Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2281
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
YRX |
![]()
Post
#2282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ar fi si jocul ala o treaba, ca furca nu este impinsa liniar ci oarecum arc de cerc.
Intre timp am aflat ce e chestia de pe teava hidraulica - damper de vibratii. Sa moara, ce complicatura, doar sa nu te gadile in talpa rezonanta motorului. Masinile astea sunt proiectate numai pentru femei? Nu stiam eu de ce e vreo 150 de euro teava. https://www.thepartsalliance.com/hydraulic-...ions-explained/ |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#2283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Cred ca nu mai citesc topicul asta daca mai bagi asa preturi la piese
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
YRX |
![]()
Post
#2284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Desfaci tapiseria, protectiile de plastic de pe canturi suruburile laterale ale cadrului (4), suruburile de la yala, suruburile de pe interior (vreo 6), scoti cilindrul (are un surub pe laterala), scoti cablul yalei din maner. Ridici cadrul din ghidaje si separi usa in doua. Apoi ai niste nituri care le gauresti si scoti macaraua. Nu e foarte dificil, dar iti trebuie ajutor cand separi usa, e foarte grea si un scaun, ceva pe care sa o sprijini.
Dar ce a patit? Verific-o electric mai intai. Vezi mai inapoi, cand am umblat la yala, e pozata usa desfacuta. Daca ajungi sa o desfaci in doua dupa aia e usor cu macaraua. Uite si aici http://www.automanuals.biz/volkswagen/toua...-door-lock.html |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#2285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
De atenuator hidraulic, valva de izolare, valva unisens mai stiam insa sa dea gaia daca am auzit pina acuma sa puna asaceva pe masini si ma rog , am mai mers cu din astea cu hidraulic destul de mult.
Oricum ce am vazut pe acolo parca nu seamana a hidraulica aia de-o stiam eu, alama, cilindrii din Aluminiu turnat, teava de CuNi, etc., mai nou ABS la greu si probabil conducte de Fe zincat... Nasoale vremuri am ajuns. P.S. probabil se feresc mai repede de aparitia efectului de "ciocan hidraulic", ala este periculos in astfel de instalatii, probabil or fi avut ei ceva probleme de au complicat-o atit de mult. Nissan.png ( Size: 225.43k ) Number of downloads: 674 Asa arata unu batrin si cinstit. This post has been edited by Agrig: 12 Apr 2021, 21:21 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
BN64FLO |
![]()
Post
#2286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
QUOTE(YRX @ 12 Apr 2021, 21:04) Desfaci tapiseria, protectiile de plastic de pe canturi suruburile laterale ale cadrului (4), suruburile de la yala, suruburile de pe interior (vreo 6), scoti cilindrul (are un surub pe laterala), scoti cablul yalei din maner. Ridici cadrul din ghidaje si separi usa in doua. Apoi ai niste nituri care le gauresti si scoti macaraua. Nu e foarte dificil, dar iti trebuie ajutor cand separi usa, e foarte grea si un scaun, ceva pe care sa o sprijini. Dar ce a patit? Verific-o electric mai intai. Vezi mai inapoi, cand am umblat la yala, e pozata usa desfacuta. Daca ajungi sa o desfaci in doua dupa aia e usor cu macaraua. Uite si aici http://www.automanuals.biz/volkswagen/toua...-door-lock.html Auu, e de munca la ea...am mai desfacut asa usi de g5/jetta (lucrez tinichigerie si macanica) speram sa scap mai rapid ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
YRX |
![]()
Post
#2287
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Initial si eu m-am speriat ca e dificil, dar pana la urma mi-a placut sistemul cu usa desfacuta in doua.
Agrig, asa stiam si eu ca arata circuitul ambreiajului. Dar mai invatam lucruri noi. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#2288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Mda...e destul de ok fata de alte modele la care iti zgarii toata mana ca sa scoti o macara, dar fata de g4, fabia, octavia si ce o mai fi pe aceeasi platforma, unde cu capitonaj jos si 10 suruburi desfacute, ai dat macaraua jos, la asta ai un pic mai mult de lucru si de reglat apoi
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
Agrig |
![]()
Post
#2289
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#2290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e metalica nici pompa, e din plastic ca si cilindrul.
Dar nu sunt din ABS, sunt facute din PP-GF, 30 sau 50 nu mai stiu. Oglinda alezajului era aproape perfecta dupa 14 ani, deci materialul rezista bine. Eu m-am bucurat ca am cilindru extern, nu rulmentul ala cu cilindru integrat... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#2291
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Deci polipropilena armata cu 30% fibra de sticla, ma rog, daca tine la conducta de apa tine si acolo.
