Nu se mai aprind lampa de mers inapoi si avariile, (se schimba senzorul din cutia de viteze)
![]() ![]() ![]() |
Nu se mai aprind lampa de mers inapoi si avariile, (se schimba senzorul din cutia de viteze)
costyr81 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate Plus
- B 53 RCA 1.4mpi gri platine
Renault Megane 2007 - B 810 RDU 1.5dci albastru |
|||
smar2 |
![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 13 December 04 From: Germania ![]() |
A inceput si la mine sa faca figuri pe la 95.000 - 100.000 km. Acum am 112.000 km si a murit aproape de tot. Cred ca il las asa, ca oricum nu prea merg cu spatele...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
Laureate 1.6MPI
- HSK-.....
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#183
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Eu zic sa o schimbi in primul rind pentru securitatea ta si apoi a celorlalti, mai ales ca nu este cine stie ce interventie.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
vsebas |
![]()
Post
#184
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Salutare!
Ma alatur si eu celor cu problema becului de mers inapoi. Zilele trecute am observat ca se aprinde intermitent. Am 42000Km. E drept ca pe la 39000Km masina a stat in service vreo 5 zile pt. niste reparatii la tablarie in partea din spate si stopurile spate au fost demontate si a fost la vopsit. Am sa verific si eu contacte la stop si cabluri si in final contactorul, oricum garantie nu mai am. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
loganita |
![]()
Post
#185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 February 07 ![]() |
reiau ce-au spus si altii ...se pune releu atat pe lampa de mers inapoi.
Atat la mine cat si la altii contactul facea fite. Dupa ce-am pus releul n-a mai facut. consumul de curent e mult mai mic (0,12A ...fata de 1,75A) |
--------------------
logan
1.4
2006
|
|
vsebas |
![]()
Post
#186
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
..vom vedea cu montarea releului..
Eu de cand am scos masina din service am tot felul de probleme care nu le aveam : tensiunea de incarcare a bateriei mai mica dar nu suficient de mica ca sa aprinda becul din bord, termostat sau sonda de temperatura cu problema ( chestia cu liniutele la temperatura ) si acum becul de mers inapoi.. Astept sa vad ce mai apare pana cand se mai incalzeste si am sa le iau pe rand sa le rezolv eu; in service merg doar la revizii ca sa scrie in cea carte ca le-am facut la timp. Am scris si eu pe topic pentru a contribui la o eventuala statistica a defectului care apare doar dupa o reparatie, care are tangenta cu instalatia electrica, facuta la service. LE: @loganita, poate ca e mai bine cu un releu, dar pana nu ma conving ca e asa merg pe designul original dacia (.. ma rog ..renault ). This post has been edited by vsebas: 15 Feb 2009, 15:42 |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
loganita |
![]()
Post
#187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 February 07 ![]() |
Se schmba contactul de mers inapoi ....dar oare nu va aparea acelasi defect dupa,,x.. km. ..La vechea Dacie s-au montat releu faza lunga + releu faza scurta si a mers perfect dupa multi km.
