Probleme dacia 1310 Carburator
Probleme dacia 1310 Carburator
Al3x3t |
8 Jun 2017, 18:29
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
|
||
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|||
Adrian Frigo |
8 Jun 2017, 20:36
Post
#2
|
Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta |
QUOTE(Al3x3t @ 8 Jun 2017, 19:29) EDIT: am observat ca uleiul in baie est mult mai mare si are miros a benzina. Membrana pompei de benzină spartă! |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Al3x3t |
8 Jun 2017, 21:02
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
|
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
BLUE R 19 |
8 Jun 2017, 21:53
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti |
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jun 2017, 21:36) Membrana pompei de benzină spartă! Nici nu trebuie sa fie sparta...ajunge sa fie de "Armcomp" |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Al3x3t |
8 Jun 2017, 22:12
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
|
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
Adrian Frigo |
8 Jun 2017, 22:26
Post
#6
|
Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta |
Armcomp este un s.r.l-u ordinar din ghetourile Piteștiului ce produce gunoaie pe post de piese de schimb pentru dacia 1300/1310!
|
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
8 Jun 2017, 22:40
Post
#7
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Al3x3t |
8 Jun 2017, 22:43
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jun 2017, 22:26) Armcomp este un s.r.l-u ordinar din ghetourile Piteștiului ce produce gunoaie pe post de piese de schimb pentru dacia 1300/1310! Am inteles!!! Acum problema e cum îmi dau seama ca e armcomp are ceva aparte si m-am gândit la o aprindere eletronica dar nu cred ca e asa fiabila si totusi cu bujiile negre si cu pete de ulei... Din cate am citit pe aici pe colo am inteles ca e de la aprindere dar nu are cum pentru ca masina porneste merge la relantiu dar mai îmi da niste rateuri aia am inteles ca e normal când e motorul rece. Apai consumul de combustibil lasa de dorit 2 litri in 1,5km.. This post has been edited by Al3x3t: 8 Jun 2017, 22:48 |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
pcostica |
8 Jun 2017, 22:52
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
QUOTE(Al3x3t @ 8 Jun 2017, 19:29) https://www.daciaclub.ro/Probleme-des-intalnite-t218260.html Înarmează-te cu răbdare că aci găsești răspunsuri la toate problemele tale! Baftă! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Al3x3t |
8 Jun 2017, 22:55
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(pcostica @ 8 Jun 2017, 22:52) https://www.daciaclub.ro/Probleme-des-intalnite-t218260.html Înarmează-te cu răbdare că aci găsești răspunsuri la toate problemele tale! Baftă! am căutat peste tot dar nu am gasit nicăieri cu pete de ulei la bujii de aceea am deschis un topic nou. |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
pcostica |
9 Jun 2017, 22:20
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
sobolan |
9 Jun 2017, 23:26
Post
#12
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Al3x3t |
10 Jun 2017, 22:39
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(sobolan @ 9 Jun 2017, 23:26) Nu ate cum daca dau avansul Mai mare merge de manaca asfaltul acum am rezolvat problems era de la pompa de benzina am nivelu prea mare SI deaceea apareau Pete de ulei PE bujii Dar acum alte probleme rateuri cand pornesc motoru dimineata doar pana se incalzeste motoru CE Sa II Mai fac.. Bujiile sunt rosiatice am reglat avansu cu stroboscop Dar tot imi da rateuri la rece. Help plizzz Edit: SI cu consumul nu am rezolvat Mia mancat 4 litri de benzina doar cat am reglat la ea SI am facut un drum de 1km This post has been edited by Al3x3t: 10 Jun 2017, 22:42 |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
bygy007 |
11 Jun 2017, 05:39
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
verifica returul sa nu fie infundat
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Al3x3t |
11 Jun 2017, 07:30
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
|
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
maho |
11 Jun 2017, 09:52
Post
#16
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE(Al3x3t @ 10 Jun 2017, 23:39) la pompa de benzina am nivelu prea mare SI deaceea apareau Pete de ulei PE bujii Dar acum alte probleme rateuri cand pornesc motoru dimineata doar pana se incalzeste motoru CE Sa II Mai fac.. Bujiile sunt rosiatice am reglat avansu cu stroboscop Dar tot imi da rateuri la rece. Help plizzz Edit: SI cu consumul nu am rezolvat Mia mancat 4 litri de benzina doar cat am reglat la ea SI am facut un drum de 1km Pompa nu-ti da nivel "prea mare", eventual cuiul pointeau din carburator nu inchide, de acolo consumul mare. Cred ca ai dereglat complet carburatorul, du-l la cineva priceput sa ti-l regleze. Daca esti din Bv da-mi un semn, ca te rezolv. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Al3x3t |
