ambreiaj..., ...sau cutie?...
![]() ![]() ![]() |
ambreiaj..., ...sau cutie?...
andu911 |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
failure60 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Pitesti ![]() |
ciudata treaba cu ambreiaju meu... ![]() reglat la 2-4 mm tine foarte sus, si motoru se tureaza cand schimd vitezele, adic in mom in care il calc si bineinteles ridic picioru de pe acceleratie... dar si mai ciudat e ca are demaraj si trage binisor in panta, adic cat de dus sa fie... mes mult pt orice idee |
--------------------
FORD
SIERRA
1988 1,6 GPL 53kw
- AG-03-GPF
|
|
Dyda |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(failure60 @ 5 Jan 2006, 10:10) ciudata treaba cu ambreiaju meu... ![]() reglat la 2-4 mm tine foarte sus, si motoru se tureaza cand schimd vitezele, adic in mom in care il calc si bineinteles ridic picioru de pe acceleratie... dar si mai ciudat e ca are demaraj si trage binisor in panta, adic cat de dus sa fie... mes mult pt orice idee La modul cum povesteti , Ai garda ambreiaj f mica , calci mai repede ambreiajul decit ridici piciorul de pe acceleratie si ramine motorul turat ptr citeva secunde sau iti ramine cablu acceleratie pe o anumita portiune agatat. Tu cred ca ai auzit ceva cu acceleratie la motor dar cind esti in tr a 4 , reduci viteza la 40km/h si accelerezi brusc , daca motorul se tureaza si viteza are tendinta de a scade tragi concluzia ca discul ambreiaj are uzura f mare si trebuie inlocuit |
-------------------- Kox
|
|
failure60 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Pitesti ![]() |
motorul ramane turat pana in mom in care cuplez intr'o treapta, iar cu pedala da acc ma "joc" de voie...nu are cum sa agate cablul tocmai in mom ala o sa incerc sa il mai maresc sa vad daca mai tureaza... |
--------------------
FORD
SIERRA
1988 1,6 GPL 53kw
- AG-03-GPF
|
|
Dyda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Atunci incearca sa mai intinzi arcul readucere clapeta acceleratie, acesta fiind mai slab nu readuce clapeta in pozitia normala si-ti ramine putin accelerat
|
-------------------- Kox
|
|
failure60 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Pitesti ![]() |
arcul de revenire este intins...ar fi fost culmea sa nu vad un arc care nu readuce clapeta... eu tot insist in nestiinta mea....cineva care vede bine ambreiaju...nici o idee?...sa nu ma apuc sa'l dau aiurea jos ms mult |
--------------------
FORD
SIERRA
1988 1,6 GPL 53kw
- AG-03-GPF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 20:43 |