Formula 1 - sezonul 2006, Numai aici despre formula 1
![]() ![]() ![]() |
Formula 1 - sezonul 2006, Numai aici despre formula 1
BAC |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
|
||
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|||
Ake |
![]()
Post
#2
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am modificat putin titlul
Am rugamintea ca acesta sa devina singurul topic unde se discuta despre Formula 1 pana la sfarsitul sezonului Topicul se va face sticky la inceputul campionatului |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
ionutctn |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai dupa cum se stia Kimi nu mai avea de gand sa continue cu McLaren numai ca rapiditatea cu care se intampl lucrurile ma uimeste. Ma intre daca din sezonul 2006 vom avea parte de un cuplu Schumacher - Raikkonen la Ferrari stiind ca deja Barrichelo a semnat pentru Toyota, iar la McLaren vor fi probabil Alonso si Montoya. Sincer mi se pare o greseala imensa ca il lasa pe Kimi sa plece. A fost cu mult peste Alonso si atunci cand masina nu ii mergea prea bine. Talent urias.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
dantes |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nu pot decat sa ma bucur de acest topic, care in apropierea campionatului va fi sticky...
Acuma... intr-adevar se confirma ca Alonso e la Mercedes din 2007, insa la anul va fi tot la Renault..asta ca o clarificare... Mai mult...astia de la Mercedes, ar vrea sa-l ia si pe Schumi tot din 2007...dar "e zvonuri dom'le"... Pentru ionutctn..la anul, Schumi va avea coechipier pe Massa, asa ca nu o sa vezi Kimi si Schumi...Schumi acum cred ca vrea sa-si antreneze succesorul, asa cum a facut Senna cu el, iar apoi sa se retraga din 2007... Ba mai mult, el vrea sa fie no.1 in echipa, nu sa fie amenintat de un Kimi sau altul care are pretentii la titlu..asa ca Massa e perfect si ptr. el. Oricum, momentan e prematur sa discutam ce se va intampla in 2007...sa vedem care vor fi regulile FINALE stabilite ptr. 2006..care nu sunt inca batute in cuie... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
paulp |
![]()
Post
#5
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Abia astept sa inceapa Marele Circ, ca m-a omorit fotbalu cu jijii si borceii lui
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(BAC @ 20 Dec 2005, 12:40) Deschid noul sezon cu un anunt soc: Alonso a plecat de la Renault si a semnat pt. Vodafone McLaren Mercedes! Soarta lui Kimi si a lui Montoya e in discutie, e clar ca unul va trebui sa plece. Ca o clarificare pentru tine asa cum a mai zis cineva Alonso va fi din sezonul 2007 la McLaren dar la anul in 2006 va fi tot la Renault ![]() Oricum sper sa faca o figura frumoasa si la anul pentru Renault si sa castige un nou titlu mondial. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
Smudo |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Da, si eu sper ca Villeneuve sa arate ca nu a fost campion degeaba, chiar a mai imbatrinit de atunci. Cica la BMW in teste merge de i-a lasat masca pe aia, spuneau aici in ziare ca "merge in teste ca un campion mondial", dupa ce cu putin timp inainte era vorba sa-l dea afara, dar din cauza ca trebuie sa ii plateasca prea multi bani daca ii intrerup contractul au hotarit sa il pastreze in continuare. Sint curios ce-o fi cu el la anul.
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@dantes
Imi cer scuze dar intelesesem eu gresit. Stiu ca esti fan Ferrari. Eu tin cu McLaren de pe vremea lui Senna. Asta e. Pe vremea aia ma puneam in fund la 2 metri de televizor si cand filma din masina ma apuca damblalele (adica eram in extaz.....bine ca mi-a trecut mania pana sa imi iau carnet ca ma omoram de la 18 ani la cum imi imaginam eu mersul cu masina). Cine va face echipa cu Alonso la McLaren din 2007? Pleaca Kimi la Ferrari si raman Alonso cu Montoya sau dispare Montoya de aici si vom vedea o confruntare de vis intre cei doi ? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#9
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Smudo @ 20 Dec 2005, 16:02) Cica la BMW in teste merge de i-a lasat masca pe aia, spuneau aici in ziare ca "merge in teste ca un campion mondial", dupa ce cu putin timp inainte era vorba sa-l dea afara, dar din cauza ca trebuie sa ii plateasca prea multi bani daca ii intrerup contractul au hotarit sa il pastreze in continuare. merge ca un campion atata timp cat nu este si coechipierul lui pe pista.. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
AND |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Jaques Villeneuve a fost intotdeauna unul din pilotii mei preferati. La inceputul inceputurilor am fost fan Williams Renault (Nigel Mansel , Damon Hill si apoi Villeneuve) . Inca imi aduc aminte ultima cursa cand Villeneuve a castigat titlul in 98 parca. Aproape de final , Schumacher era in frunte iar cand JV l-a depasit a incercat sa-l scoata de pe pista..doar ca n-a reusit! Daca Jaques revine la Williams ...
