DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

53 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Discutii pe teme feroviare - Despre trenuri !, DOAR material rulant

gibonu
post 19 Apr 2021, 21:55
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.193
Joined: 29 May 06




QUOTE(dizzy @ 18 Apr 2021, 23:59)
Rog foarte serios sa expui de ce "așteaptă " 600.000 sa intre in trafic? Ce la tine acum sa intre?


Timp pierdut in trafic sau te enerveaza toti idiotii si ajungi direct capsat la munca. Suficient?
In rest, asa cum ti-am mai spus pe alt topic: ia exemplul DN 1, incepand de la Piata Presei. Are pasaje supterane si supraterane plus 3 benzi pe sens. Cu toate astea, cozile de masinil nu au disparut [bineinteles, vorbesc pre-covid]

QUOTE(dizzy @ 18 Apr 2021, 23:59)
Deci e ok sa distrugi un parc?


Aici vorbesti exact ca un eco-extremsit.
Ti-a aratat @Laurentziu83 un proeict din care rezulta ca nu se distruge acel parc ci se foloseste doar o parte din el. Dar tu insisti cu distrugerea.
In rest, cand ai plecat cu de la tine de acasa [inteleg ca stai pe langa parcul Circului] ca sa te duci sa te plimbi strict in parcul de la Unirii. Plus ca o statie de metroul mai incolo ai parcul Tineretului, care-i Yellowstone comparativ cu parcul de la Unirii.

QUOTE(dizzy @ 18 Apr 2021, 23:59)
Doar că sa nu facă bucureșteanul 4-500m pe jos ? 8 minute pe jos?


OK, vad ca a scazut distanta dintre capatul lui 21 si capatul lui 32. Google Maps spune [minim] 850 metri, insa vad ca tie iti ies maxim 500 metri. Da un e-mail la Google ca li s-a defectat site-ul.

QUOTE(dizzy @ 18 Apr 2021, 23:59)
In plus ar încurca de tot circulația prin Piața Unirii.


Am inteles. Nu facem nimic care ar putea afecta circulatia masinilor. Doamne fereste sa luam 1 [unu] milimetru din calea de rulare a masinilor. Blasfemie.

20 Apr 2021, 00:07:
QUOTE(bygy007 @ 19 Apr 2021, 01:25)
......din ce imi aduc eu aminte la un moment dat prin bucuresti prin anii 86-90 circulau tramvaie de 60m ( 2 V3A legate)


Posibil. Eu nu imi mai aduc aminte formatul in care circulau tramvaiele in a doua decada a anilor '80.

Insa imi aduc aminte din copilarie [mergeam cu parintii la bunici si coboram din tramvai la Obor] ca in anii '80 statia de tramvai era in pasaj. Iar planul initial era ca metoul sa treaca pe sub statia de tramvai. Ulterior, proiectul a fost abandonat pentru a finaliza metroul mai repede si s-a recurs la tigania cu linia de tramvai pe langa pasaj [corectat acum vreo 15 ani].

Azi, se observa la statia de metrou Obor cum metroul urca usor pentru a intra in statie si coboara ursor cand iese.




20 Apr 2021, 00:13:
QUOTE(tatabobu @ 19 Apr 2021, 02:54)
Din alea 600.000 care "asteapta" doua sunt ale mele, si stau in curte la tara. Nu vor "intra" in trafic niciodata. Si ca alea mai sunt destule.


Cele doua masini ale tale le-am inclus in cele 300.000, puse de la mine peste cele 500.000 de masini in leasing care n-au vazut niciodata Bucurestiul, cifra avansata de colegul @Laurentziu83.

Tot in cele 300.000 de masini mai intra:
- cazanele abandonate pe strada [care au cam disparut, cel putin la mine in cartier];
- masini care nu mai exista fizic, insa proprietarul nu s-a invrednicit sa le scoata de la fisc [am io un prieten care inca plateste impozit pe o asfel de masina pentru ca nu a facut actele atunci cand a vandut-o].


20 Apr 2021, 00:22:
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Apr 2021, 10:03)
Tramvaiul 1 are statie pe podul Basarab. Cobori de pe pod si intri in Gara de Nord. Cu tramvaiul 1 faci 10 minute pana la Afi de la gara.


