Aprinderea luminilor de avarie la franare, ...se poate?
Aprinderea luminilor de avarie la franare, ...se poate?
cristyyy2003 |
28 Dec 2005, 18:35
Post
#31
|
||
R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|||
marius80_eugen |
29 Dec 2005, 13:01
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
Daca ai citit si inceputul mesajului poate ai inteles ca am dat si o idee , iar la finalul lui am intrat si eu in hora , incercand sa te fac sa intelegi ca nu e o idee buna . Uneori e bine sa ne mai descretim fruntile si de asta am incercat sa iti dau o rezolvare cu limita la infinit de exagerat . Cat despre deget , dupa cate trimiteri in origini si urale vei lua daca iti vei pune ideea in practica , nu cred ca va mai interesa pe cineva ce vrei tu sa insinuezi cu degetelul tau !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
costinungureanu |
29 Dec 2005, 16:01
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 July 05 |
QUOTE(cristyyy2003 @ 16 Dec 2005, 17:55) Salutare! Se poate: Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul franarii?! Daca da, ce implica, ce costuri, daca se poate face si de o persoana care nu se pricepe extraordinar de bine la electronica, etc. SPOR!! mai nene dar voi sunteti disi rau de tot!!!!!!!!!!! ce atatea stopuri, faruri, praguri, spoilere, beculete si neoane? va mai puneti si un abtipild si gata......TURBO...........si te dai peste cap. umblati mai nene la suspensie, sa stea pe strada, la evacuare si la admisie, eventual si un cip, sa fuga, puneti stabilizatoare intre amortizoare, niste jante mai late, cauciucuri cu garda joasa si dupa aia sa vorbiti de ce vreti voi....... mi se face rau |
--------------------
dacia
solenza
- ph-76-xxx
|
|
cristyyy2003 |
29 Dec 2005, 16:22
Post
#34
|
R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti |
Desi ma repet...o mai zic o data si pentru oamenii cu putere de compilare mai mica sau deloc. Se cerea aprinderea luminilor in cazul unei franari violente!!! Nu incerc sa imi pun aceasta idee in practica pentru ca se pare ca nu este posibil la o SLZ.
No offense! IMI CER SCUZE PUBLIC DACA AM JIGNIT PE CINEVA PE ACEST FORUM/TOPIC!!! Totusi beculetele pe care le visati voi pe aici puteti sa vi le bagati in dos daca nici acum nu ati inteles ce se cerea. Bafta! |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
vis-a-vis |
29 Dec 2005, 16:34
Post
#35
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Eu ti-am dat solutia, puteai sa citesti cu atentie...
Insa acum nu-mi fac nici o iluzie ca al tau creier antropoid va fi in stare sa traga 2 fire. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ice_2k |
31 Dec 2005, 17:13
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 |
doamne-dumnezeule, ce forum e asta??? Omul vroia o chestie de siguranta, care in cazul unei franari urgente il avertizeaza pe cel din spate! Sunt convins ca dupa ce v-a explicat de 1000 de ori ati inteles dar stim toti cum e romanul... l-ai prins pe unul la coltz... ARDE-L! Da-i pana cade! Vrem sange!! Frumoasa atitudine, daciaclub my ass... asta numa' comunitate nu e!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
StefanT |
31 Dec 2005, 17:16
Post
#37
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
Vezi ca nu e voie cu tz-uri
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ice_2k |
31 Dec 2005, 17:29
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 |
imi cer scuze am presupus ca daca merge cu "Auzi maica, dar nu mai bine pui tu mana pe un spray cu vopsea si scrii maaare pe masina ta: SUNT COCALAR SI GHERTOI SCUIPATI-MA!
