DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Am montat o instalatie de GPL pe masina (Berlina).

saruman
post 10 Feb 2005, 18:03
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Diferenta nu e mai mare de 1l/100 daca instalatia este bine reglata. Asa ca economia e dubla. Iar instalatia costa cca 350 Eur cu TVA. Asa ca investitia se amortizeaza mult mai repede.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 10 Feb 2005, 19:40
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(saruman @ 10 Feb 2005, 20:03)
Diferenta nu e mai mare de 1l/100 daca instalatia este bine reglata. Asa ca economia e dubla. Iar instalatia costa cca 350 Eur cu TVA. Asa ca investitia se amortizeaza mult mai repede.
*



Aici te inseli. Mai intereseaza-te la posesorii de masini cu GPL.
Eu am instalatia GPL reglata pe stand, setmotorul schimbat. Masina functioneaza la parametrii optimi. biggrin.gif
Am vorbit cu mai multi posesori de masini cu GPL (inclusiv taximetristi) si ei au tot camasa un consum: cu aproximativ cu 30% mai mult decat pe benzina.
Fie ca e vorba de dacia sau cielo, consumul creste de pe la 7,5 pe benzina la 10 pe gaz.

Am citit si eu pliante de la firmele ce instaleaza GPL. Acolo scrie ca creste consumul cu 10%. Parerea mea este ca e o gogorita.




--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 Feb 2005, 21:09
Post #63


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




De la 7,5 la 10 ? In ce conditii ?
Cu D1300 am calculat saptamana trecuta 10% GPL in conditii de iarna...
Vara cam 8%.
Si un mic amanunt: imi patineaza ambreiajul, deci trebuie s-o turez un pic mai mult...


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 11 Feb 2005, 11:57
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Deocamdata doar petromul are pretul astronomic de 17700.
Norocul e ca mai poti gasi la concurenta gaz cu 16500. Deocamdata...


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 13 Feb 2005, 19:25
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




gdm, vorbesc in cunostinta de cauza, sotia mea foloseste un Opel Astra pe GPL, si asta este diferenta benzina/gpl. Daca diferenta e mai mare, instalatia e prost reglata ori masina are bube.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Feb 2005, 20:15
Post #66


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Dragilor ce cunostinte aveti despre functionarea motoarelor puternice si/sau cu turbo pe gaz?
Gazul are autoaprinderea la o presiune mai mare sau mai mica decat benzina?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 13 Feb 2005, 22:07
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




GPL-ul are cifra octanica mai mare, deci detoneaza mai greu (accepta compresie mai mare/amestec mai slab)


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 14 Feb 2005, 21:57
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Am si eu o intrebare pt cei cu masini pe gpl:

Daca motorul este rece, porniti pe benzina sau pe gaz?

Eu pornesc pe benzina, dar omor bateria. Trebuie cam 10 secunde sa dau la automat pana se amorseaza benzina in carburator. Daca nu fac drumuri lungi bateria nu are timp sa se reincarce.
Cei care au montat instalatia au zis ca neaparat pornirea s-o fac pe benzina.



--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 15 Feb 2005, 12:44
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




asa e recomandat, pornirea sa o faci pe benzina ca sunt niste garnituri si o membrana in vaporizator care se duc. asta mi-a zis mie tipu care mi-a montat gpl pe masina. ca sa nu omori bateria seara inainte sa parchezi masina o treci pe benuzina(in mers) si dimineta numai ai probleme SAU dimineata pui contactu, din inrerupator pui pe gpl si dai la cama pana se umple carbu. dupa aia cheie si ai plecat. eu asta-vara si de vo 2 zile de cand s-a incalzit o pornesc tot pe gpl(ii bulit carbu meu si curge benzina din el pe la toate incheieturile) si inca nu are nimic.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 15 Feb 2005, 13:27
Post #70


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




6 luni pornirea am facut-o doar pe GPL, dupa aia mai rar, ca a scazut temperatura si nu am observat nimic ingrijorator...


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 15 Feb 2005, 15:55
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




La Dacie ar trebui sa porneasca pe GPL pana pe la -10 grade, cu socul tras un piculet (asta daca e bine reglata, o conditie ar mai fi ca pana pe la -5 grade sa tina relanti-ul si sa aiba un mers regulat la rece, reglabil din soc). Cei care au consumuri mari, atentie, la GPL, in special pe carburator, e foarte important ca filtrul sa fie curat/as recomanda schimbarea lui mai repede (la 5000 km, ca e sub 100000 lei!)


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 15 Feb 2005, 22:58
Post #72


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




Te referi la filtrul de aer?


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 16 Feb 2005, 21:44
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Da, consumurile pot creste si cu 2-3 l/100, functie de vaporizator.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JoeBlack
post 25 Feb 2005, 15:22
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 February 05




Pentru ca nu am schimbat filtrul de aer, dupa 10000 km am ajuns la 12-13%.

