Discutii pe teme feroviare - Despre trenuri !, DOAR material rulant
![]() ![]() ![]() |
Discutii pe teme feroviare - Despre trenuri !, DOAR material rulant
gibonu |
![]()
Post
#811
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|||
bygy007 |
![]()
Post
#812
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
asa este , aia cu oboru e valabil si la piata muncii in trecut tramvaiele aveau statie in pasaj ( cele 3)
pe linia 27 circula asa ceva (2 legate) traseu , zona IKEA palady , gara de nord This post has been edited by bygy007: 19 Apr 2021, 23:05 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dizzy |
![]()
Post
#813
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Când eram copil era statie in pasajul Obor, o țin minte că era întunecoasă și urâtă precum comunismul.
In mod normal, după ce au făcut metroul, ar fi trebuit să dispară tramvaiul care practic dublează ruta. @gibi, oricum ai lua-o, deistrugerea unui parc, incurcarea traficului auto si pietonal, numai ca sa traversezi cu tramvaiul prin Piata Unirii, e o idee proasta; Du-te odata pe jos de la capatul de la Mitropolie pana in spate la Unirea sa vezi cat faci pe jos; This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 08:29 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#814
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.451 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@gibonu
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-10435...a-capitalei.htm zice mai jos in articol, e si poza in locul autogarii militari La romani ar ajuta doar daca ar avea metroul vagoane RO-RO This post has been edited by einstein1984: 20 Apr 2021, 08:20 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#815
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Metroul te ajuta, daca ai treaba pe traseul lui. Am venit cu trenul in Gara de Nord si de acolo in 15 minute eram acasa; 7 minute cu metroul, 8 minute pe jos, daca as fi avut masina in parcarea garii si tot nu cred ca scoteam timpul asta.
Acu nah, ar trebui sa cer sa mearga trenul pe Stefan cel Mare? Ne cucam pe noi sa mergem 500m pe jos. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#816
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(gibonu @ 19 Apr 2021, 22:55) OK, vad ca a scazut distanta dintre capatul lui 21 si capatul lui 32. Google Maps spune [minim] 850 metri, insa vad ca tie iti ies maxim 500 metri. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Aici nu sunt sigur ca te intelg. Cum adica sa le prinzi verde pe toate? Unde se scurge acel flux de masini care circula doar pe verde? De la capatul lui 5/16 pana la capatul lui 32 eu pe google maps 3 treceri de pietoni, o traversare a centrului vechi si un pasaj subteran de trecut. Nu mi se pare o alternativa viabila pentru ajuns zilnic din Rahova in Aurel Vlaicu. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Adica sa ai semafoare legate intre ele (sincronizate), pentru ca atunci cand se face verde la unul, sa mergi pe verde macar urmatoarele 5-6 semafoare, daca nu tot Iuliu Maniu. In Budapesta e asa ceva pe bulevardele mari, doar cand trebuie sa virezi la stanga ai rosu. Momentan pe Iuliu Maniu nu ai nici un semafor sa fie legat cu urmatorul, vezi cum tu stai la rosu, urmatorul semafor e verde, la tine se face verde, dupa 2 secunde semaforul din fata trece in galben si apoi rosu si trebuie sa opresti. Noaptea mintii. Plus ca ar trebui sa repare si culoarea galbena a semafoarelor, la noi de la rosu trece direct la verde, ca sa te claxoneze toti gujbetii ca de ce n-ai plecat in milisecunda 1 de cand s-a pus verde. QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 08:11) Când eram copil era statie in pasajul Obor, o țin minte că era întunecoasă și urâtă precum comunismul. In mod normal, după ce au făcut metroul, ar fi trebuit să dispară tramvaiul care practic dublează ruta. Tramvaiul 1 are si el clientii lui, mai ales dincolo de Victoriei unde metroul face bucla, statiile de metrou nu sunt suficient de dese iar banda castigata in plus nu ar ajuta cu nimic, doar ar aduce si mai multe masini in trafic. |
--------------------
.
