DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noutati de la Dacia, ... a aparut Ambition 1.5 DCi pe site

DFA
post 6 Jan 2006, 09:18
Post #91


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(laur @ 5 Jan 2006, 22:18)
....In "document" sint specificate costurile manoperei la revizie, intr-o moneda pe care eu nu am timp sa ma dumiresc ce e (lei, RON, Euro). Si zice ca are TVA.....
*


dry.gif Hmmmm...., fiecare sumă de bani are trecută în dreptul ei moneda (Euro sau LEI - vechi), iar la sfârșitul documentului se precizează că toate sumele includ TVA.
Nu înțeleg ce este "de dumirit"...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 6 Jan 2006, 16:18
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




ooofffff....
ce tot atata tambalau pe dotarile astea....unu vrea ac pe ambiance...pai nenea iti ofera tie skoda climatizare electronica bizonala (sistem de audi) pe octavia II CLASIC ? ...da...insa numa' daca mai iei nu mai stiu ce dotari in plus...de ex pentru cele mai smechere jenti de OII tre sa mai cumperi si roata d-aia micuta si inca nu mai stiu ce...practic de vreo 200E in plus..iar daca vrei pachet piele sport (volan, levier viteze si frana de mana) tre sa iei pachetul de siguranta cu 4 air bag-uri pt cap si doua cortina...pachet ce costa vreo 500 E ...iar ala pt piele vreo 150 smile.gif)
preturi cu aproximare....ca nu le stiu pe de rost...
si voi vreti sa dea dacia ce aveti voi pofta...de parca aici suntem la BUGATI ...iar masinile se fac numai pe comanda...iar clientu isi alege impreuna cu reprezentati firmei modelele de tapiterii si mocheta din portbagaj...
asa ca nimeni nu va da voua ce vreti voi ...asa ca i s-a sculat lu' unu ca el vrea domne' ac pe ambiance...
ba' nenea....astea sunt produsele...voua si daca va da omu masina pe gratis....tot nu va convine...ca n-are domne' cui de agatare inclus pe ambiance...ce sa-ti spun...
noi in loc sa ne ridicam...mai mult ne tragem in jos.....
ce ofera concurenti directi si nu ofera LOGAN ??????


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 6 Jan 2006, 21:18
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
fiecare sumă de bani are trecută în dreptul ei moneda (Euro sau LEI - vechi)

Tu sigur te uiti la documentul pus in topicul asta??? Ca la revizii zice: 51, 70, 155, 208, 312 si atit, nu mai are nimic adaugat alaturi. Doar la carburant scrie lei, si dupa cite cifre sint e vorba sigur de lei vechi. tre sa deduc de aici ca astea fara lei alaturi sint euro? Daca e asa sumele alea si tot documentul sint un mare rahat, pentru ca face analiza costurilor fara a pune la socoteala consumabilele care se schimba obligatoriu la revizie, ci doar costul manoperei de la revizii. Pentru ca nu cred nici mort ca revizia de la 10.000 km de la dci poate costa 51 E (1,86 mil) cu tot cu filtru ulei, filtru motorina, filtru de aer si filtru de polen!


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 6 Jan 2006, 21:31
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi





Domnilor,

Am citit de m-am saturat ce s-a tot scris despre masini si dotarile lor...

Sunt de acord cu cei care au spus raspicat ca la o adica daca nu iti place ceea ce ti se ofera nu ai decat (ca si cumparator) sa cauti altceva. Piata e libera si nimenu nu iti baga pe gat produsul cu forta.

E bine spus ca si alte firme mai cu mot practica sisteme de vanzari asemanatoare cu Dacia.

Cat despre cresterea continua a preturilor este clar ca acestea se vor ajusta de la sine in sens descrescator (cu siguranta e de unde) in momentul in care piata va da semne de saturatie. In prima faza (la care cred ca s-a ajuns deja) imbunatatesc oferta de modele disponibile cu facilitati la pachet. Apoi probabil vor face precum la Solenza in ultima etapa cand era un model standard (Confort) la care puteai pune echipamente. Si in faza a treia sigur vor reduce din preturi pana la nivelul minim acceptat ca nivel de profitabilitate.

Vor scoate si alte modele de Logan (variante de caroserie) si, de ce nu, si alte modele. Poate un urmas al Solenzei... veti fi spunand ca sunt nostalgic.