Am schimbat filtrul de aer si am scazut imadiat la 10% (mixt, iarna, dar mai mult in oras).

Vara, am mers si cu 7%, e drept, nu am depasit 80 km/h. In rest, la 90-100 am vara cam 8.5% (cutie cu 4 trepete de viteza - daca are 5, mai scade consumul).

Oricum, pica mai ieftin!


--------------------
Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 9 Mar 2005, 12:48
Post #75


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




ce chestie! o sa schimb si eu filtru de aer ca a inceput sa pape un pic mai mult...
intrebarea mea este daca stie cineva cand trebuie schimbata membrana de la vaporizator si cat costa operatiunea. eu am instalatia de 1 an jumate si nu am umblat deloc la ea, desi stiu ca la 15.ooo km ar trebui facuta o revizie.ideea e sa nu ma trezesc ca imi pica cand mi-e lumea mai draga...
inca o chestie, consumurile astea mici pe gaz se obtin numai daca mergeti la 80 km\ora. eu de exemplu merg si in oras si in afara la 2000 de tur.


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 4 Apr 2005, 10:14
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




QUOTE(Illusi0n @ 15 Feb 2005, 15:27)
6 luni pornirea am facut-o doar pe GPL, dupa aia mai rar, ca a scazut temperatura si nu am observat nimic ingrijorator...
*



O intrbare as avea ssi eu pt tine. Numai ce am montat o instalatie LANDI-RENZO, dar am reale probleme cu pornitul pe gaz Cu alte cuvine NU porneste.
Am incercat totul ca le carte:
dai la cheie - lasi pana face 'click' si apoi demarorul - cu pedalele de rigoare.
Cam in 2% din cazuri porneste. In rest e jale. Ca m-a lasat si printr-o intersectie, de am omorat bateria incercand sa trec repede pe benzina.
Este posibil sa fie vreo supapa de la instalatia GPL de vina? Ca habar nu am....

cool.gif

Merci frumos!


--------------------
DACIA Sandero - TM55ALD 2013 1.2MPI
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PriesT
post 4 Apr 2005, 10:42
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 9 February 05




QUOTE(daescuc @ 4 Apr 2005, 10:14)
...Cam in 2% din cazuri porneste. In rest e jale.....

*



eu cred ca totusi nu e reglata cum trebuie. Incearca sa te duci la cei la care ai pus instalatia sa mai incerce o data. Dar pentru orice eventualitate, verifica socul, sa fie impins de tot (la a mea cand trageam socul murea instantaneu motorul). la pornire, dupa ce face clicul respectiv, tine pedala apasata aproximativ jumatate, apoi cand da sa plece da-i un sprit - doua. La mine mergea aceasta metoda super. Daca nu pleca la prima cheie, a doua era sigur cea castigatoare, chiar si in diminetile mai friguraoase. Asta nu inseamna ca este universal valabil. Ca sa nu te chinui totusi, inainte de a o parca seara, trece-o pe benzina din mers.
Toate cele bune!!

Off-topic: aveam consum de sub 8 % la drum lung (Dus intors Bucuresti -Craiova cu un rezervor - 40 litri - si am mai avut sa ma mai plimb si prin Bucale!!)


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI - B-xx-PEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 4 Apr 2005, 12:46
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




QUOTE(PriesT @ 4 Apr 2005, 12:42)
eu cred ca totusi nu e reglata cum trebuie. Incearca sa te duci la cei la care ai pus instalatia sa mai incerce o data. Dar pentru orice eventualitate, verifica socul, sa fie impins de tot (la a mea cand trageam socul murea instantaneu motorul). la pornire, dupa ce face clicul respectiv, tine pedala apasata aproximativ jumatate, apoi cand da sa plece da-i un sprit - doua. La mine mergea aceasta metoda super. Daca nu pleca la prima cheie, a doua era sigur cea castigatoare, chiar si in diminetile mai friguraoase. Asta nu inseamna ca este universal valabil. Ca sa nu te chinui totusi, inainte de a o parca seara, trece-o pe benzina din mers.
Toate cele bune!!

Off-topic: aveam consum de sub 8 % la drum lung (Dus intors Bucuresti -Craiova cu un rezervor - 40 litri - si am mai avut sa ma mai plimb si prin Bucale!!)
*



Merci pt raspunsul rapid.
Ca si consum, tot cam in jur de 8% mi-a luat. De mers, merge bine. Corespunde asteptarilor, ca zis asa.
Daca s-ar rezolva si problema cu pornirea, ar fi ideal. O sa ma duc cu ea la verificat, din nou, si sper sa se rezolve.
Socul e bagat complet, sprituri i-am facut si mai multe, si mai putine, si deloc. Nu numai ca nu pleca la rece, dar nici macar la cald. Ca de-aia am ramas si in intersectie.

