Formula 1 - sezonul 2006, Numai aici despre formula 1
![]() ![]() ![]() |
Formula 1 - sezonul 2006, Numai aici despre formula 1
WUB |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|||
DigitalScribe |
![]()
Post
#152
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Voi cred ca va uitati la Formula 1 de nu de multa vreme. Intotdeauna cursele au fost castigate in functie si de timpii de la standuri. Sunt mai putine depasiri pentru ca masinile au devenit relativ asemanatoare iar pilotii sunt toti foarte buni in general. Raman doar problemele de ordin tehnic care fac diferenta.
La Formula 1 80% e masina si echipa si 20% pilotul. Daca vreti spectacol uitati-va la MotoGP 500cc |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
LiviuGeo |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 November 05 ![]() |
Sunt de acord cu tine DigitalScribe. Ganditi-va numai ca in cursa trecuta Alonso a terminat la 20 de sec de Schumacher, iar in Spania a fost la 20 de sec in fata lui Schumacher. Ei bine, o diferenta de 40 de sec nu poate fi data de piloti. Cei doi sunt foarte apropiati, diferenta dintre masini intre doua curse fiind mult mai mare decat diferenta dintre ei ca valoare.
|
--------------------
Dacia
Logan
- b 02345
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#154
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Cred ca tu te uiti de curand la F1!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spui numai prostii.
Nu s-a castigat dintotdeauna la boxe. De la sfarsitul anilor '60, inceputul anilor '70 s-a incercat castigarea unui timp destul de mare care se pierdea la boxe. Nu mai stiu exact ce echipa a venit cu ideea asta, insa daca vrei ma documentez si-ti spun exact. Vazand ca da roade, toate echipele au inceput sa adopte o astfel de strategie. Insa chiar si asa, cursele se castigau pe pista. Ferrari au transformat, in perioada moderna, aceste pit-stop-uri intr-o adevarata strategie de cursa. Si o repet inca o data: pilotul este foarte important. Orice echipa care vrea sa castige are nevoie, printre altele, si de un pilot care stie sa scoata maximum dintr-o masina! Vezi diferenta Schumi-coechipierii lui, Alonso-Fisichella, Raikkonen-Montoya, Mansell-Patrese etc. Ai zis MotoGP? Cred ca vroiai sa spui 125 si te gandeai la MotoGP si de aceea ai tastat ce nu trebuia.... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
mihai5 |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 2 September 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(LiviuGeo @ 19 May 2006, 16:14) Sunt de acord cu tine DigitalScribe. Ganditi-va numai ca in cursa trecuta Alonso a terminat la 20 de sec de Schumacher, iar in Spania a fost la 20 de sec in fata lui Schumacher. Ei bine, o diferenta de 40 de sec nu poate fi data de piloti. Cei doi sunt foarte apropiati, diferenta dintre masini intre doua curse fiind mult mai mare decat diferenta dintre ei ca valoare. Nu a fost chiar așa, la San Marino M. Schumacher a avut 2s avans față de Alonso, iar la Nürburgring 3.7s. ![]() |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005-1.6 16V
- DJ-06-
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#156
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
In ziua de azi pilotul de F1 e doar un bun manager al resurselor oferite de monopost iar parerea mea e ca de exemplu Alonso si Schumacher stiu foarte bine cat poate masina lor si stiu cum sa maximizeze performantele masinilor prin urmare diferenta care ramane e data de masini (inclusiv cauciucuri) si strategia la boxe. Nu am vazut nici unul din pilotii astia 2 sa faca o greseala colosala sau vreo eroare de pilotaj in ultima vreme.
Nu comparati coechipierii intre ei pentru ca nu au masini identice din motive de buget iar timpul pierdut in testari e folosit la maximum pentru leaderul echipei si nu egal pentru amandoi din motive obiective. This post has been edited by DigitalScribe: 23 May 2006, 13:26 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
dantes |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Intrucat a aparut sectiunea Motorsport, propun mutarea topicului la sectiunea respectiva, eventual facut sticky fiind vorba de intregul sezon 2006...
