compresor la 12v, de umflat rotile
![]() ![]() ![]() |
compresor la 12v, de umflat rotile
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
Slider |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Eu am vazut asa ceva la un coleg - de fapt i l-am facut cadou anul trecut- si vad ca ii merge si acum (el zice ca l-a folosit de vreo cateva ori).
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sunt faine. Pentru ca nu trebuie sa dai la mana sau la piciore.
Sunt naspa pentru ca ar lua ani de zile sa umple o roata. Eu m-am plictisit rau sa ii umflu la o colega ceva saltea dinaia de plaja. Pe langa ca m-a scos din rahat o data ca am putut sa umflu roata cu ea (nu era complet dezumflata) si-a facut banii. De ce? Pentru ca am facut lume fericita cu el. Am umflat saltele, am umflat o groaza de mingi pentru kinderii de la blocuri ![]() This post has been edited by driverx: 22 Sep 2007, 15:48 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#4
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Depinde de compresor. Eu am unul destul de vechi, dar care n-a fost folosit decat de cateva ori si umfla destul de repede. E romanesc, nu retin exact pe unde facut. Turcismele fac treaba mai greu dar o fac si ele. Insa mi se par cam fragile.
Apropo de roti si presiunea lor, am un car de nervi si va intreb pe voi, care-s sansele ca un borcan sa-mi fi taiat cauciucul? Acum 5 min am venit de undeva si eu atent fiind sa nu sterg vreo masina din aglomerata parcare n-am vazut un rahat de borcan plin cu nu stiu ce dracu' oase pe care l-am facut praf. Plin de draci n-am mai stat sa vad daca lasa roata sau nu. E tubeless la origine dar are camera bagata in ea de un destept caruia i-am dat masina sa puna cauciucurile mai demult. Tocmai vroiam sa renunt zilele astea la camere... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu se sparge neaparat, eu am dat peste multe sticle arunca de de tembeli in drum, si inafara ca le-am facut praf cu mult zgomot nu s-a intamplat nimic la cauciucurile respective.
Deci daca ziceti voi ca sunt cat de cat bune compresoarele alea o sa-mi iau unul, motivul e ca aici nu mai exista compresoare in statiile de benzina, adica exista dar pe toate scrie mare defect de luni de zile. Azi abia am gasit la o benzinarie mai retrasa unde sa-mi verific preiunea. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
avathan |
![]()
Post
#6
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
eu am unul albastru din Carrefour se misca decent... adica incet si nu foarte incer , manometru il banui ca arata ce vrea el ... oricum tinand cont ca a trebuit sa imi umflu un pic roata o data,cat sa pot ajunge la benzinarie la un compresor, cu o pompa de picior cu un cilindru destul de mic(imi desfacuse un berbec ventilul) cred ca asta e mai bun
![]() |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ups..pai daca manometrul nu arata bine nu am facut nimic..
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
True. Unul mai bun cred ca o sa te coste putin mai mult. Vezi ca trebuie sa gasesti. Desi pentru verificarea presiunii iti recomand sa dai si tu un leu la doua saptamani intr-o vulcanizare.
![]() Mersi ca m-ai mai linistit, ca aveam un car de draci, mai ales ca am in portbagaj doua rezerve, ambele sparte. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu te sfatuiesc sa nu iei asa ceva.
Unui prieten i-a intepat un bolovan cauciucul seara pe 11 si m-a chemat pe mine cu pompa ca nu reusea nimic cu un astfel de compresor. Cred ca mai mult de 1.5 atm nu baga. O pompa de 10 lei e sfanta. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ageana |
![]()
Post
#10
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Are tata compresor d-asta. Daca ar fi sa ma intrebi pe mine, nu merita. Face un zgomot de scoli tot cartierul, umfla destul de greu (ca sa umflu o roata de la 1.6 la 2.2 ia cam 3 min) si mi se pare fragil.
Pentru ce?! Ca sa ai ce cara dupa tine? Ai de gand sa stai sa faci tu eventuala pana de cauciuc, in strada, si n-ai cu ce umfla? Exista vulcanizari peste tot, si costa cam 1 leu de verificat presiunea la toata rotile. Plus ca daca ai jante si cauciucuri bune verifici presiunea o data la cateva saptamani (doar ca sa ai ce face). |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
avathan |
![]()
Post
#11
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
am umflat cu compresorul amintit mai sus de la 1.4 atm la 2.5 atm si mai umflam linistit cred eu pana la 3,4 atm...dupa cum s-a zis cred ca depinde de compresor...
