Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
IRONICK |
![]()
Post
#4201
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
YRX |
![]()
Post
#4202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit niste datasheet-uri de la SGX (fabricantul actual) si toate sunt pe 12V, deci nu alimentarea e problema.
Acum folosesc BCM-uri ca asa e moda. La rahatu' de Mini inclusiv farurile sunt alimentate din FRM. Pica ala, nu mai ai nici lumini, nici inchidere nici geamuri. Am incercat cu al meu vechi, l-am alimentat cu 12V pe 1 si 2 si pe 2 si 3 scoate fix tensiunea de intrare. Fiind stricat nu pot sa-l fac sa miste. Imi e ciuda ca n-am facut asta cu AIC-ul, care spunea ca e compatibil cu toate codurile. Si Hella are unul, tot asa, compatibil cu toate. Comand un 5k0 din ala si vad ce reusesc. This post has been edited by YRX: 6 Feb 2024, 16:53 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 6 Feb 2024, 14:05) Are stabilizare interna, e prevazut sa fie alimentat de la bateria masinii, generic dat 12Vdc, de aia e 9-16Vdc. This post has been edited by Agrig: 6 Feb 2024, 17:17 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#4204
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da masina tot nu ai masurat-o, nu?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#4205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am masurat ca sunt racit si n-am vrut sa stau pe afara. Am comandat senzorul la chinezi, astept sa vina si investighez cu el.
Am desfacut unul OE vechi si problema pare sa fie topirea sarmelor de conectare a senzorului propriu zis, o pastiluta minuscula in varf. Cand il alimentezi el se incalzeste, are 2 fire pentru incalzire si 2 pentru semnal. Se incalzeste destul de tare, incalzirea inca merge, dar firele de semnal sunt disparute. De asta au durata de functionare, unii zic 5 ani max. In rest, circuitul de alimentare si procesorul par intregi. This post has been edited by YRX: 8 Feb 2024, 07:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Pentru un Audi A4 B8 2.0 CAGA/CAGB(nu mai stiu exact codul) ce kit de distributie + pompa apa mai sunt ok?
Optiunea 1 ar fi original, voi cere oferta de pret Optiunea 2 stiam ca e kit conti cu pompa apa Hepu, dar ziceai la un mom dat ca s-au stricat astia de la Hepu si mai bine ar fi Pierburg Orice sfat/parere e binevenita |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#4207
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Pune kit complet de la Conti. N-ai cum sa dai gres.
|
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
BN64FLO |
![]()
Post
#4208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Pune Conti, cu pompa din kitul lor, chiar daca e facuta de Hepu, e stantata si de Conti si nu am dat gres cu niciuna si am zeci de distributii montate...
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
YRX |
![]()
Post
#4209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Baietii sunt mai in tema ca mine la 2.0 tdi, eu distributii pe curea am schimbat la Logane.
Nu cred ca dai gres cu un kit de producator - Conti, Dayco, Gates, SKF, mai putin ambalatori gen Febi. Montata corespunzator nu cred ca face vreuna figuri in intervalul normal de functionare. La pompa de apa e alta treaba. La Touaregi suntem certati rau cu Hepu, au aparut defecte imposibile in cateva mii de km - palete rupte, rulmenti sparti etc. Si la Mini am mers pe Pierburg, sunt furnizorii OE, chiar daca multi nu sunt de acord cu paletele din plastic. SKF cu palete albastre e iar o pompa buna, sunt Made in Italy. A stat pe 16V 8 ani. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
O mica lucrare la Mini.