Nu chiar. De la capatul linie 7 din Gara de Nord pana la pasajul Basarab sunt 650 m. Cam o statie de tramvai. E drept, aici nu sunt treceri de pietoni.

QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Apr 2021, 10:03)
Altfel, trenul pe centura are si el rolul lui


Din punctul meu de vedere trenul asta este cel mai important.

QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Apr 2021, 10:03)
dar nu-i vad utilitatea sa mearga pana la Afi.


Nu merge doar la AFI, ci mai deserveste si alte statii de pe traseu.

QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Apr 2021, 10:03)
In al doilea rand se blocheaza din lipsa sincronizarii semafoarelor, nici un primar n-a fost in stare pana acum sa sincronizeze blestematele alea de semafoare sa poti sa le prinzi pe verde pe toate.


Aici nu sunt sigur ca te intelg. Cum adica sa le prinzi verde pe toate? Unde se scurge acel flux de masini care circula doar pe verde?


20 Apr 2021, 00:23:
QUOTE(einstein1984 @ 19 Apr 2021, 11:46)
Parcare facusera parca la PAcii, nu o folosea nici sfantul.


Unde exact era / este parcare asta?

This post has been edited by gibonu: 19 Apr 2021, 22:23


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Apr 2021, 23:00
Post #812


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asa este , aia cu oboru e valabil si la piata muncii in trecut tramvaiele aveau statie in pasaj ( cele 3)
pe linia 27 circula asa ceva (2 legate) traseu , zona IKEA palady , gara de nord

This post has been edited by bygy007: 19 Apr 2021, 23:05


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Apr 2021, 07:11
Post #813


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Când eram copil era statie in pasajul Obor, o țin minte că era întunecoasă și urâtă precum comunismul.
In mod normal, după ce au făcut metroul, ar fi trebuit să dispară tramvaiul care practic dublează ruta.

@gibi, oricum ai lua-o, deistrugerea unui parc, incurcarea traficului auto si pietonal, numai ca sa traversezi cu tramvaiul prin Piata Unirii, e o idee proasta;
Du-te odata pe jos de la capatul de la Mitropolie pana in spate la Unirea sa vezi cat faci pe jos;

This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 08:29


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Apr 2021, 07:47
Post #814


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.451
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




@gibonu
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-10435...a-capitalei.htm zice mai jos in articol, e si poza in locul autogarii militari

La romani ar ajuta doar daca ar avea metroul vagoane RO-RO

This post has been edited by einstein1984: 20 Apr 2021, 08:20


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Apr 2021, 08:25
Post #815


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Metroul te ajuta, daca ai treaba pe traseul lui. Am venit cu trenul in Gara de Nord si de acolo in 15 minute eram acasa; 7 minute cu metroul, 8 minute pe jos, daca as fi avut masina in parcarea garii si tot nu cred ca scoteam timpul asta.
Acu nah, ar trebui sa cer sa mearga trenul pe Stefan cel Mare?
Ne cucam pe noi sa mergem 500m pe jos.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Apr 2021, 09:00
Post #816


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(gibonu @ 19 Apr 2021, 22:55)
OK, vad ca a scazut distanta dintre capatul lui 21 si capatul lui 32. Google Maps spune [minim] 850 metri, insa vad ca tie iti ies maxim 500 metri.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Aici nu sunt sigur ca te intelg. Cum adica sa le prinzi verde pe toate? Unde se scurge acel flux de masini care circula doar pe verde?
*


De la capatul lui 5/16 pana la capatul lui 32 eu pe google maps 3 treceri de pietoni, o traversare a centrului vechi si un pasaj subteran de trecut. Nu mi se pare o alternativa viabila pentru ajuns zilnic din Rahova in Aurel Vlaicu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adica sa ai semafoare legate intre ele (sincronizate), pentru ca atunci cand se face verde la unul, sa mergi pe verde macar urmatoarele 5-6 semafoare, daca nu tot Iuliu Maniu. In Budapesta e asa ceva pe bulevardele mari, doar cand trebuie sa virezi la stanga ai rosu.
Momentan pe Iuliu Maniu nu ai nici un semafor sa fie legat cu urmatorul, vezi cum tu stai la rosu, urmatorul semafor e verde, la tine se face verde, dupa 2 secunde semaforul din fata trece in galben si apoi rosu si trebuie sa opresti. Noaptea mintii.

