ATENTIE!CARUTELE UCIGASE NU IARTA!
![]() ![]() ![]() |
ATENTIE!CARUTELE UCIGASE NU IARTA!
pastrama |
![]()
Post
#31
|
||
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
||
--------------------
Tedei
-
-
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#32
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Voi nu intelegeti de fapt ca patrunjelul ala de la metro e acelasi patrunjel, muncit de taran, pe care voi platiti mai mult. Atata to, dar aveti pretentia ca nu sunteti mai civilizati. Va pacaliti singuri.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
pastrama |
![]()
Post
#33
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Nu, nu!!! Patrunjelul de la Metro e importat de la turci si e facut (crescut) in sere!!! Nu e cules de nea Ion de la Ciocarlia!!!
Cu gandirea asta...progresam la greu!!! Hai sa umplem tara de carute ca sa exportam si noi patrunjel! |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
diesel2002 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 9 February 04 From: Galati ![]() |
aici vinovati sunt politistii din sate care nu iau masuri asupra carutasilor si nu verifica daca aceste carute sunt echipate corespunzator cu catadioptri, felinar, lanterna, etc.
|
--------------------
Toyota Auris
1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007
...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 24 Dec 2005, 22:19) Si ce are munca taranului cu caruta? ![]() ![]() Steffyx, parca spuneai ca nu ai carnet. Sa iti doresc sa dai peste o caruta nesemnalizata la primul tau drum cu masina? Si sa vezi atunci cum vei gindi altfel... si sa vii sa ne spui cum te simti dupa aia... |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Cornel001 |
![]()
Post
#36
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
PT money si pastrama... voi in afara de "legumele" alea crescute in sera si cumparate de la supermarket, ati papat si unele echivalente crescute natural de tarani ? Asemenea si cu ouale, cele din ferme "organizate" vs alea de la gainile taranilor ? Si nu ati simtit nici o diferenta de gust ? Mai bine zis diferenta dintre non-gust si gust ?
Ma miram eu de ce , multi din cei plecati in strainatate, tanjeau dupa mancarea de acasa, de la tara. Acu inteleg ca cetatenii EU papa mancaruri mai mult sau mai putin artificiale, ca sa fie in pas cu civilizatia. |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
StefanT |
![]()
Post
#37
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Doreste-mi ce vrei tu, eu sper doar sa nu fii pocit.
EDIT: Legat de postul anterior... sa-i vezi pe italinei, rudele mele, omaeni stilati, scoliti, supermarket-anti... sa-i vezi cand au scapat in borș de fasole cu ceapa de la bunica de la tara, si sarmare cu chiperi si mamaliga cu malai de ala fain, si toate mancarurile noastre...nu le mai ardea de supermarket acasa... nu imi spuneti voi demacaruri de la turci si alte alea... cu voi scade media de viata... nu stiti ce e un ou de tara, de ala galben, un frcut nestropit, o leguma netratata, naturale de la mama lor, un vine de pe pamanturile vrancei, Podgoria Podu Turcului... Eu de mult nu mai pun gura pe ce vine de la turci. Dar fiecare cum a fost educat, si cum vrea sa traiasca... This post has been edited by Steffyx: 24 Dec 2005, 23:55 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
pastrama |
![]()
Post
#38
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Daaaaaaa?????? Si taranii cresc legumele alea savuroase in caruta pe drum???
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
StefanT |
![]()
Post
#39
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, dar e un mijloc de locomotie, pana pe tarlaua X. Iarna crezi sau nu crezi, au si ei nevoie de un lemn, doua sa se incalzeasca. NU le pot aduce in spate... Nutret la animale, bostani, porumb, sau tu ai impresia ca le cara in spate? Gandeste inainte de a posta, te rog frumos. Cei care judeca asa nu au muncit niciodata pamanatul, nu au fost la tara sa vedeti cum se munceste. Acolo chiar muncesc oamenii pt o bucatica de paine, mamaliga, ce o fi...
