DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mers gatuit, doar in sarcina

aly
post 15 Dec 2005, 16:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Cazanul meu a inceput sa o ia razna si anume:
de pornit porneste fara probleme, la relanti se tureaza cum trebuie insa cand vreau sa plec da in nas astfel incat tre sa o turez mai tare si apoi sa o "lucrez" din ambreaj altfel moare.
In mers face la fel, da in nas, apas ambreajul, o turez putin dau drumul cat mai fin, merge o bucata de drum (nu prea mare) si iar face.
I-am curatat platinile si i-am curatat jiglorul ala in forma de pipa.
Ce altceva i-asi mai putea face ca ma dispera?
Mersi.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Dec 2005, 16:35
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa inteleg ca nu trage in sarcina....hm...avansurile le-ai verificat? la nivel in CNC te-ai uitat? cuiul poantou l-ai verificat? pompa de benzina la fel...

poate fi si o mizerie in carburateur....


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 15 Dec 2005, 16:50
Post #3


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Verifica pompa de benzina. Am patit ca era cu o gramada de mizerie si nu mai avea loc benzina sa treaca. Vezi ca s-a mai discutat asta pe undeva pe aici.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 15 Dec 2005, 17:16
Post #4


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Dacă se întâmplă doar la plecarea de pe loc și la schimbarea vitezelor, ai șanse să fie înfundate orificiile de repriză (3 găurele, deasupra orificiului traseului de ralanti, chiar deasupra clapetei de accelerație), cele care suplimentează cu amestec carburant exact la deschiderea clapetei de accelerație. Dacă îți face și în sarcină (eu înțeleg prin asta, în regim de accelerare), atunci alimentarea are de suferit din cauze diverse: mizerie, defecțiuni la pompă etc. etc. icon_mrgreen.gif

La ralanti, cu capota ridicată, încearcă să accelerezi foarte, foarte lent (cât să deschizi puțin clapeta de accelerație). Dacă motorul tinde să se oprească, repriza e de vină. Din experiența proprie, mizeria pe acel traseu se cenzuratăță extrem de dificil. Dealtfel, am două corpuri de carburator pe balcon, relicve de la fosta Dacie, care au meteahna asta. wink.gif

This post has been edited by ursamajor: 15 Dec 2005, 17:20


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maty680
post 15 Dec 2005, 17:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 8 November 04




ai umblat decurand la condensatoru de deparatizare ?


--------------------
dacia 1410 - B 28 ALT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 16 Dec 2005, 09:15
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Se pare ca s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de benzina.
Acea cama care vine pe ax avea o scobitura destul de mariricia si probabil nu era actionata cum trebiue de axul cu came, desi actionata manual baga benzina.
Raman totusi cu o nedumerire si anume: de ce la relanti mergea bine?
Ca sa nu mai deschid alt topic mai am o intrebare:
cand am scos vechea pompa pe capatul care intra in bloc era plina de acea spuma (muci) care apare si pe busonul de umplere cu ulei.
Este cazul sa imi fac griji (apa in ulei) sau e pur s simplu condens?
Precizez ca pe joja nu apare acea spuma.

This post has been edited by aly: 16 Dec 2005, 09:19


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihibod
post 2 Mar 2006, 16:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 March 06




QUOTE(aly @ 16 Dec 2005, 09:15)
Se pare ca s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de benzina.
Acea cama care vine pe ax avea o scobitura destul de mariricia si probabil nu era actionata cum trebiue de axul cu came, desi actionata manual baga benzina.
Raman totusi cu o nedumerire si anume: de ce la relanti mergea bine?
Ca sa nu mai deschid alt topic mai am o intrebare:
cand am scos vechea pompa pe capatul care intra in bloc era plina de acea spuma (muci) care apare si pe busonul de umplere cu ulei.
Este cazul sa imi fac griji (apa in ulei) sau e pur s simplu condens?
Precizez ca pe joja nu apare acea spuma.
*



Din cauza scobiturii membrana din pompa facea cursa mai mica si in sarcina nu dadea suficienta benzina.La ralanti este nevoie de mult mai putina benzina!!!!!!!de aia iti mergea.Pirghia de actionare manuala a pompei actioneaza independent membrana din pompa , din acest motiv mergea.
Daca la joja uleiul e ok,atunci e condens ( benzina rece din rezervor + ulei fierbinte din motor = condens).


--------------------
dacia 1400 sport - sv 02 jbx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 08:05
Forum Renault