Logan Diesel - probleme la pornire?
![]() ![]() ![]() |
Logan Diesel - probleme la pornire?
liviu2004 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|||
DFA |
![]()
Post
#32
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Liviu P @ 24 Jan 2006, 13:15) Si lamine la prima cheie, la a treia rotatie. Zgomotul facut imediat dupa pornire imi aduce aminte de Fordul meu de 20 de ani care porneste in vreo 3 cilindri. Liviu P 1. Ce fel de motorină aveai în rezervor? 2. Ai folosit ceva aditivi? 3. Cam ce temperatură era afară când ai pornit motorul? |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
LUYgescu |
![]()
Post
#33
|
![]() membru diesel-ist Group: Members Posts: 164 Joined: 21 November 05 From: ploiesti ![]() |
duminica dimineata,ora 7.30, ger in ploiesti,aproximativ -10C....eram pe rosu la motorina(aveam motorina euro3 de la petrom).......masina a pornit imediat, la prima cheie, fara sa fie nici un fel de problema...intr-adevar ,becul de preincalzire bujii s-a stins mai greu dupa ce s-au stins becurile antidemaraj electronic, airbag...e normal sa fie asa tinand cont de frigul de afara..
duminica am facut plinul cu motorina de iarna de la petrom, garantata pana la -30C(nu mai stiu denumirea exacta...32900 lei litru).. ieri dimineata,ora 7 jumatate, -18C in Ploiesti.....masina mi-a plecat "la cheie".... deci n-am nici o problema cu pornirea dimineata chiar si la temperaturi scazute.... numai de bine.. |
--------------------
DACIA
LogaN...1.5dci
preferance
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
1. Am numai motorina OMV Euro 5
2. Nu folosesc aditivi si nici nu voi folosi vreodata 3. Afara erau cam -16 grade. Totusi nu gasesc ceva deosebit la aceasta pornire. Doar zgomotul exploziilor in primele 5 secunde mi se par cam "groaznice" ![]() |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Winy |
![]()
Post
#35
|
![]() my Silver Bullet Group: Members Posts: 90 Joined: 17 October 05 From: Kronstadt ![]() |
|
--------------------
Captur Life 90 Tce
-
2016
- KAP Doua lucruri sunt infinite, Spatiul si Prostia ~ Albert E.
|
|
dras |
![]()
Post
#36
|
![]() Driver Group: Members Posts: 163 Joined: 21 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviu P @ 24 Jan 2006, 12:41) 1. Am numai motorina OMV Euro 5 2. Nu folosesc aditivi si nici nu voi folosi vreodata 3. Afara erau cam -16 grade. Totusi nu gasesc ceva deosebit la aceasta pornire. Doar zgomotul exploziilor in primele 5 secunde mi se par cam "groaznice" ![]() Si mie mi se par aiurea zgomotele alea, iar eu am motor pe benzina ... Tre sa mai strangem ceva bani ca sa scapam de diversele zgomote emanate de Logan ![]() |
--------------------
Honda
Accord Executive
2007 / 2.0 A/T 155CP
- B-74-***
|
|
gonty |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
mariuscomx |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 26 October 05 ![]() |
eu stau in iasi .. si in perioada asta .. cand pornesc masina ... adica un logan dci .. este ora 8 30 dimineata ..
in dimineata in care au fost - 24 grade C si noapte - 26 grade C mi-a pornit din a 3-a incercare .. dar cred ca pornea si din a doua .. daca acceleram putin ... se simte parca e inghetata motorina pe furtun sau cum vine ea .. ca trebuie sa tin accelerata vreo 2 secunde la pornire.. pana isi da drumul .. dupa asta brici .. am bagat-o in viteza si zboor la servici ![]() benzina aveam atunci euro 4 de la petrom... in jur de 20 litri.. mi-am facut a doua zi plinul cu Nordic diesel tot de la petrom .. si vreau sa zic ca tot nici o diferenta .. .la pornire si in rest si in rest am fugit tot iasi-u sa gasesc nordicul ca s-a terminat in ziua aia ... nicaieri nu se mai gasea .. si nici termometru nu mia dat ![]() ![]() |
--------------------
Toyota
Gt 86
2.0 Skoda supeb combi 4x4 170 tdi
Daihatu Terios |
|
Prowler |
![]()
Post
#39
|
dd Group: Members Posts: 25 Joined: 17 January 06 From: somewhere ![]() |
Alaltaieri, ieri, azi...
