Stabilitate in curbe
![]() ![]() ![]() |
Stabilitate in curbe
myx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Soferul este de vina. Daca aveai masina cu volan pe dreapta, senzatia era inversa.
PS. sau sa ai probleme la amortizor ? This post has been edited by IRONICK: 12 Dec 2005, 16:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
myx |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
M-am gandit la aceasta. La service mi-au zis ca armotizorul dreapta ar trebui sa ma gandesc sa-l schimb in viitor. Deocamdata pot sa-l mai las.
Totusi daca e de vina amortizorul din dreapta ea de ce se lasa spre stanga? Aceasta nu inteleg. This post has been edited by myx: 12 Dec 2005, 16:38 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|
Marius |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai o fi din cauza ca se ridica mai mult de partea dreapta, acolo unde nu-si face bine treaba amortizorul respectiv. Daca ar fi ceva de suspectat pe stanga, acela ar fi arcul. Pe el apasa o buna parte din forta exercitata intr-un viraj la dreapta.
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
intra cu 10-15 km mai putin in curba, frana de motor, e mai sigur
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
myx |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
Da, e adevarat. Dar o curba la care la 60 km/h am avut emotii (si totusi asta nu mi se pare viteza mare) in sens invers am luat-o cu ceva mai mult de 70 km/h, fara probleme. Cat despre accelerare, nu am obiceiul sa accelerez in curba.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|
Ghidioneanu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 3 June 03 From: IS ![]() |
De vina sunt amortizoarele si (sau ) pozitia arcurilor . Am avut aceeasi problema a stabilitatii in curbe , dupa ce am schimbat amortizoarele , s-a mai ameliorat dar ramasesem cu o diferenta stanga-dreapta , cum ai remarcat si tu , un arc nu era pe pozitia lui fireasca , era montat aiurea , nu ,, calca " pe fagasul lui .
|
--------------------
Ford
Focus
2007, 1,8 TDCI 115 cp
- IS-xx-xx Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorul nu e putin spre dreapta in masina?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#9
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum o fi la voi, da' la mine sigur cutia e mai pe partea stanga
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La mine ambreiajul este intre motor si cutie. O fi bine ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mah, voi aveti de fapt 1300 cu badge de Solenza si motorul e longitudinal si in in mijlocul compartimentului motor. Orice masina cu motor transversal il are un pic descentrat . Si asta se simte in distributia greutatii. Asa ca mai subtire cu mistoul ca e in degeaba.
Am vazut eu un Corvette si o Alfa care aveau ambreiajul intre motor si cardan. ![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
valioglu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Eu am vazut o alfa care avea ambreiajul intre cardan si cutie. Va dati seama ca arborele cardanic prindea si 4000 rpm si mergea si la relanti.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Marius |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
VALIOGLU, ai idee ce acela un transaxle si cu se maninca el? Daca nu ,afli si mai vorbim, da? De mistocarii va tineti, dar un pic de logica si bun simt nu a-ti folosi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
muku |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 05 ![]() |
loganu sta mai bine in curbe? totusi e mai inalt...mi se pare mai stabila solenza..
|
--------------------
dacia
1310
- B-92-ALT
|
|
Dragos |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(muku @ 13 Dec 2005, 13:02) loganu sta mai bine in curbe? Nu. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
george_slz |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Verifica si presiunea in pneuri, in spcial in alea din fata, sa ai un picut mai mult ca in rotile din spate si desigur sa fie aceiasi pe stanga/dreapta.
Loganul pare mai stabil dar asta in vise desigur.... |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Loganul este cu muult mai putin stabil in curbe pentru ca este mai inalt si are alta tinuta de drum . Sa nu mai vorbim de aerodinamica , ca e subiect tabu . Impresia care mi-a lasat-o Solenza este ca , daca mai ai vre-o doua persoane in spate sau o persona si ceva bagaje + rezervorul cat mai plin este foarte stabila si iti da o senzatie destul de buna de siguranta in curbe . Dar mare antentie acum la portiunile umede si/sau inghetate sau cele cu pietris sau frunze ca alunecati de nu va vedeti . In legatura cu directia , am doar eu impresia , sau cele cu servodirectie au raza de bracare mai mare ? Cand iau volan total in parcare am impresia ca masina tinde sa impinga si fata tot drept desi rotile sunt la maxim intr-o directie . Mai are cineva aceeasi impresie ???
This post has been edited by marius80_eugen: 15 Dec 2005, 11:35 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Anto |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 February 05 ![]() |
Nu am sesizat diferente stanga-dreapta in ce priveste stabilitatea. In plus, si eu sunt de parere ca Solenza e destul de stabila. Cel putin fata de vechea berlina, acum pot lua curbe obisnuite cu 100 la ora, iar pe cele stranse cu 80. Asfalt uscat, bineinteles.
|
--------------------
Dacia
Logan
2009 Preference
|
|
lar |
![]()
Post
#21
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 15 Dec 2005, 12:34) ..... In legatura cu directia , am doar eu impresia , sau cele cu servodirectie au raza de bracare mai mare ? Cand iau volan total in parcare am impresia ca masina tinde sa impinga si fata tot drept desi rotile sunt la maxim intr-o directie . Mai are cineva aceeasi impresie ??? Da man si eu cred ca este asa. Nu am condus SLZ fara servo, dar la DSN pe care recent am "maritat-o" raza de bracaj era mai mica decat la SLZ Scala. Pe treaba asta am spart spoilerul fata la intrarea intr-o curte, ce sa mai, a fost ca in filmele cu prosti ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Este mai stabila decat berlina in anumite situatii . Eu in dimineata asta am trait un mic incident ... pe piatra cubica umeda , m-am agitat putin si am facut trecerea dintr-a 2-a intr-a 3-a pe la 3.400 rpm si deodata volanul se misca foarte usor ... bine ca nu eram pe gheata ... abia dupa ce nu am mai accelerat , am simtit iarasi directia ... dar ma gandesc ca eram intr-o mica (,) curba , iar daca era cu un grad mai mare ... ma cam duceam ... Tot in weekendul asta am ajuns si prin provincie si am avut ceva greutate in masina ... concluzia : trage mai bine si e mult mai stabila cu cel putin o persoana in spate decat fara greutate . Am mers constant cu 120 km/h pe Buc-Pitesti . In Bucuresti prefer sa merg cu rezervorul plin si am avut impresia ca este o diferenta chiar si la gropi daca esti singur in masina cu rezervorul gol decat cu el plin . Eu sunt fericit ca am deja jenti de aliaj ... dar le-as fi pus si un mic distantier ( parca flansa se numeste ) . Apropos , daca vreti confort si stabilitate la ceva viteza , neaparat geometria trebuie facuta si rotile echilibrate . Inainte tragea putin dreapta , si dupa 110 aveam o vibratie care se simtea in caroserie . Geometria cam la doi ani , iar echilibrarea o data pe an ! Cam asta e sfatul meu .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:35 |