Accelerometre si aplicatiile lor?, Cine stie poate sa combata aici
![]() ![]() ![]() |
Accelerometre si aplicatiile lor?, Cine stie poate sa combata aici
Gheorghedracu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.641 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Elementar, dragul meu gheorghe. E un accelerometru rezistiv. Are un pendul (o masa seismica si o lamela elastica cu marci tensometrice rezistive pe el) ce se balangane la accelerarea masinii. Asta, spre deosebire de un accelerometru piezoelectric masoare si acceleratii cu valoare f mici.
Avand accelaratie masinii, integrezi si obtii viteza si mai integrezi odarta si rezulta distanta parcursa. E un fel de a masura ieftin, dar pe dupa mana, fiind mai precis sa aflii distanta cu o roata a 5-a si sa derivezi pentru a obtine restul. G-techul are probleme cu viteze constante, cand accelaratia e 0. Oricum, de la o scula de 200 de usd nu poti cere precizie ca de la un sistem gps profi de 20 000 de euro sau de la o "roata a 5-a" fara contact de 10 000 de euro. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.641 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, dar ala masoara pozitii in timpul mersului, nu performante dinamice.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
M-am mai uitat un pic pe net si am gasit o descriere mai concreta a unui tip de senzor. Nu stiu daca asta e prezent in toate integratele care sunt folosite ca accelerometre, asa ca informatia trebuie luata cu atentia de rigoare.
Ocai. Senzorul asta e un condensator dublu construit pe integratul respectiv. Totul este siliciu crescut in matele integratului. Condensatorul are doua armaturi fixe, si una mobila intre ele. Aceasta armatura mobila este supusa acceleratiei si pendulind intre celelalte doua, modifica capacitatea in ambele etaje. Aceaste doua capacitati sunt "citite" si integrate pentru a furniza valoarea acceleratiei. Cit de precisa e masuratoarea, nu stiu, aicea trebuie studiata problema. Dar ca idee, ce sa zic, e interesant. Doua sau trei asemenea accelerometre asezate convenabil pot furniza date in trei dimensiuni (sau doua, daca e de ajuns). Exista insa riscul ca orientarea defectuoasa o sa dea erori. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 01:37 |