.
.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#817
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Esti constient ca articolul ala a fost scris acum 10 ani, nu? Si ca intre timp s-a mai modificat situatia autogarii.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#818
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
In mod normal, daca vrei sa faci transport public eficient si dezirabil, faci bilet valabil sa zicem 1-2 ore pe orice vehicul, de la momentul taxarii;
In momentul ala, chiar daca trebuie sa schimb 1 metrou si 2 tramvaie, merita sa fac asta @Laurentiu De la capatul lui 5/16 pana la capatul lui 32 eu pe google maps 3 treceri de pietoni, o traversare a centrului vechi si un pasaj subteran de trecut. Nu mi se pare o alternativa viabila pentru ajuns zilnic din Rahova in Aurel Vlaicu. De la Aurel Vlaicu vii cu metroul pana la Unirii si apoi iei 32, de ce ai lua 5 (care tot nu merge) sau 16? This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 09:31 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#819
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pentru ca metroul deja si-a atins limita de transport pe linia Berceni-Pipera, deja circula garniturile la 2 minute si sunt automatizate, mecanicul nu mai face decat sa inchida si sa deschida usile. Si cu toate astea, astepti si 2-3 metrouri sa prinzi loc.
Prin urmare, este imperios necesar sa faci si un tramvai decent pana acolo. Zic tramvai pentru ca stim cu totii cum se misca 41 fata de restul traficului si fata de alte linii de tramvai. Pana si tramvaiul 1 e mai convenabil decat masina. Am explicat mai sus, daca reabilitezi liniile de tramvai din Bucuresti, le faci banda proprie si unesti 32 cu 5,16, 40 si ce mai circula pe acolo, deja imbunatatesti transportul in comun. |
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#820
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ok, astepti 2-3 metrouri, deci astepti cat? 10 minute maxim, sa zicem, apoi mergi teava. Tramvaiul 16 - ca asta merge acum, o ia pe Maica Domnului unde ruleaza cam ca dupa dric, apoi pe Lizeanu , unde sta ca prostu'n trafic si apoi pe Viitorului unde ia ceva viteza si apoi pe Vasile Lascar unde iar sta dupa trafic.
As pune pariu ca pana si eu as face pe bicla mai putin ca 16-le din Pipera la Unirii. Pe actualul traseu al lui 16 nu ai cum sa separi de restul traficului nici pe Maica Domnului, nici pe Viitorului, nici pe Vasile Lascar. Pe Mosilor vechi ti-e teama sa nu cada vreo ruina din aia pe tine. Pe bucata pana la Maica Domnului, partial e separata S-ar putea separa si pe Tei. Tramvaiul 1 merge ok, de cand nu se mai baga toti ciumpalacii pe linie This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 14:00 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#821
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Poti inchide traficul (cu exceptia riveranilor, evident) pe strazile prea inguste pe unde circula tramvaiul.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#822
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Sincer, habar nu am cat de buna ar fi solutia . Daca ai inchide Lizeanu, de exemplu, nu cred ca ar fi o idee traznet
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
gibonu |
![]()
Post
#823
