Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
einstein1984 |
![]()
Post
#3781
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
YRX |
![]()
Post
#3782
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Merci. Nu mai tineam minte cu rola, cum se intinde.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3783
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
tu ai rola desteapta la ala
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#3784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai stiam cat trebuie intinsa, pana unde ajunge limba aia. Acum m-am uitat, am facut distributia la aia in 2015...
![]() Deocamdata am bagat freon, are acum AC, ca am venit ieri 6 ore cu ea fara... Mai trebuie sa-i rezolv bieleta antirasturnare si esapamentul. This post has been edited by YRX: 14 Jul 2023, 11:48 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#3785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si am facut-o (pe distributie).
Piese OE toate, pompa de apa, kituri de curele, antigel. Nu mai tineam minte de ce il iubesc eu pe Renault asa de tare. Motorul asta, 1,6 16v, pare facut de unul in preaviz... ![]() Suruburile carcaselor nu sunt accesibile decat daca plimbi motorul in sus si in jos, din patru suruburi trei sunt diferite si trebuie sa tii minte fix de unde le-ai scos, cureaua de distributie d-abia intra pe pinioane, cureaua de accesorii e scurta (aia OE are 1815, nu mai tineam minte de ce am folosit Dayco data trecuta - are 1830 si poti sa o montezi uman). Cu rola intinzatoare blocata a trebuit sa plimb motorul sa o ia cureaua pe fulia centrala. Bine ca au pus garnitura la pompa de apa si nu am mai pictat cu etasant. Pinionul cu pana l-am pus data trecuta, asa ca n-am mai avut emotii, si am putut sa plimb motorul fara fulia de accesorii montata. Care nu poti sa o montezi pana nu pui carcasa de jos, nu stiu cum naibii se poate strange la cuplu si unghi surubul ala de la viblochen cu motorul blocat cu sdv-ul bagat fara sa-l indoi si fara sa misti motorul de la semn... ![]() Si de asemenea nu stiu cum, daca pui carcasa jos, cum mai vezi indicatorul rolei intinzatoare. Mai am de lucru pe la suspensii si trec la vopsit. This post has been edited by YRX: 17 Jul 2023, 07:13 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3786
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Sa dea gaia sa lucri pe caldura asta!
Eu n-am avut decit de facut un locas de usa intr-un zid de 37Cm de caramida. Dupa am baut 2l de apa, ca un facut era si fix pe sud peretele...si lucrat de afara. Cu vopsitul pe caldura e si nu e bine dar daca ai de chituit pe metal incins chiar mi bine o lasi pe mai incolo. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#3787
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu-mi zice, ca sambata am lucrat toata ziua. Frigeau cheile lasate in soare de nu puteai sa tii mana pe ele.
Sper sa se mai inmoaie caldura pana la vopsit. N-am mare lucru de chituit, s-a exfoliat lacul, de aia o vopsesc. Oricum, saptamana viitoare am vacanta, ma duc mai la voi in zona, am inchiriat o pensiune pe Dunare langa Orsova. This post has been edited by YRX: 17 Jul 2023, 11:22 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
bion |
![]()
Post
#3788
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Acolo e del mai cald, in stancaria aia de calcar.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Agrig |
![]()
Post
#3789
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Coboram de la noi spre Moldova-Noua, de`, Dunare, fluviu, apa, racoare...draci laci, era deobicei o cocleala mai mare decit la noi!
Singurul avantaj era vintul, acolo bate continuu. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#3790
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Asta e dci, dar firasca tumnesio... N-am pomenit. Nush daca preaviz, sau mai degraba doamna cu ijiena a proiectat zona. Sau ainjtain.
IMG_20230705_WA0021_3.jpg ( Size: 146.34k ) Number of downloads: 355 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3791
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Auzbre, ejti amnezic? Sau iti aduci aminte doar ce iti convine? Tu faceai arhitectura CMO can era asta de l-ai pozat in proiect, eu doar reparam si imi luam injuraturile de la garaje ca nu ajung la surubul X din cauza ta.
This post has been edited by einstein1984: 17 Jul 2023, 14:52 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3792
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Nu va mai tot felicitati pentru lucrul binefacut, doar sintem in tara lui, nici altii nu-s mai buni, unii va depasesc cu brio
La revizie mesteru injura la Megane 4 pe al de-a proiectat sistemul de climatizare cum a rezolvat filtrul de habitaclu... La fel cum e de schimbat bujiile la 1,33 ca trebe dat tot harnasamentul jos. L-am intrebat cum se deschide capota motorului daca cedeaza cablul Bowden...n-a avu nici el raspuns inca. La portbagaj la versiunea mea au scos butonasul ala de deblocare din interior... ![]() This post has been edited by Agrig: 17 Jul 2023, 15:06 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#3793
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Traiasca X52, ca tare m-am distrat 2 ani cu proiectul ala.
