Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
wolfin |
![]()
Post
#2041
|
||
![]() Haha Group: Members Posts: 8.806 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#2042
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
E de motorina filtrul ca doar despre ala se vorbea...
E scos din carcasa pozata This post has been edited by psychoo: 1 Oct 2020, 23:38 Attached thumbnail(s) Screenshot_20201002_003749_Gallery.jpg ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 859 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#2043
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci... va bat!
Avem de la 120k @Tatabobu la anual. Atunci mai sta, nu e prioritate. La ulei cred ca m-am decis, o sa incerc OE-ul 0w30. Ar mai fi fost Total Ineo LL 0w30, care suna interesant, dar nu e inca disponibil pe la noi. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#2044
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.520 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
vw nu se arunca la schimbatul filtrului de motorina asa repede.
LA benzina era 60000 sigur. LA 1,6 tdi am vazut 60000 sau 90000, variante de anul de fabricatie. Cred ca un filtru de motorina la 2-3 schimburi de ulei e mai mult decat cinstit si linistitor |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
YRX |
![]()
Post
#2045
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Vreme frumoasa, luni ziua invatatorului, deci weekend la mare.
La Vadu a inceput constructia conductei de gaz de la platforme la viitoarea uzina. Au adus o nava speciala. 20201003_153122_resized.jpg ( Size: 255.08k ) Number of downloads: 785 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#2046
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.338 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
GIC |
![]()
Post
#2047
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2020, 11:08) Eu nu cred sa se schimbe la nr de ani, ca nu e branza se imputa. Dar 15 sau 20 000 mi se pare rezonabil, trece destula motorina prin el. Hai 25 daca zici ca e asa incapator si nu merge motoru prost vreodata. Altfel poti sa-l tii pana ajungi la lpsa de putere (insert gluma aici) sau bec aprins de la debit insuficient La termen nu are rost. Asa cum spune si Einstein, nu se strica filtrul in timp. Pt. km poate ar merita echivalat cu un motor identic de pe alta masina (stiu ca cel putin unele variante de VW Transporter au motoare identice). Stiind consumul de motorita (Transporterul lua cam 10L/100km pe autostrada) se ajusteaza in plus sau minus. |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
psychoo |
![]()
Post
#2048
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(psychoo @ 1 Oct 2020, 18:52) O data am zis sa il las si eu 2 ani, rezultatul e in poza (nou si vechi). Undeva la 40-45k km Pana atunci si de atunci in fiecare an l.am schimbat. Nu am avut erori, nu simteam ca merge diferit, dar negreala aia e extrem de multa fata de cum arata la schimbul de 1 an Din pacate nu am poza comparativ dar voi face la urmatorul schimb Am gasit poza cu filtrul schimbat la 1 an vs cel schimbat la 2 ani Attached thumbnail(s) Screenshot_20201008_230447_WhatsApp.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 623 Screenshot_20201001_183446_Gallery.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 608 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2049
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
mai relevant mi s epare ca sunt 20 000 km pe an, nu timpul. Sau poate mai merita o doza de aditiv de curatat din cand in cand in rezervor
This post has been edited by einstein1984: 9 Oct 2020, 07:39 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#2050
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Negreala aia paremi-se ca vine de la retur in filtru, nu din rezervor. Am mai bagat si eu cate un diesel purge, de vreo 2 ori.
Am prins o discutie pe un forum de tdi-sti unde dezbateau problema filtrului si ajunsesera la concluzia ca datorita biodiesel-ului se colmateaza mai repede si deci, trebuie schimbat mai repede. Nu mi-as fi batut capul daca aveam din ala de 30 de lei doar hartia, dar asta al meu e cam scump. Oricum, mi s-a pus pata pe el si am comandat un Mahle, o sa-l schimb acum cu uleiul. Are vreo 20 si ceva de mii. Daca am timp il disec, sa vad si eu ce aduna. Catch canul isi face in continuare datoria, am schimbat recipientul si a inceput sa adune iar, am vazut uleiul pe fundul vasului. Sa vad cum sta la adunatul de apa in sezonul rece. This post has been edited by YRX: 9 Oct 2020, 08:51 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2051
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In sfarsit, ai trecut si tu la urmatorul nivel.