Spune-mi sincer, ai fost la tara vreodata? Ai stat macar 24 de ore? |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
pastrama |
![]()
Post
#40
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 25 Dec 2005, 00:02) Nu, dar e un mijloc de locomotie, pana pe tarlaua X. Iarna crezi sau nu crezi, au si ei nevoie de un lemn, doua sa se incalzeasca. NU le pot aduce in spate... Nutret la animale, bostani, porumb, sau tu ai impresia ca le cara in spate? Gandeste inainte de a posta, te rog frumos. Cei care judeca asa nu au muncit niciodata pamanatul, nu au fost la tara sa vedeti cum se munceste. Acolo chiar muncesc oamenii pt o bucatica de paine, mamaliga, ce o fi... Spune-mi sincer, ai fost la tara vreodata? Ai stat macar 24 de ore? Da tarlaua x de care zici tu e cumva pe drumuri nationale??? Si cum dracu cara aia nutretu noaptea??? Si io unul tin mai mult la viata mea decat la mamaliga taranului conducator de caruta. In ce tari ai mai vazut tu carute pe drumuri natioanale??? Si da, am stat la tara mai mult de 24 de ore...ca fapt divers, m-am plimbat si cu caruta...dar pe ulita nu pe sosea. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
si daca muncesc nu au timp sa puna si ei macar ceva reflectorizant in spatele carutei?
sau sa aiba si sa foloseasca o lanterna ? |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
StefanT |
![]()
Post
#42
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pastrama_stelistu @ 25 Dec 2005, 02:09) NU ![]() Dar in fine nu are rost sa deviem prea mult... eu am parerile mele voi pe ale voastre... |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
SOR |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
oricum bani sa isi ia masini nu au... asa ca vor circula in continuare! dar macar daca circula sa nu mai circule beti manga si sa imbrace carutele in folie reflectorizanta ca unii sunt chiar stupizi...
am patit asa cu o caruta... un dobitoc ca nu stiu cum sa ii zic a aprins lanterna pe care o avea(lucru bun) cand am ajuns la vreo 20 metri de el... ce l`am mai injurat si blestemat ca tot a trebuit sa evit... sau macar sa se dea o lege sa aiba si ei un bec cu un dinam amarat pe roata... |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
pastrama |
![]()
Post
#44
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Si pun pariu ca bunicii tai nu au nimic reflectorizant pe caruta...Si daca Doamne fereste intr-o noapte caruta lor o sa fie spulberata de o masina ce o sa mai zici??? Ca e bun patrunjelu?
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
StefanT |
![]()
Post
#45
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Bunicii mei nu mai au caruta ca is f batrani... cand au nevoie platesc pe altii...Si oricum nu au mers niciodata pe DN cu caruta... de la Podu Turcului Nu prea ai ce cauta pe DN 85, BC-Buc
(sau 86 era? ) Si gata, te-am rugat sa nu continuam discutia. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
pastrama |
![]()
Post
#46
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Gata, gata. Topic closed.
![]() This post has been edited by pastrama_stelistu: 25 Dec 2005, 00:31 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
SOR |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
da patrunjelu cat e patrunjelu???