This post has been edited by avathan: 22 Sep 2007, 18:21 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
julian_www |
![]()
Post
#12
|
Julian Group: Members Posts: 43 Joined: 27 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Un compresor deosebit de bun echipeaza Matizurile care vin cu GPL din fabrica (si care nu mai au roata de rezerva). Umfla destul de repede si manometrul arata ok. Am testat de curiozitate la masina unui prieten si am ramas placut surprins, desi pare o jucarie. Probabil se gasesc pe la DAEWOO.
|
--------------------
Renault
Symbol II
2008/Privilege/ 1.5 85 CP
|
|
ferrari |
![]()
Post
#13
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
eu mi-am cumparat unu la aprox 30 lei din praktiker acum un an si jumatate si este in perfecta stare. personal il recomand pt ca isi face treaba bine si destul de repede, adica in max 7 minute umfla o roata de la 0 atm la 2.2. eu am cauciucuri tubeless si mi l-a umflat chiar daca era 0 atm. problema e ca nu are pe manometru presiunea in atm dar nu e nici o problema... ca iti faci un semn pe manometru unde ai 2-2.2 atm dupa ce verifici cu un manometru bun.
|
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
mda e comod dar pana umfli ceva iti creste barba
![]() Eu am unul no-name care merge, indica relativ bine dar pana umflă ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eventual in magazin se poate face urmatorul test:
Se apasa cu degetul si vedeti daca scoate presiune suficienta sa invinga forta de apasare. Asta de care am pomenit mai sus nu putea sa-mi impinga degetul nici la o apasare relativ slaba. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
puiu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Umfla destul de greu,bazaie,tremura,nu indica corect presiunea,se incinge rau,
dar pana la prima vulcanizare e ok. Mai ales la 20-30 ron. |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
ferrari |
![]()
Post
#17
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
eu nu stiu de care aveti voi dar eu sunt f multumit de al meu. nu ma deranjeaza bazaitul ... prefer sa aud cum bazaie decat sa dau la pompa. si de umflat eu zic ca e f rezonabil ... max 7 minute de la zero, deci daca ai roata putin desumflata merge f repede.
|
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Al tau e meserias. Ce am vazut eu la 30 lei prin hipermarketuri e de toata jena. Eventual pt biciclete sa-l folosesti.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Kunt |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru lenes Group: Members Posts: 484 Joined: 9 December 05 ![]() |
E foarte bun. Eu am unul cred ca de mai bine de 10 ani, e tot de asta no name, stiu doar ca e facut in Taiwan. Isi face destul de bine treaba, l-am folosit destul de mult la vechea masina, o tineam cu saptamanile in garaj si o gaseam cu rotile dezumflate asa ca, compresorul ala mi-a fost foarte util. Umfla destul de bine, manometrul indica corect, insa ai grija cand o sa il folosesti sa pornesti motorul, altfel risti sa ramai fara baterie...
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference 1.4 MPI, 2005
- 50 VDU "Oamenii sunt persoane umane" - ...
|
|
Merced |
![]()
Post
#20
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Avea vara-meu in Dacie o chinezaraie d-aia de scula vecinii si pleca prin parcare cand umfla. Useless, m-a ajutat decat sa umflu cat de cat doua roti pana la prima benzinarie/vulcanizare. Ieri am facut in Bucuresti presiunea la un PetromV, l-am rugat pe un baiat de acolo sa-mi bage si mie in rotile de pe fata, m-a intrebat cat, i-am zis sa fie un 2 acolo, si nu stiu cat a bagat nebunu' ca la iesirea de pe autostrada ma trezesc cu pana pe una din roti.
