Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
YRX |
![]()
Post
#3931
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
Gil26 |
![]()
Post
#3932
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Din pacate P1497 nu o am
![]() LE: si cam asta este pentru P1497= Mazda: EGR Valve Motor Coil '2' Open or Shorted; Mercedes: EGR Stepper Motor 2 Control Circuit Low/High; Ford: EGR Stepper Motor 2 Control Circuit Low/High; Subaru: EGR Signal Line 3 Circuit (High) This post has been edited by Gil26: 29 Oct 2023, 10:08 Attached thumbnail(s) EroriMiniCooper.png ( Size: 873.66k ) Number of downloads: 615 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
wolfin |
![]()
Post
#3933
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut. In compozitie zice 90%
E ok sau e rau pt stropgel? Tnx Attached thumbnail(s) 20231029_110424_copy_1209x1612.jpg ( Size: 302.47k ) Number of downloads: 613 20231029_110502_copy_1209x1612.jpg ( Size: 281.67k ) Number of downloads: 604 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
YRX |
![]()
Post
#3934
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
E bun, merge. Vezi sa nu pui o tona, ca te pilesti cand speli parbrizul.~ 300 ml la 5 litri.
Gil, aer fals, adica. Nu are alte probleme gen sparturi, ne-etanseitati. Si eroare este intermitenta, adica fix ce ziceam mai sus, descarca turbina prin PCV dupa clapeta. Evident ca e "unmetered" ca nu mai trece prin maf, a trecut mai devreme... Ar mai fi si solenoidul vanos de pe admisie sa ramana aiurea si sa ramana supapele deschise, dar slabe sanse, ar fi si alte simptome. This post has been edited by YRX: 29 Oct 2023, 11:45 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#3935
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
QUOTE(YRX @ 29 Oct 2023, 11:38) Gil, aer fals, adica. Nu are alte probleme gen sparturi, ne-etanseitati. Si eroare este intermitenta, adica fix ce ziceam mai sus, descarca turbina prin PCV dupa clapeta. Evident ca e "unmetered" ca nu mai trece prin maf, a trecut mai devreme... Ar mai fi si solenoidul vanos de pe admisie sa ramana aiurea si sa ramana supapele deschise, dar slabe sanse, ar fi si alte simptome. Pentru eroarea “2B64 –Intake manifold unmetered air” (chiar si intermitenta) vezi si aici efectele, cauza si o posibila rezolvare (scurtarea “piciorusului” acelei supape cu 2-2.5mm pentru a inchide\etansa conform) si cred ca este destul de bine explicat (plus unele comentarii interesante): https://www.youtube.com/watch?v=7i3x1TiB2DY |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
YRX |
![]()
Post
#3936
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, ceva de genul este problema, valva aia nu inchide si descarcarea turbo se duce in capac. Cred ca are si membrana sparta ca am un vacum in relanti mult mai mare decat cei 22 mbar care se vehiculeaza pe acolo. L-au copiat prost, fara sa aiba habar de ce fac, la Febi Bilstein nu ma asteptam, dar toate aftermarketurile sunt produse de acelasi chinez. Ce face nenea in video e carpeala, nu mai reusesti sa il lipesti calumea si va musti ulei.
Il rezolv, dar n-am avut timp nici sa mor, pe sfarsitul saptamanii cred ca reusesc si dupa ce dau Febi-ul jos il disec. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#3937
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Am pus link-ul mai mult pentru eroarea si explicatiile de acolo, desigur ca stiai si asta
![]() ![]() Apropo, cu incuietorile de la Logan ai mai facut\rezolvat ceva, daca da care a fost "buba"? |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
YRX |
![]()
Post
#3938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am ajuns sa fac nimic, am o gramada de lucruri de facut dar n-am timp.
L-am pus pe socru-miu sa traga de tije, sa se uite daca e vreo tija rupta si cica nimic, nu vrea sub nici o forma. Pana n-ajung la ea nu-mi dau seama ce poate sa aiba. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#3939
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat la Logan suportul motor. Nu stiu ce dracu' l-am lasat atat, vibra masina din toate incheieturile. Am vrut sa-l schimb si pe ala de la cutie dar n-aveam nici o presa sa extrag surubul din centru. Ala oricum se prezenta bine, asa ca alta data.