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
DragosP |
![]()
Post
#158
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Ca de obicei, MSC a trântit mucii în fasole!
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
paul_s |
![]()
Post
#159
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
de ce ??? pleaca din pole!
|
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#160
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
N-ai vazut calificarule, este?
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
paul_s |
![]()
Post
#161
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
nu , n ule-am vazut , ce sa intamplat?
|
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#162
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Pe scurt.
In ultimul minut, in ultimul tur (cand MSC avea primul timp) MSC afland de la stand ca in urma sa se afla Alonso care face un tur foarte bun si probabil il va devansa, acesta, MSC, a oprit masina intr-o curba incomodandu-l pe Alonso care a terminat cu al doilea timp, timp inferior celui realizat de catre MSC cu, daca nu ma insel, cca 0.050 s!!!! Sa speram ca se va face dreptate! |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
BAC |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Se pare ca si Fisichella va fi penalizat pt incomodarea lui Coulthard.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#164
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
S-a facut dreptate!
The decision - which came eight hours later - means Renault’s Fernando Alonso will now start from pole position with the Williams of Mark Webber alongside him. Schumacher is demoted to the back row, where he will join Ferrari team mate Felipe Massa, who crashed out of qualifying without setting a time. The Official Formula 1 Website |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
Gaby |
![]()
Post
#165
|
![]() neica nimeni Group: Members Posts: 125 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Si cu toate ca a plecat ultimul, a ajuns pe locul 6 ....
|
--------------------
Toyota Avensis
2,0 D4D
2007 "Everything in life is location... "
(Mel Brooks) |
|
Charlton |
![]()
Post
#166
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
QUOTE(Lucian BLK @ 27 May 2006, 20:56) Pe scurt. In ultimul minut, in ultimul tur (cand MSC avea primul timp) MSC afland de la stand ca in urma sa se afla Alonso care face un tur foarte bun si probabil il va devansa, acesta, MSC, a oprit masina intr-o curba incomodandu-l pe Alonso care a terminat cu al doilea timp, timp inferior celui realizat de catre MSC cu, daca nu ma insel, cca 0.050 s!!!! Sa speram ca se va face dreptate! Monaco Da , chiar si-a dat seama ca-l ajunge alonso ![]() ![]() Din imagine se vede clar , NU S-A OPRIT DINADINS ! HAI SCHUMI&MASSA&FERRARI. |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#167
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Sa moara de ciuda carcotasii, Schumi a plecat ultimul si a terminat pe 5.
