Compatibilitate, Aprindere Berlina injectie cu carburatie
![]() ![]() ![]() |
Compatibilitate, Aprindere Berlina injectie cu carburatie
egif2001 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca schimbi si volanta ! si carcasa ei ...
This post has been edited by argon: 26 Apr 2006, 12:46 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La asta ma gandeam si eu, daca merge aprinderea separat de injectie...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ABG |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Mai trebuie si centrala. Cu alte cuvinete te complici aiurea. De ce vrei sa schimbi aprinderea? Ca nu merge bine sau te-ai plictisit de ea?
|
-------------------- |
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dar nu se pierde functia avansului vacumatic? e ca si cum ai scoate furtunul ala atunci, consumul va creste, trebuie si computerul de injectie, care nu stiu daca funtioneaza doar pe functia de aprindere...
This post has been edited by argon: 26 Apr 2006, 12:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
egif2001 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
QUOTE(ABG @ 26 Apr 2006, 13:46) Mai trebuie si centrala. Cu alte cuvinete te complici aiurea. De ce vrei sa schimbi aprinderea? Ca nu merge bine sau te-ai plictisit de ea? pai ma cam enerveaza asta clasica m-am plictisit sa tot aud berlinele pe injectie cum pac o cheie si drum si io iarna ciuciu o cheie doua ...... |
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ABG |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Secretul consta in 2-3 sprituri inainte de pornire pe timp friguros si socul tras daca functioneaza.
Mai simplu ar fi sa-ti pui un carburator cu soc automat. Dar sa stii ca daca masian e reglata bine si totul functioneaza cum trebuie pleaca la prima cheie. |
-------------------- |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si cu vacumaticu cum faci? avansul cum il reglezi? mi se pare o treaba prea complicata, cu putine sanse sa fie fiabila.
Volanta cu carcasa sunt o groaza de bani, calculatorul la fel, presupun ca se pot face rost numai de pe o epava de ele, si atunci, de ce sa nu pui injectia cu totul?! Nu generaliza problemele cu alimentarea, se datoreaza in principal pompei electrice din rezervor, care e mai "varza" ca si aprindereaclasica ![]() Ar merge mai bine o aprindere cu ridicator CDI-Multispark, cu Hall in atac... This post has been edited by argon: 26 Apr 2006, 13:09 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ABG |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Avansul in calculeaza centrala.
|
-------------------- |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Citeste:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4046 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2993 Dupa care mai vorbim de "aprinderea de injectie". Poftim, ti l-am redeschis, iti raspund si aici ca la sistem el-mag in loc de platina: Se cumpara: un calculator de injectie (ala face comanda aprinderii, curbele, etc.), volanta de injectie, cu o a doua coroana pe ea, cea de informatie unghiulara, un "traductor" de pozitie, cel de pe clapeta, functie de care va reiesi avansul "vacuumatic".Nu stiu cum il vei adapta. Se cumpara traductorul de turatie, bobina jumostatica, fisele speciale (din cite stiu au eclatorii si diodele in ele). De asemenea se cumpara cablajele pentru calculator si ce-o mai fi, ca banuiesc ca nu vei "trage sirme". Dupa care va trebui rescris softul pentru motorul tau, sa fie curbele cele corecte. Sper sa nu fi uitat ceva. Am omis sonda "lambda" si catalizatorul, prima nu cred ca da informatii utile avansului, desi e posibil sa fie necesara. Asta pentru ca atunci cind ea lipseste sau e defecta, calculatorul intra in regim de avarie, cu niste parametri de siguranta. Te va costa cam cit o Dacia pe carburatie mina a doua buna. Daca se creaza flame-uri sau deviatii de la subiect, il inchid. This post has been edited by diaconuliviu: 26 Apr 2006, 13:37 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
egif2001 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
pai uite daca tot te pricepi zimi si mie de unde-mi procur o aprindere electromagnetica (de aia tranz am de tg mures) o firma ceva la care sa comand sau o masina de la care sa iau.Ca asa mi s-a pus mie pasarica Nu mai cita postul anterior. This post has been edited by diaconuliviu: 26 Apr 2006, 13:48 |
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Deci, aici e vorba de aprinderea de la masinile pe injectie, nu de alte aprinderi.