![]() sorry n`am putut sa ma abtin ![]() This post has been edited by SOR: 25 Dec 2005, 00:35 |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
pastrama |
![]()
Post
#48
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Ala din import e mai scump ca e transportat cu masina...ala autohton e moca ca merge cu calu
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
QUOTE(MoneyTalks @ 24 Dec 2005, 23:11) Kunzite >> Daca taceai... vorba aia. Era vorba sa NU circule carute pe strada, nu sa omori TU taranii prin biciuire si ardere pe rug... Doar atit ai putut intelege din ce am scris? Sa iti spun acum, in prag de sarbatori, ca iti doresc tie si tuturor celor de acord cu circulatia carutelor sa dai cu masina peste o caruta nesemnalizata? Si sa imi spui dupa aia cum te simti. ![]() Multumesc de urare, multa sanatate si fericire si tie. Btw: era sa dau peste un idiot d-ala (de altfel am mai spus asta dar cine sta sa citeasca?) Daca ai fi spus "toate carutele sa fie semnalizate si sa nu circule pe DN daca exista alte rute", ar fi fost o chestie. Dar sa sustii interzicerea (cu pedepse absurde, ce naiba, juma' de miliard? posesia unui cal = 200 mil? Puscarie in conditii ca-n evul mediu, mai rau ca un criminal/violator in serie? helooo!!! a inceput petrecerea de Craciun prea devreme?) carutelor, indiferent ca asta inseamna ca multi tarani vor muri de foame, doar pentru ca tu vrei sa "traiesti in secolul 21"... need I say more? Habarneala (caci doar din asta se pot naste idei geniale precum cea cu dacia break) nu-i o scuza, intai informeaza-te/informati-va daca taranii chiar s-ar putea descurca fara caruta inainte de a propune astfel de idei radicale. Btw, bunicii mei au trait intr-un sat impartit in doua de-un drum national. Aveau catadioptrii regulamentari pe caruta, noaptea felinarul de rigoare si nu le facea deloc placere mersul pe DN. Doar ca n-aveau de ales. SOR, legea aia exista de cand lumea si pamantul. O caruta trebuie sa aiba catadioptri (ochi de pisica) in fata (alb) si-n spate (rosu). Noaptea trebuie sa se agate un felinar/o lumina, parca la mijlocul carutei pe partea stanga. Conducatorul respectivului mijloc de transport trebuie sa se asigure ca si un sofer, si sa semnalizeze orice schimbare a directiei de mers. Ignorance is bliss... in loc sa ne intrebam cum ii facem pe 'recalcitranti' sa respecte regulile ne gandim ce bine-ar fi sa exterminam taranii. Ca n-au voie sa traiasca secolul asta ![]() |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Regulament de aplicare al HG-ului 195/2002) Art. 19. - (1) Vehiculul cu tracțiune animală trebuie să fie dotat în față cu doi catadioptri de culoare albă, iar în spate cu doi catadioptri de culoare roșie, omologați, montați cât mai aproape de marginile exterioare ale vehiculului. (2) Atunci când plouă torențial, ninge abundent sau este ceață densă, ori în alte condiții meteorologice care reduc vizibilitatea, precum și pe timpul nopții vehiculul cu tracțiune animală trebuie să fie dotat în plus, în partea laterală stângă cu o lumină de culoare albă sau galbenă. (3) Mijloacele de semnalizare prevăzute la alin. (1) și (2) trebuie menținute curate și intacte, iar vizibilitatea lor să nu fie obturată de elementele constructive ale vehiculului sau de încărcătura transportată. (4) Conducătorul vehiculului cu tracțiune animală trebuie să aplice pe harnașamentul animalului trăgător materiale reflectorizante pentru ca acesta să fie observat cu ușurință de către ceilalți participanți la trafic. Art. 20. - Vehiculul tras sau împins cu mâna trebuie să fie prevăzut, în față și în spate, cu un dispozitiv reflectorizant omologat, de culoare albă, respectiv roșie. Art. 21. - (1) Controlul stării tehnice a vehiculelor se efectuează de către poliție, împreună cu specialiști din instituțiile abilitate de legislația în vigoare. (2) Modul de organizare și efectuare a controlului se stabilește prin ordin comun al ministrului de interne și al ministrului lucrărilor