Cilindrul n`are de ce sa se zgirie, nu se freaca pe el decit "segmentii" pistonasului care prbabil sint O-ringuri dein ceva material siliconic sa tina la lichidul folosit, atit timp cit totul este curat in circuit nu-i problema. La masini grele nu stiu sa fie folosit sistemul cu rulment si cilindru de presiune integrat, ma rog asa stiam eu. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#2292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu cilindrul vietii am uitat sa spun si despre recolta catch can-ului.
Cand bag ochiul la recipient, aproape plin. Fiind sezon rece a adunat si apa, se vede diferenta de culoare. 20210415_175809_resized.jpg ( Size: 206.61k ) Number of downloads: 451 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#2293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Si la ce ajuta acea capcana?
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#2294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hai bre, ca am discutat de chestia asta pe zeci de pagini.
Am instalat catch can-ul BMW pentru a scoate vaporii de ulei din admisie ca sa nu mai fac pamantul ala infect pe EGR si galerie. Scotand vaporii de ulei din ecuatia ulei + funigine rezulta mai putine depuneri in admisie, deci motor mai fericit. Uite, pe aici am discutat de el - https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=314651&st=1530# |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
bion |
![]()
Post
#2295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Si tampitii aia la vw nu au avut minte sa monteze un pet.tststs
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Agrig |
![]()
Post
#2296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
O fi cum spuneti insa e Diesel, i se rupe de vaporii de ulei.
La benzinar, da e pacatoasa absorbtia de vapori de ulei insa la asta... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#2297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
A montat si VW, unul si mai meserias, cu 3 cicloane, pe Audi S-uri. BMW a pus 2, ca e V8.
Agrig, nu motorul in sine, ca ala arde tot ce ia foc, tot ce e in aval de EGR nu e prea fericit, din plenum-ul galeriei am scos 1kg de smoala. Chiar si intercooler-ul este mai putin eficient cu ulei pe pereti. DPF-ul este blocat de oil ash, deci cu cat mai putin ulei ars cu atat mai bine. M-am uitat in admisie si situatia este mult mai buna de cand am prostia aia. Investitia e mica si efectul e mare. This post has been edited by YRX: 15 Apr 2021, 18:55 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#2298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Posibil, la mine nu`i pus insa EGR este blocat, asa l`a luat baiatul direct din Germania, galeria este curata la 80KKm, adica n`are depuneri de carbon pe ea.
Cea mai mare porcarie o face intoarcerea esapamentului in admisie, EGR-ul, acolo sint gazele luate direct din evacuare. La benzinare, da, mai rupi segmentii, la Diesele se simte in consumul de ulei... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#2299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai, fara EGR normal ca e curata.
EGR-ul aduce funigine, dar combinatia cu vapori de ulei e nenorocire, aia face depunerile alea serioase, pur si simplu smoala de 2 cm grosime. In EGR cooler, de exemplu, depunerile erau la nivel acceptabil, doar o pelicula de funigine uscata. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2300
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Oare nu o fi uleiul prea volatil?
This post has been edited by einstein1984: 16 Apr 2021, 08:35 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#2301
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Haide bre, volatil uleiul...
Azi a fost la vaccinare, in judetul Dacia. Fost cu Loganul, ca Touareg-ul inca nu mi-a recastigat increderea. N-am facut urat, nu ma simt naspa, deocamdata e bine si ma pot loga la ECU fara interfata... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#2302
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Doza 1 read only, doza 2 iti deschide si partea de rescriere epromuri
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bion |
![]()
Post
#2303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Si instalare tromboza 2.0
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
tatabobu |
![]()
Post
#2304
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, ca a prins la Faizăr. Are alte efecte secundare.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
miki |
![]()
Post
#2305
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
somn cit cuprinde... si n momentele de nesomn, foame apriga
ahh sa nu uit, ma kk pe el de cip. inafara ca-mi bruiaza telefonu nu face nimic cdin ce zice lumea nu tu linie directa cu bib nu tu 666 nici macsar 5G ca lumea nu are poate la rapel sa-i faca un update This post has been edited by miki: 16 Apr 2021, 20:55 |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
YRX |
![]()
Post
#2306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu am alte efecte secundare in afara de faptul ca ma cam doare mana la locul injectiei.