Am schimbat cutia mare si cutia mica.... ![]() 20240229_110350_resized.jpg ( Size: 377.5k ) Number of downloads: 353 Este vorba de pompa vacum si diverter valve, adica o supapa care descarca turbina la deceleratie. Pompa vacum a inceput sa curga uleiul din ea. Mai prin vara, schimbasem garnitura dintre ea si chiulasa, dar a apucat-o cursul pe la garnitura dintre carcase. Teoretic puteam sa comand de pe Ebay un kit de oringuri si sa le schimb, dar nu cunosteam cat de uzata este si am zis sa nu risc. Pompa noua Pierburg, identica cu OE, schimbatul e treaba simpla, cu conditia sa nu scapi vreun surub. Disectia ulterioara a aratat vinovatul (oring-ul portocaliu) care era mai mic decat planul de asamblare. Ceva uzura avea, cu un oring nou ar mai fi dus-o o perioada. Dupa urme, motorul n-a suferit de lipsa ungere sau ulei mizerabil. Am preferat sa o schimb totusi pentru ca e motiv de rupere distributie daca se gripeaza. 20240229_132038_resized.jpg ( Size: 183.22k ) Number of downloads: 370 20240229_131552_resized.jpg ( Size: 303.59k ) Number of downloads: 149 Cu ocazia asta am zis sa pun si o valva de recirculare noua, ca i-o fi ajuns si cu pompa de vacum jos aveam loc sa desfac si surubul din spate. Aici am avut un pic de studiu, pentru ca exista multiple revizii ale piesei. Am luat ultimul model, este altfel construita, au renuntat la membrana galbena, care era sursa problemelor, si au facut-o cu un altfel de piston cu etansare pe un oring. Pe forum, americanii ziceau ca are si un raspuns mai bun si tine mai multa presiune. 20240229_113310_resized.jpg ( Size: 249.39k ) Number of downloads: 148 20240229_113305_resized.jpg ( Size: 387.09k ) Number of downloads: 141 Menmbrana nu era sparta, dar arcul e mai slab la cea veche. La asta noua mi-e un pic neclar cum etanseaza, cea veche intra cu capul intr-o gaura. Sa o vad in mers cum face. 20240229_133956_resized.jpg ( Size: 215.11k ) Number of downloads: 50 1 Mar 2024, 10:31: Am facut o tura si totul pare in ordine. Nu mai ticaie pompa de vacum la cald si are un raspuns mai bun la acceleratie. Diverter valve se aude un pic mai diferit, mai spre blow off, trebuie sa o incerc intr-o parcare subterana... ![]() This post has been edited by YRX: 1 Mar 2024, 09:31 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dandobre |
![]()
Post
#4211
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Meseriaș, ca de obicei...
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#4212
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Mai multe detalii pe viitorul canal de Youtube
![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
YRX |
![]()
Post
#4213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am cameraman.
Astea-s chestii simple, dar fac parte din renumele prost al fiabilitatii motorului N14. Mai am sa schimb solenoidul Vanos si am terminat cu toate chestiile care puteau sa faca probleme. Pai vreti sa ramana nevasta-mea cu masina-n drum? ![]() Distractie mare o sa fie la carbon cleaning. Costa doar un set de garnituri de cativa lei, dar manopera... munca dracului, acolo ar merge video. O sa stau pe ea un weekend prelungit, curatare galerie si porturi supape, piston soak si schimb ulei. This post has been edited by YRX: 1 Mar 2024, 11:13 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4214
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai mă că e destul de mare. Sau se plictisește sa stea pe lângă tine filmând?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#4215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Normal ca se plictiseste, tot ce dureaza mai mult de 2 minute intra la categoria "o vesnicie". Degeaba l-am momit ca postez pe canalul lui si ii fac vizualizari.
Gopro pe cap e aiurea, mie nu-mi plac filmarile alea miscate rapid. In alta ordine de idei, am reusit sudura plastic. PA66GF15 - reconstruire ureche. Cel mai nenorocit plastic, nu se atinge de el nici un adeziv. Am folosit letcon si, de fapt cheia succesului, plastic PA11 ca material. Degeaba m-am chinuit eu cu bucati de PA armat cu fibra. Nu se topeste suficient, nu poti sa modelezi, iese un rahat. PA11 nearmat se foloseste la conductele rigide vacum, benzina, recirculare vapori. A mers de vis, cu bucatele topite pe rand si fuzionate cu stratul anterior. E rezistenta, oarecum flexibila si am incredere in ea, am incercat sa trag in toate directiile. Va urma gaurirea pentru surub, dar trebuie sa pun capacul pe pozitie ca am reconstruit urechea din imaginatie si n-am nici cea mai mica idee unde vine gaura. 20240301_141030_resized.jpg ( Size: 131.55k ) Number of downloads: 68 20240301_163543_resized.jpg ( Size: 165.77k ) Number of downloads: 67 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Mai lipsesc sirmulitele de ridizare ingropate in plasticul ala...