publice, transporturilor și locuinței. Art. 176. - (1) Orice vehicul care staționează pe timp de noapte pe partea carosabilă a unui drum public, acolo unde staționarea este permisă, trebuie să fie semnalizat cu lanterne de poziție, dacă locul de staționare nu este iluminat. Art. 196. - Animalele de povară, de tracțiune ori de călărie, precum și alte animale izolate sau în turmă trebuie să aibă un însoțitor în vârstă de cel puțin 14 ani împliniți, care să nu aibă afecțiuni de natură să îi diminueze capacitățile psihomotorii. Art. 197. - (1) Animalele de povară, de tracțiune ori de călărie, precum și animalele în turmă nu pot fi conduse pe autostrăzi, pe drumurile naționale, în municipii și orașe, precum și pe drumurile la începutul cărora există indicatoare care le interzic accesul, cu excepția animalelor de călărie aparținând poliției și jandarmeriei. (2) În cazurile prevăzute la alin. (1), administratorul drumului public este obligat să amenajeze drumuri laterale destinate circulației acestora, potrivit competențelor stabilite prin lege. (3) Dacă turmele sau grupurile mai mici de animale nu pot fi conduse decât pe trasee în care se includ și drumuri modernizate, acestea trebuie transportate în vehicule special amenajate. (4) Animalele pot fi conduse și pe drumurile publice, altele decât cele prevăzute la alin. (1) și (3), dacă în sensul de mers nu există o altă cale care poate fi folosită. (5) Atunci când sunt conduse pe drumul public, animalele și însoțitorii acestora trebuie să circule pe acostamentul din partea stângă a drumului, în sensul de mers, iar când acesta nu există, cât mai aproape de marginea din stânga a părții carosabile. Art. 198. - Persoana prevăzută la art. 196 este obligată: a) să ia măsurile necesare ca, pe timpul deplasării pe drum, animalele să nu împiedice circulația celorlalți participanți la trafic; b) să fracționeze turma în grupuri compacte și de dimensiuni reduse, lăsând între ele intervale suficient de mari pentru a permite depășirea lor de către ceilalți participanți la trafic; c) să nu lase nesupravegheate animalele; d) să asigure traversarea drumurilor naționale numai prin locurile special amenajate; e) să poarte, pe timpul nopții sau în orice alte situații când vizibilitatea este redusă, un dispozitiv cu lumină vizibilă din ambele direcții; f) să nu organizeze și să nu participe la întreceri cu animale, pe drumurile publice. Art. 199. - Pentru a circula pe drumurile publice, vehiculul cu tracțiune animală trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 19, să fie înregistrat și să aibă un conducător în vârstă de cel puțin 16 ani împliniți, care să nu aibă afecțiuni de natură să îi diminueze capacitățile psihomotorii. Art. 200. - (1) Vehiculul cu tracțiune animală nu poate fi condus pe autostrăzi, drumuri naționale, în municipii, precum și pe drumurile la începutul cărora există indicatoare care îi interzic accesul. (2) În cazurile prevăzute la alin. (1), administratorul drumului public este obligat să amenajeze drumuri laterale destinate circulației vehiculelor cu tracțiune animală, potrivit competențelor stabilite prin lege. Art. 201. - Conducătorul vehiculului cu tracțiune animală este obligat: a) să cunoască și să respecte semnificația semnalelor, indicatoarelor și marcajelor rutiere; b) să conducă animalele astfel încât acestea să nu constituie un pericol pentru el și ceilalți participanți la trafic; c) să oprească sau să staționeze numai pe acostament, iar în lipsa acestuia, în afara părții carosabile. Pe timpul opririi sau staționării, animalele trebuie să fie legate astfel încât acestea să nu poată intra pe partea carosabilă. Art. 202. - (1) Se interzice conducătorului vehiculului cu tracțiune animală: a) să circule fără să aibă asupra lui actul de identitate, certificatul de înregistrare, iar pe vehicul aplicată plăcuța cu numărul de înregistrare; b) să conducă în timp ce se găsește sub influența băuturilor alcoolice; c) să schimbe direcția de mers fără a