Plus ca ar trebui sa repare si culoarea galbena a semafoarelor, la noi de la rosu trece direct la verde, ca sa te claxoneze toti gujbetii ca de ce n-ai plecat in milisecunda 1 de cand s-a pus verde.

QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 08:11)
Când eram copil era statie in pasajul Obor, o țin minte că era întunecoasă și urâtă precum comunismul.
In mod normal, după ce au făcut metroul, ar fi trebuit să dispară tramvaiul care practic dublează ruta.
*


Tramvaiul 1 are si el clientii lui, mai ales dincolo de Victoriei unde metroul face bucla, statiile de metrou nu sunt suficient de dese iar banda castigata in plus nu ar ajuta cu nimic, doar ar aduce si mai multe masini in trafic.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Apr 2021, 09:08
Post #817


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Esti constient ca articolul ala a fost scris acum 10 ani, nu? Si ca intre timp s-a mai modificat situatia autogarii.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Apr 2021, 09:26
Post #818


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




In mod normal, daca vrei sa faci transport public eficient si dezirabil, faci bilet valabil sa zicem 1-2 ore pe orice vehicul, de la momentul taxarii;
In momentul ala, chiar daca trebuie sa schimb 1 metrou si 2 tramvaie, merita sa fac asta

@Laurentiu
De la capatul lui 5/16 pana la capatul lui 32 eu pe google maps 3 treceri de pietoni, o traversare a centrului vechi si un pasaj subteran de trecut. Nu mi se pare o alternativa viabila pentru ajuns zilnic din Rahova in Aurel Vlaicu.

De la Aurel Vlaicu vii cu metroul pana la Unirii si apoi iei 32, de ce ai lua 5 (care tot nu merge) sau 16?

This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 09:31


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Apr 2021, 11:26
Post #819


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pentru ca metroul deja si-a atins limita de transport pe linia Berceni-Pipera, deja circula garniturile la 2 minute si sunt automatizate, mecanicul nu mai face decat sa inchida si sa deschida usile. Si cu toate astea, astepti si 2-3 metrouri sa prinzi loc.

Prin urmare, este imperios necesar sa faci si un tramvai decent pana acolo. Zic tramvai pentru ca stim cu totii cum se misca 41 fata de restul traficului si fata de alte linii de tramvai. Pana si tramvaiul 1 e mai convenabil decat masina.
Am explicat mai sus, daca reabilitezi liniile de tramvai din Bucuresti, le faci banda proprie si unesti 32 cu 5,16, 40 si ce mai circula pe acolo, deja imbunatatesti transportul in comun.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Apr 2021, 12:12
Post #820


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Ok, astepti 2-3 metrouri, deci astepti cat? 10 minute maxim, sa zicem, apoi mergi teava. Tramvaiul 16 - ca asta merge acum, o ia pe Maica Domnului unde ruleaza cam ca dupa dric, apoi pe Lizeanu , unde sta ca prostu'n trafic si apoi pe Viitorului unde ia ceva viteza si apoi pe Vasile Lascar unde iar sta dupa trafic.
As pune pariu ca pana si eu as face pe bicla mai putin ca 16-le din Pipera la Unirii.
Pe actualul traseu al lui 16 nu ai cum sa separi de restul traficului nici pe Maica Domnului, nici pe Viitorului, nici pe Vasile Lascar. Pe Mosilor vechi ti-e teama sa nu cada vreo ruina din aia pe tine.
Pe bucata pana la Maica Domnului, partial e separata
S-ar putea separa si pe Tei.

Tramvaiul 1 merge ok, de cand nu se mai baga toti ciumpalacii pe linie

This post has been edited by dizzy: 20 Apr 2021, 14:00


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Apr 2021, 13:53
Post #821


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Poti inchide traficul (cu exceptia riveranilor, evident) pe strazile prea inguste pe unde circula tramvaiul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Apr 2021, 15:50
Post #822


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Sincer, habar nu am cat de buna ar fi solutia . Daca ai inchide Lizeanu, de exemplu, nu cred ca ar fi o idee traznet


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 20 Apr 2021, 22:28
Post #823


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.193
Joined: 29 May 06




QUOTE(bygy007 @ 20 Apr 2021, 01:00)
asa este , aia cu oboru e valabil si la piata muncii in trecut  tramvaiele aveau statie in pasaj ( cele 3)


Mersi. De Piata Muncii uitasem.