Ca sa nu te chinuiesti cu subtilitati d'astea..." merge si cu tz-uri |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
Asi |
1 Jan 2006, 21:56
Post
#39
|
Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti |
lasand mistoul la o parte se oate face cel mai simplu sa se aprinda la frana.. dar neindicat..
chestia cu actionatu avariilor cand se opreste masina pe loc de la viteze mai mari de x km/ora, e cam complicat.. prea complicat sa iti bati capul.. adica ar presupune sa te legi de vitezometru si de frana si de ceva temporizat sa se aprinda daca se franeaza de la x km/h la 0km/h in timp mai scurt de x secunde... si incepi sa bagi la circuite calculate si cauti specificatii d-ale vitezometrului care e electronic sa te legi de el de iti vine rau. sau ar fi muult mai simplu sa pui un buton de inertie... cand pui frana violenta se actioneaza butonul.. dar asta nu ar fi foarte precis ca ar fi valabil inclusiv la apasat pe frana violent cand mergi cu 10km/h in parcare .. adica mai sanatos e cu vitezometrul.. prea complicat. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
asarban |
1 Jan 2006, 22:17
Post
#40
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
QUOTE(Ice_2k @ 31 Dec 2005, 17:13) doamne-dumnezeule, ce forum e asta??? Omul vroia o chestie de siguranta, care in cazul unei franari urgente il avertizeaza pe cel din spate! Corect! Se numesc LUMINI DE FRANA! SUNT ROSII, SUNT 2 SAU 3 SI SE APRIND CAND APESI PEDALA DE FRANA! Daca nu ma crezi fa urmatoarea experienta> Mergi cu masina ta cu cca 100 km/h , deschide usa soferului, apasa scurt pedala de frana si apoi sari! MAsina va trece pe langa tine si o sa poti vedea becurile aprinse in spate! Iti recomand cu caldura sa faci experimentul asta pana iti reuseste! QUOTE(Ice_2k @ 31 Dec 2005, 17:13) Sunt convins ca dupa ce v-a explicat de 1000 de ori ati inteles dar stim toti cum e romanul... l-ai prins pe unul la coltz... ARDE-L! Da-i pana cade! Vrem sange!! Frumoasa atitudine, daciaclub my ass... asta numa' comunitate nu e! Daca nu place..de ce pierdem timpul pe aici? Cand exista atatea carciumi, atatea sticle cu vodca ieftina, atatea ocazii in viata sa iti continui existenta netulburat .... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Andu |
2 Jan 2006, 03:49
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti |
Ai primit deja raspuns la intrebare, un al doilea contact pe pedala de frana care actioneaza cand pedala este apasata la maxim (fa-i reglajul cu motorul pornit). Nu stiu daca avariile sunt chiar cea mai inspirata metoda de atragere a atentiei in cazul franrilor de urgenta. Renault-ul a adoptat-o pe aceasta si ele clipesc de 3 ori (din ce am vazut eu) dar in mod ciudat dupa ce se opreste masina. Un alt producator a adoptat solutia de a clipi luminile de frana la frecventa ridicata inca de la activarea sistemului de franre de urgenta si pana la incetarea actunii sistemului ABS (nu, nu sunt unul si acelasi, dar dupa initierea franrii de urgenta, garantat va intra in actiune si ABS). Un altul aprinde stopurile de frana cu o intensitate proportionala cu intensitatea franarii.... Vezi si tu ce solutie alegi daca te hotarasti totusi sa o pui in practica.
Am vazut ca pe unii ii deranjaza al 3-lea stop de frana. A fost impus de conditiile de trafic aglomerat, pentru ca soferul din a 2-a masina din spatele tau sa vada ca franezi si sa nu reactioneze doar cand soferul din fata sa incepe franarea. Ati vazut ca e intotdeauna mai sus si nu in linie cu celelalte, nu? |
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
StefanT |
2 Jan 2006, 09:53
Post
#42
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
QUOTE(asarban @ 2 Jan 2006, 00:17) Mergi cu masina ta cu cca 100 km/h , deschide usa soferului, apasa scurt pedala de frana si apoi sari! MAsina va trece pe langa tine si o sa poti vedea becurile aprinse in spate! Pai nu apuca sa vada.. ca pana corpul lui parcurge aia 2-3 metri cat or fi, alea se sting |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
asarban |
2 Jan 2006, 09:57
Post
#43
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 |
E..daca e suficient de agil merge!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Reed |
2 Jan 2006, 18:41
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca |
A aprinde si alte lumini decit stopurile (culoare rosie) la frinare da drumul la confuzie si la o serie de presupuneri pe care cel din spatele tau trebuie sa le faca incetinindu-i timpul de reactie in loc sa-l mareasca (ca pentru asta se vrea a se face din masina un pom de Craciun) , asa ca las-o balta. Daca vrei mai pune niste lumini rosii mai sus pe luneta dar garcea nu o sa fie de acord.