semnaliza cu brațul și a se asigura că din față sau din spate nu circulă vehicule cărora le poate pune în pericol siguranța deplasării; d) să circule pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusă, fără ca vehiculul să aibă în față un dispozitiv cu lumină albă sau galbenă și în spate un dispozitiv cu lumină roșie, amplasate pe partea laterală stângă, ori un dispozitiv cu lumină vizibilă din ambele direcții; e) să părăsească vehiculul sau animalele ori să doarmă în timpul mersului; f) să transporte obiecte care depășesc în lungime, lățime sau înălțime vehiculul, dacă încărcătura nu este semnalizată ziua cu un steguleț de culoare roșie, iar noaptea sau în condiții de vizibilitate redusă cu un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, montat în partea din spate a încărcăturii; g) să circule cu animale ce însoțesc vehiculul, dacă acestea nu sunt legate la partea din spate a vehiculului sau cât mai aproape de partea dreaptă a acestuia; h) să intre cu vehiculul murdar de noroi pe drumurile modernizate sau pietruite; i) să transporte în vehicule persoane aflate în picioare; j) să abandoneze vehiculul pe drumurile publice. (2) Conducătorul de trăsură care efectuează transport public de persoane este obligat să circule în condițiile stabilite în licență de autoritatea competentă. Art. 226. - Constituie contravenție și se sancționează după cum urmează: a) nerespectarea prevederilor art. 20, art. 22 alin. (2) și (3), art. 44 alin. (1) și (2), art. 50 alin. (1) și alin. (2) lit. b) și g), art. 68, art. 92, art. 102 alin. (3), art. 113 alin. (2), art. 126 alin. (1) și (2), art. 127 alin. (3), art. 133, art. 142 alin. (1) și (2), art. 144, art. 146, art. 147, art. 153 alin. (1), (2) și (4)-(6), art. 160, art. 161, art. 171 alin. (1) și (2), art. 178, art. 180 pct. 1-5, 12, 15, 16 și 18, art. 181 pct. 5, 12 și 14, art. 184, art. 185, art. 197 alin. (3) și (4), art. 198, art. 204, art. 205, art. 207-209 și art. 212, cu avertisment sau cu amendă de la 500.000 lei la 700.000 lei; b) nerespectarea prevederilor art. 17-19, art. 42, art. 50 alin. (2) lit. e), art. 51 alin. (2), art. 65 alin. (2), art. 66 alin. (2), art. 82 alin. (2), art. 84 alin. (1), art. 87 alin. (2), art. 106 alin. (2)-(4), art. 117 alin. (1) lit. c) și d), art. 125, art. 127 alin. (2), art. 130-132, art. 134, art 135 alin. (2) teza a 2-a și alin. (3), art. 136, art. 137 alin. (1)-(3), art. 138-140, art. 143 alin. (1) și (3), art. 145, art. 154 alin. (1), art. 157, art. 158, art. 163, art. 164, art. 165, art. 173, art. 176 alin. (1), art. 179, art. 180 pct. 8, 10, 11 și 14, art. 181 pct. 2, 3, 7, 8, 9, 13, 17 și 19, art. 188, art. 189, art. 190 alin. (1) lit. b)-d) și alin. (2)-(4), art. 191 alin. (2), art. 192, art. 194 alin. (1), (2) și (4), art. 195, art. 197 alin. (5), art. 200-202, art. 211 și art. 215, cu avertisment sau cu amendă de la 600.000 lei la 800.000 lei; c) nerespectarea prevederilor art. 65 alin. (1), art. 67 alin. (2), art. 82 alin. (3), art. 87 alin. (1), art. 88, art. 117 alin. (2), art. 127 alin. (1), art. 128, art. 135 alin. (4), art. 137 alin. (4), art. 162, art. 174, art. 177 alin. (1), art. 180 pct. 6, 9, 13 și 17, art. 181 pct. 4, 6, 10, 11, 15, 16 și 18, art. 183, art. 187, art. 197 alin. (1), art. 210, art. 213, art. 214 și art. 216, cu amendă de la 700.000 lei la 1.000.000 lei; [...] Art. 228. - (1) Neîndeplinirea de către administratorii drumurilor publice ori de către executanții de lucrări pe acestea și, după caz, de către administratorii căilor ferate a obligațiilor ce le revin potrivit dispozițiilor art. 5, art. 30 alin. (3), (4) și (5), art. 33 alin. (1) și (2), art. 48 alin. (2), art. 51 și art. 65 alin. (2) din ordonanța de urgență și ale art. 2, art. 3 alin. (2), (3) și (4), art. 4, art. 5, art. 6, art. 41 alin. (3), art. 97 alin. (1) și (4), art. 100 alin. (2), art. 108-110, art. 111 alin. (1), art. 113 alin. (1), art. 115, art. 155 alin. (2), art. 159, art. 172 alin. (1) și art. 197 alin. (2) din