Sa speram ca devine si Dacia incetul cu incetul o masina adevarata. De la fabricatie si pana la intretinere! smile.gif


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 7 Jan 2006, 10:00
Post #95


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(laur @ 6 Jan 2006, 22:18)
Tu sigur te uiti la documentul pus in topicul asta???
*


huh.gif Eu mă refer la ăsta: Comparatie costuri motorizari Logan, în format PDF.
QUOTE
Ca la revizii zice: 51, 70, 155, 208, 312 si atit, nu mai are nimic adaugat alaturi. Doar la carburant scrie lei, si dupa cite cifre sint e vorba sigur de lei vechi. tre sa deduc de aici ca astea fara lei alaturi sint euro?

ohmy.gif Nu știu cum se vede la tine, dar la mine apare semnul € (adică E-ul ăla tăiat la mijloc pe orizontală, EUR, așa cum $ este semnul pentru USD). Dacă la tine nu apare, înseamnă că viewer-ul nu ți-l afișează, deși este un document PDF, care conține caracterele și nu referințe la set-uri de fonturi, deci ar trebui să vezi și semnul EURO... Dacă nu apare la tine, DA, atunci sumele fără LEI în dreptul lor sunt în EUR, și toate includ TVA.

QUOTE
Daca e asa sumele alea si tot documentul sint un mare rahat, pentru ca face analiza costurilor fara a pune la socoteala consumabilele care se schimba obligatoriu la revizie, ci doar costul manoperei de la revizii. Pentru ca nu cred nici mort ca revizia de la 10.000 km de la dci poate costa 51 E (1,86 mil) cu tot cu filtru ulei, filtru motorina, filtru de aer si filtru de polen!

Crezi ce vrei tu, dar acele costuri de revizii mi-au fost comunicate în mod oficial de Vocea Clientului și conțin prețul pieselor și manopera necesară pentru operațiunile necesare schimbării lor. Toate prețurile includ TVA.
Nu știu cum e la Peugeot, dar filtrele nu se schimbă toate odată și nu la fiecare 10.000Km..., iar Logan nu are deocamdată filtru de polen...

This post has been edited by DFA: 7 Jan 2006, 10:02


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rooster
post 7 Jan 2006, 11:03
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 December 05
From: Tulcea, oras cu strazi jalnice




Am comandat pe 6 Ianuarie modelul Laureate Plus 1.4MPI (Rosu Passion + G.E.) si mi s-a spus ca pe 19 Ianuarie iese din uzina ... s-a micsorat mult intervalul de asteptare pentru benzinare !


--------------------
VW Sharan 131CP TDI Dacia face putori de automobile, parerea mea !
EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 7 Jan 2006, 11:48
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(rooster @ 7 Jan 2006, 11:03)
Am comandat pe 6 Ianuarie modelul Laureate Plus 1.4MPI (Rosu Passion + G.E.) si mi s-a spus ca pe 19 Ianuarie iese din uzina ... s-a micsorat mult intervalul de asteptare pentru benzinare !
*



acum nu ca vreau sa fiu rau dar cred ca e un Laureate 1.4 (care deja era disponibil) pe care in astea 2 sapt monteaza abs si ce mai tb pe ici pe colo...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 7 Jan 2006, 14:10
Post #98


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(asybo2002 @ 7 Jan 2006, 11:48)
acum nu ca vreau sa fiu rau dar cred ca e un Laureate 1.4 (care deja era disponibil) pe care in astea 2 sapt monteaza abs si ce mai tb pe ici pe colo...
*


Asa si Ambition... e un Laureate 1.6 care-i mai monteaza pe ici pe colo un ABS, niste jante de aluminiu... geamuri electrice spate... Laureate 1.6 care-i de fapt un Preference 1.6 la care-i mai monteaza pe ici pe colo un AC ... si tot asa smile.gif


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 7 Jan 2006, 18:02
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




si audi A6 e de fapt o skoda fabia ...pe care au mai pus cate ceva =))
eu zic ca au scazut vanzarile.....si d-aia iti vine "randu la masina mai repede "


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 7 Jan 2006, 19:28
Post #100


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Fan3 @ 7 Jan 2006, 19:02)
eu zic ca au scazut vanzarile.....si d-aia iti vine "randu la masina mai repede "
*


Poate au scăzut și vânzările, dar nu așa de dramatic cum credeți voi..., oricum, nu ăsta este motivul real pentru care acum poți cumpăra mai repede, ci faptul că la MPi-uri cererea a scăzut, deci coada de așteptare s-a micșorat, iar cererea de dCi-uri a crescut și coada de așteptare pentru ele s-a lungit.
Funcție de variantă și culoare coada de așteptare se întinde acum la dCi-uri cam pe 2,5-3 luni de zile, în timp ce un MPi îl poți lua în cel mult o lună, poate mai repede, în funcție de varianta de echipare și culoare.