|
--------------------
logan
1.4
2006
|
|
gogota_69 |
![]()
Post
#188
|
![]() JUST ME Group: Members Posts: 437 Joined: 5 July 06 ![]() |
Eu am alta problema:
De cateva zile cand incetineam imi "beepaia" senzorul de parcare. Iar azi m-am uita sa vad ce are: in prima faza nu vedeam nimic; apoi am aprin pozitia si am pus semnal dreapta unde am observat ca becul de stop/pozitie lumina si el intermitent la fel ca semnalizarea. De la ce ar putea sa fie, tinand cont ca la mine se aprinde becul de masarier??! |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.5 DCI
PREFERANCE
- B-51-W U D GOGOTA
|
|
klaus |
![]()
Post
#189
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gogota_69 |
![]()
Post
#190
|
![]() JUST ME Group: Members Posts: 437 Joined: 5 July 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 19 Feb 2009, 00:11) Mersi!!! Mereu punctual si la obiect. |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.5 DCI
PREFERANCE
- B-51-W U D GOGOTA
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
Am probat metoda lui ghostRIPer si functioneaza
![]() eu am mai schimbat o data sonda in garantie pe la 15 000.acum dupa un drum mai lung cind nu am folosit deloc marsarierul ajuns acasa am constatat ca nu mai merge lampa de mers inapoi.asta s-a intimplat dupa anul nou.drumul a fost pe zapada si solutie anti zapada pe drum la greu.cred ca intra cumva mizeria la sonda.am dat cu sray de contact din abundenta.sa vedem cit o tine. |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#192
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Stie cineva codul pentru aceasta miraculoasa sonda ? (logan 1.6mpi) Multumesc,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#193
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Da
![]() ![]() Codul este: 82 00 209 496, cutiuta mica renault. Spor, |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mk2 |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Cum nici la mine nu mai merge lampa de mers inapoi, m-am gandit s-o schimb si eu, mai ales ca nu pare a fi cine stie ce mare lucru.
Am cumparat un contactor din vitan cu 25 de lei si acum sunt un pic cam nelamurit. Sonda asta are vreo saiba, ceva? Practic nu are decat o substanta alba uscata pe filet. Doar substanta aia este responsabila cu blocarea scurgerilor? Nu de alta, dar mi-e frica sa nu curga ulei pe acolo dupa ce o schimb. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
dulaul |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 18 July 05 From: Iasi ![]() |
@mk2 Mai bine mergi la un service ca nu se merita sa iti bati capul pentru 20 RON. In plus de asta in momentul in care vei scoate contactorul vechi oricum va curge ulei din cutia de viteze, iar ca sa il inlocuiesti nu o vei face degraba. Economia pe care vrei sa o faci s-ar putea sa te coste ceva mai mult decat crezi, mai tarziu.
Bafta |
--------------------
Ex Laureate 1,6
verde cameleon.
Masina buna, dar cu tabla proasta Daca totul pare sa mearga bine, cu siguranta ai omis ceva.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Crede-ma ca nu e vorba de economie.
Dupa patru ani in care am fost beneficiarul serviciilor retelei de service dacia, timp in care i-am observat cum mi-au montat piese gersit, mi-au zgariat masina, a fost nevoie de sapte interventii in service in care mi-au schimbat tot felul de lucruri pana sa-si dea seama ca era un fir de masa care nu facea contact cum trebuie, ca sa nu mai vorbesc de problemele pe care nu au fost in stare sa le rezolve, etc. pur si simplu nu mai vreau sa am de-a face cu ei. Mai mult, vreau sa spun ca am dezvoltat alergie la ei, de cate ori ii vad ma inrosesc de sus pana jos. ![]() Prefer sa fac eu decat sa-mi dau masina pe mana asa zisilor specialisti. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
dulaul |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 18 July 05 From: Iasi ![]() |
Te cred si sunt de acord cu tine. Si eu am lasat masina in service cateva ore dupa prima revizie iar mesterii lui peste au avut grija sa schimbe din ea ca dupa ce am luat-o de la ei masina numai mergea cum trebuie.
In sfarsit eu voiam sa iti spun ca nu trebuie sa mergi la service-ul autorizat Dacia, poti merge in schimb la Bosch Service de exemplu sau la alt service mai spalat. Practic pentru 20 de RON manopera nu merita sa te murdaresti. Bafta |
--------------------
Ex Laureate 1,6
verde cameleon.