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 20 Apr 2021, 01:00) asa este , aia cu oboru e valabil si la piata muncii in trecut tramvaiele aveau statie in pasaj ( cele 3) Mersi. De Piata Muncii uitasem. 21 Apr 2021, 00:43: QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11) Când eram copil era statie in pasajul Obor, o țin minte că era întunecoasă și urâtă precum comunismul. Exact imi aduc si eu aminte de statia de tramvai din pasajul Obor. QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11) In mod normal, după ce au făcut metroul, ar fi trebuit să dispară tramvaiul care practic dublează ruta. Nu tramvaiul, ci autobuzul ar trebuie sa dispara. Distanta intre statiile de metroul este foarte mare, trebuie suplinita de tramvai. Si ar mai trebui facuta o statie de tramvai in fata la Spitalul de Urgenta. Ca nu toata lumea poate merge / pleca de la spital cu taxiul. QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11) @gibi, oricum ai lua-o, deistrugerea unui parc, incurcarea traficului auto si pietonal, numai ca sa traversezi cu tramvaiul prin Piata Unirii, e o idee proasta; Nu se distruge parcul, doar s-ar folosi o parte din el. Tot nu ne-ai spus cand ai fost ultima data la plimbare in parcul ala. Traficul pietonal nu se incurca, ci se fluidizeaza. Pentru simplul motiv ca pietonii ar merge cu tramvaiul. Ideea de baza a tramvaiului prin piata Unirii este legarea capatului lui 32 cu capetele lui 16/40 si 21. Pentru ca la final sa ai o linie continua care traverseaza orasului. Asta ar trebuie sa fie prima faza a proiectului. Iar a doua faza, ar trebuie sa fie extinderea liniei de tramvai spre Voluntari si Bragadiru, macar pana la centura feroviara. Cat despre traficul auto, ideea este ca prioritatea absoluta in organizarea unui oras o are transportul public nu cel cu masina personala. QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11) Du-te odata pe jos de la capatul de la Mitropolie pana in spate la Unirea sa vezi cat faci pe jos; Nu conteaza cat fac eu pe jos. Trebuie sa te gandesti ca exista oameni in varsta, exista "copilul cu mama in brate", exista oameni care se misca mai greu, etc. Ca argument, am un prieten care merge zilnic minim 10 km pe jos. Asta inseamna ca facem statii de tramvai la 10 km distanta intre ele? 21 Apr 2021, 00:54: QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2021, 11:00) Adica sa ai semafoare legate intre ele (sincronizate), pentru ca atunci cand se face verde la unul, sa mergi pe verde macar urmatoarele 5-6 semafoare, Nu cred ca vorbim despre acelasi lucru. Din cate am inteles, semaforizarea inteligenta presupune un sistem de sute de camere montate in tot orasul, care monitorizeaza traficul in timp real, transmit informatiile intr-un computer central iar acesta regleaza timpii de verde / rosu in baza informatiilor primite de la camere. Adica nu da drumul la multe masini daca urmatoarea intersectie este blocata sau lasa verde mai mult timp daca urmatoarea intersectie este libera. Si asta la nivelul intregului oras. 21 Apr 2021, 01:00: QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2021, 11:00) iar banda castigata in plus nu ar ajuta cu nimic, doar ar aduce si mai multe masini in trafic. Exact asta spun si eu. Orice se face pentru masini, indiferent ca este inca o banda de circulatie sau un pasaj sub/surpateran, rezultatul este acelasi: mai multe masini in trafic. Este utopic sa crezi ca intr-un oras ca Bucurestiul inca o banda sau inca un pasaj ar rezolva ceva. Repet exemplul DN 1, cu 3 benzi pe sens + plaaje sub/supraterane pe bucata Piata Presei - Saftica. Si tot in coloana se circula pre-covid. 21 Apr 2021, 01:04: QUOTE(tatabobu @ 20 Apr 2021, 11:08) Esti constient ca articolul ala a fost scris acum 10 ani, nu? Si ca intre timp s-a mai modificat situatia autogarii. Pai d-asta am cerut mai multe detalii despre parcare respectiva. Se intampla sa stii mai multe detalii? 21 Apr 2021, 01:12: QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 11:26) In mod normal, daca vrei sa faci transport public eficient si dezirabil, faci bilet valabil sa zicem 1-2 ore pe orice vehicul, de la momentul taxarii; Exista, de cateva luni, bilet unic la STB valabil 60 de minute, platit prin sms. 12.jpg ( Size: 281.13k ) Number of downloads: 220 Sursa: http://www.stbsa.ro/images/SMS_2021.jpg 21 Apr 2021, 01:19: QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 14:12) Tramvaiul 16 - ca asta merge acum, o ia pe Maica Domnului unde ruleaza cam ca dupa dric, Si pe aici vrei tu sa circule tramvaie noi? Nu ar fi mai logic ca inainte sa repare linia astfel incat tramvaiul sa nu mai mearga ''ca dupa dric"? 