(variable_dynamics @ 15 Jan 2010, 10:07) QUOTE(Muttley) Cine poate sa-mi spuna de ce intra 4 fire in mufa si are doar 2 contacte? Foarte probabil sa fi provenit de la un circuit cu mai multe mufe in paralel. Trebuie verificat cu un instrument de masura(multimetru), insa, in principiu cele patru fire sunt legate doua cate doua in mufa. Ceva in genul figurii de mai jos. mufa.jpg ( Size: 5.19k ) Number of downloads: 44 Numai bine. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#554
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 15 Jan 2010, 10:38
Posibil sa fi fost de la proiectoarele respectivei masini. Multimetru n-am, si chiar daca as avea, n-as sti ce sa fac cu el, sunt antitalent la dintr-astea. O fi ok daca verific firele cu un bec si tai doua dintre ele? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#556
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 15 Jan 2010, 11:20
Si o carte despre diode, continuitati si alte alea costa mai mult si n-am timp s-o citesc. Repet - O fi ok daca verific firele cu un bec si tai doua dintre ele? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 15 Jan 2010, 11:28) Ba, esti handicapat? In primul rand multimetrul pe pozitia aia masoara continuitatea, poate fi un fir. E desenata dioda pt ca aceasta componenta electrica lasa curentul sa treaca doar intr-un singur sens si cu ala se verifica daca-i buna. Ce dracu-i de citit, stie orice copil de la clasa a 6-a in sus. Asa ca ia-ti un aparat de masura si pune mana si masoara. Cu becul iti mai trebuie si o sursa de curent care sa-l aprinda. Gandesti complex si total inutil. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#558
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 15 Jan 2010, 11:48
vizavi, eu pe mufa aia am 4 fire, doo albe si doo gri. Cel mai probabil, alea gri merg la un pin, alea albe la celalalt. Adica, de exemplu, masor continuitatea legand multichestia aia la firul gri si la firul gri. Iar daca scrie pe afisaj "da ba, avem continuitate", inseamna ca pot taia unul din firele gri. Idem alb. Co-rect? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#559
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 15 Jan 2010, 11:49) Scuzati-ma ca va deranjez.... ca sa masori continuitatea unui fir, ii masori rezistenta (folosesti partea de ohmetru [pui selectorul in zona in care are simbolul de ohm, si pui sondele la un cap si la celalt al firului de masurat] )... daca e 0, firul e intreg, daca-i infinit, e intrerupt... Sincer Muttley, pe langa o dacie ca a ta nu strica sa ai un multimetru. Ca la nevoie mai poti masura si vreo tensiune cu el, pe cand cu becul tre' sa te legi in 3 directii ca sa mai ai si un curent care sa aprinda becu' ala nenorocit. L.E. Da, e corect. Dar decat sa tai firele alea (daca-s pereche), mai bine torsadeaza-le de la mufa pana la destinatie... ai sanse mai mici sa se duca naibii amandoua. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#560
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 15 Jan 2010, 11:59
QUOTE TORSADÁ vb. I. tr. A răsuci un fir în jurul unei axe, alta decât cea proprie. [< fr. torsader]. Ok. Dar tot am sa tai doua ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#561
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Jan 2010, 12:04) QUOTE(Gaba @ 15 Jan 2010, 13:53) Acu dau si eu cu batul in balta.... dar ... daca pe 2 din fire e alimentarea motorului pompei si pe celelalte 2 e un intrerupator electric pentru momentul cand iti creste presiunea datorita cuiului ponton inchis (comanda orpirea pompei cind e plin carburatorul )? Parca ziceai ca e fara retur si regulator de presiune ![]() 8 Oct 2017, 12:27: QUOTE(bucatzel @ 15 Jan 2010, 14:20) Apoi daca tot vrei sa tai, io zic sa le tai pe amandoua si sa pui niste fire care sa mai respecte si ele un cod al culorilor. Da' asta deja ii chestie de finete, dupa ce ai convins magaoaia sa se comporte frumos. Nu te lua dupa dex, ca aia n-au vazut sarma in viata lor ![]() Asa arata fire torsadate. CAB_FU25_M.jpg ( Size: 12.47k ) Number of downloads: 23 @Gaba. 1. nu e necesar... pompa se descurca singura cand sa se opreasca. 2. Cam ce poate sa faca intrerupatorul ala, in afara de-un scurtcircuit? This post has been edited by 79_BMS: 8 Oct 2017, 12:27 |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#562