Masina buna, dar cu tabla proasta Daca totul pare sa mearga bine, cu siguranta ai omis ceva.
|
|
ovidelacluj |
![]()
Post
#198
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 June 09 ![]() |
megane 2 1.4 cutie JH3 cu 5 trepte, bulb mers inapoi defect la aprox.55.000 km, inca nu l-am inlocuit dar l-am demontat. parerea mea e ca nici un megane 2 nu va scapa de beleaua asta. Senzorul din cutie are 3 fire, comun, contact mers inapoi, contact neutru cutie. In timp ce contactul neutru actioneaza curent mic datorita ca intra in oaresiceva calculator, contactul de mers inapoi e suprasolicitat datorita faptului ca aprinde direct becurile de mers inapoi. Se intampla ca acel contact se incalzeste la actionare, si cama interioara respectiva (care e din plastic) se topeste ca o lumanare, incet-incet de fiecare data cand bagi in marsarier. Solutia pe care o voi adopta va fi inlocuirea bulbului respectiv dar si montarea unui releu intermediar care nu va solicita deloc respectiva sectiune a bulbului. Sper sa tina 1000 de ani asa.
|
--------------------
renault
megane2 1.4
2004 Pack Authentique
|
|
vsebas |
![]()
Post
#199
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
A cedat si la mine de tot. Am sa o inlocuiesc la service la revizie sau daca gasesc la pret bun o schimb eu. Oricum am sa montez si acel releu. 44800Km - contactor mort.
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
bbutnariu |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 20 May 08 ![]() |
Eu am rezolvat problema prin schimbarea bulbului din cutia de viteze.
|
--------------------
renault
megan
2005
|
|
ovidelacluj |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 June 09 ![]() |
bineinteles ca NUMAI schimbarea senzorului din cutie rezolva problema, dar eu dores ca aceasta rezolvare sa fie DEFINITIVA, si nu sa schimb bulbul de mers inapoi la fiecare 5 ani.
|
--------------------
renault
megane2 1.4
2004 Pack Authentique
|
|
vsebas |
![]()
Post
#202
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Am rezolvat si eu. Am schimbat singur sonda de mers inapoi ( bulb, contactor, etc ca are denumiri multiple
![]() Cateva impresii: - necesar o cheie de 24 inelara sau tubulara "adanca" ![]() - e posibil ca, in functie de indemanarea fiecaruia, sa fie necesara demontarea si a scutului pe langa roata stanga fata ( de la sofer ) - cand iasa sonda veche cam curge ulei din cutie ( eu estimez ca la mine un max. de 300ml a curs ) si am avut piesa noua in cealalta mana; parerea mea ca un control la nivelul de ulei din cutie se impune si eventual o completare - masina e bine sa fie ridicata fata de pamant la ~40 cm ca sa "ai loc de intors" - eu asa consider Eu am facut operatia in aprox 2 ore ca am lucrat cu o cheie fixa si am dat juma de tura de sub scut si apoi de deasupra de peste disc, planetara etc. Daca aveam inelara poate terminam in 30-45 min. O rezolvare permanenta este montarea unui releu in circuit; eu nu am pus inca dara e la va urma. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
vsebas |
![]()
Post
#203
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Am facut-o lata!
M-o mancat in c..r si am tot cautat o inelara de 24, si am gasit, si am strans nenorocita de sonda pana o crapat. A ramas filetu inauntru, pe moment. Acu' ( dupa 2 ore ) am scos filetu si am scurs ( cred ) tot uleiu din cutie. A iesit ~2.5 L, desi in oarece manual zice ca trebe sa fie 3.1 L. Stie cineva cat ulei trebuie sa fie in cutie ? 2.5, 2.8 sau 3.1 litri ? Am vazut tot in oarece manual ca se umple printr-un orificiu lateral. Trebe ceva scula speciala sau cu un furtun si o sticla de apa taiata pot rezolva ? Cand ajung la plin pe lateralu' ala' inseamna ca e plin sau mai trebe indesat cu seringa pana ajung la 3.1 litri ? Multumesc! |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
klaus |
![]()
Post
#204
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Scula speciala se cheama, dupa cum bine ai banuit, furtun cu palnie (indiferent din ce este palnia)
Daca tot ai scurs mare parte din ulei, mai bine il scurgi pe tot pe la busonul de dedesubt. Umplerea se face pana incepe sa dea afara pe la busonul lateral, nu se mai "indeasa" apoi nimic. Volumul de manual e 3,1 l, dar bagi cat incape, nu sa refuleze. S-ar putea sa nu mai intre si 0,1 l ala, si sa intre doar vreo 3 l |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vsebas |
![]()
Post
#205
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Multumesc de raspuns, sfaturi si confirmari. Am reparat ce am stricat din prostia mea si acum totul pare OK.