![]() Si tin sa-i multumesc inca o data lui argon ca m-a linistit mai devreme, intr-adevar roata n-are nici pe naibii, am fost putin plecat cu masina si e in regula. Insa pe locul ala de parcare eu n-o mai las, sa vina sa-si adune gunoaiele cine le-a lasat acolo. Nesimtitii... ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am unu facut (de fapt compresorul este de la un rover care avea suspensie pneumatica) am facut o piesa la strunc am cumparat un manometru l-am asamblat si gata compresorul nu face zgomot deloc nu sare in sus umfla repede si baga cam 6 atm
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Am luat din Kaufland unul la 25 ron. O roata de la 1.8 la 2.2 o umfla cam in 3 minute, zgomotul nu mi se pare deranjant. Presiune baga incet dar sigur. Pe el scrie sa nu se foloseasca mai mult de 30 min. Eu l-am tinut de 4 ori cate 1 ora la masina ca sa umflu saltelele de camping. Cu toate ca am bateria de 7 ani, cat a functionat cate 1 ora nu am pornit deloc motorul..si nici nu se simtea ca e desumflata.
Concluzia: Pentru o roata de masina e buna, pentru saltele luati-va altceva (o pompa de picior pt saltele e 30 lei si o umfli in 4-5 min.) |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
StefanT |
![]()
Post
#23
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 22 Sep 2007, 19:51) Dar in orasul ala minune nu aveti vulcanizari? Sau 2 lei cu tot cu bacsis ti se pare mult, sa iti faci presiunea o data la 2-3 luni la o vulcanizare profesionista? ![]() Eu la 4 drumuri Bacau- Bucuresti trec pe la vulcanizare, imi umfla toate rotile la 2.4 , cere 1 leu si-i dau 2. Ce mare scofala? Si hai sa fim seriosi ce nevoie ai de rahatul ala? N-ai rezerva? Oricum un tubeless nu se umfla cu nimic daca a fost dezumflat total, ca nu tine lipitura aia dupa ce a stat pe janta. Hai sa nu ne mai umplem garajul/balconul/portbagajul de tot felul de cenzuratele nefolositoare ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
acum 1 luna am plecat pana la bucuresti cu familia+ceva prieteni (2 masini).
La iesirea din oras oprim la benzinarie. Eu cu un Opel Vectra C (2003) el cu Dacia 1310 (1996). Acelasi om ne-a verificat presiunea, mie mi-a cerut 2 lei lui i-a cerut 1 leu. I-am dat cate 2 de fiecare ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
StefanT, sunt multe vulcanizari, problema nu e pretul, ci ca prefer sa fac treaba singur, am alergie la nespalatii aia.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ferrari |
![]()
Post
#26
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
@stefanT "Oricum un tubeless nu se umfla cu nimic daca a fost dezumflat total, ca nu tine lipitura aia dupa ce a stat pe janta."
uite ca mie mi-a umflat roata (tubeless) chiar si dezumflata total. si ce te faci atunci cand esti pe camp si ai pana si rezerva e prea moale? acuma sa nu imi spui ca tu de fiecare data cand pornesti la drum iti verifici rezerva ![]() |
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#27
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Mariuse,ce la pompa manuala nu-ti mai place;)?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
StefanT |
![]()
Post
#28
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa ma bata Dumnezeu daca mi-am verificat in viata mea rezerva. O singura data am umflat-o, cand am schimbat cauciucul. In Bucuresti am facut pana de 2 ori, o data mi-au desurubat vintilul, o data pur-si-simplu era pe janta.
Alta data pe un drum forestier, o data asta-iarna. ... ideea era ca de fiecare data ma duceam cu roata la vulcanizare dupa ce ajungeam in Bacau. Si rezerva e tot tubeless. Daca e janta si cauciucul ok nu cred ca iti trebuie gadgeturi suplimentare.... |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Parerea mea, nu merita. Exact cum se spunea mai sus, zgomot, debit mic, se incinge rau, moment in care ii si scade presiunea/eficienta.
Am demontat unul din ala: are un motoras micut la 12 V cu demultiplicare mare spre compresor. Pistonul avea etansare cu doua inele O. Il mai ungeam uneori pentru cresterea eficientei dar cu efect momentan. Cauta unul serios, nu gen "30 ron'. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
driverx |
![]()
Post
#30
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(StefanT @ 24 Sep 2007, 00:01) Sa ma bata Dumnezeu daca mi-am verificat in viata mea rezerva. Sa te bata. Ca ai asemenea gandire. Si dupa aia mai vii cu povesti lacrimogene cum te lasa masina in drum. Pai ma, meri la drum lung, n-ar fi util sa te asiguri ca ai roata de rezerva, asta dupa ce un idiot din fata isi pierde nu stiu ce tija, surub sau mai stiu eu ce si o sa isi gaseasca loc in cauciucu tau? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:21 |