O sa revin cu un raspuns dupa ce merg si la reglat.


--------------------
DACIA Sandero - TM55ALD 2013 1.2MPI
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 5 Apr 2005, 15:22
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




Sa incep cu inceputul.... In ordine cronologica au fost:

- reglat avans (o mica imbunatatire, dar nu si la pornirea de pe GPL - cald sau rece, nu conta)

- schimbat electromotor ars (in urma solicitarii intense pentru pornire pe benzina)

- reglat instalatie la dealer (firma STEP - pentru cei din Timisoara- ii recomand)

- schimbat bobina de inductie (cred ca avea ceva scurt in interior, ca se incinta tare si nu reusa sa impinga supapa de gaz suficient pentru pornire)

In fina s-a rezolvat. Porneste bine, dar m-am cam innegrit, mai ales din cauza electromotorului.

Pe baiatii de la STEP ii recomand cu caldura. Si mai au si ceva pasiuni cu tuninguri interesante. Dar probabil ca exista alte posturi despre asta.



--------------------
DACIA Sandero - TM55ALD 2013 1.2MPI
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 11 Apr 2005, 10:03
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Am vazut ca se recomanda schimbarea filtrului de aer la 7000km si a filtrului de gaz la 20000km. Intrebarea este: unde se afla montat acel filtru de gaz ca eu nu l-am remarcat?

This post has been edited by gdm: 11 Apr 2005, 10:04


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_nt
post 15 Apr 2005, 08:24
Post #81


fac slalom printre cretini zi de zi


Group: Members
Posts: 70
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti->Auchan->Tiganie




dupa tot ce am citit tot topicul..am o intrebare: eu vreau sa-mi pun anul asta gpl pe berlina..dar la felul cum merg lucrurile mi-e teama ca sa nu scumpeasca astia preturile la gpl sa ajunga foarte aproape de benzina..ca am auzit ca baga accize si la gaz parca..si atunci mai dau si banii aiurea pe instalatie si tot n-am facut nik..in perspectiva mi se pare interesant de pus gpl deoarece pretul petrolului o sa tot creasca(zic eu)=>si pretul benzinei la fel....deci ce parere aveti? cum o sa se comporte pretul la gaz?

This post has been edited by danny_nt: 15 Apr 2005, 08:26


--------------------
Dacia 1300 - NT01SJU 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 16 Apr 2005, 01:02
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




Fara sa vreau sa par "mai neghio", vreau sa va spun ca totusi nu s-a rezolvat in totalitate problema cu pornitul pe gpl. Nu stiu de ce, dar cateodta o ia, cateodata nu.

rog pe cei care au mai avut probleme de acest gen sa imi dea niste sugestii, ca nu mai stiu ce sa cred. Mie mi s-au suderat (in ordine): schimbat bobina inductie (facut), schimbat releu incarcare(nerealizat, inca), montat releu faruri (nerealizat - zice-se ca are legatura cu incarcarea de la baterie si cu durata ei de viata.

Eu tot nu inteleg de ce oare se paote ca uneori sa porneasca , iar alteori nu. Cred ca e dincolo de "capacitatile" mele.

Sunt putin dezamagit!!!!


--------------------
DACIA Sandero - TM55ALD 2013 1.2MPI
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 16 Apr 2005, 08:54
Post #83


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




la masina mea ca sa o pornesc trag soclu doar pana la jumate. din pacate, daca nu o ia din prima, pare ca porneste si se opreste si dupa aia dau la demaror de ma plictisesc. am observat insa ca daca nu o ia din prima cu soclul la jumate, o ia fara soclu. dupa ce a pornit trag iar soclu pana la jumate. dar de obicei o ia totusi la prima incercare cu soclu tras la jumatate
incearca si tu manevra asta, poate ai noroc.


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 18 Apr 2005, 17:36
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




Cine stie cat trebuie sa fie distanta dintre electrozii bujiilor la functionarea pe GPL? sau nu trebuie modificat?

Din cate stiu eu, distanta standard este intre 0.5 - 0.65 mm. Am schimbat bujiile si astea au distanta reglata la 0.6 mm ("asa zice pe cutie").



--------------------
DACIA Sandero - TM55ALD 2013 1.2MPI
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianmihaita
post 23 Apr 2005, 23:39
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 14 January 05




Eu sunt posesorul a unei instalatii GPL de 1 an jumate...pana la inceputul anului "papa" destul de bine...Insa se acum 2 luni...a inceput sa pape chiar si 19.79%...cam strange...am fost la astia de la care am bagat instalatzia(autronic) mi-au facut reglajul a scazut la 17%...m-am mai dus inca de vreo 2 ori..ajunsese la 13,54% (localitate ...Bucuresti) acum inca sunt in teste...am schimbat filtrele de gaz si de aer...si am curatat plamanull(am schimbat si membrana de la gaz,era cam nasoala, )
Acum sper ca voi avea si eu un consum normal...
care stie cam cat ar cosnuma o dacie breack pe gaz...(pe carburator) ca sunt chiar curios cam cat ar trebuii sa consume in BUCURESTI
cumva 11% ??