In caz ca mai sunt ca mine si altii, am ajuns la suma de ~150 RON plus efortul meu ( prima piesa, ulei, cheie, a doua piesa), deci cam cat era la service. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
iuly75 |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 January 07 From: IANCA ![]() |
o chestie urata am si eu la masina daca ma poate lamuri cineva:
cu becul normal 12v\21w se apride pentru o secunda dupa care se stinge, cu bec de 12v\5w ramane aprins permanent. ideea este ca nu a functionat deloc o perioada de timp dar am luat un spray de contacte acum 2 zile si am dat la mufa de la blocul motor si sonda. de mentinut ca la mufa motor sunt 2 fire (galben\roz) si la tripla spate este crem. aici cred ca este buba pe unde trece acest circuit??? de ce se schimba culoarea??? la vechea dacie un fir avea aceasi culoare de la contactul de marsarier la tripla spate. pe schema de mai jos nu gasesc conexiunea R2. chiar nu ma poate ajuta nimeni??? This post has been edited by iuly75: 16 Aug 2009, 17:55 Attached thumbnail(s) F_r__titlu.png ( Size: 133.12k ) Number of downloads: 2429 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA III
Dynamique 1/2010 fara DPF
- BR XX LDY
|
|
Booggy |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 21 March 07 ![]() |
Si la mine la 2 ani a inceput sa dea rateuri sonda marsarier (se aprindea becul cand si cand ) dupa care nu sa mai aprins deloc .
Am schimbat sonda , a curs un pic de ulei cam cat un paharel mic , nu cred sa fie o problema aceasta pierdere. Partea interesanta este ca sonda veche am verificato cu aparatul de masura si functioneaza cel putin acum cand nu este montata pe masina . Nu am facut nici curatire cu spray nici mecanica a contactelor doar am lasato jumatate de zi timp in care s-a scurs putin ulei din ea ulei galben si curat , dupa care am zis s-o verific de curiozitate daca functioneaza . De aceea va intreb pe cei care ati schimbat sondele , ale voastre mai functioneaza ? |
--------------------
Logan
MCV
2006
|
|
tribunul |
![]()
Post
#208
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Cea de pe masina da, cea inlocuita nu stiu, ca a ramas la ei.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Liviuta |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Din pacate a aparut si la mine aceasta problema , nu se mai aprinde becul la mersul cu spatele . Am desfacut tripla , becul este bun , contactele sunt ok cat se poate vedea cu ochiul liber .
Din ce am citit aici se pare ca sonda este de vina . Daca stie cineva un pret bun in Craiova , m-as incumenta la a o schimba singur . La berlina am reusit sa o schimb singur . |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
iuly75 |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 January 07 From: IANCA ![]() |
QUOTE(iuly75 @ 16 Aug 2009, 10:02) o chestie urata am si eu la masina daca ma poate lamuri cineva: cu becul normal 12v\21w se apride pentru o secunda dupa care se stinge, cu bec de 12v\5w ramane aprins permanent. ideea este ca nu a functionat deloc o perioada de timp dar am luat un spray de contacte acum 2 zile si am dat la mufa de la blocul motor si sonda. de mentinut ca la mufa motor sunt 2 fire (galben\roz) si la tripla spate este crem. aici cred ca este buba pe unde trece acest circuit??? de ce se schimba culoarea??? la vechea dacie un fir avea aceasi culoare de la contactul de marsarier la tripla spate. pe schema de mai jos nu gasesc conexiunea R2. chiar nu ma poate ajuta nimeni??? pana la urma am gasit si conexiunea R2 este o mufa langa scaunul soferului. am rezolvat problema cu ajutorul unui releu montat in portbagaj si de atunci functioneaza perfect. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA III
Dynamique 1/2010 fara DPF
- BR XX LDY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:04 |