prezentul regulament constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000.000 lei la 20.000.000 lei. In plus, dupa ce-i amendeaza, mai pot face uz de de articolul ala din HG care zice ca daca vehicolul reprezinta un pericol pentru siguranta circulatiei poate fi imobilizat: QUOTE Art. 252. - Imobilizarea unui vehicul constă în scoaterea acestuia în afara părții carosabile, pe acostament sau cât mai aproape de marginea drumului, ca urmare a săvârșirii de către conducătorul acestuia a unei fapte prevăzute la art. 104 alin. (1) din ordonanța de urgență și punerea acestuia în imposibilitate de mișcare de către persoanele autorizate, conform normelor legale, prin folosirea unor dispozitive tehnice sau alte mijloace de reținere. Art. 253. - (1) Imobilizarea vehiculelor se dispune prin proces-verbal de către polițist. (2) Imobilizarea nu se dispune atunci când vehiculul poate fi repus în circulație de către un alt conducător calificat indicat de persoana vinovată sau de către proprietar, precum și atunci când cauzele care impuneau luarea acestei măsuri au fost înlăturate pe loc. (3) Efectele imobilizării încetează în momentul în care au fost înlăturate motivele care au dus la luarea acestei măsuri și se dispune de către agentul constatator sau șeful acestuia. |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#51
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai concluzia e mereu aceeasi: In Romania sunt (cele mai multe, nu toate, adevarat) legi frumoase, pacat ca nu sunt aplicate (ca sa parafrazez o expresie, aia cu tara frumoasa si locuitu')
|
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#52
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 25 Dec 2005, 00:05) Newsflash! Si eu vreau sa traiesc. Nu sa mor ucis de un inconstient beat care merge cu caruta nesemnalizata pe DN! Am avut o cunostiinta care a murit in felul asta. Mergea cu masina noaptea, si i-a trecut prin cap un par de la o caruta. La propriu. Sint foarte revoltat ca nu se iau niste masuri in privinta carutelor. Faptul ca taranii fac agricultura, sau faptul ca circula de mii de ani cu carutele NU sint justificari pentru ca acestia sa puna in pericol de moarte majoritatea celor care circula pe drumurile publice! Nu ma incalzeste cu nimic patrunjelul daca producatorul patrunjelului intra noaptea beat cu caruta fara faruri pe DN si omoara un om care circula regulamentar si fara nici o vina, cum s-a intimplat cu cunostiinta mea! Nu va inteleg deloc pe astia care puneti semnul de egalitate intre patrunjel si viata unui om. Carutasii ar trebui sa aiba, ca toata lumea care are acces la sosele (construite si intretinute din accizele pe benzina platite de automobilisti nu de carutasi), niste obligatii, cum ar fi: - Sa dea un examen inainte de a li se permite sa conduca caruta. Eventual un examen mai usor, o categorie aparte pentru carute, etc. Sa existe garantia ca macar ala stie ce e aia prioritate, contrasens, depasire, ca au obligatia sa aiba faruri la caruta noaptea, etc. - Daca cineva conduce caruta fara permis (categoria pentru caruta) sau beat, sau face accident cu caruta, consecintele sa fie aceleasi ca si la automobilisti. - Sa aiba obligatia ca noaptea sa aiba faruri pe caruta (nu ma intereseaza solutia tehnica, se poate monta un dinam) iar daca sint prinsi noaptea pe sosea fara faruri sau cu farurile stinse, amenda mare si luarea permisului sau confiscarea si casarea carutei. - Carutele sa aiba si ele un ITP mai simplu si mai ieftin, la care sa le verifice macar daca au faruri. Daca o caruta e prinsa cu ITP expirat, sa se dea o amenda iar in caz ca nu are faruri sau farurile nu functioneaza, sa se confiste caruta. Referitor la chestiunea off-topic despre agricultura si gustul legumelor: legumele se pot creste in principal prin trei metode: 1. Ecologic. Le cresti pe un lot de pamint analizat chimic si garantat astfel ca este ok, si fara ingrasaminte. 2. Clasic. Pe pamint, dar cu ingrasaminte.. mai multe sau mai putine. Asta este metoda folosita de tarani. 