This post has been edited by DFA: 7 Jan 2006, 19:36


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 8 Jan 2006, 17:16
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




acum...asa ca poate am fost eu eliptic in exprimare...si de aceea nu s-a inteles ce am vrut sa zic...mai spun o data:

exista pe stoc LAUREATE 1,4 mpi...nu (mai, prea etc.) exista cerere pentru el...ce fac eu ca UZINA: il iau, ii pun lucrurile necesare sa-l fac LAUREATE PLUS si rezulta un client satisfacut in 2 sapt si un produs vandabil mult mai usor si mai scump...cam asta era...dar merge si cum a-ti zis voi, la urma urmei in orice ranita de soldat e un baston de maresal...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Jan 2006, 17:34
Post #102


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




fabrica nu lucreaza pe stoc. Punct!


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rooster
post 8 Jan 2006, 17:58
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 December 05
From: Tulcea, oras cu strazi jalnice




QUOTE(ssilviu @ 8 Jan 2006, 17:34)
fabrica nu lucreaza pe stoc. Punct!
*



Si masinile care se afla in parcurile auto ale dealerilor sunt in custodie din partea uzinei sau sunt comandate "la noroc" pe cheltuiala dearlerilor?


--------------------
VW Sharan 131CP TDI Dacia face putori de automobile, parerea mea !
EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 8 Jan 2006, 20:12
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Eu am impresia că, văzând ce vânzări au avut în primul an de la lansare, băieții și-au zis că se poate scumpi produsul...
Iar chestia cu mașina de 5.000 Euro, hai să fim serioși, cred că nici nu au avut intenția reală de a produce așaceva
După Supernova nu a mai fost nici o Dacie nouă sub 5.000 euroi
Și nici nu va fi
Asta, desigur, este opinia mea


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 9 Jan 2006, 11:22
Post #105


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(electromatic @ 8 Jan 2006, 20:12)
Eu am impresia că, văzând ce vânzări au avut în primul an de la lansare, băieții și-au zis că se poate scumpi produsul...
Iar chestia cu mașina de 5.000 Euro, hai să fim serioși, cred că nici nu au avut intenția reală de a produce așaceva
După Supernova nu a mai fost nici o Dacie nouă sub 5.000 euroi
Și nici nu va fi
Asta, desigur, este opinia mea
*


Intentia de la inceput cu rezultatul nu trebuie sa coincida neaparat. Orice afacere necesita oarece flexibilitate pentru a maximiza profitul. Exact asta face Dacia acum.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 9 Jan 2006, 11:29
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




Da, mai ales că nu prea au concurență
Și mai mizează și pe conservatorismul românilor, care preferă Dacia fiindcă e mașină "românească"
De fapt știm cu toții că în actuala conjunctură economică pe plan mondial, nu mai există mașini sau produse în general care să fie pur naționale
Iar ei mai profită și de declinul Daewoo


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Jan 2006, 12:47
Post #107


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(rooster @ 8 Jan 2006, 17:58)
sunt comandate "la noroc" pe cheltuiala dearlerilor?
*


Vezi ca ai inteles !


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 9 Jan 2006, 21:45
Post #108


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Hmmm, încă din August 2004 presa străină știa că Logan nu va fi comercializat la celebra sumă de 5.000 de Euro, din cauza modelelor de Dacia existente (Solenza). Dar Loganul de 5.000 de Euro era programat pentru 2005, urmând să fie comercializat doar în România, din cauza taxelor de import în țările vecine.
Cum în 2005 n-a apărut, să ne așteptăm la o această variantă sub 6.000 de Euro în 2006?
QUOTE
From the start, the X90 project was referred to as a “€5,000 car”. However, the promised €5,000 retail price will not be available when the car goes on sale in September - Renault is holding back the budget-priced base model until next year in order to avoid conflict with the current Dacia Solenza model, which will cease production in 2005. Initial Dacia Logans will be higher-specified models - the top priced model will cost around €8,000. And the €5,000 price tag will not be available outside Romania - import duties in neighbouring states have put paid to that