21 Apr 2021, 01:26: QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2021, 15:53) Poti inchide traficul (cu exceptia riveranilor, evident) pe strazile prea inguste pe unde circula tramvaiul. Asta ar putea fi o solutie pe bucata veche din Calea Mosilor. Si poate ca ar fi un implus necesar pentru revitalizarea zonei. Nu stiu ce sa zic despre Maica Domnului - Lizeanu. This post has been edited by gibonu: 20 Apr 2021, 23:26 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#824
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pe documente
![]() parculhttps://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=278564&st=240 Pe Maica Domnului tramvaiul merge încet din cauza maghernițelor de pe partea nedemolata plus suprapunerea parțială cu traficul auto și fauna locală. Sa dea Zmeul, tu parca nu traiesti in orasul asta, ia bicla si sa o tura pe acolo si apoi vino si zi-ne ca linia e singurul motiv pentru care nu merge tramvaiul decent. Cateodata esti mai troll ca trollii consacrati. https://www.google.ro/maps/@44.45934,26.119...3312!8i6656 Pe Moșilor vechi poți turna filme cu zombie. https://www.google.ro/maps/@44.4365409,26.1...3312!8i6656 https://www.google.ro/maps/@44.4347618,26.1...3312!8i6656 Din partea mea, daca te face fericit, sa bage tramvai și prin parcul Herăstrău. Și ce ii tine sa bage tramvai până în comunele limitrofe? This post has been edited by dizzy: 21 Apr 2021, 09:22 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
gibonu |
![]()
Post
#825
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02) Ce trebuia sa vad aici? Ne povesteai cand ai fost ultima data la plimbare in parcul de la Unirii? <span class='edit'>22 Apr 2021, 01:00:</span> QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02) Pe Maica Domnului tramvaiul merge încet din cauza maghernițelor de pe partea nedemolata plus suprapunerea parțială cu traficul auto și fauna locală. Asta este maxima produsa de tine pana acum. Fiind in drumul meu spre / dinspre munca [cu bicicleta], am facut azi niste poze la caii de rulare a tramvaiului de pe strada Maica Domnului. Asadar, incepem cu sina care nu mai are margini, 20.jpg ( Size: 521.01k ) Number of downloads: 179 continuam cu sina care aproape a disparut sub nivelul strazii, 21.jpg ( Size: 337.2k ) Number of downloads: 177 si ajungem la ceea ce nu credeam ca este posibil, respectiv sina rupta si lasata asa. 22.jpg ( Size: 321.21k ) Number of downloads: 178 23.jpg ( Size: 221.66k ) Number of downloads: 179 In caz ca vrei sa o vezi, sina rupta este chiar in fata la numarul 25A [spre Lizeanu]. 24.jpg ( Size: 252.36k ) Number of downloads: 31 Insa sina rupta continua, cateva zeci de metri mai incolo [tot pe sensul de mers spre Lizeanu]. 25.jpg ( Size: 331.06k ) Number of downloads: 27 Asadar, ai dreptate pentru ca "din cauza maghernițelor de pe partea nedemolata plus suprapunerea parțială cu traficul auto și fauna locală" tramvaiul merge ca "dupa dric". Ca sa nu mai vorbim de faptul ca strada Maica Domnului este mult peste Calea Mosilor veche. <span class='edit'>22 Apr 2021, 01:04:</span> QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02) Din partea mea, daca te face fericit, sa bage tramvai și prin parcul Herăstrău. Ai inteles tot. Nu ma mira. This post has been edited by gibonu: 21 Apr 2021, 23:06 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#826
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
N-are rost.