![]() O poza cu monopostul meu preferat all time in F1 : http://www.luna.co.uk/~daveg/vijwil06.jpg This post has been edited by AND: 21 Dec 2005, 04:44 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Dec 2005, 18:11) ![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
dantes |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
@ionutctn... Nu se stie inca...doar zvonuri ca ar pleca Kimi la Ferrari...DAR este prematur sa vorbim ce se va intampla, ptr. ca totul depinde de Schumi cand se va retrage, sau daca pleaca de la Ferrari...
@Smudo... Vezi ca nu prea poti sa-l pui pe Villeneuve in fata lui Schumi... sa nu uitam Benetton! Sa nu uitam inceputurile lui la Ferrari! etc... PLUS titlurile de campion! Sa nu uitam ca Villeneuve era depasit de coechipier in multe cazuri... CATEGORIC ca om, Villeneuve e peste Schumi..insa ca pilot...Schumi e all time champion! Este interesant ca Villeneuve a ramas la BMW si va trage si el ptr. titlu...dar, sa nu uitam ca nici Renault nu a castigat din primul an... Bine acuma motoarele BMW sunt rodate pe circuitele F1, dar sasiu, pneuri, combinatia lor cu motorul...sunt multi factori... Ar fi super daca s-ar bate la titlu Kimi, Alonso, Villeneuve si Schumi...si sa castige Schumi ![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#13
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Smudo @ 21 Dec 2005, 06:51) Cel putin in momentul ala a dovedit ca nu il intereseaza atit de mult banii in F1, cit de fapt era curios sa vada ce poate la bordul unei masini mai slabe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() JV pentru BANI s-a dus la BAR! |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dil |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.369 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Ar fi super daca s-ar bate la titlu Kimi, Alonso, Villeneuve si M.Schumi...si sa castige Button
![]() |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
ionutctn |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Smudo |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#17
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
greu sa mai gasesti un link din perioada aia. Se stie foarte bine insa ca JV s-a dus la BAR unde era pretenul lui ce-i oferea 30 de mil de para, o suma imensa pentru timpurile alea...Eu il consider pe JV cel mai prost campion mondial. In 97 era sa piarda campionatul cu o masina muult superioara Ferrar-iului lui Schumacher. Si superioritatea asta nu o poate contesta nimeni..Daca nu ma crezi, pozi cauta in cronicele din vremea respectiva...Iar el nu pleca in plina glorie, ci a mai stat la williams inca un an, an in care nu a facut mai nimic..
De cand a plecat de la Williams, JV nu a mai aratat nimic. Cand a revenit in 2004 la reno , alonso mergea mai repede cu 2 sec decat el in cursa... ps a fost spulberat si de button si de massa, doi piloti care niciodata nu au fost considerati ca fiind niste piloti de talia lui schumacher, alonso sau kimi.. Totul a culminat cu incidentul cu massa de la monaco, atunci cand a intrat in el... This post has been edited by ssilviu: 21 Dec 2005, 18:55 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Smudo |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Da, ma mai uitai si eu pe net azi sa vad ce gasesc despre Villeneuve, dar niciunde nu vazui ceva date cit de cit oficiale despre ce suma a luat de la BAR, si cit luase inainte de la Williams. Cind a lipsit din F1 chiar am incetat sa mai urmaresc marele circ. Eu sper sa arate ceva totusi. Da' chiar, mai stii vreun pilot care devine campion in F1 in anul urmator dupa debut? Ca-s chiar curios. Oricum toata chestia asta e istorie deja, lucrurile alea s-au intimplat cu aproape 10 ani in urma, lumea a mai imbatrinit, masinile si regulile de acolo s-au schimbat, dar na... tot favoritul meu ramine.
![]() EDIT: clar ca stiu ca si Button si Massa au fost peste el. This post has been edited by Smudo: 21 Dec 2005, 18:53 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
dantes |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 21 Dec 2005, 15:54) Lasa-l Doamne' iarta-ma ca a castigat destule. Cate sa mai castige? Sa mai castige si altii. Uite astia mai tineri. Auzi tot ala m-am saturat de el. ![]() Oricum eu vreau sa castige MS, dar vreau sa castige cu greu...adica in competitie cu ceilalti, nu singur de nebun pe pista...ca de asta m-am cam saturat si eu... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
BAC |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Noutati si zvonuri:
Kimi ar fi curtat de Toyota pt anul 2007. Inseamna ca Alonso si Montoya vor fi coechipieri. O noua echipa in F1, Super Auguri, condusa de fostul pilot Auguri Suzuki, va folosi motoare Honda si sasiul de la vechiul Arrows. Se reduce greutatea monoposturilor de la 605 la 550 kg, ca sa nu se mai puna lest; nr. de rotatii va fi limitat la 19000; aripa deportanta spate va fi despartita in doua pt. a permite scurgerea aerului favorizand o mai mare apasare aerodinamica pt. masina care vrea sa depasesca; diametrul rotilor se mareste de la 640mm la 710mm cu latimea de 365mm respectiv 460mm; pinioanele cutiei de viteza nu vor fi mai mici de 12mm grosime(pt. a fi mai robuste)... altele cine mai stie? |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#21
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
stai...stai...stai...