QUOTE
The challenge for engineers at Renault’s Technocentre south of Paris, where the car was developed, was to build a car that was price-competitive against the kind of cars customarily on offer in emerging markets - Russian Ladas, Iranian Paykans - and Dacia’s own old Renault 12-derived
models.
Logan uses as many existing components sub-sets as possible, while simplifying
elements of design and minimising the numbers of parts. The dashboard, for
example, is a one-piece moulding; the front suspension from Clio and the rear
suspension is from the Modus. Many trim and interior parts are carried over from
Solenza, a Dacia-designed car dating from the early 1990s but heavily re-engineered by Renault since it took over Dacia in 1999. Instrument panel, door handles, steering wheel and column switches come direct from Clio. Some parts, such as the air vents and gear lever knob, are from the Espace. Original Logan parts have been designed for simplicity - even the plastic rubbing strips on the outside of the doors are reversible, so the same part can be used on near and offside.


Tot pe atunci se știa ce motorizări vor fi disponibile în 2004 și 2005..., inclusiv de cel cu 16 valve:
QUOTE
Logan is the third car to be built on the Renault-Nissan Alliance’s B platform, following the Nissan Micra and just-launched Renault Modus. The Logan will be launched with a choice of K7 series eight-valve petrol engines: the 75hp 1.4 litre and 90hp 1.6 litre.
Both engines are combined with the five-speed manual gearbox also used in the Laguna and Mégane.
The engines have been well proven in several Renault vehicles, and are still used in the Clio saloon and Kangoo van. A 65hp 1.5 dCi diesel option will be available in 2005, as well as a 107hp 1.6 litre 16-valve petrol unit. Part of the logic for using slightly older engines was their ability to run on fuel of widely differing quality. They have also been approved for use with 87-octane and 91-octane gasoline as well as 95-octane fuel. The engines comply with EU Euro 4 emissions standards and the body meets European standards for front and side impacts.


Planuri de viitor...
QUOTE
From early 2007 other body styles will be launched on the same
platform, including an estate, a small van and a pick-up. But there will be no hatchback version - with Clio, Modus and the forthcoming new Twingo, Renault believes another hatchback is not necessary. The Clio Symbol four-door sedan will continue to be built, however, and will be pitched as a more upscale vehicle
than Logan.


Sursa: Renault Logan feature in Lotus Engineering, Jul-Aug 2004, PDF, 135KB.

Sursa primară: Lotus Engineering, nr. 3/2004, PDF, 1,04MB.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosming
post 9 Jan 2006, 23:06
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 2 November 05
From: Cluj-Napoca




Eu ca proaspat posesor de masina, consider ca in orice Logan standard ar trebui sa fie incluse obligatoriu:
- directie asistata;
- scaune la sofer cu reglare pe verticala (eu nu am gasit din octombrie 2005 o pozitie comoda la drum lung prin care sa ajung bine la ambreiaj si acceleratie);
- airbag-uri la sofer si pasager dreapta.
Restul pentru mine e accesoriu (dealer-ul sa te convinga sa cumperi, dar la noi dealer-ii is ca vanzatorii de cartofi din piata). Doar manca benzina (greutate) curent din acumulator si bani la intretinere (revizii, consumabile..).
Singurul optional pe ambition pe care l-am luat este vopsea metalizata. Si sincer imi pare rau ca nu am avut posibilitatea materiala sa iau directie asistata (de fapt nici nu prea stiam ce este smile.gif - nu am condus consistent decat dacia 1400).



--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2006
cosming
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadoshel
post 9 Jan 2006, 23:18
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 11 January 05
From: cluj-napoca




QUOTE(cosming @ 9 Jan 2006, 22:06)
Eu ca proaspat posesor de masina, consider ca in orice Logan standard ar trebui sa fie incluse obligatoriu:
- directie asistata;
- scaune la sofer cu reglare pe verticala (eu nu am gasit  din octombrie 2005 o pozitie comoda la drum lung prin care sa ajung bine la ambreiaj si acceleratie);
- airbag-uri la sofer si pasager dreapta.
Restul pentru mine e accesoriu (dealer-ul sa te convinga sa cumperi, dar la noi dealer-ii is ca vanzatorii de cartofi din piata). Doar manca benzina (greutate) curent din acumulator si bani la intretinere (revizii, consumabile..).
Singurul optional pe ambition pe care l-am luat este vopsea metalizata. Si sincer imi pare rau ca nu am avut posibilitatea materiala sa iau directie asistata (de fapt nici nu prea stiam ce este smile.gif - nu am condus consistent decat dacia 1400).
*


eu tare mai am impresia ca ambition-ul ala este de fapt ambiance biggrin.gif


--------------------
Renault/Dacia Arkana/1310 Zen 2022/TLX 1989 - CJ37CUC/CJ10YET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 10 Jan 2006, 09:28
Post #111