This post has been edited by IRONICK: 9 Oct 2020, 09:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2052
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
fordu are injectie delphi, din aia cu pilitura?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#2053
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
La motoarele HDI in planurile de revizii scrie ca se inlocuiesc filtrele de motorina la 60.000 km sau 4 ani.
Am facut eu operatiunea de disectie a unuia dupa vreo 50.000 km si in afara de faptul ca era negru, nu existau nici un fel de particule vizibile. Innegrirea lui cred ca este normala. La 200.000 de km am desfacut rezervorul doar de curiozitate, nu se umblase niciodata la el. Atat pe fundul rezervorului, cat si in vasul acela tampon din interiorul ansamblului cu litrometrul sau pe sita nu existau nici un fel de impuritati. Masina nu scoate gram de fum si a trecut toate ITP-urile pe bune, inclusiv una facuta cu RAR-ul de fata. Filtrele pentru masinile mele sunt tot capsulate, cu preincalzitor si senzor de apa, precum si un surub de purjat la baza. Toate filtrele folosite pe masini sunt numai Knecht/Mahle, in cel mai rau caz Mann pentru cel de motorina. Cu Mann sunt patit la filtrele de aer si habitaclu, nu erau la cote, acestea fiind mai mici. De cativa ani, eu folosesc numai EctoSuper Diesel de la Lukoil, dupa ce m-am fript cu OMV si Rompetrol. Cu motorina de OMV m-am trezit ca scoate fum negru pe serpentinele spre Brasov. In reprezentanta, la proba de drum facuta cu Lexia pe masina, mi-a zis ca sunt corectiile mari si mi-a dat un aditiv de la ei si sa revin dupa un plin. Dupa ce am schimbat motorina, nu am mai avut nici un fel de probleme. Scuze pentru postarea cam lunga. This post has been edited by cristio_79: 9 Oct 2020, 09:30 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#2054
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 9 Oct 2020, 10:20) Este delphi, fara pilitura pana acum in ~300.000. Din ce am citit ar fi destul de fiabile (vorbesc de 2.0 versiunea euro5 care s-a pus si pe mondeo mk4, nu altele). Nu bag solutii de curatat in rezervor, ca au bagat altii si nu vreau sa simt pe pielea mea experienta lor. Daca voi curata vreodata rezervorul si traseul va fi fara pompa de inalta si injectoare, alea se desfac si se curata separat. Cat timp nu se vede pilitura sau alte mizerii in borcan eu nu ma ating de ea |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#2055
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ironickule, ce nivel? Scrie bre si tu cu subiect si predicat.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2056
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Nivelul Mahle
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2057
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Uite cine stie!
Mai lasa in pace Boschuu... This post has been edited by IRONICK: 9 Oct 2020, 10:11 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#2058
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am mai folosit ma, Mahle. L-am luat pe cel de motorina acu' ca OE-ul e Knecht.
De fapt, le-am luat pe toate Mahle, ca-s made in Romania si sunt nationalist... ![]() O sa-ti fac placerea si o sa iau si LAO la habitaclu, daca nu-i mai scump decat Mannu. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2059
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Ce-am luat eu Mahle acu o luna pt cazanul germanic erau Made in Austria.
Pe mine LAO nu m-a dat pe spate, aprecierea mea subiectiva este ca intra mai mult praf decat la Mann in cond in care e dublu la pret. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
YRX |
![]()
Post
#2060
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca-i dublu la pret...
Sa vina comanda si vad unde sunt made. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2061
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pentru hiunday nu fac LAO, am luat doar carbune activ dar e f ok
Hyundai - asa se scrie, uita-te pe portbagaj. This post has been edited by YRX: 9 Oct 2020, 11:56 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#2062
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si au venit. Comanda la Autoeco de data asta, ca au preturi mai mici decat Autokarma.
Uleiul: 20201009_144240_resized.jpg ( Size: 174.58k ) Number of downloads: 506 20201009_144251_resized.jpg ( Size: 186.65k ) Number of downloads: 158 E made in Germany, peste tot pe net este cel "Made in France". E cam ciudat marcajul cu cerneala, dar si la cel francez e tot asa. Nu stiu ce naibii au facut etichetele alea si mai simple decat la versiunile anterioare. Se mai plang de contrafacere... 20201009_143507_resized.jpg ( Size: 188.64k ) Number of downloads: 155 Filtrele sunt cel de ulei Austria, motorina Germany si cel de aer Romania. 20201009_143634_resized.jpg ( Size: 192.19k ) Number of downloads: 148 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2063
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Tot de la ei am luat si eu.