This post has been edited by dizzy: 22 Apr 2021, 06:32 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#827
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(gibonu @ 20 Apr 2021, 23:28) Nu cred ca vorbim despre acelasi lucru. Din cate am inteles, semaforizarea inteligenta presupune un sistem de sute de camere montate in tot orasul, care monitorizeaza traficul in timp real, transmit informatiile intr-un computer central iar acesta regleaza timpii de verde / rosu in baza informatiilor primite de la camere. Adica nu da drumul la multe masini daca urmatoarea intersectie este blocata sau lasa verde mai mult timp daca urmatoarea intersectie este libera. Si asta la nivelul intregului oras. Ba vorbim de acelasi lucru, doar ca n-am stat sa detaliez intrucat o firma care se ocupa de astfel de sistematizari stie mai bine decat noi toti de aici ce trebuie facut. Am trait in Budapesta aproape 1 an de zile. Aici am vazut cum tramvaiul are banda proprie, cum pe multe bucati linia de tramvai mai este folosita si de catre autobuze. Mijloacele de transport in comun au orarul facut pe modelul trenurilor, la modul ca ajung la minut in statie, daca ajung timpuriu mai stau 1 minut in plus in asa fel incat sa plece conform orarului afisat in statie. Nu exista sa parcheze cineva pe linia de tramvai sau in statia de autobuz. Nu gasesti loc de parcare in spatiile marcate, problema ta. Semafoarele sunt in majoritatea lor gandite sa mearga in sistem inteligent, adica nu se face verde cand cel din fata se face galben. Da, le-am mai prins si nesincronizate pe unele, dar in cazuri exceptionale. Daca e de virat la stanga, sunt benzi dedicate pentru asa ceva, cu semafor dedicat, nu se blocheaza o banda doar pentru asta. Nu mai vorbim de piste de biciclete. Si vorbim de Budapesta, o tara nu cu mult peste noi, nu un oras mult peste cele romanesti, nu Paris, nu New York sau mai stiu ce. https://www.google.ro/maps/@47.4796245,19.0...6384!8i8192 Toate astea banuiesc ca au fost facute de o firma de management al traficului, firma care se ocupa si de mentenanta sistemului. Sunt blocaje si aici, dar nu exista sa vina un tigan din Bolintin cu seria 7 sa te depaseasca pe banda de virat la dreapta ca e el smecher si nu-i face politia nimic, pentru ca e prea ocupata sa predea limbajul semnelor prin intersectii. This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2021, 09:30 |
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#828
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cu scuzele de rigoare, Budapesta este cateva clase peste Bucuresti din toate punctele de vedere.
Cand s-a implementat asta la noi: "Aici am vazut cum tramvaiul are banda proprie, cum pe multe bucati linia de tramvai mai este folosita si de catre autobuze." cantau nu stiu cati prohodul ca or sa moara autobuzele de nervi ca merg pe sina. This post has been edited by dizzy: 22 Apr 2021, 09:51 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#829
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Bine, liniile la Budapesta nu prea arata ca in pozele lui @gibonu, singurele locuri in care trancane tramvaiul sunt la macaze si la intersectiile cu alte linii. Si nu merg doar cu 15 la ora, merg si cu 60.
DPDV salarii, nu sunt cu cateva clase in plus, ci doar cu una. DPDV civilizatie, da, sunt cu cateva clase in plus. Ceea ce ne arata ca, nu e nevoie sa te cheme Paris sau Londra sau New York sau mai stiu eu ce. Tot ce trebuie ca municipalitate e sa cheltui banii functie de prioritati, nu pe bautura ca la noi. This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2021, 13:18 |
--------------------
.
.
