DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme motor, fum si mers urat

madcos
post 3 Feb 2006, 23:52
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




in seara asta la intoarcere din mangalia,aveam 130,ulei,apa normale,cand deodata mers neregulat si se aprind martorii de ulei si apa.stiam ca am uleiul pe minim.am coborat si am fost inabusit de fum de pe evacuare.am deschis capota si vasul era umflat ca un balon.mi-a adus cineva ulei,am pus,am scos bujiile si am vazut ca 2 erau ude de apa=>garnitura arsa.dupa asta am mers cu ea asa cu un fum(abur) de la antigel pana in ct(20 km).ce ziceti am stricat si altceva in afara de garnitura(chiulasa,set....).motorul nu l-am lasat sa se raceasca pe lagare,ci l-am mai rotit cu toate bujiile scoase.astept pareri(de bine). sad.gif nu mai vreau belel
e.acum 1 an am topit un piston,acum 3 luni am spart motorul,si acum?am uitat sa va zic ca port 45;are vreo influenta? post-336-1110552475.gif


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 3 Feb 2006, 23:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




stai linistit ca si eu am topit un piston la dacie acum 2 saptmanai, pe autostrada catre ct...

aveai cumva carton in fata radiatorului ? biggrin.gif

Asa am zis si eu ca e doar garnit de chiulasa...dar era si pistonu...si mie imi dadea fum la greu pe toba...oricum masina a mers pana acasa cu pistonu topit...si daca nu scotea fumu ala...cred ca mai mergeam cu ea asa, fara sa stiu.

Oricum trebuie sa dai jos chiulasa...o sa vezi acolo ce bucurii gasesti...probabil si la tine e un piston bulit, din moment ce iti murdareste bujiile...Ca de acolo ajunge fumu in carte, din carter in admisie...si uite asa le innegreste. E o teorie...
Daca ai piston bulit...ia alt set...sfatul meu...Am schimbat eu pistonu...si mai bine nu-l schimbam...zici ca e tractoras.

Dar daca aveai temp la apa normala...atunci e probabil sa fie doar garnit...Fumul de garnit. arsa, sau ciupita...e alb...In general astea se strica cand sunt supra incalzite sau nu e chiulasa stransa la cuplu.

This post has been edited by andu911: 4 Feb 2006, 00:07


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 4 Feb 2006, 11:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




fumul era alb si mirosea a antigel,iar bujiile erau curate,dar ude de apa. o sa vad ce am la ea cand o sa cobor.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 6 Feb 2006, 18:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




era garnitura,dar daca eu am mers 20 de km cu ea asa,s-a cam uzat motorul(ulei cu apa).din 3 litri de ulei cat avea, am scos 5 de amestecat cu apa.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:14
Forum Renault