Exista o multime de "sfinti" pe lumea asta care vorbesc de caracterul lui, de valoarea lui ca om etc. Dar voi cine dracu va credeti de comentati? Ati comentat si cand Senna l-a scos pe Prost intentionat de pe pista la Suzuka? Ati comentat si cand Coulthard la scos intentionat pe Schumi la Spa? Ati comentat si cand Senna a sarit sa-l ia la bataie pe Irvine sub pretextul ca nord irlandezul nu l-a lasat sa treaca? etc. Schumi are mentalitatea de invingator care nu stie sa piarda. E un lucru cu doua taisuri. Partea buna l-a facut sa ajunga Nr 1 in ceea ce face. Mai este si reversul medaliei, si asta se vede in ceea ce a facut sambata. A primit pedeapsa, a pierdut si puncte in campionat, a lasat un gust amar si fanilor lui, insa gata, incetati. Mi-as dori enorm sa avem si noi un pilot roman exact ca Schumi si sa ma cert cu toata lumea in apararea lui cand face ceea ce a facut germanul. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(f39sor @ 29 May 2006, 12:08) Sa moara de ciuda carcotasii, Schumi a plecat ultimul si a terminat pe 5. Exista o multime de "sfinti" pe lumea asta care vorbesc de caracterul lui, de valoarea lui ca om etc. Dar voi cine dracu va credeti de comentati? Ati comentat si cand Senna l-a scos pe Prost intentionat de pe pista la Suzuka? Ati comentat si cand Coulthard la scos intentionat pe Schumi la Spa? Ati comentat si cand Senna a sarit sa-l ia la bataie pe Irvine sub pretextul ca nord irlandezul nu l-a lasat sa treaca? etc. Schumi are mentalitatea de invingator care nu stie sa piarda. E un lucru cu doua taisuri. Partea buna l-a facut sa ajunga Nr 1 in ceea ce face. Mai este si reversul medaliei, si asta se vede in ceea ce a facut sambata. A primit pedeapsa, a pierdut si puncte in campionat, a lasat un gust amar si fanilor lui, insa gata, incetati. Mi-as dori enorm sa avem si noi un pilot roman exact ca Schumi si sa ma cert cu toata lumea in apararea lui cand face ceea ce a facut germanul. Pai asa nu stie sa piarda Schumi??? Adica prin orice mijloace? Inclusiv cele nesportive si neregulametare? Asta nu e nici o scuza. Ce daca nu vrea sa piarda asa se face? Sa nu uitam cand il dadea la o parte pe Barrichelo sa treaca el in fata, sa ia mai multe puncte. Pai asa model sa ma iertati. Eu nu zic ca altii nu au apelat la asemenea procedee dar asta nu reprezinta nici un fel de scuza din partea lui. Mai ales la experienta pe care o are. Si cat despre "carcotasii" care vor muri de ciuda, nu stiu la cine te referi, pentru ca pana una alta s-a mai marit diferenta dintre Alonso si Schumi, care in prezent a ajuns la 21 de puncte. Sa nu uitam ca spaniolul in acest sezon a obtinut in cel mai rau caz locul 2 la toate cursele disputate pana acum. Parerea mea este ca, la cum merge de bine Alonso si nu risca nimic, Schumi nu mai are sanse sa ia titlul nici anul asta. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
TMihai |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca de obicei efectul de turma. Daca Renault canta FIA danseaza iar romanii comenteaza si ei. In primul rand mi-e clar ca nici 10% din cei care scriu aici n-au vazut o cursa de pe vremea lui Senna, sa nu mai zic din anii 80 sa fi vazut acolo shicanari. In al 2-lea rand sper sa apuc ziua cand Alonso o sa plece ultimul si o sa termine in puncte pe un simulacru de circuit sau macar pe unul normal. In al 3-lea rand cati dintre voi ati condus un monopost de F1 (exceptie Miki care a mers cu de toate probabil) sa vedeti cum poti vira sau controla un derapaj? Si Massa a incercat sa redreseze masina intr-un viraj la dreapta si a tras stanga de volan. Apoi Alonso a avut libera trasa ideala. Daca Schumi voia sa-l shicaneze pe Alonso o facea cum a facut Fisico cu Coulthard.
This post has been edited by TMihai: 29 May 2006, 13:09 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
DSN |
![]()
Post
#170
|
Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 9 May 06 ![]() |
TMihai, este o vorba: daca esti prost, stai acasa. Tu daca esti la fel, taci!
