Problema ventilator dacia 1310 bord cn
![]() ![]() ![]() |
Problema ventilator dacia 1310 bord cn
mad_biker |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Fire intrerupte? rezistenta arsa pe sectiunile alea?
O patanie: mi se plingea cineva ca la masina lui merge caseta prost, ca a luat viraj maxim si apoi la revenire a facut POC. Din momentul ala nu i-a mai mers aeroterma. De fapt caseta era buna, la viraj maxim firele de la comutator, care atirnau prin bord (masina NOUA, se petrecea prin '97-'98), in momentul revenirii s-au infasurat pe axa volan, smulgindu-se din comutator. Verifica si asta..poate ai fire sarite. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mad_biker |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
La ce te referi cand spui rezistenta arsa pe portiunile alea? Sa schimb comutatorul?
This post has been edited by mad_biker: 9 Dec 2007, 22:18 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Sa mergi la service si sa postezi unde trebuie, data viitoare. Altceva ce ai putea sa faci? Doar nu dai bani pe comutator, pentru ca stii ca trebuie schimbat, din "auzite", de pe forum.
This post has been edited by eXtenSion: 20 Dec 2007, 22:03 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Scuze ca am postat aici. De mers la service n-am sa merg pentru ca mecanicii si electricienii de la dacia sunt in plop si plopul in aer. Am crezut ca e poate a mai fost cineva care a avut aceasi problema ca mine si poate-mi da un sfat, iar chestia cu "auzitul" de pe forum chiar e buna ca mi-am reparat jumatate de masina folosind informatiile de pe forum. Asa ca daca nu te pricepi mai bine cauti sa plictisesti pe altcineva sau plictiseste-te in alta parte ca informatii din astea ca ale tale cu mersul la service nu intereseaza pe nimeni.
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Imi pare rau ca te-am suparat, dar crede-ma ca de multe ori am postat si eu intrebari care NU SE POT rezolva daca nu mergi la service (uita-te pe nickul meu la topicuri deschise, cat de multe au doar cateva reply-uri).
Deci, nu te va ajuta nimeni la probleme care nu sunt asa de des intalnite, pentru ca nu putem stii sigur, doar din ce spui. Oricum, scuze ca te-a deranjat tonul, dar du-te la service, iar dupa ce fac ei unele teste, mai posteaza. Atunci, poate ca te va putea ajuta cineva! |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
dariusz |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
QUOTE(mad_biker @ 9 Dec 2007, 23:17) daca inca nu la-i schimbat atunci scoate-l afara si uita-te la el. liviu zicea bine. insa mi sa pare ca rezistenta cu pricina este linga radiatorul de la climatizare. oricum , masoara daca functioneaza comutatorul , care ar trebui sa aibe o intrare (+) si patru iesiri , pentru fiecare viteza in parte . daca pe fiecare iesire ai tensiune atunci e bun , si trebuie sa treci mai departe , adicatelea la resistenta , da acolo e mai greu sa ajungi. |
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Am masurat si comutatorul e ok, firele sunt bune, deci ramane rezistenta. Problema e ca nu stiu exact unde e.
Poate si eu m-am aprins degeaba ![]() This post has been edited by mad_biker: 8 Jan 2008, 16:58 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
dariusz |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
probleme e ca este cam greu sa ajungi la ea.trebuie data jos toata dracovenia aia aia de sub bord . aia la care se vad racordate furtunele care vin din compartimentul motor. dar sfatul meu este sa o lasi balta daca nu te prea pricepi.
tre sa opresti caldura , sa golesti instalatia , sa desfaci o gramada de suruburi. |
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Multumesc de sfaturi, cum da caldura o desfac
![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
adipo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 88 Joined: 20 September 05 From: Pitesti ![]() |
Salutare, la mine porneste ventilatia doar daca dau drumul pe 3 minim iar dupa pornire pot da inapoi la 1 sau 2 si merge si acolo. Am inteles ca ventilatorul are ceva lagare care se uzeaza in timp si ar trebui curatat si degresat. Inca nu am gasit binevoitorul care sa se bage la asa manopera. Toti fug cand aud ca e vorba de bord CN la Dacie!
|
--------------------
Dacia
1410
1996 / 1600cmc
- AG-XX-XXX + Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:15 |