-32, -37!!!!, -25 grade.... Motorul proneste dupa 5-6 chei. Motorina MOL EVO...fara aditivi. Fara accelerare in timpul demararii ca nu foloseste la nimic...( |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
jdhkd
- aa 00 xxx
|
|
Prowler |
![]()
Post
#40
|
dd Group: Members Posts: 25 Joined: 17 January 06 From: somewhere ![]() |
La -20 in prima zi dupa cumparare ara inghetat lichidul de racire...!
Dupa vreo 200 Km parcursi nu s-a mai intimplat This post has been edited by Prowler: 27 Jan 2006, 10:26 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
jdhkd
- aa 00 xxx
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#41
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Poate cineva sa ma lamureasca daca enormal ce se intampla la mine?
Masina a pornit la -18, -20 fara probleme in toate aceste zile. 2 zile la rand mi-a fost frica sa tin mana pe cheie pana pornit si am lasat-o doar sa invarta putin dupa care am revenit. In ultimele 2 zile am tinut mana pe cheie dupa ce bineinteles s-au stins absolut toate becurile si a pornit fara probleme. DAR. prombelma care apare este urmatoarea: Chiar daca dau 2 -3 chei fara sa o las sa porneasca sau chiar daca o pornesc din prima (repet fara probleme) IMEDIAT dupa ce motorul a pornit se aprinde BECUL rosu central (antidemarajul ) care se stinge dupa cateva secunde. Este ca la solenza cand o pornesti fara sa astepti sa se stinga becul rosu si ramane un pic aprins dupa ce motorul porneste. Ce parere aveti? Ati patit-o? E normal? Cum trebuie sa procedez? |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
"benzina aveam atunci euro 4 de la petrom... in jur de 20 litri.. mi-am facut a doua zi plinul cu Nordic diesel tot de la petrom .. "
Cred ca nu faci bine.... benzina....motorina. Trebuie sa te hotarasti. sorry era vb numai de motorina .. inca nu m-am obisnuit sa numesc carburantul de baza motorina ![]() |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Winy |
![]()
Post
#43
|
![]() my Silver Bullet Group: Members Posts: 90 Joined: 17 October 05 From: Kronstadt ![]() |
-27 grade Loganul (motorul)dci a pornit cu insitenta la demarare, adica am tinut mai mult timp mana pe cheie,zgomot mai mare 3-4 secunde dupa care se auto accelereaza,dupa30-40s am plecat fara alte probleme,
|
--------------------
Captur Life 90 Tce
-
2016
- KAP Doua lucruri sunt infinite, Spatiul si Prostia ~ Albert E.
|
|
theos |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 December 05 ![]() |
Zilele astea am fost la dealer sa-mi ridic loganul diesel si mi-au spus ca nu prea porneste. Pana la urma au schimbat bateria si totul a fost OK.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5dci
- nu
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#45
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut prieteni.
Vin cu o problema destul de misterioasa.Un coleg detine un logan 1,5 dci,65 cp,are cca. 110.000 km parcursi.Problema consta in pornirea foarte grea la rece iarna. In urma cu catva timp a facut prostia si a alimentat cu motorina proasta si de atunci se intampla urmatoarele: - nu reuseste sa porneasca cand e motorul rece decat foarte greu sau deloc.Ca sa porneasca foloseste o improvizatie,practic inainte de pornire pulverizeaza in filtru de aer spray pt muste,pare incredibil dar cu chestia asta porneste de fiecare data. - inainte de pornire cand se tine pe bujii,dupa un timp se stinge martorul de bujii,urmand ca la cca 20 de secunde dupa pornire sa se aprinda iar si sa stea aprins tot timpul cat functioneaza motorul. Mentionez ca colegul respectiv a fost cu masina pe la o gramada de service-uri si la reprezentanta unde s-au facut teste pentru injectoare atat la presiune cat si la debit,s-a verificat pompa de presiune,au monitorizat-o cu testerul,etc.Practic concluzia la care au ajuns dansii este ca nu mai stiu ce sa-i faca ![]() Astept eventualele sugestii si pareri. Multumesc anticipat! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#46
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 3 Jan 2011, 19:51) In urma cu catva timp a facut prostia si a alimentat cu motorina proasta si de atunci se intampla urmatoarele: - nu reuseste sa porneasca cand e motorul rece decat foarte greu sau deloc.Ca sa porneasca foloseste o improvizatie,practic inainte de pornire pulverizeaza in filtru de aer spray pt muste,pare incredibil dar cu chestia asta porneste de fiecare data. posibil IMV-ul de la pompa s-a decalibrat, insa datorita faptului ca: QUOTE(Paulorossi @ 3 Jan 2011, 19:51) - inainte de pornire cand se tine pe bujii,dupa un timp se stinge martorul de bujii,urmand ca la cca 20 de secunde dupa pornire sa se aprinda iar si sa stea aprins tot timpul cat functioneaza motorul. ar trebui sa schimbe mai intai bujia/bujiile arse ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#47
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Te rog sa fii mai explicit cu IMV-ul.