La rapel trebuie sa fiu atent sa nu-mi faca Moderna, ca sunt 2 centre de vaccinare in acelasi cabinet, asistenta avea sticle si de Pfizer si Moderna pe masa. Intre timp am rezolvat si una dintre problemele care ma sacaia rau la Logan. Acum ceva timp m-am plans de un fenomen ciudat, la cald relanti-ul statea ridicat pe la 1000 rpm dupa ce scoteam masina din viteza pana in momentul opririi pe loc. Cand opream rotile se ducea si relanti-ul frumos la loc. Video aici - https://youtu.be/XsekWLzGQkQ M-am dat de ceasul mortii sa aflu cauza. Evident, inceput cu motoras relanti, senzoristica, aprindere etc. Rezultat zero barat. Intr-o zi am lasat un multimetru conectat la bricheta, sa vad cum evolueaza tensiunea in toate regimurile de mers. Foarte ciudat, incepea cu 14.2 la rece si la cald ajungea la 12.8 - 13.00, de incepeau sa palpaie luminile. Martorul de incarcare ramanea stins. Stiam ca exista corectia relanti functie de bilantul energetic, dar ar fi trebuit sa fie uniforma, nu doar daca viteza >0. M-a ajutat un pic si senzorul de viteza care a inceput sa mearga intrerupt. In momentul in care vitezometrul nu mergea, relantiul cobora fara chestia aia enervanta. Deci corectia era dependenta de semnal viteza. Am mers cu mufa scoasa si s-a comportat exemplar indiferent de temperatura. Deci, ce mama dracu' are? Singura chestie de care m-am legat este scaderea, cam mare dupa parerea mea, a tensiunii electrice la cald. Bun, am citit ca regulatorul are si o functie de genul, cand se incinge scade debitul alternatorului. Asa ca schimb regulatorul. Pana la urma, am reconditionat alternatorul, regulator, fulie, rulmenti, verificat puntea si infasurarile (erau bune). Pus la loc pe masina, pornea din 14.44 la rece si nu scadea la cald sub 13.9. Cu ocazia asta a disparut si corectia aia. This post has been edited by YRX: 18 Apr 2021, 13:24 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#2307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Urmeaza franele la Logan. Discuri, placute, furtunuri, kit reparatie etrier - Brembo, Brembo, TRW, Autofren.
20210420_110309_resized.jpg ( Size: 309.91k ) Number of downloads: 246 Si ca sa nu fie monoton, reconditionat etrierii originali ai masinii (care i-am schimbat acum multi ani pe motiv de jocuri in culise - nu exista kitul de reparatie si o pereche de etrieri noi erau 100 de lei in Vitan). Mi-a veniti pofta de vopsit si daca tot ii aveam pe aia vechi am trecut la treaba, treaba care a inceput destul de anevoios cu debavurare, corectat defectele de turnare, acid fosforic, convertizor de rugina. Mizeriile erau turnate probabil de copii prin China, Vietnam sau mai stiu eu unde, absolut ingrozitor, gauri, bavuri, nici o suprafata dreapta, urechile nu erau egale, nici o rotunjire cerc perfect. Am stat cu Dremel-ul cu disc carbon pana m-am plictisit - si tot mai era de corectat, dar i-am adus la o oarecare fata si cred ca am si usurat vreo 100 de grame din ei ... ![]() Dilema culorii - nu-mi plac rosii, verzi, galbeni, albastri, cameleon - decat daca sunt Brembo cu 6 pistoane, si ce sa vezi, nu sunt. Si ar trebui sa se potriveasca si cu tamburii spate care sunt Gri Perla. Dar nici sa-i fac argintii simpli, e moartea pasiunii in vopsitorie. Le fac grafica! Dar ce grafica pe cativa mm patrati de etrier de masina ieftina si buna? Ii fac cu scris, cum am vazut la Porsche, Bentley, Ferrari si alte marci pe care le mai cunosc eu. De fapt am noroc, Dacia are doar 5 litere, asa ca nu-mi trebuie suprafata mare, incape la fix pe marginea exterioara. Asa ca aplatizez marginea aia cu discul si fac sablonul. Initial am vrut sa folosesc fontul ala vechi, de pe bord de la 1300, dar nu era period correct si iesea cam lung si cam subtire, prea discret. Asa ca am folosit fontul din perioada Logan-ului 1, cu culoarea specifica marcii - albastru. Ce mai incoace si incolo, dupa convertizor de rugina, grund, argintiu si albastru, plus 50 ml de lac UHS au iesit asa: 20210420_110229_resized.jpg ( Size: 266.27k ) Number of downloads: 274 Asamblati cu garnituri noi, culise noi trebuie sa-i pun pe masina. Dar dupa ce vopsesc si discurile (nu m-am prostit - le vopsesc pe partile unde nu calca placutele sa nu mai rugineasca ca un rahat) |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2308
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
zi ca glumesti si sunt stickere pe care le vei da jos....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#2309
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.081 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca nu-i photoshop, e chiar misteaux!
La Ford au facut o smecherie, se vede nitel din placuta de frana, pe care scrie Ford This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 12:31 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#2310
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.184 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi place, e lucrat ingrijit. Scrisul e putin cam mare, dar merge. Sper ca jantele sa lase vizibile literele.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 11:03 |