Cit ceea ce priveste rezolvarea teoretica (solutia) la problema nu este f grea dar necesita niste cunostinte de electronica pe care sunt bucuros ca nu le au f multi. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
vis-a-vis |
2 Jan 2006, 18:57
Post
#45
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Mai degraba de electrica
Dar cel mai frumos ar fi sa palpaie doar al 3-lea stop, cel central, la frana violenta. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
florindu |
3 Jan 2006, 11:42
Post
#46
|
Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara |
Cred ca sistemul care porneste avariile in caz de franare violenta (finalizata, de cele mai multe ori, cu oprirea autoturismului) are drept scop semnalizarea unei masini oprite in trafic. E foarte util pe autostrada, de exemplu, acolo unde aparitia unei masini care e oprita sau care circula cu o viteza mai mica decat majoritatea (fenomen care apare dupa franare) reprezinta un pericol foarte mare.
In felul acesta, avariile pornesc automat, operatiune pe care soferul nu are suficient timp sa o faca. La ambele masini pe care le conduc exista acest dispozitiv, dar niciodata nu l-am vazut functionand. Asta ma conduce la ideea ca avariile pornesc doar la o franare chiar foarte puternica, eventual atunci cand masina se opreste. |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
2005
- Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
marius80_eugen |
4 Jan 2006, 11:21
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
1.Eu cred ca cel mai usor ar fi sa apesi pe butonul de avarie .
2.Poti sa mai adaptezi inca un contact la pedala , sau sa adaptezi acelasi contact pe care-l ai , sa-l faci cu doua faze : una pana la apasarea de 1 cm. adancime apasre si cealalta de la 2-3 adancime . Astfel incat mai exact decat asta nu prea poti adapta nimic , totul depinzand in final de adancimea apasarii pedalei de frana , ceea ce te si intereseaza pe tine . 3.Daca chiar vrei sa faci ceva mai mult , incearca sa adaptezi un sistem ABS pe Solenza si sicer si eu as fi interesat si lasand caterinca la o parte ar fi cel mai util lucru pe care l-ai putea face pentru siguranta acestei masini . Cred ca ar fi multe persoane interesate si ai putea gasi aici si suport tehnic si chiar material pentru a reusi un astfel de proiect . 4.In directia buna vei gasi sustinatori in final , dar intr-o directie gresita multi te vor combate , astfel incat daca vrei sa faci ceva care nu e agreat de nimeni e clar ca te vei lua in piept cu toti . Bafta la idei mai bune ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
crintea1949 |
4 Mar 2007, 18:57
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 24 April 05 |
Va salut domnilor soferi, gentlemeni sper, doamnelor si domnisoarelor soferite
La scalaam constata urmatoarele deficiente la semnalizare: La semnalizare stanga, cu franare se aprindea proiectorul de ceata spate in mers; la semnalizare pe loc stanga se observa ca fara franare, se aprindea becurile de frana si cel suplimentar.Am cercetat logic un scurt circuit in sistemul de cuplare al cablului cu blocul de semnalizare unde am gasit un contact imperfect cu zgura pe lamele, pe care le-am curatat cu varful unui foarferce . A fost inlaturat defectul. Defectiunea a aparut si la semnalizarea stanga, dar nu a mers repararea, nu am mai insistat. Este necesar sa schimb fisa, stecherul in care sunt prinse cblurile electrice. Daca stie cineva unde s-ar gasi acest stecher, mufa Astept si la crintea_stefan@yahoo.com |
--------------------
dacia
solenza
- B33HRZ
|
|
alinushy |
5 Mar 2007, 09:45
Post
#49
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
nu mai bine pui releu de semnalizare pe al treilea stop de frana???
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th June 2024 - 21:27 |