S-au verificat toate bujiile,toate au fost bune. Mentionez ca masina se comporta excelent,trage,nu scoate fum negru si are acelasi consum ca si la inceput. This post has been edited by Paulorossi: 3 Jan 2011, 22:20 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#48
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 3 Jan 2011, 22:14) S-au verificat toate bujiile,toate au fost bune. inseamna ca e un caz tipic unde motorina a distrus pompa de injectie.....posibil sa fie doar senzorul IMV PS: vezi ce zice manualul autoveh. la semnificatia indicatorului din TdB, cel cu resortul acela de bujii/injectie |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
<<motorina a distrus pompa de injectie>>
Ete fâs... Pompele sint de c@cat, nu motorina, dar dacia/renault ce ai vrea sa zica? -------------------- L. E. Nu conteaza ca e in garantie sau nu, dacia/renault nu va spune niciodata ca pompele (unele) sint proaste. Vor da intotdeauna vina pe altii (cum ne-am obisnuit deja). Ei fac masini "perfecte", dar noi utilizatorii sintem prosti, carburantul nu e bun, etc. Pentru mine treaba e lamurita (3 masini care au alimentat numai din acelasi loc zeci de mii de km si numai la una a "crapat" pompa), daca ar fi numai motorina de vina ar crapa pompele la greu ceea ce nu se intimpla. Faptul ca se mai intimpla este din cauza ca sint fabricate "la limita". This post has been edited by mariuscond: 4 Jan 2011, 10:37 |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#50
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
marius, masina este un 1.5 dCi de 65CP, deci nu cred ca mai este in garantie....
PS: stai tu linistit ca nici motorina nu este in parametri cel putin dpdv lubrifiere QUOTE(mariuscond @ 4 Jan 2011, 09:51) Nu conteaza ca e in garantie sau nu, dacia/renault nu va spune niciodata ca pompele (unele) sint proaste. Vor da intotdeauna vina pe altii (cum ne-am obisnuit deja). Ei fac masini "perfecte", dar noi utilizatorii sintem prosti, carburantul nu e bun, etc. Pentru mine treaba e lamurita (3 masini care au alimentat numai din acelasi loc zeci de mii de km si numai la una a "crapat" pompa), daca ar fi numai motorina de vina ar crapa pompele la greu ceea ce nu se intimpla. Faptul ca se mai intimpla este din cauza ca sint fabricate "la limita". "d'accord" cu tine insa pe K9 se mai pune si sistem de injectie de la Conti (SIMENS) si mai nou BOSCH... in oricecaz, se pare ca o sa dispara cat de curand Delphi.... pan' la urma nu cei de la Renault fac sist. de inj., ei doar le valideaza dpdv fiabilitate si utilizeaza la testele respective motorina de referinta nu ceea ce se gaseste la pompele din Romania, Ucraina, Italia, Iran, etc.... de aici si problema aparuta la posesorii de masini.... eu personal am in "familie" doua K9 cu Delphi(140K km respectiv 70K km) ambele productie de VLL si pana acum n-am avut nicio problema cu sist de inj. 5 Jan 2011, 00:22: QUOTE(Paulorossi @ 3 Jan 2011, 22:14) Te rog sa fii mai explicit cu IMV-ul. 10fal2t.jpg This post has been edited by Logan_Stepway: 5 Jan 2011, 00:22 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:40 |