Cupru de la firul saritor era bec pentru lucrari din astea! ![]() Cred ca au baghete de la Steinel pe la Hornbach din polamida. This post has been edited by Agrig: 1 Mar 2024, 19:16 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#4217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am bagat sarma din doua motive - urma sa dau gaura si nu stiu unde si am vrut sa vad rezistenta plasticului chior.
Plasticul PA11 pe care l-am folosit a fost dintr-o conducta Renault careia i-am luat mufele, o aveam pe acolo. Si cred ca imi ajunge mult timp de acum incolo, am folosit putin. Ceva trebuie sa fac cu letconul, o sa iau o statie reglabila si sa-mi fac diverse capete. This post has been edited by YRX: 2 Mar 2024, 13:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4218
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Daca e de 230Vac luati un variator de tensiune, folosit la iluminat, aspirator, ceva de genul ala si-l lasati pentru lucrari in plastic letconul.
Cel mai rapid puneti in serie cu alimentarea o dioda de 1-2A/800Vac minim si reduce puterea la jumatate pe rezistenta. Sirma o apasam cu letconul in lipitura, nu gauream nimic. Da, m-am uitat la baghete si PA lipseste din oferta Steinel. Gasiti aici: https://www.az-reptec.de/en/Welding-rods/PA...ck-25-rods.html This post has been edited by Agrig: 2 Mar 2024, 23:59 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#4219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
E si asta o idee, cu variatorul, sa vad ce gasesc rezonabil, mi-ar fi placut sa am o statie din aia si cu suflanta de aer cald, am mai avut cateva intalniri cu SMD-uri unde a fost greu cu letconul. Oricum, pentru plastic trebuie sa am si niste capete din alea plate si eventual unul in care sa bag pe sus materialul de umplere.
La gaura m-am referit la aia pentru surub. In urechea reconstruita trebuia sa dau o gaura pentru surubul de prindere. Daca puneam sarme mi-era mai greu. L-am montat, am dat si gaura, tine fara probleme, materialul e fuzionat complet, e "de acolo". Sunt tare incantat de reusita, e prima data cand chiar imi iese. Daca invat sa si sudez cu fluxcore-ul ar fi minunat. This post has been edited by YRX: 3 Mar 2024, 08:54 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4220
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu am chestia asta de multi ani si e foarte utila la casa omului
https://gordak.ro/index.php?route=product/p...&product_id=100 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, ceva de genul ma gandeam si eu.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4222
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
https://www.lidl.ro/l/ro/cataloage/catalogu...w/flyer/page/42
Sirma este absolut decenta de la ei si pretul este bun. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#4223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact pe alea le am, dar parca e posedat, nu reusesc de doua ori aceeasi sudura. M-am uitat la video-uri, am citit, nimic. La mine merge punct, gaura, punct, sarma lipita.
Nici nu am facut cine stie ce practica, ca de fiecare data cand ma duceam la tara aparea altceva, dar sunt groaznic. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4224
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca e viteza prea mare. La cel anterior puteai regla si viteza.
Dar sa iti faci freaba....chestii simple e ok...la cat a costat. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
YRX |
![]()
Post
#4225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am reglaj viteza sarma si amperaj, dar nu le-am nimerit. Eu vreau sa sudez table in puncte. Ba iese superficiala, ba dau gaura (si evident, n-am ajuns la capitolul umplut gauri), ba pocneste in toate directiile.