Dar eu eram cu arhitectura de montaj, iar la mine se montau toate. Apres-venteul... potopul ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#3794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hai, puneti-va de acord care l-a proiectat, sa stiu cui zgarii masina.
Nu neaparat accesul e problema, pe mine ma enerveaza suruburile diferite, la VAG de ex, un subansamblu are toate suruburile de prindere la fel. Asa mesterul lucreaza cu o singura cheie, nu le incurci si e vizual usor sa reperezi care sunt, sa nu desfaci altceva. Nu, la asta capacul distributiei de sus are 2 piulite si 3 suruburi de lungimi diferite. Nu ai acces la ele decat urcand si coborand motorul ca sa treci de lonjeron. Ala de jos are 4 suruburi dintre care 2 sunt mai scurte si cu varf. La pompa de apa din 8 suruburi (apropos, manualul prezinta numai 7, oare cate ciocane si-or fi luat, nici nu vreau sa ma gandesc) unul e M8, restul M6, numai ca unul dintre ele e mai lung. Strange tu in ordine si la cuplu incepand cu M8 cu cap de 13, schimbi tubulara, schimbi setarea cheii si in timpul asta masticul s-a dus aiurea. Rola fixa are un surub cat toate zilele, iese numai printr-o gaura practicata de ingineri in lonjeron, dar ce te faci ca pe acolo nu incape cheia cu bit torx, ca e mare si trebuie sa folosesti adaptor 1/2 care e voluminos. Pinionul fara pana la viblochen e o insulta, ala de l-a proiectat ar trebui batut. Chiar si ei si-au dat seama si l-au schimbat la Duster parca. L-am schiimbat si eu cand am strambat supapele, ca a alunecat nenorocitul. This post has been edited by YRX: 17 Jul 2023, 16:17 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3795
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Ala ce-a proiectat pinionul a luat s-o prima, a marit profitul firmei...
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#3796
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Grije la strangerea suportului motor!!!
Se strange la cuplu cu motorul sustinut de jos, cu cricul, sarcina zero pe tamponul flexibil. Altfel, dinamometrica declanseaza prematur si te poti trezi in mers cu motorul pe asfalt (am patit). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#3797
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Pinion fara pana...de mare angajament lucrarea...la vw fsi, tsfi e la fel...nu stiam asta...am pornit unul fara fulie...noroc ca il opresc senzorii si nu am bulit supape
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
psychoo |
![]()
Post
#3798
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Si ecoboostul lui ford e fara pana...
Exista pinion care permite ajustarea cu precizie, cum e la motorizarea mea dw10c, dar probabil e un cost prea mare in zilele noastre IMG-20200504-WA0001.jpg |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#3799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Intindere perfecta...ajustare de precizie... minti sucite si lipsa de practica. Distributia trebuie sa fie fixa, n-ai ce ajusta la ea, trebuie doar sa creezi conditii sa nu existe loc de eroare.
Ma mai enerveaza o chestie - SDV-urile de blocare. Truse peste truse peste truse. Si culmea culmilor, ba se baga prin spate, ba prin gauri cu busoane, niciodata pe fata cu distributia, unde de fapt lucrezi. Asa ca mai demonteaza o gramada de plastice, pompe de vacum, capace culbutori sa ai ce garnituri sa schimbi si ce urechi sa rupi. Prima distributie care am facut-o personal a fost la un Peugeot 309 1,6. Ma, era o placere sa lucrezi la motorul ala. Avea doua capace de tabla, marcaje pentru aducerea la punct si sus si jos si, de siguranta, manualul zicea sa bagi un burghiu de 6 mm printr-o gaura din pinion care corespundea cu una din chiulasa. Rola era cu arc, o impingeai, o blocai si apoi ii dadeai drumul pe cureaua noua. Treaba de 30 de minute. Pe vremea aia nu exista chit, schimbai cureaua, rola era din fabrica, a tinut 30 de ani. Psichoo, in poza ta vad ca e pana, da-i cam mica... ![]() Pai normal, ca si Fordu s-a luat dupa restul. Daca ar face acasa, in SUA, asa ceva l-ar manca americanii. Stau si ma gandesc cum or fi proiectate electricele chinezesti care promit sa ne invadeze. Pe unde or trage cablurile, cat de firave or fi, ce mufe de rahat, ce punti, suspensii, mecanisme. Fereasca sfantul... ![]() Muttley, oricum suportul motor il strangi cu motorul sprijinit, ca altfel nu merge. Eu aduc motorul la pozitie din cricul de sub el pana sta unde trebuie, suportul il asez fara suruburi sa stea bine la gauri si pe suprafete. Stai ca trebuie sa shimb porcaria aia de bieleta antirasturnare. Data trecuta tin minte ca m-am chinuit ceva. This post has been edited by YRX: 17 Jul 2023, 20:04 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#3800
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Trebuie sa fie fixa si nu prea
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
psychoo |
![]()
Post
#3801
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La motorul meu am lant intre axele cu came si curea intre axa de evacuare si arbore cotit
Pinionul de pe axul cu came se aduce la punct folosing un burghiu sau surub, diametru de 8mm sa fie Gaura din volanta pentru alinierea arborelui cotit este tot de 8mm dar e nevesara o bara ca sa ajungi la gaurica de sub electromotor, am improvizat dintr.o tija de capota cum am vazut la un mecanic pe youtube Pana aceea trebuie sa fie fix in mijlocul fantei din pinion cand pui cureaua si o intinzi cu ajutorul rolei cu arc. In teorie nu se atinge pinionul de pana, dar si in cazul in care aluneca e suficient sa nu faca ciorba de supape Schimbul de distributie cu pompa de apa conform manualului cu atentie fara fisereala mi.a luat 3 ore cap coada A fost mai usor decat m.am asteptat, sincer |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#3802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut, parca in niste mesaje mai vechi ai discutat despre schimbarea unor portiuni de copex de la Logan.