Am luat suport Gates, e frumos facut si iti alegi pe ce culoare sa vina. Eu l-am ales albastru Subaru cu aluminiu polishat.... ![]() 20231101_123815_resized.jpg ( Size: 284.41k ) Number of downloads: 461 Am schimbat cu ocazia asta si copex-ul ce vine peste motor langa bobina, era praf. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3940
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nu e albastru egee?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#3941
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, ca nu mai aveau la Dedeman spray, asa ca am luat un albastru un pic mai deschis, celebrul Subaru de Impreza aia cu 555. Nu e foarte mare diferenta.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
![]()
Post
#3942
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Chiar mă gândeam că au innebunit ăia de la Gates...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#3943
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Suportul a fost parte a unui proiect mai amplu de cosmetizare compartiment motor. Nu l-am finalizat, ca au venit alte rable la mesterit, dar intr-o zi....
Dupa o juma' de ora de munca.... Am schimba capacul lui musiu' Mini, treaba nu e vreo stiinta inalta, dar trebuie atentie. Dat jos toate chestiile care se agatau de el, cu atentie sa nu le rup, ca la BMW toate sunt diferite de VAG/Dacia si n-am de schimb. Dat jos capacul vechi, desfacut in ordine inversa strangerii, in principiu il arunc, dar, na, nu se stie niciodata. La simtul mainii unele suruburi erau stranse slab de tot, unele tare, ce mama ma-sii ne trebuie noua dinamometrica. E schimbat in tara, ca e fabricatie 2021. Dupa ce l-am ridicat am stat un pic sa studiez distributia si camele, tachetii etc. Distributia este schimbata sigur, ca sunt urme de chei pe suruburi, mister total cand si cum. Pare in regula si dupa culoarea plasticelor nu foarte veche. Sper sa nu fie tot Febi... 20231102_124927_resized.jpg ( Size: 224.28k ) Number of downloads: 371 20231102_124937_resized.jpg ( Size: 356.19k ) Number of downloads: 89 20231102_124932_resized.jpg ( Size: 312.54k ) Number of downloads: 83 In rest motorul este curat, nu are depuneri, uzuri mari. M-am chinuit sa curat planul chiulasei de silicon, manualul zice sa dai in colturile dinspre cutia de viteze, ca au unghi aproape de 90 si nu se strange garnitura bine. Nea mesteru' daduse cam peste tot, sa fie decat sa nu fie, ce-i drept nu curgea. Valva de siguranta avea dopul montat, pana la urma am lasat-o libera. Se vede ca inelul ala rosu nu incapea de cutia filtrului. 20231102_123042_resized.jpg ( Size: 218.94k ) Number of downloads: 88 Si in toata splendoarea montat si cu emblema... ![]() 20231102_142059_resized.jpg ( Size: 305.19k ) Number of downloads: 78 De la prima cheie se simte altfel. Nu mai are vacumul ala tampit, daca scot busonul se simte un pic, cam ca cei 22 mbar regulamentari. La rece relanti-ul a coborat lin, fara variatii, sa vad la mers daca mai variaza. Datorita capacului a mancat si juma' de joja de ulei in 2000 km, practic l-a tras in admisie, sper ca n-a umplut supapele de mizerie. O sa disec Febi-ul sa vad ce nu este in regula cu el. This post has been edited by YRX: 2 Nov 2023, 15:06 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3944
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Samaert', dar ala e motor cu ulei schimbat la +15 mii, ala nu e motor curat.
Uite un motor curat aici, parca e alta nuanta. 2dgFEw2.jpg ( Size: 1.22mb ) Number of downloads: 81 Si altul aici. IMG_20211225_114606.jpg ( Size: 505.41k ) Number of downloads: 73 ...unde se vede si un lant de distributie dinaintea erei asteia, parca putin diferit de ce se vede-n motorul de pemfe. Mno, baga cateva schimburi la 5 mii, preferabil toate, mai ales ca mergi in Bucuresti, si mai ales ca e motor impins. Eu nu l-as lasa mai mult de atat, reparatiile sunt cam scumpe. Dup-aia, daca mai desfaci, sa bagi poze. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#3945
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Lantul e foarte slab, lucru stiut, nu prinde 100k km. Ce sa-i faci, progres tehnologic...