Cand se intampla un incident pe pista, de fapt hai sa ne referim strict la ceea ce s-a intamplat sambata, calificarile se desfasoara sub steag galben, ceea ce inseamna ca in portiunea respectiva (a se citi pe tronsonul respectiv, pentru ca steagul galben e valabil pe un tronson bine delimitat, nu doar in zona cu pricina) trebuie redusa viteza. Alonso intr-adevar, poate "fizic" nu a fost incomodat, deoarece Schumi nu era pe trasa ideala, insa, chiar si asa, spaniolul rula sub incidenta steagului galben pe acel tronson, ceea ce inseamna clar ca avea viteza mai mica. Deci a fost obstructionat pana la urma! Nu spun ca in conditii normale Schumi ar fi pierdut pole position-ul, insa a facut ceea ce a facut si a platit. Gandeste-te ca sunt si pasionati de F1 care au pe calculatoare curse din trecut si cunosc detalii despre cum erau cursele in acele vremuri. Daca si tu zici ca stii despre ce e vorba, tradu ce inseamna "sicanari"? Ceea ce a fost sambata e "sicanare"? Sau e rea vointa? Ai condus un monopost de F1? Cum e? Pe calculator evident, ca n-aveai unde in alta parte............. |
--------------------
ex Renault
Megane
break
- RO
|
|
TMihai |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Si in opinia ta de specialist cat a incetinit Alonso intr-o portiune oricum lenta? S-a stabilit ca Alonso a fost clar mai lent pe acel tronson decat in tururile precedente? Si conform caror calcule ai ajuns la concluzia ca a fost rea vointa din partea lui Schumi? De cand opinia unuia pro-Schumacher e mai subiectiva decat a unuia anti-Scumacher astfel incat tre' sa fac ciocu' mic ca sa ai loc de mine? Descrie-mi modul in care comisarii de cursa au ajuns la conclzia ca Schumi a oprit acolo intentionat si cu scopul clar de a-l obstructiona pe Alonso. Lasand la o parte faptul ca le-a luat 8 ore astfel incat la ora declararii deciziei, Ferrari sa nu mai poata face apel. Si asta fara sa provoci vreun flame.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
DSN |
![]()
Post
#172
|
Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 9 May 06 ![]() |
TMihai, nu am pretentia ca sunt specialist in F1. Departe de mine gandul asta. Sunt insa un pic mai mult informat decat altii in sportul asta. M-a pasionat dintotdeauna si am cautat materiale (carti, filme) si informatii pentru a cunoaste cat mai mult despre sportul asta. Nu mai pun si drumurile facute la Hungaroring si, in curand, la Monza.
De ce zic eu ca a fost rea vointa? Poate ca germanul a gresit in acea curba. Insa el a calat si motorul. Pe volan exista un buton "N" care, o data apasat, duce cutia de viteze in punctul mort. Schumi n-a apasat acel buton ptr a scoate cutia la punctul mort, iar motorul s-a calat. Da-mi voie sa cred ca, dupa o experienta de 16 ani in F1, Schumi nu putea sa uite treaba asta sau nu cred ca s-a emotionat. Pur si simplu n-a vrut. Ptr ca daca motorul ar fi ramas pornit, ar fi putut lejer sa degajeze pista. Daca imi aduc bine aminte, era loc sa vireze in acea curba, fara a atinge cu rotile din fata sau cu spoilerul glisiera. Si, daca ai posibilitatea, uita-te atent la cum a virat in acea curba. Omule, acolo se atinge viteza cea mai mica, aproximativ 55-60 km/h. Nu-mi spune ca germanul a derapat acolo sau a apreciat gresit negocierea virajului la acea viteza si culmea, exact in ultimul tur rapid al spaniolului. Nu tin cu Alonso, nu sunt nici anti-Schumacher. S-a cam pierdut notiunea de fair-play in F1. |
--------------------
ex Renault
Megane
break
- RO
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#173
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
DSN, te inseli. Curba aia se ia cu 130 la ora. Chiar daca pare incredibil, asa este. Iar din locul unde parcase, nu mai putea pleca fara a da cu spatele si fara a nu-si atinge eleronul fata
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
TMihai |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci in sf am ajuns la concluzia ca Schumi e om si poate gresi. Acum sa zicem ca n-ar fi calat motorul.Incotro cu el? In fata clar nu avea cum s-o ia! Chiar daca avea loc milimetric cum si-ar fi dat seama? Dadea incetisor in fata sa vada dc e loc?Cuplarea treptei de mers inapoi se stie foarte bine cat rau face unei cutii de viteze de F1.Astfel numai comisarii de cursa il mai puteau muta de acolo. Iar restul povestii il stim.Se pot cauta zeci de motive si de explicatii, dar pana la a dramatiza ca "nu mai e dom'le fair-play" in F1 cu Schumi la volan mai e mult. Honda a calcat pe bec urat si nu s-a mai scandalizat nimeni. Fisco a dat-o si el in bara si n-a plecat de la coada. In fine e doar o parere si nu se mai schimba nimic. Schumacher n-a castigat fani da' cu siguranta n-a pierdut.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
ssilviu |
![]()
Post
#175
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
poate imi spui cum a oprit schumacher dela 130 la zero in 10m...