3. Productiv. Cresti legumele pe un strat de vata minerala si praf de cocos. Folosesti soiuri de legume care dau productivitate mare. Pui ingrasaminte si analizezi periodic compozitia. Pe baza rezultatelor analizelor chimice periodice computerul iti spune ce ingrasaminte sa pui, tot periodic, ca sa obtii productia maxima. Dupa fiecare recoltare vata minerala se arunca si se pune alta, se ia totul de la inceput. Metoda 3 este de vreo 3-4 ori mai productiva decit metoda 1. Legumele obtinute sint foarte ieftine. Legumele obtinute prin metoda 1 sint mult mai scumpe (deoarece productivitatea este mult mai scazuta), dar sint mai sanatoase (pentru ca nu au ingrasaminte) si sint mult mai gustoase (pentru ca scopul nu este productivitate maxima cu orice pret). Legumele obtinute prin metoda 3 sint in general mai fade si mai putin gustoase. In privinta productiei de la taranii romani - in unele cazuri lucrurile nu stau prea bine. Unii tarani, pentru legumele pe care le vind la piata, baga ingrasaminte la greu. Ce este mai grav este ca uneori baga mai mult decit este indicat - dintr-un anumit ingrasamint trebuie pusa o anumita cantitate, iar ei pun de 10 ori mai mult. Am auzit de mai multe cazuri in care taranii au bagat atit de mult ingrasamint incit legumele erau toxice. Personal as prefera sa se faca productie ecologica controlata (analize ale pamintului, certificari, analize ale produsului final care sa demonstreze ca nu s-au pus ingrasaminte, etc) decit sa maninc legume produse dupa metoda 2, in care nu stiu ce si cit a pus taranul la planta. Bineinteles ca productia asta ecologica tot taranii ar trebui sa o faca, ar fi aberant sa fie lasata o intreaga patura sociala fara obiectul muncii. Ce am vrut sa spun este ca in privinta legumelor pe care le mincam de la tarani lucrurile nu sint atit de roze. Taranu' care omoara oameni cu caruta nu e singurul detinator al unui mod bun de a face agricultura - din contra, se poate face mult mai bine decit o fac ei (productie ecologica in conditii controlate, ca sa stim ce mincam). This post has been edited by Vlad Georgescu: 25 Dec 2005, 03:43 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
anamana |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 2 September 05 ![]() |
Ar trebui interzise carutele in mod indirect, cum spunea cineva pe-aici: prin niste taxe aberante, pe care normal ca nu le-ar suporta nici un căruțaș.
Aaaaa, ca n-are badea Ion cu ce circula aiurea ? <--- cu caruta goala, consider ca 'aiurea'. N-are cu ce merge acasa (mort de beat) de la birt ? N-are cu ce-si duce acasa lemnele (eventual furate) ? MI SE RUPE. E major, are buletin ... asa ca nu stiu, sa se descurce. Eu nu inteleg, ce-i cu grija asta exagerata pentru tarani. Fara carute, si gata. Sincer, nu pot sa cred ca agricultura ar avea de suferit, din moment ce contributia carutelor e atat de indirecta la "procesul de crestere a patrunjelului". |
--------------------
xx
ABC Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
|
|
stefanflorin77 |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 1 June 04 From: Bucuresti ![]() |
money,circul si eu des prin austria(printre altele)si adevarat ca daca ai drum drept poti merge si cu ochii inchisi,fara sa-ti fie teama ca-ti apare ceva in fata,dar noi suntem mult mai saraci si pana la disparitia carutelor am lansat ideea asta ca poate cineva care face legi va face una care sa-i oblige macar pe carutasi sa-si semnalizeze carutele,sa nu circule noaptea sau pe ceata,sa nu conduca bauti,asa poate vor putea fi prevenite multe accidente.nu e ceva greu,nu e ceva absurd sau imposibil de facut,trebuie doar sa existe legi,amenzi sau dosare penale si pentru ei cum exista si pentru soferi!
CRACIUN FERICIT TUTUROR,SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU MAI BUN PENTRU TOATA LUMEA! |
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B.. SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 12:39 |