21 Apr 2021, 00:43:
QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11)
Când eram copil era statie in pasajul Obor, o țin minte că era întunecoasă și urâtă precum comunismul.


Exact imi aduc si eu aminte de statia de tramvai din pasajul Obor.

QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11)
In mod normal, după ce au făcut metroul, ar fi trebuit să dispară tramvaiul care practic dublează ruta.


Nu tramvaiul, ci autobuzul ar trebuie sa dispara.
Distanta intre statiile de metroul este foarte mare, trebuie suplinita de tramvai. Si ar mai trebui facuta o statie de tramvai in fata la Spitalul de Urgenta. Ca nu toata lumea poate merge / pleca de la spital cu taxiul.

QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11)
@gibi, oricum ai lua-o, deistrugerea unui parc, incurcarea traficului auto si pietonal, numai ca sa traversezi cu tramvaiul prin Piata Unirii, e o idee proasta;


Nu se distruge parcul, doar s-ar folosi o parte din el. Tot nu ne-ai spus cand ai fost ultima data la plimbare in parcul ala.
Traficul pietonal nu se incurca, ci se fluidizeaza. Pentru simplul motiv ca pietonii ar merge cu tramvaiul.

Ideea de baza a tramvaiului prin piata Unirii este legarea capatului lui 32 cu capetele lui 16/40 si 21. Pentru ca la final sa ai o linie continua care traverseaza orasului.
Asta ar trebuie sa fie prima faza a proiectului. Iar a doua faza, ar trebuie sa fie extinderea liniei de tramvai spre Voluntari si Bragadiru, macar pana la centura feroviara.

Cat despre traficul auto, ideea este ca prioritatea absoluta in organizarea unui oras o are transportul public nu cel cu masina personala.

QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 09:11)
Du-te odata pe jos de la capatul de la Mitropolie pana in spate la Unirea sa vezi cat faci pe jos;


Nu conteaza cat fac eu pe jos. Trebuie sa te gandesti ca exista oameni in varsta, exista "copilul cu mama in brate", exista oameni care se misca mai greu, etc.
Ca argument, am un prieten care merge zilnic minim 10 km pe jos. Asta inseamna ca facem statii de tramvai la 10 km distanta intre ele?


21 Apr 2021, 00:54:
QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2021, 11:00)
Adica sa ai semafoare legate intre ele (sincronizate), pentru ca atunci cand se face verde la unul, sa mergi pe verde macar urmatoarele 5-6 semafoare,


Nu cred ca vorbim despre acelasi lucru. Din cate am inteles, semaforizarea inteligenta presupune un sistem de sute de camere montate in tot orasul, care monitorizeaza traficul in timp real, transmit informatiile intr-un computer central iar acesta regleaza timpii de verde / rosu in baza informatiilor primite de la camere.

Adica nu da drumul la multe masini daca urmatoarea intersectie este blocata sau lasa verde mai mult timp daca urmatoarea intersectie este libera. Si asta la nivelul intregului oras.





21 Apr 2021, 01:00:
QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2021, 11:00)
iar banda castigata in plus nu ar ajuta cu nimic, doar ar aduce si mai multe masini in trafic.


Exact asta spun si eu. Orice se face pentru masini, indiferent ca este inca o banda de circulatie sau un pasaj sub/surpateran, rezultatul este acelasi: mai multe masini in trafic.

Este utopic sa crezi ca intr-un oras ca Bucurestiul inca o banda sau inca un pasaj ar rezolva ceva. Repet exemplul DN 1, cu 3 benzi pe sens + plaaje sub/supraterane pe bucata Piata Presei - Saftica. Si tot in coloana se circula pre-covid.

21 Apr 2021, 01:04:
QUOTE(tatabobu @ 20 Apr 2021, 11:08)
Esti constient ca articolul ala a fost scris acum 10 ani, nu? Si ca intre timp s-a mai modificat situatia autogarii.


Pai d-asta am cerut mai multe detalii despre parcare respectiva. Se intampla sa stii mai multe detalii?


21 Apr 2021, 01:12:
QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 11:26)
In mod normal, daca vrei sa faci transport public eficient si dezirabil, faci bilet valabil sa zicem 1-2 ore pe orice vehicul, de la momentul taxarii;


Exista, de cateva luni, bilet unic la STB valabil 60 de minute, platit prin sms.