Sunt convins ca fac eu ceva ce nu trebuie, dar inca nu m-am prins ce. O sa am o usa de Logan sa practic pe ea, pana la urma mi-o iesi. Daca nenea Agrig zice ca sarma de Lidl e buna o sa incerc sa-i dau inainte, incepusem sa cred ca ea e de vina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4226
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am luat si de 6..sa vad cum ma descurc cu ea....vreau sa incep ca invat pe o striata de 4...pan imi iese snurul.
Dar parca laudata e telwin. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Ca idee, viteza sirmei da curentul iar tensiunea da "caldura" sau forma cordonului, e prea mica, sudura inalta.
Daca ai tensiunea prea mare arcul nu ramine in baie ci urca pe sirma spre duza, asa afli ca e prea mare tensiunea. Sint interdependente reglajele dar nu foarte critice la sirma cu autoprotectie. Eu nu sint prea fericit s-a folosesc la tabla auto insa merge, am folosit 0,8mm. Stiu ca au si de 0,6mm insa nu prea am incercat cu ea mare lucru. Neaparat trebuie capatul sirmei mai lung decit la sudura cu gaz, acolo empiric mergi cu de 10xD, diametrul sirmei. La asta cu autoprotectie trebuie capat lung ca sa ajunga sa se topeasca fluxul si sa creeze protectia baii, la aia de 0,8mm cam 12-15mm. Incepeti totdeauna cu viteza si dupa aia sa-i dati aspect din tensiune la cordon. This post has been edited by Agrig: 3 Mar 2024, 15:31 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#4228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mi-a ajuns senzorul de calitate aer si cheia de 38 pentru bielete.
Ptiu drace, senzorul pare OE, are toate elementele identice. Produs de SGX Sensortech in China. Asa patesti daca dai chinezilor sa-ti faca produsele. 700 de lei OE in reprezentanta, 38 lei pe Aliexpress. Sa vad mai incolo dupa ce trece ploaia ce hram poarta. Alaturi de cel nou este unul vechi disecat. 20240313_123844_resized.jpg ( Size: 118.13k ) Number of downloads: 452 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Siii, am infrant... nu merge...
![]() Chinezii abereaza cu compatibilitatile (conform chinezului era compatibil si cu 7L0907643A) Ce am gasit: Cablajul la Touareg este asa: - pin 1 +12V, vine dintr-o siguranta de 5A - pin 2 GND - pin 3 SIGN merge in J255 - ECU clima La alea care folosesc senzorul mai nou - pin 1 +12V din BCM - pin 2 GND - pin 3 SIGN - LIN bus catre J519 (BCM) care transmite el catre J255 informatia. Deci, n-are cum sa mearga al nou pe Touareg. Masuratorile empirice cu voltmetrul au aratat asa: Cablaj in gol cu contactul pus: 1 cu 2 - 12V 2 cu GND - continuitate 2 cu 3 - 12V 1 cu 3 nimic Acum partea interesanta: Senzorul chinezesc alimentat 1, 2 12V scoate pe 2 cu 3 undeva la 10 - 12V, variabil Senzorul vechi alimentat 1, 2 12V scoate pe 2 cu 3 un invers 2-4 V variabil (invers, adica 3 masa si 2 plus). Aici e cu semnul intrebarii pentru ca e defect, nu am vreo referinta. N-am reusit sa-i influentez cu nimic dandu-le sa miroasa gaz, probabil e semnal digital. Deci, in cazul meu imi trebuie fix nenorocirea aia de 700 de lei, altfel nu merge. Chinezii nu l-au copiat inca pe ala. Senzorul chinezesc nu e fals, l-am desfacut, ca eram curios sa vad daca in interior are doar vreo 2 rezistente sau e chiar senzor. 20240314_161044_resized.jpg ( Size: 219.91k ) Number of downloads: 411 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
marksman |
![]()
Post
#4230
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
2 cu 3 degeaba măsori, e semnal digital acolo.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:11 |