Daca la aia te referi, egif, vezi prin magazine, Service Dacia, etc. Daca nu la aia, nu are legatura. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe mine ma intereseaza mai mult, ca la dacia pe injectie sa-i adaptez un carburator, pt ca injectia aia nu ma satisface.
_____________ Pe injectie trage mai rotund dar nu trage mai bine ca pe carburator. Iar cand o calci la podea are lagul ala nenorocit... pe cand la carburator pleaca instantaneu... Avand in vedere ca motocicletele pana acum 2-3 ani, majoritatea mergeau pe combinatia asta, carburator-aprindere electronica, eu zic ca e o solutie fiabila. Si slava Domnului, alea merg in 10-15 000 de ture. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#16
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(egif2001 @ 26 Apr 2006, 13:57) pai ma cam enerveaza asta clasica m-am plictisit sa tot aud berlinele pe injectie cum pac o cheie si drum si io iarna ciuciu o cheie doua ...... O pornire usoara la rece implica si un amestec combustibil corespunzator...adica vreau sa spun ca in cazul tau nu aprinderea ar putea fi problema. La cele pe injectie exista in calculator o "procedura" de pornire la rece care este lansata atunci cand sonda de temperatura motor sesizeaza o temperatura sub un anumit prag. Aceasta procedura implica un amestec mai bogat, un avans mai mare la aprindere si o turatie de relanti peste 1000 rpm. Toate acestea conduc la "pac o cheie si drum" cum spui tu. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vis-a-Vis, pune-i o C V de carburatie(cu 0.76 la tr 5), si scoate-i catalizatoru, o sa trage de nu-i adevarat, cu un consum mai mic !
This post has been edited by argon: 26 Apr 2006, 13:58 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Egif, esti sigur ca e vorba de aprindere? Poate fi carburatorul, poate nu tragi socul cit trebuie? (un carburator cu soc automat ar ajuta) Asta ca paranteza, in rest, adaptarea e laborioasa.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gti98 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 27 Apr 2006, 00:54) Pe mine ma intereseaza mai mult, ca la dacia pe injectie sa-i adaptez un carburator, pt ca injectia aia nu ma satisface. _____________ Pe injectie trage mai rotund dar nu trage mai bine ca pe carburator. Iar cand o calci la podea are lagul ala nenorocit... pe cand la carburator pleaca instantaneu... Avand in vedere ca motocicletele pana acum 2-3 ani, majoritatea mergeau pe combinatia asta, carburator-aprindere electronica, eu zic ca e o solutie fiabila. Si slava Domnului, alea merg in 10-15 000 de ture. Stimabililor, injectia e un compromis intre "sprinteneala" (=consum mare+emisii poluante=fumalau la demaraje gen dragster) si economicitate+ emisii poluante cat mai mici. Carburatorul e mai accesibil de manarit spre "sprinteneala" descrisa mai sus decat posibila dar mult mai ezoterica modificare a softului in "calculator". O aprindere "buna" se poate realiza si fara injectie; s-ar parea ca buba cea mai mare vine de la distribuitor, care se defecteaza destul de des si usor, dar montarea cate a unei bobine de inductie pentru fiecare cilindru e si costisitoare si voluminoasa, fara a pune le socoteala necesitatea de a construi "de la zero" un traductor de pozitie (pentru comanda separata a fiecarei bobine) si a unui bloc electronic de corectie a avansului (cu turatia e relativ simplu, iar corectia vacuumatica se poate face in 3-4 domenii, cu un traductor de pozitie a clapetei de acceleratie) Sistemul poate fi realizat atat "analogic" cat si "digital" (adica cu microcontroler) Problema e ca e mult de munca, costa mult si sunt necesare cunostinte de electronica, mecanica, aparatura, etc, etc. Adica e o chestie pe care si-o permite o firma puternica gen Siemes Automotive, care poate cheltui vreo 5 milioane de euroi doar ca sa elimine solutiile neviabile....In regim de amator, se poate si cu mult mai putini bani, dar dureaza mult (ani) si tot trebuie cunoscute bine vreo doua rafturi de carti... Oricum, nu e o chestie de hocus-pocus, legam doua sarme si gata. Regret ca poate am deziluzionat pe unii mai "optimisti", dar ""asta-i parerea mea!..Hic!"" Bafta la constructii! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:55 |