12.jpg ( Size: 281.13k ) Number of downloads: 220

Sursa: http://www.stbsa.ro/images/SMS_2021.jpg






21 Apr 2021, 01:19:
QUOTE(dizzy @ 20 Apr 2021, 14:12)
Tramvaiul 16 - ca asta merge acum, o ia pe Maica Domnului unde ruleaza cam ca dupa dric,


Si pe aici vrei tu sa circule tramvaie noi? Nu ar fi mai logic ca inainte sa repare linia astfel incat tramvaiul sa nu mai mearga ''ca dupa dric"?


21 Apr 2021, 01:26:
QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Apr 2021, 15:53)
Poti inchide traficul (cu exceptia riveranilor, evident) pe strazile prea inguste pe unde circula tramvaiul.


Asta ar putea fi o solutie pe bucata veche din Calea Mosilor. Si poate ca ar fi un implus necesar pentru revitalizarea zonei.
Nu stiu ce sa zic despre Maica Domnului - Lizeanu.


This post has been edited by gibonu: 20 Apr 2021, 23:26


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 21 Apr 2021, 08:02
Post #824


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Pe documente tongue.gif

parculhttps://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=278564&st=240

Pe Maica Domnului tramvaiul merge încet din cauza maghernițelor de pe partea nedemolata plus suprapunerea parțială cu traficul auto și fauna locală.
Sa dea Zmeul, tu parca nu traiesti in orasul asta, ia bicla si sa o tura pe acolo si apoi vino si zi-ne ca linia e singurul motiv pentru care nu merge tramvaiul decent. Cateodata esti mai troll ca trollii consacrati.

https://www.google.ro/maps/@44.45934,26.119...3312!8i6656

Pe Moșilor vechi poți turna filme cu zombie.
https://www.google.ro/maps/@44.4365409,26.1...3312!8i6656

https://www.google.ro/maps/@44.4347618,26.1...3312!8i6656

Din partea mea, daca te face fericit, sa bage tramvai și prin parcul Herăstrău.

Și ce ii tine sa bage tramvai până în comunele limitrofe?

This post has been edited by dizzy: 21 Apr 2021, 09:22


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 21 Apr 2021, 22:43
Post #825


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.193
Joined: 29 May 06




QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02)
Pe documente  tongue.gif

parculhttps://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=278564&st=240


Ce trebuia sa vad aici? Ne povesteai cand ai fost ultima data la plimbare in parcul de la Unirii?



<span class='edit'>22 Apr 2021, 01:00:</span>
QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02)
Pe Maica Domnului tramvaiul merge încet din cauza maghernițelor de pe partea nedemolata plus suprapunerea parțială cu traficul auto și fauna locală.


Asta este maxima produsa de tine pana acum.

Fiind in drumul meu spre / dinspre munca [cu bicicleta], am facut azi niste poze la caii de rulare a tramvaiului de pe strada Maica Domnului.

Asadar, incepem cu sina care nu mai are margini,

20.jpg ( Size: 521.01k ) Number of downloads: 179


continuam cu sina care aproape a disparut sub nivelul strazii,

21.jpg ( Size: 337.2k ) Number of downloads: 177


si ajungem la ceea ce nu credeam ca este posibil, respectiv sina rupta si lasata asa.

22.jpg ( Size: 321.21k ) Number of downloads: 178
23.jpg ( Size: 221.66k ) Number of downloads: 179


In caz ca vrei sa o vezi, sina rupta este chiar in fata la numarul 25A [spre Lizeanu].

24.jpg ( Size: 252.36k ) Number of downloads: 31


Insa sina rupta continua, cateva zeci de metri mai incolo [tot pe sensul de mers spre Lizeanu].

25.jpg ( Size: 331.06k ) Number of downloads: 27


Asadar, ai dreptate pentru ca "din cauza maghernițelor de pe partea nedemolata plus suprapunerea parțială cu traficul auto și fauna locală" tramvaiul merge ca "dupa dric".

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca strada Maica Domnului este mult peste Calea Mosilor veche.

<span class='edit'>22 Apr 2021, 01:04:</span>
QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02)
Din partea mea, daca te face fericit, sa bage tramvai și prin parcul Herăstrău.