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dantes |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Eram sigur ca ce a "realizat" Schumi o sa starneasca o groaza de controverse...
Hai sa luam cele 2 parti ale problemei: 1. A gresit NEintentionat. 2. A gresit intentionat. 1. Daca va uitati la timpii pe tur o sa aveti o surpirza... pe primele 2 intermediare Schumi a avut timpi mai buni decat a scos prima data. Alonso era pe acolo cu timpii intermediari dar nu erau sa il depaseasca pe Schumi. Dupa reluari si toate cele, se poate vedea si cum a franat destul de violent...deci greseala omeneasca. 2. Daca e sa luam partea psihologica (ca doar din punctul asta de vedere a gresit intentionat) Alonso venea in ultimul lui tur si Schumi l-a "oprit" din cursa cu secundele... Asta e doar psihologic, ptr. ca timpii erau inferiori lui Schumi... Dar...chiar daca a gresit intentionat sau nu Schumi a gresit...ceea ce e cam greu de digerat chiar si pentru mine (fan declarat Ferrari & Schumi)... Insa a reusit sa demonstreze cat era fierul cald ca intr-adevar este cel mai tare pilot... De pe grila de standuri, sa ajungi pe locul 5, intr-o cursa in care se poate depasi DOAR intr-un singur loc si asta asa cu juma de gura (la iesirea din tunel) si binenteles la standuri, indiferent de masina care o ai.... cred ca lucrul asta nu mai are nevoie de nici un comentariu... SINGURUL lucru de care mi-a parut rau s-a numit Raikonnen.... pacat de pilot, ca masina e varza... nici macar la Monaco nu a rezistat unde sunt solicitate cel mai putin... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#177
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
A inregistrat cineva cursa ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#178
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
dantes, eu te inteleg ca esti fan Schumacher, dar nu mai da informatii false. Schumacher era mai incet decat cel mai bun tur al sau la sf celui de-al doilea sector, iar Alonso in turul ratat era mai rapid decat cel mai bun timp al lui Schumacher tot la sf celui de-al doilea sector
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ionutctn |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 May 2006, 16:45) dantes, eu te inteleg ca esti fan Schumacher, dar nu mai da informatii false. Schumacher era mai incet decat cel mai bun tur al sau la sf celui de-al doilea sector, iar Alonso in turul ratat era mai rapid decat cel mai bun timp al lui Schumacher tot la sf celui de-al doilea sector Aici e corect. Mai ales ca Schumi a si recunoscut asta. Cat despre clasarea lui pe locul 5 la sfarsitul cursei aceasta se datoreaza intr-o MARE masura abandonurilor din fata sa foarte multe la numar. Din cate imi amintesc eu era pe locul 10 inainte sa inceapa sarabanda abandonurilor (care toti au abandonat lasand masina intr-un loc cat mai ferit nota 10 Kimi cum a lasat masina). Fara aceste multe abandonuri nici Coulthard nu ar fi reusit locul 3. Dar cum abandonurile fac parte din cursa si unii mai uita ca nu intotdeauna un rezultat este 100% meritul tau. Aici totusi sunt foarte multe abandonuri. De fapt toata aceasta problema a lui Schumacher este din cauza faptului ca acest INDIVID are antecedente in ceea ce priveste lipsa de sportivitate cunoscute de toata lumea. Nu contesta nimeni valoarea lui dar nu este o scuza ca si X si Y au mai facut asta. Ca sa nu uitam faptul ca pana acum FIA a inchis ochii la multe chestii. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
TMihai |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Minimizeaza orice rezultat,maximizeaza orice greseala.
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:13 |