![]() Am facut rost de istoricul italian si masina a fost servisata. Avea schimb de ulei anual, km variabili, de la 5000 la 10000, unul a fost la 11k km. Uleiul BMW twin turbo (folosit in reprezentante) nu e prea grozav, din pacate, e una dintre cele mai slabe norme din toate punctele de vedere. La noi a primit Liqui Moly, ala mai colorat cu bisulfura de molibden, 5w40. Acum are Mobil1 0w40. E motor cu injectie directa, mizereste uleiul ca diesel-ul, baga funigine in el, dar per total m-a surprins placut, ma asteptam la mai rau. Tu zici de coloratura ruginie? Nu ma supara, asa e si Logan-ul, care n-a trecut de 7000 de km pe schimb si am bagat numai lucruri bune. Sa nu vad mazga, sludge si alte alea, mai ales consum de ulei. Oricum, o sa aiba schimb anual, cred ca undeva pe la 7-8000, mai studiez sa vad daca il trec la w30. Acum o sa-i completez uleiul la maxim sa vad daca se potoleste. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3946
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da, ruginia aia seamana cu o mazga de dupa inundatie.
Bine, nici motoare multe n-am vazut, iar de efectele injectiei directe pe coloratura nu stiam. Sigur stiu insa ca schimb de ulei frecvent, ok, fie, la mpi, e wow pe parte de depuneri. Maxim de 11k la schimbul de ulei de la vechiul proprietar e vis. Uite la mine, schimb de ulei nu se stie cand, si acu-s cu motorul decedat. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#3947
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are service reminder si cand urla ala se ducea cu masina in service. A mers 10 ani la acelasi dealer. Bine, are si un sistem ciudat, resetezi service-ul individual, pe ulei, pe frane, are inclusiv ITP, stingi unul se aprinde altul.
Injectia directa face funigine. Poti sa te uiti la esapamentele TSI-urilor, GDI-urilor etc si sa vezi ca sunt negre ca la diesel fara dpf. Am citit ca si lanturile de distributie sufera de la funiginea din ulei care este abraziva. Practic se rod pinii zalelor pana se lungeste lantul. E nevoie de uleiuri speciale care sa mentina funiginea in dispersie. Si evident uleiuri cu detergent mult si cu antiuzura si cu ma-sa, tac-su. Si sa mai tina si 30k km. Sa nu uit, aici e comparatia Lubrizol, aia cu diagrama intre diversele norme. BMW Ll04 e departe de 504.00 VAG, ma gandesc serios sa trec si Mini pe 504/507. https://online.lubrizol.com/relperftool/pc....NjQ4Ny42MC4wLjA. This post has been edited by YRX: 2 Nov 2023, 16:51 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3948
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Woaa, misto comparatorul ala.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
marksman |
![]()
Post
#3949
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Da, am realizat și eu că Dexos1 Gen3 poate fi folosit fără probleme în loc de Dexos1 Gen2 la Opel. În rest singurul ulei cât de cât compatibil e de la Mercedes.
This post has been edited by marksman: 3 Nov 2023, 09:09 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
YRX |
![]()
Post
#3950
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, arata o imagine sugestiva can vine vorba de normele de producator, care nu prea sunt explicate si intelese. Cand am vazut comparatia intre LL04(2022) si 504/507 (2020) sau Porsche C30 am zis ca ma mai gandesc.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
DFA |
![]()
Post
#3951
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Foarte tare comparatorul!!!!!
![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
YRX |
![]()
Post
#3952
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Haide mai, voi chiar n-ati mai vazut diagramele alea? Recunosc ca nici eu nu stiam de unde sunt, dar se postau pe forum-uri cand se facea versus.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3953
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu. Si uite ca oloiul de ford folosit d emine (sgel helix ultra AF) banuiam ca e slabut si nu e, norma de Jaguar e destul de acoperitoare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#3954
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Azi m-am plimbat eu cu Mini, sa vad daca mai ia eroarea cu unmetered air si daca mai are variatia aia de relanti (crestea la aproape 1000 si scadea la loc pret de 1 secunda).