Ai inteles tot. Nu ma mira.

This post has been edited by gibonu: 21 Apr 2021, 23:06


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 22 Apr 2021, 06:28
Post #826


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




N-are rost.

This post has been edited by dizzy: 22 Apr 2021, 06:32


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Apr 2021, 09:27
Post #827


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(gibonu @ 20 Apr 2021, 23:28)
Nu cred ca vorbim despre acelasi lucru. Din cate am inteles, semaforizarea inteligenta presupune un sistem de sute de camere montate in tot orasul, care monitorizeaza traficul in timp real, transmit informatiile intr-un computer central iar acesta regleaza timpii de verde / rosu in baza informatiilor primite de la camere.

Adica nu da drumul la multe masini daca urmatoarea intersectie este blocata sau lasa verde mai mult timp daca urmatoarea intersectie este libera. Si asta la nivelul intregului oras.
*


Ba vorbim de acelasi lucru, doar ca n-am stat sa detaliez intrucat o firma care se ocupa de astfel de sistematizari stie mai bine decat noi toti de aici ce trebuie facut.

Am trait in Budapesta aproape 1 an de zile.

Aici am vazut cum tramvaiul are banda proprie, cum pe multe bucati linia de tramvai mai este folosita si de catre autobuze.
Mijloacele de transport in comun au orarul facut pe modelul trenurilor, la modul ca ajung la minut in statie, daca ajung timpuriu mai stau 1 minut in plus in asa fel incat sa plece conform orarului afisat in statie. Nu exista sa parcheze cineva pe linia de tramvai sau in statia de autobuz. Nu gasesti loc de parcare in spatiile marcate, problema ta.
Semafoarele sunt in majoritatea lor gandite sa mearga in sistem inteligent, adica nu se face verde cand cel din fata se face galben. Da, le-am mai prins si nesincronizate pe unele, dar in cazuri exceptionale.
Daca e de virat la stanga, sunt benzi dedicate pentru asa ceva, cu semafor dedicat, nu se blocheaza o banda doar pentru asta. Nu mai vorbim de piste de biciclete. Si vorbim de Budapesta, o tara nu cu mult peste noi, nu un oras mult peste cele romanesti, nu Paris, nu New York sau mai stiu ce.
https://www.google.ro/maps/@47.4796245,19.0...6384!8i8192

Toate astea banuiesc ca au fost facute de o firma de management al traficului, firma care se ocupa si de mentenanta sistemului. Sunt blocaje si aici, dar nu exista sa vina un tigan din Bolintin cu seria 7 sa te depaseasca pe banda de virat la dreapta ca e el smecher si nu-i face politia nimic, pentru ca e prea ocupata sa predea limbajul semnelor prin intersectii.

This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2021, 09:30


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 22 Apr 2021, 09:50
Post #828


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Cu scuzele de rigoare, Budapesta este cateva clase peste Bucuresti din toate punctele de vedere.

Cand s-a implementat asta la noi:
"Aici am vazut cum tramvaiul are banda proprie, cum pe multe bucati linia de tramvai mai este folosita si de catre autobuze."
cantau nu stiu cati prohodul ca or sa moara autobuzele de nervi ca merg pe sina.

This post has been edited by dizzy: 22 Apr 2021, 09:51


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Apr 2021, 13:18
Post #829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Bine, liniile la Budapesta nu prea arata ca in pozele lui @gibonu, singurele locuri in care trancane tramvaiul sunt la macaze si la intersectiile cu alte linii. Si nu merg doar cu 15 la ora, merg si cu 60.
DPDV salarii, nu sunt cu cateva clase in plus, ci doar cu una.
DPDV civilizatie, da, sunt cu cateva clase in plus.
Ceea ce ne arata ca, nu e nevoie sa te cheme Paris sau Londra sau New York sau mai stiu eu ce. Tot ce trebuie ca municipalitate e sa cheltui banii functie de prioritati, nu pe bautura ca la noi.

This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2021, 13:18


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 22 Apr 2021, 22:09
Post #830


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.193
Joined: 29 May 06




QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2021, 10:02)
Și ce ii tine sa bage tramvai până în comunele limitrofe?


In primul rand lipsa de viziune, care persista de peste 30 de ani.