11 Jun 2017, 13:01
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(maho @ 11 Jun 2017, 09:52) Pompa nu-ti da nivel "prea mare", eventual cuiul pointeau din carburator nu inchide, de acolo consumul mare. Cred ca ai dereglat complet carburatorul, du-l la cineva priceput sa ti-l regleze. Daca esti din Bv da-mi un semn, ca te rezolv. Nu e dereglat e cuiul pontou pentru ca imi intra un chistoc de tigara intre plutitor si carcasa de la capacul de la carburator cea de aluminiu nu stiu sigur daca e reglat cum trebuie dar maine ma duc dimineata la un mecanic sa ma conving daca e reglat cum trebuie.. Si cu rateurile la rece ce pot rezolva tot din carburator e? |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
BLUE R 19 |
11 Jun 2017, 14:47
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti |
chiar daca este reglata distanta, se poate sa nu etanseze poantoul sau sa fie plutitorul spart.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Al3x3t |
11 Jun 2017, 16:05
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
|
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
BLUE R 19 |
11 Jun 2017, 18:58
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti |
Plutitorul spart (fisurat) nu se vede, se observa daca are benzina in el dupa functionare, asa devine greu, nu se mai ridica si poantoul este deschis mereu.
This post has been edited by BLUE R 19: 11 Jun 2017, 18:59 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Al3x3t |
12 Jun 2017, 21:56
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(BLUE R 19 @ 11 Jun 2017, 18:58) Plutitorul spart (fisurat) nu se vede, se observa daca are benzina in el dupa functionare, asa devine greu, nu se mai ridica si poantoul este deschis mereu. Da stiu ca nu se vede totusi am rezolvat problema tragea aer fals PE la pompa de benzina Mai am o singura problema pornire grea cu motoru la rece SI nu se acelereaza pana nu se incalzeste 2-3 min motoru dupa nu Mai am probleme cu pornirea SI rateurile Edit: In aceasta dimineata nu a pornit deloc la automat cu motoru rece socu tras la maxim mimic... Am inpinso 2-3 metri cu socu tras a pornit CE Sa II Mai fac nu ma deranjeaza daca stau unpic Sa se incalzeasca Dar nu porneste la rece.. P.S avansu e reglat cu stroboscop plutitoru SI jiglere corect curatate SI reglate. This post has been edited by Al3x3t: 13 Jun 2017, 08:12 |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
maho |
13 Jun 2017, 19:40
Post
#22
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE(Al3x3t @ 12 Jun 2017, 22:56) am rezolvat problema tragea aer fals PE la pompa de benzina Mai am o singura problema pornire grea cu motoru la rece SI nu se acelereaza pana nu se incalzeste 2-3 min motoru dupa nu Mai am probleme cu pornirea SI rateurile Edit: In aceasta dimineata nu a pornit deloc la automat cu motoru rece socu tras la maxim mimic... Am inpinso 2-3 metri cu socu tras a pornit CE Sa II Mai fac nu ma deranjeaza daca stau unpic Sa se incalzeasca Dar nu porneste la rece.. Aer fals pe la pompa de benzina? Cu consumul imens inteleg ca s-a rezolvat? Nu cred, zic totusi ca ai carburatorul fwtut. Oi fi innecat-o, incearca sa tragi socul doar pe jumate, sau mai putin, la rece, verifica si bujiile, ca presupun ca nu "stranuta" nimic cand dai la demaror la inceput. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Al3x3t |
13 Jun 2017, 21:07
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(maho @ 13 Jun 2017, 19:40) Aer fals pe la pompa de benzina? Cu consumul imens inteleg ca s-a rezolvat? Nu cred, zic totusi ca ai carburatorul fwtut. Oi fi innecat-o, incearca sa tragi socul doar pe jumate, sau mai putin, la rece, verifica si bujiile, ca presupun ca nu "stranuta" nimic cand dai la demaror la inceput. Da adica membrana aceea tragea aer.. Rezolvat si cu pornirea grea.. problema de la sprit acum ii dau 2-3 pedale de acceleratie si porneste la sfert!! Astazi am schimbat ulei la motor Castrol 10w40 si filtru de ulei acum imi iese aburi pe la capacul pe unde bagi ulei am tras furtun de la culbutori pe sub masina dar tot scoate aburi? Aceasta e ultima problema pe care o mai am This post has been edited by Al3x3t: 13 Jun 2017, 21:08 |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
Al3x3t |
17 Jun 2017, 11:05
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
Am alta problema acum porneste greu la cald.. nu stiu ce sa ii fac azi dimineata a pornit la sfert la cheie am mers 40km cu ea si nu a vrut sa porneasca la cald am inpinso unpic si a pornit ... ce sa ii fac?