Nu, stabil, suspect de stabil, eroarea n-a mai aparut si nici nu musteste pe la capac. Am calcat-o, am mers bara la bara, e de bine. Oricum, vacum-ul in carter nu mai este, ceea ce imi confirma ca PCV-ul nu functiona bine. Am trecut la disectia Febi-ului, ca trebuie sa aflu cauza, nu merge asa. Deci, capacul Febi este schimbat recent (are data de fabricatie pe el 2021) si pare bine facut si atent executat, nu o chinezarie ordinara. Originalul este Mecaplast, am avut o tresarire, ca stiu ca astia lucreaza pentru Renault... ![]() Asa arata sistemul de valve dupa ce i-am dezlipit capacul. 20231103_165356_resized.jpg ( Size: 227.45k ) Number of downloads: 177 Langa membrana mare este portul din galerie, dupa clapeta, opus este portul din admisie, inainte de turbo. Porturile sunt prevazute cu supapa de sens (garnitura portocalie) care permite numai sctiune, nu si suflat. Prima problema, sunt niste garnituri de cauciuc moale puse pe un ax de plastic. Nu ca la nenea din video-ul pus de Gil, care arata ca un fel de clapete. Cand le-am desfacut erau puse pe diagonala, dar sa presupunem ca se inchid daca sufli. Asa arata spatele capacului, membrana portocalie e tot o supapa de sens prin care se scurge uleiul inapoi, gaura de langa este evacuare gazelor. Asta am gasit-o putin iesita, dar nu bag mana in foc. 20231103_165528_resized.jpg ( Size: 278.95k ) Number of downloads: 178 Problema mea era vacum-ul excesiv din capac, practic, d-abia puteam sa scot busonul de ulei cu motorul pornit. Care este reglat de membrana aia mare. Zic, stai sa caut vreo gaura in ea, n-avea nici o problema. 20231103_170549_resized.jpg ( Size: 307.04k ) Number of downloads: 164 Aici e gaura in care sta membrana. Centrul este conectat cu porturile de iesire, gaura din lateral catre interiorul motorului. Practic, cand centrul suge tare o trage spre el si etanseaza, regland presiunea. Cand este impinsa de gazele din carter se dezlipeste si sunt trase de care port este cu vacum, functie de regimul motorului. Deci de aici vine problema vacum-ului, dar nu gasesc nimic in neregula. Sa fie arcul prea puternic, sa nu se traga membrana bine pe gaura...mister. Partea frumoasa este ca mi-am amintit ca am verificat chestia cu busonul cand am cumparat-o si n-avea vacum, s-a stricat pe parcurs. N -am ajuns la o concluzie clara.... Unmetered air este simplu, daca valva dinspre filtrul de aer ramanea deschisa tragea prin portul ala catre galerie. Era intermitenta treaba, deci se intampla cateodata. Aici e constructia defectuoasa a valvelor, garnitura simpla e usoara si poate sa ramana aiurea pe ax sau sa nu calce bine. Stutzul de siguranta cu dop este intr-adevar o valva, conectata la interiorul capacului si se pare ca a lucrat, in dop erau urme unsuroase. 20231103_165428_resized.jpg ( Size: 288.06k ) Number of downloads: 154 E complicat sistemul asta de PCV si predispus la probleme. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar functiona plin de sludge si de emusie. This post has been edited by YRX: 3 Nov 2023, 18:55 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
![]()
Post
#3955
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pe scurt, o complicăciune sursă de probleme.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#3956
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si care mai are nevoie si de catch can ca sa nu mai bage ulei in admisie...
![]() Azi am completat si uleiul pana la max sa vad ce face pe viitor. Am bagat vreo 700 de ml pe 2500 km, sa mai ziceti voi ceva de TDI, alea-s motoare nenica... <span class='edit'>4 Nov 2023, 08:36:</span> Si pentru ca am discutat de GDI si funigine. E bola lor, cica e mai rau ca la diesel. Admisia se umple ca EGR-ul la TDI, uleiul de asemenea. https://www.motor.com/magazine-summary/old-...es-august-2018/ Si mai pe scurt, pentru non-ingineri https://360.lubrizol.com/2015/GDI-Soot-A-New-Challenge Asa ca e nevoie de uleiuri speciale si 5000 de km intre schimburi. Trece clar si Mini pe 5w30 504.00/507.00, 15 litri anual nedeed... ![]() Studiez si CC, sa vad cum l-as putea monta, pe unde si cu ce mufe. This post has been edited by YRX: 4 Nov 2023, 07:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#3957
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ultimul lucru care-l mai aveam de facut la Mini era antigelul. De fapt cu asta trebuia sa incep, cred ca e ala de fabrica. Horror, in viata mea n-am avut in masini asa ceva, sa faca buba neagra ala care a zis ca antigelul e pe viata.