Ce ironie, ulei VW mai ieftin decat Shell ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
YRX |
![]()
Post
#2064
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Depinde, am vazut si la 250 de lei bidonul de 5l. Acum, il face Shell, dar nu stiu cat e el de AV-L. Din pacate n-am gasit specificatiile OE-ului, sa-l pot compara cu Shell. Poate pentru VW l-au indoit cu motorina....
![]() Daca AV-L era pe acolo la pret il luam in detrimentul OE-ului. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#2065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si a fost si weekend-ul de revizie la Touareg.
Schimb ulei si filtre, stergatoare, reglaj frana de mana si curatenie la scurgeri, in praguri si prin pasaje. Uleiul. Acest 0w30 OE este intr-adevar mult mai fluid la rece. Curgea din bidon la fel ca uleiul cald din motor. Pentru prima data, de cand schimb uleiul la asta, la clatire a inceput sa iasa ulei curat. Daca pana acum cand turnam ulei curat prin carcasa filtrului iesea negru din baie, acum dupa 0,5 l a inceput sa iasa curat. Deci am reusit sa scot definitiv smoala de la Long Life din motor. Primele impresii sunt pozitive, porneste grozav si merge motorul foarte frumos la rece. Pe dumul de intoarcere n-a mai trecut temperatura ulei de 90 de grade (a fost si mai racoare, dar oricum se vede diferenta). Deocamdata ma declar multumit, este un ulei superior lui 5w30. Stergatoare. Am luat un set Bosch care are prinderea pe brate corecta fata de Valeo. Reglare frana de mana. Aici am avut o mica surpriza. Ma uit eu pe manual, pe Youtube si vad ca e treaba simpla. Se da jos un buson de pe discul de frana, se baga o surubelnita cu care dai de o piulita ca sa reglezi garda la saboti. Treaba de juma' de ora cu tot cu bere. E, eu nu am pe discuri busonul respectiv. M-am uitat prin gaura de prezon si am vazut piulita, dar nu am pozitie sa dau de ea. Am desfacut surubul de prindere al discului, nici pe acolo nu merge. Deci va trebui sa o fac "the hard way" si sa dau discuri jos. Impreuna cu etrieri, placute etc. Fir-ar sa fie! 20201018_154235_resized.jpg ( Size: 323.3k ) Number of downloads: 149 Curatire scurgeri. Cel putin o data pe an curat scurgerile de la "fish tank", adica compartimentul stergatoarelor. Am bagat si anul asta, nu era cine stie ce mizerie, dar e important ca poate strange 3 galeti de apa. De data asta zic sa vad ce se ascunde in praguri. Cei care au trapa se plang de acumularea de apa in praguri, exista 2 tuburi care scurg trapa in praguri. Exista niste busoane de-a lungul pragului care se pot da jos si scurge apa. Primul buson dinspre roata fata este mai diferit, are o "tztza" prin care se scurge apa, restul sunt dopuri. Le desfac si pe partea stanga erau uscate, pe partea dreapta un pic umede. Remarc ca dopurile de scurgere sunt diferite stanga dreapta. Ma uit la coduri si sunt identice. Ma, ce mama naibii? Il studiez pe cel din stanga si e format din 3 piese, celalalt e gol. 20201018_141145_resized.jpg ( Size: 280.96k ) Number of downloads: 118 Stau eu sa ma gandesc si sa incerc sa inteleg cum functioneaza. Are un fel de supapa, ce permite trecerea din prag afara, dar invers se blocheaza. Ma tot sucesc si ma gandesc de ce ala din dreapta nu o are, bag degetul prin gaura si pipai sa vad daca nu gasesc piesele lipsa. Cu chiu cu vai le scot din prag si asamblez la loc dopul. 20201018_141804_resized.jpg ( Size: 257.48k ) Number of downloads: 109 Ma joc cu el sa vad cum merge, suflu in ambele sensuri. Intr-adevar se blocheaza invers. Pare ca e si aerodinamic, in dreptul scurgerii se creaza depresiune la mers ceea ce tine supapa deschisa. Mi se pare cam ciudat ca are niste gauri foarte mici, apa distilata sa curga prin el si tot e molecula mare, parca-i injector. Ma rog, german engineering, au reusit sa complice un rahat de dop. Dar umezeala este in partea cu dopul dezmembrat, deci dracia functioneaza. 