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Eu sunt convins... mai ales ca e si 1.4 smile.gif

@cosming: stai linistit, scaunul meu e cu reglare pe inaltime, dar tot degeaba...
Uite detalii: scaunul soferului, E cam incomod

This post has been edited by ghc: 10 Jan 2006, 09:32


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 13 Jan 2006, 16:34
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




OK... discutam despre preturi...desper evolutia comenzilor catre Uzina...despre proceduri de productie...DAR totusi pe mine unul ma intereseaza NOUTATI DE LA DACIA!!! (parca asta era si topicul...)

Stie cineva noutati privind breakul, motorul 1.6-16 V sau dieselul de 80 CP? Chiar astept versiunea break cu unul din aceste doua motare si tare as vrea sa stiu cand o sa am si eu masina noua...


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 13 Jan 2006, 17:04
Post #113


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Subiectul asta a fost deschis special pentru cele 2 variante noi...
Ce te intereseaza pe tine se discuta (este 'a', nu 'ă') pe aici: Variante noi de Logan, Se pare ca devine realitate
Momentan e inchis din lipsa de informatii, lipsa care genereaza zvonuri care mai de care mai aberante.


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Jan 2006, 17:53
Post #114


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(stoianco @ 13 Jan 2006, 17:34)
OK... discutam despre preturi...desper evolutia comenzilor catre Uzina...despre proceduri de productie...DAR totusi pe mine unul ma intereseaza NOUTATI DE LA DACIA!!! (parca asta era si topicul...)

Stie cineva noutati privind breakul, motorul 1.6-16 V sau dieselul de 80 CP? Chiar astept versiunea break cu unul din aceste doua motare si tare as vrea sa stiu cand o sa am si eu masina noua...
*


Zvonuri:

Aprilie 2006 ?
Logan 1.6MPi 16v 107cp Euro? sedan 4 usi

Octombrie 2006 ?
Logan break 5 locuri 5 usi (K-90) ?
Logan monovolum 7 locuri 5 usi Aventure 4x4 (R-90) ?
Logan MPi & dCi Euro4 (1.5dCi 70 & 85cp) ?
Logan 5 usi bicorp/hatchback, import Brazilia ?

2007
Logan furgoneta (F-90)
Logan 4x4
Logan pick-up (U-90)

2008-2009 ?
Logan II


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel2002
post 14 Jan 2006, 19:57
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 9 February 04
From: Galati




am vazut reclama la tv la Logan laureate cu ABS.


--------------------
Toyota Auris 1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007 ...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 14 Jan 2006, 21:35
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




cred ca am vazut-o si eu...
e aia de la logan diesel...pe care au modificat-o putin....


--------------------
* * * - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 15 Jan 2006, 05:53
Post #117


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




cineva poate pune reclama pe site ??


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 16 Jan 2006, 15:13
Post #118


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




E barfa, dar... cu puternic parfum de credibilitate:
logan 1.6 16v ar trebui sa iasa in primavara pe o varianta E3 (Ambition) cu un mic face lift la portbagaj plus alte dotari . In acelasi timp am auzit un zvon ca s-ar putea sa iasa la toamna odata cu breakul. Nu se stie nimic sigur.


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagol
post 16 Jan 2006, 15:43
Post #119


Membru ...


Group: Members
Posts: 238
Joined: 18 November 05
From: Timisoara




Mai, variante de 16v mi-ar fi placut si mie ... Pacat ca mi-am luat-o deja... cu 8v sad.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006, 1.6 MPI - TM 10 ???
"Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOGDAN DSN
post 18 Jan 2006, 12:36
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




informatie de pe site-ul dacia pentru Laureate plus.
În plus față de Laureate, această versiune este echipată cu elemente suplimentare:

ABS Bosch 8.0 de ultimă generație
geamuri electrice spate
CD player



--------------------
Toyota Aygo 2006 - masina de servici - fost posesor de DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 13:25
Forum Renault