ce spui tu acolo sunt propuneri.... regulamentul 2006 fata de anul asta nu difera foarte mult, calificarile vor fi diferite, si se vor folosi motoare v8, dar si v10 cu limitare,aceasta urmand a fi stabilita in urmatoarele saptamani...in urma testelor.. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
BAC |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Intr-adevar, mea culpa, sunt propuneri pt. sezonul 2008. De remarcat ca aceste propuneri au la baza consultarea a peste 90000 de fani F1 din peste 180 de tari.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#23
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
au pe draq la baza opiniile fanilor. Am participat si eu la acel sondaj, si in nici un caz fanii nu au vrut prostii de genul limitari de turatie, fanii au vrut mai multe depasiri. Iar mintea de ceapa a lui Max a considerat ca acestea pot fi facilitate prin asemenea rahaturi....O rezolvare in cel mai pur stil romanesc....
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
BAC |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Nu o lua asa, eu am votat propunerea pt. sistemul de calificari eliminatoriu si din cate stiu, chiar asta a fost adoptata.
Propunerile au fost pt. limitarea costurilor si a decalajelor de performanta, pai daca BMW, Renault si Mercedes ajung la 20-21000 rot. Minardi nu va ajunge in veci la performanta lor. Pt. a ajunge la astfel de turatii trebuie dezvoltata tehnologia de fabricare a motorului, care insemna costuri. Mai mult acesta tehnologie este exclusivista, nu se aplica in cazul masinilor obisnuite de strada. Se incerca o deviere a cercetarilor spre scopuri mai practice aplicabile in viata de zi cu zi. In acest sens se doreste si folosirea unor combustibili care sa contina un anume procent de componente din sursa biologica. Poate vor pune norme EURO pe masini, mai sti? |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#25
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
pai daca limitezi turatiile, de ce nu impui limita de cai putere? sau limita de viteza? sau le impui tuturor aceeasi masina pana la urma, nu? Sa fie o intrecere doar a pilotilor..Dintotdeauna unii au fost mai buni decat altii,asa cum si anu asta honda atingea peste 19k de ture, iar minardi nu vedea nici 18.500...asta e competitia, unul e mai bun ca altul, nu are nici un rost sa le aducem pe toate la acelasi nivel.....ca doar nu suntem in comunism...
vrei competitie egalasi spectaculoasa? micsoreaza cilindreea, sau numarul de cilindri. impune combustibil obligatoriu motorina...Si sa vezi cum o iau toti de la zero, si se va vedea cine este mai bun. In cazul asta se va vedea cine are echipa mai buna, si va reusi sa se adaptze cel mai bine. Si nu va mai castiga echipa care se baza pe avantajul obtinut cu un an inainte... This post has been edited by ssilviu: 28 Dec 2005, 13:29 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ionutctn |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
De-a lungul timpului s-a limitat capacitatea motorului. Tocmai aici este si problema. Fiind un sport de echipe, echipele puternice vor reusi la aceeasi capacitate sa obtina o putere mai mare a motorului fata de cele slabe (minardi). Unele reusesc chiar sa compenseze restrictiile fara a slabi performantele monoposturilor.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#27
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
singura solutie ar fi atunci limitarea bugetelor. numai ca asta e practic imposibil..
din fericire, bugetul inca nu este un factor determinant in stabilirea performantelor echipelor. A demonstrat-o Reno anul asta. Dar si toyota. Renault cu cel de-al 6-lea buget a luat titlul, iar Toyota cu cel mai mare, abia a luat locul 4... This post has been edited by ssilviu: 28 Dec 2005, 14:53 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dizzy |
![]()
Post
#28
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.024 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca vrei sa limitezi performanta poti pune restrictor pe aerul admis, cum e brida din raliuri. In acest fel, oricat de mare ar fi motorul, nu poti trage mai mult de un volum clar definit de aer. Atunci toate motoarele vor avea putere limitata de, sa zicem, 600CP.
Poti sa limitezi si numarul de trepte in cutia de viteze la 6, de exemplu. Poti sa furnizezi o forma standard pt eleroanele fata si spate. Forma poate fi optimizata incat sa permita depasirea Atunci o sa ai masini cam cu aceeasi performanta si se va vedea clar avantajul strategiei si a pilotului. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#29
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
dar asta e Formula 1, nu Formula Reno, nu Formula Nissan, nu Formula Ford!
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
clr |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th March 2025 - 15:39 |