In al doilea rand, pare cam greu ca 5 autoritati publice sa traga in aceiasi directie, sa aibe aceiasi viziune, sa nu isi de la giole unii altora. Cele 5 autoritati sunt:
- primaria de sector;
- primaria Bucuresti;
- primaria localitatii limitrofe Bucurestiului;
- Consiliul judetean Ilfov;
- Guvernul.

In al treilea rand, incerc un exemplu despre cum gandesc politicienii romani, indiferent de culoarea politica a acestora. Asadar:
anul 2021 - ne gandim la ce vrem sa facem;
anul 2022 - facem proiectul tehnic;
anul 2023 - facem licitatie si rezolvam contestatiile;
anul 2024 - ne apucam de treba [luam cazul ideal ca nu este nevoie de expropieri].

Si aici apar problemele. Ca proiectul nu va fi finalizat in primele 9 luni ale anului pana la alegeri, ca nu vrea nimeni sa intre in campania electorala cu un santier in lucru in care oamenii stau cu buldozerul la poarta si cu picamerul in creier, ca opozitia va ataca proiectul pe toate partile, etc.

Asa ca mai bine mai facem o carpeala, un pod inutil, un pasaj de 100 de metri a carui constructie dureaza 2 ani, etc. Astea-s tocmai bune pentru prezentat si laudat in campania electorala.

23 Apr 2021, 00:12:
QUOTE(dizzy @ 22 Apr 2021, 08:28)
N-are rost.


Corect. Dupa ce ai vazut cum arata linia, nu are rost sa mai insisiti ca tramvaiul abia merge datorita maghernitelor.


23 Apr 2021, 00:25:
QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2021, 11:27)
Ba vorbim de acelasi lucru, doar ca n-am stat sa detaliez intrucat o firma care se ocupa de astfel de sistematizari stie mai bine decat noi toti de aici ce trebuie facut.


OK

QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2021, 11:27)


@Dizzy, te rog compara linia de tramvai care se vede in linkul de mai sus cu cea de la Maica Domnului. Oare este vreo diferenta intre ele?


23 Apr 2021, 00:29:
QUOTE(dizzy @ 22 Apr 2021, 11:50)
Cu scuzele de rigoare, Budapesta este cateva clase peste Bucuresti din toate punctele de vedere.


Comparatia intre Budapeste si Bucuresti nu are nicun rost. Este la fel cum am compara Mercedsul cu Trabantul.
Ca fapt divers, Budapesta este primul oras din Europa continentala care a avut metrou si al doilea din lumea dupa Londra. Metroul din Budapeste a fost inaugurat in anul 1896. Noi, urmasii Romei, mai avea inca 11 ani de asteptat pana la Rascoala taraneasca de la 1907.


23 Apr 2021, 00:31:
QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2021, 15:18)
Bine, liniile la Budapesta nu prea arata ca in pozele lui @gibonu, singurele locuri in care trancane tramvaiul sunt la macaze si la intersectiile cu alte linii. Si nu merg doar cu 15 la ora, merg si cu 60.


Mersi.
Poate asa intelege si @dizzy ca prima conditie ca tramvaiul sa devina un mijloc de transport eficent este sa aibe o sina buna.


This post has been edited by gibonu: 22 Apr 2021, 22:31


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Apr 2021, 07:20
Post #831


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




De acord ca ii trebuie o șină bună.
Apoi ii trebuie sa NU stea în trafic după ceilalți.
Sper ca înțelegi și asta deși ma îndoiesc.
Partea asta nu poate fi respectata pe linia lui 16 pe traseul actual.
Asta poți pricepe?
Ce îl tine pe idolul tău sa trimită o mașină de sudat șină , sa repare șină aia rupta?
E treaba de câteva ore, hai o zi de munca?

Ziceai ca e suficient sa repare 13 m de linie pe zi ? Câți metri de linie a reparat în primele 6 luni de mandat? 6x 13 x 30?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Apr 2021, 08:42
Post #832


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(gibonu @ 22 Apr 2021, 23:09)
Comparatia intre Budapeste si Bucuresti nu are nicun rost. Este la fel cum am compara Mercedsul cu Trabantul.
Ca fapt divers, Budapesta este primul oras din Europa continentala care a avut metrou si al doilea din lumea dupa Londra. Metroul din Budapeste a fost inaugurat in anul 1896. Noi, urmasii Romei, mai avea inca 11 ani de asteptat pana la Rascoala taraneasca de la 1907.
*