Ma aflu si eu in aceeasi problema, cu portiuni de copex care se dezintegreaza. Ai gasit pe undeva de cumparat diversele dimensiuni? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
YRX |
![]()
Post
#3803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit in Vitan bucati. Ieftin, la tipul cu suruburi si maruntisuri. Inca n-am schimbat, dar banuiesc ca nu-i asa de complicat.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3804
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(YRX @ 17 Jul 2023, 16:14) Hai, puneti-va de acord care l-a proiectat, sa stiu cui zgarii masina. Pinionul fara pana la viblochen e o insulta, ala de l-a proiectat ar trebui batut. Chiar si ei si-au dat seama si l-au schimbat la Duster parca. L-am schiimbat si eu cand am strambat supapele, ca a alunecat nenorocitul. Un francez probabil. Si acu imi aduc aminte cand il cautam pe muttley la birou prin 2008 poate sa imi arate si mie in catia daca are pana sau nu, ca vibrochenul avea canalul pana, a gasit un coleg cu motorul ala incarcat si am confirmat ca nu avea. Dar cum cateva sute de mii de motoare merg bine merci fara ma gandesc ca nu e asa rau. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3805
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3806
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca din 2008 deja erau fara pana, banui ca destule in 15 ani . Pana si loganul lui dr mke avea un nr respectabil de km cand a fost vandut si o mai fi facut si de atunci.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#3807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am zis ca nu tine, doar ca e o solutie tampita si periculoasa la servisare. Si nu gasesc motivul pentru care s-a folosit la K4M, n-are pompa de injectie, n-are Vanos, n-ai ce dracu' sa reglezi.
A, si am uitat sa mentionez ca am un pinion montat la 180 de Dacoserv cand a schimbat simeringul pe garantie... ![]() Nenea Flo, la PD-uri avansul trebuie sa fie o anumita valoare, fix, nu interval. Daca cureaua noua ar fi exact cat aia veche si n-as misca pinioanele ar trebui sa pice tot acolo, nu? Nu pica si e nevoie de ajustari la pinioane pentru ca sunt tolerante mari la piese, ca le fac chinezii. Am avut un Passat 1,6 TDI, ala vechi, cu pompa rotativa. Fuliile erau fixe, singura unealta era o pana care se baga sub arborele cu came si avea 3 semne pe curea - came, pompa, viblochen. Ca sa modifici avansul la injectie roteai pompa din prinderi, avea gauri excentrice. Dar ca sa schimbi cureaua nu modificai nimic. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3808
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta da, daca serviseaza incompetenti ca la dacoserv sau meridian e naspa fara pana, e un fail safe util.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#3809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
E, nu sunt suparat pe mecanicul care a facut-o. A lucrat omul in conditii grele, specialistul cu halat gri i-a pus masina in brate, fara manual, fara nimic, d-abia aparuse K4M, a facut omul ce a stiut din experienta. N-au avut nici SDV-ul de blocare pinioane, le-a desfacut cu cala din spate montata, a si inflorit fanta arborilor.
Asta e, pe astia ii ai, cu astia defilezi. Tu, ca producator te gandesti si cine repara masinile. This post has been edited by YRX: 19 Jul 2023, 09:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3810
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Manual era sigur, ca meganeul si clio 2 se vindeau de ceva vreme ambele cu motoare K4, dar crezi ca il cauta aia vreodata?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 12:26 |