Mizeria scoasa din masina: 20231105_135900_resized.jpg ( Size: 313.4k ) Number of downloads: 121 Care albastru, negru taciune. Mizeria dupa clatire cu 4 litri de apa distilata. Am bagat apa, am dat drumul la motor, am dat-o jos. Cred ca vreo 5 clatiri erau necesare, dar nu am vrut sa bag apa de la robinet ca la tara e dura rau. 20231105_141912_resized.jpg ( Size: 113.06k ) Number of downloads: 53 Am facut antigelul 50/50 si mi-au intrat aproape 4 litri din 5,2 total. Peste ceva timp il schimb din nou, ca nu se poate asa ceva, cum sa ne batem joc de asa masina in halul asta. De aerisit se aeriseste usor, are surub ca Loganul pe furtunul de la calorifer. Am pus si jantele OE cu cauciucurile de iarna. Personal, le prefer, masina a recapatat aspectul ala haios, cu negrelile alea de CMS-uri arata ca un hibrid. Rugina pe fata discului 20231105_154215_resized.jpg ( Size: 287.37k ) Number of downloads: 57 Rugina "buna" pe fata discului si pe prezoane. 20231105_154506_resized.jpg ( Size: 220.25k ) Number of downloads: 52 Pe spate nu e rugina, ca am intervenit io mai prin vara. Masina cu jantele cu care a venit din fabrica, n-am avut loc sa fac poza cu masina intreaga, din cauza parcarilor progresiste in care si din Mini te dai jos pe dunga. 20231106_073743_resized.jpg ( Size: 307.94k ) Number of downloads: 79 Acum, mi-a casunat altceva. Lampile alea de pe aripi - side marker, parking lights sau lampi de gabarit. Lampile sunt, becuri sunt, nu avem cablaj. N-am idee cum ar trebui sa se aprinda (cu pozitiile, cu buton), dar vreau sa le fac functionale. Asa ca, cine are, schema electrica a lor si vreo explicatie de cum ar trebui sa functioneze. Merci Tatabobu! ![]() Gil, dau o bere virtuala, da' diagrama la obiect, sa pot sa le cablez ca din fabrica. Am un feeling ca trebuie sa duc fire doar pana in niste jonctiuni, mufele OE sunt disponibile, asa ca vreau sa fac treaba - treaba. La intoacere, pe Stefan cel Mare, un pusti cu un CooperS m-a salutat, chiar daca eram in dreapta, i-am raspuns si eu. M-am simtit bineeee.... ![]() A, inca ceva, cand ma duc la tara obisnuiesc sa verific consumul extra-urban pe o portiune de vreo 60 de km. Nu mai retin bine recordul lui Mini, dar era trecut de 6, 6,2 parca, aseara am scos 5,4. Cred ca de la PCV se trage. This post has been edited by YRX: 6 Nov 2023, 09:27 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3958
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt lampi, nu catadioptrii aia?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3959
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(YRX @ 6 Nov 2023, 09:17) Mizeria dupa clatire cu 4 litri de apa distilata. Am bagat apa, am dat drumul la motor, am dat-o jos. Cred ca vreo 5 clatiri erau necesare, dar nu am vrut sa bag apa de la robinet ca la tara e dura rau. De ani buni ma chinui sa curat ce-i prin motorul aleia din semnatura fara sa-l desfac. 1. Ar fi trebuit sa clatesti pana ii vine rau cu ala de la robinet, si duuuupa aia sa cltesti cu apa distilata. 2. I-as fi pus apa cu 1 litru de otet pe drumul pana acasa, dupa care vreo 2-3 zile mergeai doar cu apa distilata, sa fii sigur ca-i clatit tot, si dupa aia reveneai la antijel. Ov a mai experimentat o chestie cu relativ succes, un capacel de detergent automat (ala care nu face spuma) si dupa clatire... This post has been edited by bucatzel: 6 Nov 2023, 09:50 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
YRX |
![]()
Post
#3960
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Lampi sunt, ca le-am verificat. Au si becuri cu soclu in ele, dar nu au cablaj. Am impresia ca se folosesc doar in SUA si prin alte cateva tari. Pe strada am vazut Mini-uri care nici nu le au, e mister total.
D-aia sap dupa informatii, sa vad cum functioneaza si cum sa le cablez, eu vreau sa le fac functionale ca de fabrica. Bucatzel, am fost la tara dus-intors, am zis ca nu e mare lucru si m-a prins nepregatit. Rezolvam pana la urma, exista solutii dedicate, antigelul albastru de BMW e ieftin, asa ca schimb pana iese curat. Nu bag apa de la robinet ca este dura, se incinge rapid si are circuit de racire inclusiv turbina, se auzea cum sfaraie apa in ea. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:36 |