--------------------
Dacia Break - B-75-AEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianmihaita
post 23 Apr 2005, 23:45
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 14 January 05




QUOTE(gdm @ 11 Apr 2005, 10:03)
Am vazut ca se recomanda schimbarea filtrului de aer la 7000km si a filtrului de gaz la 20000km. Intrebarea este: unde se afla montat acel filtru de gaz ca eu nu l-am remarcat?
*




De obicei il gasesti exact langa baterie...(cel putzin la mine acolo e)
te uitzi dupa tzeava de gaz(cea de cupru) unde se duce..desfaci ala..si gasesti un filtru amarat mic..


--------------------
Dacia Break - B-75-AEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianmihaita
post 23 Apr 2005, 23:55
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 14 January 05




QUOTE(Illusi0n @ 10 Feb 2005, 21:09)
De la 7,5 la 10 ? In ce conditii ?
Cu D1300 am calculat saptamana trecuta 10% GPL in conditii de iarna...
Vara cam 8%.
Si un mic amanunt: imi patineaza ambreiajul, deci trebuie s-o turez un pic mai mult...
*


Daca intradevar ai probleme cu ambreajul schimba discul ca si de la asta itzi creste cosumu si pe benzina si pe gaz...fa si testul asta si ai sa vezi ca va consuma la fel..
Si chiar daca ai instalatzia de vreo 10-12mii km..dute si curata plamanul ca itzi zic din propria experientza ca e murdar rau..si poate vei avea un consum si mai mic...8% banuiesc ca ai in afara...ca in localitate e imposibilll


--------------------
Dacia Break - B-75-AEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianmihaita
post 24 Apr 2005, 00:46
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 14 January 05




QUOTE(daescuc @ 4 Apr 2005, 12:46)
Merci pt raspunsul rapid.
Ca si consum, tot cam in jur de 8% mi-a luat. De mers, merge bine. Corespunde asteptarilor, ca zis asa.
Daca s-ar rezolva si problema cu pornirea, ar fi ideal. O sa ma duc cu ea la verificat, din nou, si sper sa se rezolve.
Socul e bagat complet, sprituri i-am facut si mai multe, si mai putine, si deloc. Nu numai ca nu pleca la rece, dar nici macar la cald. Ca de-aia am ramas si in intersectie.

O sa revin cu un raspuns dupa ce merg si la reglat.
*


regleaza si tu platina la 0,4 si bujiile la 0.6 si vei vedea ca o sa ai un consum mai bun..(reglajul asta il potzi face si tu)


--------------------
Dacia Break - B-75-AEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianmihaita
post 24 Apr 2005, 00:57
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 14 January 05




QUOTE(gdm @ 24 Dec 2004, 12:16)
Apropo, a mai incercat cineva cu dacia pe GPL sa-i dea peste 4000rot/min?
Sunt curios daca detoneaza toate sau doar a mea.
*


da si eu am ajuns pe la 4300 4400 si sa stii ca merge destul de bine si pe gaz...si astia care zic ca daca ai gaz ai aragaz...nu'i adevarat...e o economie(dupa ce itzi amorsezi banii de pe instalatzie) la propriul tau buzunar..


--------------------
Dacia Break - B-75-AEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 29 Apr 2005, 06:56
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Salutare!

Am facut si io peste 1500 de km pe gaz smile.gif . Am luat d®acia pe 10 aprilie, pe 12 i-am si pus gazu... Pot spune ca e marfa! Adica in afara pe benzina imi halea blink.gif 9 %! (Carburator dublu-corp dereglat) iar in oras cam 16%. Acum imi haleste cam 10 -11 % pe gaz in oras si in afara cam 8 % - la 90 -100. Peste 110 NU pot sa trec pt ca agaricii din service mi-au montat gazu doar pe treapta intai a carbului, si cand o calc tare se deschide treapta a doua si intra aer, vine in bot instantaneu. Da deocamdata e de-ajuns! Chiar nu imi trebuie mai mult.
Cred ca la mine se va amortiza gazul mult mai repede decat am crezut...

Cel mai frumos e la benzinarie, cand fac plinul wub.gif - cel mai scump plin a costat nitel peste 500 de mii. Daca as fi pus aceeasi cantitate de benzina - probabil ca as fi decis sa mai merg si cu autobuzul.



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:59
Forum Renault