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 15 Jan 2010, 14:32
QUOTE(bucatzel) 2. Cam ce poate sa faca intrerupatorul ala, in afara de-un scurtcircuit? Atat Desi se poate desprinde o idee buna din bata asta din balta - tai firele mai departe de mufa si le pun "la pastrare". Nu se stie cand imi mai trebuie o sursa de curent pe contact _______________________________ M-am apucat de garnituri. Desenul placii a trebuit usor modificat pe la gaurile de admisie (tolerante mai generoase de data asta): garnitura.jpg ( Size: 29.93k ) Number of downloads: 27 Reamintesc - imi trebuie doua pe motor, una intre chiulasa si placa, una intre placa si cele 2 galerii. Din coala de material primita de la Fermit imi ies 8 bucati. Mai trebuie doua bucati de placaj si saptamana viitoare, freza CNC imi va face 4 exemplare |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 16 Jan 2010, 01:06) Daca tii la estetica mai mult si nu vrei sa le "matisezi" ulterior cu banda de izolat pe toata lungimea traseului lor (dand un aspect ingrijit), le poti scurta la maxim si le schimbi cu o pereche de fire care sa pastreze si un set de culori cu care sa stii oricand de la prima vedere care e legat la masa si care la PLUS. In electricitate, maro sau rosu inseamna PLUS, iar albastru sau negru... MINUS (masa). Cat despre material, te-ai scos si de garnituri de rezerva. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#564
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 17 Jan 2010, 00:14
Am restrans azi chiulasa. Intervalul de strangere (acum vad, n-am avut informatia scrisa la masina) e 5.5 - 6.5 daNm. Aveam o dilema daca nu cumva ar merge sa strang mai mult din cauza rc-ului mare. Nu mai conteaza insa, am mers pe 6.5 si asa o las. Am cumparat doua garnituri de galerie normale din magazin, ca sa fac o simulare cu tot cu carburatoare si sa iau niste cote de spatiu pana la contraaripa. Desi aparent nu-si au rostul, am sa pun pe topic mai multe poze, pentru uz personal (consultare ulterioara). La montajul de vara trecuta am facut doar o poza si mi-a fost insuficienta. DSC04102.JPG ( Size: 341.24k ) Number of downloads: 48 DSC04103.JPG ( Size: 342.74k ) Number of downloads: 52 DSC04104.JPG ( Size: 361.65k ) Number of downloads: 46 DSC04105.JPG ( Size: 386.42k ) Number of downloads: 43 DSC04106.JPG ( Size: 346.87k ) Number of downloads: 40 DSC04107.JPG ( Size: 361.58k ) Number of downloads: 35 DSC04108.JPG ( Size: 338.27k ) Number of downloads: 42 In modu-mi caracteristic, m-am luat cu alte treburi si am uitat complet sa iau cotele alea afurisite Oricum, ansamblul galerie - carburatoare a ramas intreg si am sa masor chestiile alea-n alta zi. Dupa asta am remediat niste probleme la tabloul de sigurante al masinii, apoi, daca tot aveam pistolul de lipit in priza, am rezolvat si conexiunea pompei, pentru inceput partea dinspre pompa. In alta zi, partea de pe masina, desi e ca si rezolvata. DSC04109.JPG ( Size: 188.27k ) Number of downloads: 53 DSC04110.JPG ( Size: 324.84k ) Number of downloads: 44 Continuarea saptamana viitoare. Edit: clar, sunt cu vaca... Persoana care mi-a-mprumutat dinamometrica mi-a dat pentru proba un electroventilator Spal, super-plat, care la prima vedere, judecand dupa sensul de rotatie marcat pe el si dupa orientarea paletelor, s-ar monta-n fata radiatorului. Cum l-am luat, asa l-am lasat intr-un colt de garaj, am uitat complet si de asta O varianta ar fi sa merg cu doua electroventilatoare. O varianta si mai complexa ar fi o termocupla cu 3 pini si 2 trepte, ceva de genu' porneste primul, daca e cazul porneste si al 2-lea. Dar imi cam foarte tare place termocupla ce o am acum, e un 87-77 (parca). Daca merg pe varianta cu doua ELV-uri, cel mai corect ar fi sa functioneze simultan. Oricum, mai intai sa-l vad cum arata. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 17 Jan 2010, 08:07) pui si tu o poza cu electroventilatorul ala? vezi ca sensul marcat pe el e in ideea de a-l monta pe masina pt care e facut el, mai exact sa stii cum pui firele. el nu are nicio problema in a se invarti in orice sens (am mai auzit chestii din astea cum ca se arde, bla bla). e mai bine sa il pui in spate decat in fata pt ca in fata iti blocheaza fluxul de aer prin radiator pe cand in spate, chiar daca il pui, nu va fi complet lipit de radiator deci aerul va avea pe unde sa iasa. QUOTE(mad toz @ 17 Jan 2010, 20:42) QUOTE(Muttley) Am restrans azi chiulasa. Intervalul de strangere (acum vad, n-am avut informatia scrisa la masina) e 5.5 - 6.5 daNm. Aveam o dilema daca nu cumva ar merge sa strang mai mult din cauza rc-ului mare. Nu mai conteaza insa, am mers pe 6.5 si asa o las. Am vazut chiulasa stransa pana la 10 daNm si au rezistat suruburile fara probleme. QUOTE(SGM.MYKE @ 18 Jan 2010, 11:16) QUOTE(payty) ..... e mai bine sa il pui in spate decat in fata pt ca in fata iti blocheaza fluxul de aer prin radiator pe cand in spate, chiar daca il pui, nu va fi complet lipit de radiator deci aerul va avea pe unde sa iasa. Ai dreptate cu blocatul fluxului de aer daca il pui in fata, dar daca ii schimbi sensul de rotatie, exista posibilitatea sa nu mai fie eficient din cauza formei palelor ventilatorului, care sunt gandite sa mearga intr-un anumit sens. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#566
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 18 Jan 2010, 20:20
Asta e electroventilatorul si-l voi monta fara nicio rezerva unde-i este locul, adica-n fata. DSC04114.JPG ( Size: 302.77k ) Number of downloads: 45 DSC04116.JPG ( Size: 341.92k ) Number of downloads: 28 DSC04117.JPG ( Size: 224.66k ) Number of downloads: 27 L-as pune acum, dar nu se poate, e rabla proptita cu botu-n perete. Apoi... In prima faza voi merge doar cu el, ca mai tarziu, dupa ce schimb alternatorul cu unul mai puternic, sa merg si cu cel care se afla acum pe radiator. Sau unul mai capabil. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Gaba @ 19 Jan 2010, 11:18) La cit sunt de mici palele poti sa il lasi linistit numai pe asta , mai ales si daca are turatie mare (peste 2500rpm) findca restrictia de curgere a aerului e foarte mica chiar daca e oprit , in timp ce la turatie mare debitul este mai mult de cit potent (mai ales la ce forma are o paleta - se vede ca e facut sa creeze aceeasi presiune pe toata lungimea paletei) . Eventual poti pune termocupla dubla , iar pe contactul ce deschide mai repede pui o rezistenta de 100 ohmi (si wati multi ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#568
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 19 Jan 2010, 11:35
Da, am vazut si eu ca palele-s curbate, astfel incat fluxul de aer sa fie uniform pe tot diametrul. Insa avand relantiul mare, raport de comprimare mare, axa "deschisa", adica benzina multa, samd, ma astept sa fie insuficient doar asta. Oi vedea cand ies cu rabla la plimbare La fel, e foarte "aerisit" electroventilatorul, consider ca discutia despre blocarea fluxului de aer la asezarea ventilatorului in fata radiatorului nu-si are rostul. Ramane sa vad daca are loc |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#569
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#570
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 19 Jan 2010, 11:46
Corect, am gresit spunand ca benzina multa = temperatura mai mare. Aparent paradoxal, motorul m-astept sa mearga ceva mai bine in toate privintele cu orizontale - temperatura, relanti, consum, samd. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 02:24 |