Ba are rost comparatia, deoarece toate astea le-au facut cat erau in imperiul austro-ungar. Ulterior s-au bucurat si ei de comunism ca si noi, iar acum nu sunt cu mult peste noi ca si nivel de trai. Diferenta de nivel de trai se vede cand ajungi la Viena, de exemplu.
Drumurile lor nationale si chiar si asfaltul pe multe strazi din oras sunt mult mai proaste decat in Romania, au denivelari pe asfalt, mici gropi (bine, nu cratere).
Multe tramvaie sunt la fel de vechi ca-n Bucuresti (se vad si in linkul de mai sus), insa sunt impecabile la interior, nu cu miros de voma amestecata cu transpiratie de boschetar.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Apr 2021, 08:44
Post #833


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Asta cu strazile destul de peticite si cu gauri am observat-o si eu acu vreo 7-8 ani cand am stat mai mult prin Budapesta dar ma gandeam ca s-au mai reparat.

Spre exemplificare, ca sa inteleaga si cei care inghit idei pe nemestecate ca NU e suficient sa ai sina buna, trebuie si separare de traficul rutier:
Aceeasi strada si zona ca in discutia de mai devreme, foto facute astazi:
0.jpg ( Size: 113.01k ) Number of downloads: 56



Daca ai avea linie perfecta, ce ar face tramvaiul? Ar sta in trafic dupa ceilalti, deci viteza "ca dupa dric"

20210423_085422.jpg ( Size: 3.59mb ) Number of downloads: 58

La fel si aici, daca ai avea linia perfecta in zona, cu ce viteza ar merge tramvaiul amestecat cu atutoturismele?

Spre exemplificare, pe linia lui 5, unde ar fi loc de tramvaie dar ce sa vezi, nici actualul primare nu a bagat tramvaie.
20210423_090631.jpg ( Size: 3.78mb ) Number of downloads: 55


Se vede ca aici ar avea loc sa se duca pe langa trafic, fara sa intre in vreun conflict cu autovehiculele, chiar daca ar merge cu 15 km/h, tot ar ajunge mai repede decat cei care stau pe loc.

Foto le-am facut in timp ce stationam asa ca nu am prins exact numarul 25, dar sper ca intelegeti. Daca nu, aia e.

This post has been edited by dizzy: 23 Apr 2021, 08:55


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Apr 2021, 09:53
Post #834


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Strazile prea inguste se pot inchide pentru traficul rutier. In Iasi e asa, strada Cuza Voda.

Referitor la tramvaiul 5, a fost inchis deoarece le-au trebuit vagoanele pentru tramvaiul din Pantelimon, Bucurestiul duce o lipsa profunda de tramvaie, ce nu pot fi compensate cu cateva autobuze albastre.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Apr 2021, 10:45
Post #835


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Totusi 605 merge mai bine decat mergea vreodata linia fantoma 5.
Eu stiu de ce a fost inchisa linia 5 de tramvaie, altii au probleme in a intelege asta.
Ai putea inchide, de exemplu Mosilor Vechi pt traficul rutier.
Pe de alta parte, Maica Domnului si Lizeanu sunt cam imposibil de inchis intrucat sunt artere destul de importante

This post has been edited by dizzy: 23 Apr 2021, 10:50


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Apr 2021, 15:01
Post #836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ma indoiesc ca 605 merge pe Barbu Vacarescu cum ar fi putut merge tramvaiul 5 care avea banda proprie. Barbu Vacarescu e o coada de la un cap la altul 12 ore pe zi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Apr 2021, 15:23
Post #837


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




cele doua afirmatii nu se exclud


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Apr 2021, 16:20
Post #838


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.451
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




bagi pe 605 pe lnia de tramvai, cu plug in fata.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Apr 2021, 16:30
Post #839


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




wasteland_weekend_california_city_california_september_22_thru_25_H2K7TN__1_.jpg ( Size: 198.39k ) Number of downloads: 46
desigur, o idee foarte buna.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 24 Apr 2021, 22:07
Post #840


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




Tramvaiul 5 e motivul pentru care am luat permisul si masina. Mai prost ca ala nu vad ce ar putea merge.


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









InnoTrans - Berlin - 18.09.2018
...


--------------------
Go to the top of the page
53 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 08:00
Forum Renault