.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#830
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.193 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02) Și ce ii tine sa bage tramvai până în comunele limitrofe? In primul rand lipsa de viziune, care persista de peste 30 de ani. In al doilea rand, pare cam greu ca 5 autoritati publice sa traga in aceiasi directie, sa aibe aceiasi viziune, sa nu isi de la giole unii altora. Cele 5 autoritati sunt: - primaria de sector; - primaria Bucuresti; - primaria localitatii limitrofe Bucurestiului; - Consiliul judetean Ilfov; - Guvernul. In al treilea rand, incerc un exemplu despre cum gandesc politicienii romani, indiferent de culoarea politica a acestora. Asadar: anul 2021 - ne gandim la ce vrem sa facem; anul 2022 - facem proiectul tehnic; anul 2023 - facem licitatie si rezolvam contestatiile; anul 2024 - ne apucam de treba [luam cazul ideal ca nu este nevoie de expropieri]. Si aici apar problemele. Ca proiectul nu va fi finalizat in primele 9 luni ale anului pana la alegeri, ca nu vrea nimeni sa intre in campania electorala cu un santier in lucru in care oamenii stau cu buldozerul la poarta si cu picamerul in creier, ca opozitia va ataca proiectul pe toate partile, etc. Asa ca mai bine mai facem o carpeala, un pod inutil, un pasaj de 100 de metri a carui constructie dureaza 2 ani, etc. Astea-s tocmai bune pentru prezentat si laudat in campania electorala. 23 Apr 2021, 00:12: QUOTE(dizzy @ 22 Apr 2021, 08:28) N-are rost. Corect. Dupa ce ai vazut cum arata linia, nu are rost sa mai insisiti ca tramvaiul abia merge datorita maghernitelor. 23 Apr 2021, 00:25: QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2021, 11:27) Ba vorbim de acelasi lucru, doar ca n-am stat sa detaliez intrucat o firma care se ocupa de astfel de sistematizari stie mai bine decat noi toti de aici ce trebuie facut. OK QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2021, 11:27) @Dizzy, te rog compara linia de tramvai care se vede in linkul de mai sus cu cea de la Maica Domnului. Oare este vreo diferenta intre ele? 23 Apr 2021, 00:29: QUOTE(dizzy @ 22 Apr 2021, 11:50) Cu scuzele de rigoare, Budapesta este cateva clase peste Bucuresti din toate punctele de vedere. Comparatia intre Budapeste si Bucuresti nu are nicun rost. Este la fel cum am compara Mercedsul cu Trabantul. Ca fapt divers, Budapesta este primul oras din Europa continentala care a avut metrou si al doilea din lumea dupa Londra. Metroul din Budapeste a fost inaugurat in anul 1896. Noi, urmasii Romei, mai avea inca 11 ani de asteptat pana la Rascoala taraneasca de la 1907. 23 Apr 2021, 00:31: QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2021, 15:18) Bine, liniile la Budapesta nu prea arata ca in pozele lui @gibonu, singurele locuri in care trancane tramvaiul sunt la macaze si la intersectiile cu alte linii. Si nu merg doar cu 15 la ora, merg si cu 60. Mersi. Poate asa intelege si @dizzy ca prima conditie ca tramvaiul sa devina un mijloc de transport eficent este sa aibe o sina buna. This post has been edited by gibonu: 22 Apr 2021, 22:31 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#831
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
De acord ca ii trebuie o șină bună.
Apoi ii trebuie sa NU stea în trafic după ceilalți. Sper ca înțelegi și asta deși ma îndoiesc. Partea asta nu poate fi respectata pe linia lui 16 pe traseul actual. Asta poți pricepe? Ce îl tine pe idolul tău sa trimită o mașină de sudat șină , sa repare șină aia rupta? E treaba de câteva ore, hai o zi de munca? Ziceai ca e suficient sa repare 13 m de linie pe zi ? Câți metri de linie a reparat în primele 6 luni de mandat? 6x 13 x 30? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#832
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(gibonu @ 22 Apr 2021, 23:09) Comparatia intre Budapeste si Bucuresti nu are nicun rost. Este la fel cum am compara Mercedsul cu Trabantul. Ca fapt divers, Budapesta este primul oras din Europa continentala care a avut metrou si al doilea din lumea dupa Londra. Metroul din Budapeste a fost inaugurat in anul 1896. Noi, urmasii Romei, mai avea inca 11 ani de asteptat pana la Rascoala taraneasca de la 1907. Ba are rost comparatia, deoarece toate astea le-au facut cat erau in imperiul austro-ungar. Ulterior s-au bucurat si ei de comunism ca si noi, iar acum nu sunt cu mult peste noi ca si nivel de trai. Diferenta de nivel de trai se vede cand ajungi la Viena, de exemplu. Drumurile lor nationale si chiar si asfaltul pe multe strazi din oras sunt mult mai proaste decat in Romania, au denivelari pe asfalt, mici gropi (bine, nu cratere). Multe tramvaie sunt la fel de vechi ca-n Bucuresti (se vad si in linkul de mai sus), insa sunt impecabile la interior, nu cu miros de voma amestecata cu transpiratie de boschetar. |
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#833
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Asta cu strazile destul de peticite si cu gauri am observat-o si eu acu vreo 7-8 ani cand am stat mai mult prin Budapesta dar ma gandeam ca s-au mai reparat.