20201018_142652_resized.jpg ( Size: 337.71k ) Number of downloads: 86 Filtrul de motorina. Dupa cum am mai discutat mai sus, eram in dilema daca sa schimb filtrul de motorina au ba. Avea 20k km, pus de mine, OE. Pana la urma am luat un Mahle, cu gandul sa-l schimb totusi. Ce inseamna experienta, mi-a luat 5 minute, data trecuta m-am mosmondit o gramada. Curios din fire am trecut la dezmembrat cel vechi, sa vad si eu cat de negru este. 20201018_183944_resized.jpg ( Size: 301.27k ) Number of downloads: 90 20201018_184025_resized.jpg ( Size: 268.17k ) Number of downloads: 84 20201018_184030_resized.jpg ( Size: 274.76k ) Number of downloads: 82 Motorina din el era curata, fara apa sau mizerii. El era deosebit de negru. Diferenta s-a vazut la consum la intoarcere. Combinatia de ulei si filtre curate a dus la un 7,4 medie si un 0,9 l/h stabil cu luminile in functiune (1,0 l/h inainte). Nu e mare diferenta, dar este. Parca se si misca mai bine la acceleratie. Asa ca si acest filtru trebuie schimbat mai des de 120k km cat zice VAG. Va urma cam la 20k. This post has been edited by YRX: 19 Oct 2020, 07:50 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#2066
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.389 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2067
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
La mine parca zice sa schimb filtrul de motorina la 90k km si tot mi se pare enorm.
Il schimb la fiecare revizie de 10k km si umplu paharul cu un aditiv de la liqui moly pentru curatarea injectoarelor. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
YRX |
![]()
Post
#2068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da ma, da la voi la 2.0, e usor de vazut filtrul negru si e si ieftinache. Dar vezi cu aditivul ala totusi, are alta temperatura de ardere fata de motorina, sa nu faci vreo nefacuta.
La cartusul asta nu vezi nimic si data trecuta nu m-a dus mintea sa-l tai, daca-mi aduc bine aminte am scurs motorina din el si la sfarsit a iesit si jeg, un fel de depunere nisipoasa neagra. Avea 40k, deci dublu fata de asta de acum. This post has been edited by YRX: 19 Oct 2020, 13:02 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#2069
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Aditivul respectiv zice ca se poate adauga in rezervorul de motorina sau direct in filtru la revizie.
Exista si varianta unui flacon mai mare din care sa traga motorul aditivul si returul sa-l pui intr-un alt recipient. Avea mecanicul meu o sticla cu ce a iesit pe retur si ai fi surprins ce era in ea ![]() Tot pentru revizie am bagat si un engine flush, dar nu varianta cu 10-15 minute la relanti ci o varianta care se baga in motor cu 100-200 km inainte de revizie. M-am documentat destul de mult pe tema lor, ca nu eram dispus sa fac experiente pe pielea mea ![]() This post has been edited by andreig1982: 19 Oct 2020, 14:28 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
YRX |
![]()
Post
#2070
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot trebuie sa dau discurile jos sa reglez frana aia de mana, am zis sa fac treaba treaba. Saboti noi Brembo, arculete Bosch, cleme etrier Ate. Din pacate, trebuie sa vad cum mama ma-sii dau port etrierul jos, are 2 suruburi stranse la 200 de Nm si n-ai pozitie sa le trosnesti.
20201022_125148_resized.jpg ( Size: 295.13k ) Number of downloads: 88 Pana ma mai gandesc cum sa fac, a primit si Logan-ul ceva - un corp clapeta nou Dellorto, ala de aluminiu. Ma cam sacaiau diverse probleme de relanti, cobora greu turatia, compensa consumatori lent. Aleator, la cald, mai ramanea agatat la 1200 de ture. 20201026_163110_resized.jpg ( Size: 243.75k ) Number of downloads: 99 This post has been edited by YRX: 27 Oct 2020, 06:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 10:48 |