|
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
maho |
17 Jun 2017, 11:17
Post
#25
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Dupa ce-ai oprit motorul, la cat timp ai vrut s-o pornesti iar? Daca imediat (sau in maxim 5-10 min.), atunci posibil sa ai probleme la bobina (o fi fost f. fierbinte, uita-te data viitoare); daca ai incercat sa-l pornesti dupa 20-30 min., probabil a apucat sa se evapore benzina din cnc-ul carburatorului, s-au facut vapori de benzina ("vapour lock") care au impiedicat alimentarea normala cu benzina. Ar fi trebuit in cazul asta sa pornesti asa cum e recomandata pornirea la cald, cu acceleratia apasata inainte de a da la demaror (si tinuta apasat in timpul pornirii). Altceva n-are ce sa fie.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Al3x3t |
17 Jun 2017, 13:45
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(maho @ 17 Jun 2017, 11:17) Dupa ce-ai oprit motorul, la cat timp ai vrut s-o pornesti iar? Daca imediat (sau in maxim 5-10 min.), atunci posibil sa ai probleme la bobina (o fi fost f. fierbinte, uita-te data viitoare); daca ai incercat sa-l pornesti dupa 20-30 min., probabil a apucat sa se evapore benzina din cnc-ul carburatorului, s-au facut vapori de benzina ("vapour lock") care au impiedicat alimentarea normala cu benzina. Ar fi trebuit in cazul asta sa pornesti asa cum e recomandata pornirea la cald, cu acceleratia apasata inainte de a da la demaror (si tinuta apasat in timpul pornirii). Altceva n-are ce sa fie. Am fost cu ea la revizie dupa CE am scos Masina am lasato in parcare am mers la birou dupa acte SI cand Sa plec nu a Mai pornit.. A trebuit Sa o porneac inpinsa Bobina cred ca imi face ceva figuri am obesrvat ca turometru de la 2500 de RP scadea la 0 SI is revenea ASA o fractiune de secunda scanteia trebuie Sa fie albastra? Amea e Mai galbena spre portocaliu (ASA am descriso cel Mai bine) Edit: Si daca iti moare motoru in intersectie asa cum am patit azi SI nu Mai porneste deloc nu iti vine Sa ii Dai foc? This post has been edited by Al3x3t: 17 Jun 2017, 23:41 |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
Al3x3t |
18 Jun 2017, 23:32
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
Bun deci am facut urmatoarele. Bobina se incalzeste nu am schimbato bujii schimbate fise Noi platini bune 0.5mm carburator curatat spalat suflat schimbat electromotor avansu lam reglat la stroboscop ( Dar am Mai umblat EU la el ) motoru merge bine porneste la cheie la rece cu 2-3 pedale inainte cand temperatura e Peste patratu negru porneste la sfert pompa de benzina o schimb Maine capsula vacumatica am observat ca daca Scot furtunu de la carburator modifica foarte Putin ruratia motorului SI merge motoru in sarcina perfect fara furtunul acela probleme urmataoarele pornire grea la cald SI rateuri PE filtru la frana de motor CE Sa II Mai fac help plizz
|
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
maho |
19 Jun 2017, 09:35
Post
#28
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.147 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Incearca cu alta bobina.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
19 Jun 2017, 10:00
Post
#29
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.297 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
Pai platina se regleaza la 0.3-0.4
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Al3x3t |
19 Jun 2017, 10:06
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 8 June 17 |
QUOTE(maho @ 19 Jun 2017, 09:35) Am incercat tot se incalzeste si cealalta. QUOTE(bucatzel @ 19 Jun 2017, 10:00) stiu Dar motoru meu e Mai uzat am obtinut performance Mai bune cu 0,5mm am atins cu ea 140km/h. Am ramas in pana de ideei.. Alceva? Maine primul plan aprindere electronics de Deva schimb capsula vacumatica pompa de benzina.. In rest nu am CE Sa II Mai fac doar daca schimb motoru ) This post has been edited by Al3x3t: 19 Jun 2017, 10:11 |
--------------------
Dacia 1310
T
1998
- HD 06 FHP
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 09:40 |