Spre exemplificare, ca sa inteleaga si cei care inghit idei pe nemestecate ca NU e suficient sa ai sina buna, trebuie si separare de traficul rutier: Aceeasi strada si zona ca in discutia de mai devreme, foto facute astazi: 0.jpg ( Size: 113.01k ) Number of downloads: 56 Daca ai avea linie perfecta, ce ar face tramvaiul? Ar sta in trafic dupa ceilalti, deci viteza "ca dupa dric" 20210423_085422.jpg ( Size: 3.59mb ) Number of downloads: 58 La fel si aici, daca ai avea linia perfecta in zona, cu ce viteza ar merge tramvaiul amestecat cu atutoturismele? Spre exemplificare, pe linia lui 5, unde ar fi loc de tramvaie dar ce sa vezi, nici actualul primare nu a bagat tramvaie. 20210423_090631.jpg ( Size: 3.78mb ) Number of downloads: 55 Se vede ca aici ar avea loc sa se duca pe langa trafic, fara sa intre in vreun conflict cu autovehiculele, chiar daca ar merge cu 15 km/h, tot ar ajunge mai repede decat cei care stau pe loc. Foto le-am facut in timp ce stationam asa ca nu am prins exact numarul 25, dar sper ca intelegeti. Daca nu, aia e. This post has been edited by dizzy: 23 Apr 2021, 08:55 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#834
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Strazile prea inguste se pot inchide pentru traficul rutier. In Iasi e asa, strada Cuza Voda.
Referitor la tramvaiul 5, a fost inchis deoarece le-au trebuit vagoanele pentru tramvaiul din Pantelimon, Bucurestiul duce o lipsa profunda de tramvaie, ce nu pot fi compensate cu cateva autobuze albastre. |
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#835
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
Totusi 605 merge mai bine decat mergea vreodata linia fantoma 5.
Eu stiu de ce a fost inchisa linia 5 de tramvaie, altii au probleme in a intelege asta. Ai putea inchide, de exemplu Mosilor Vechi pt traficul rutier. Pe de alta parte, Maica Domnului si Lizeanu sunt cam imposibil de inchis intrucat sunt artere destul de importante This post has been edited by dizzy: 23 Apr 2021, 10:50 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#836
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ma indoiesc ca 605 merge pe Barbu Vacarescu cum ar fi putut merge tramvaiul 5 care avea banda proprie. Barbu Vacarescu e o coada de la un cap la altul 12 ore pe zi.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#837
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
cele doua afirmatii nu se exclud
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#838
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.451 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
bagi pe 605 pe lnia de tramvai, cu plug in fata.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#839
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.086 Joined: 11 February 04 ![]() |
wasteland_weekend_california_city_california_september_22_thru_25_H2K7TN__1_.jpg ( Size: 198.39k )
Number of downloads: 46
desigur, o idee foarte buna. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b34uen |
![]()
Post
#840
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
Tramvaiul 5 e motivul pentru care am luat permisul si masina. Mai prost ca ala nu vad ce ar putea merge.
|
--------------------
dacia
logan
2008 ambition 1,5dci
- B 92 ELL 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
InnoTrans - Berlin - 18.09.2018
... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 08:00 |